 
      przeciez to nie znaczy NIC innego niż podwyżka, tylko ładnie i napisane jezykiem ekonomii.
  przeciez to nie znaczy NIC innego niż podwyżka, tylko ładnie i napisane jezykiem ekonomii.
 
  
 
     | Damian Łódź napisał/a: | 
| Ja osobiście mam jeden plan restrukturyzacji spółki PKP IC. LIKWIDACJA spółki! | 
 .
.     | QbaOSW napisał/a: | 
| ET40, W zamian dać tabor do PR, do spółki, która potrafi poradzić sobie z dużą ilością pociagów bez konieczności ich likwidacji ze względu na niską frekwencję | 
| oporny301 napisał/a: | 
| Rozumiem że Ty się cieszysz? Jakim prawem, pracodawca chce ograniczyć możliwość skorzystania z urlopu w okresie letnim np. drużynom trakcyjnym? To nie są ludzie? Nie mają prawa wyjechać z rodziną i z dziećmi w lipcu lub sierpniu? Co to ma być? Obóz pracy? No i ta nadwyżka 30%. Ciekawe gdzie dokładnie występuje. A założona zmiana "grafiku', to nic innego jak marzenie o tele pracy. Co Panowie maszyniści, oprócz gumisia, bo ten lubi wszystko, na to? | 
 
 
| Cytat: | 
| Gumiś nie lubi wszystkiego - najbardziej nie lubię hipokryzji i obłudy. Do głupoty na PKP już się przyzwyczaiłem. | 
 
     | Cytat: | 
| osoby z centrali informowały nas o specyfice pracy (o czym ja oczywiście już wiedziałem) czyli o praktycznie braku urlopu w miesiącach "typowo urlopowych" | 
| Cytat: | 
| każdy kto cię zna wie jakim jestes sztachanowcem | 
 
 
 
 
 
      Przecież bez takiego wniosku podzielić urlopu nie wolno. Protestowałeś kiedyś w tej sprawie? Przecież na całej PKP nikt się nikogo nie pyta czy wolno dzielić tylko dzielą z "urzędu". Spróbuj się postawić to przekonasz się o sile urzędnika.
  Przecież bez takiego wniosku podzielić urlopu nie wolno. Protestowałeś kiedyś w tej sprawie? Przecież na całej PKP nikt się nikogo nie pyta czy wolno dzielić tylko dzielą z "urzędu". Spróbuj się postawić to przekonasz się o sile urzędnika.
| Cytat: | 
| Wcześniej było tak, że górki i dołki w zapotrzebowaniu na maszynistów między ruchem towarowym i pasażerskim wzajemnie się przeplatały, co w efekcie dawało elastyczność w zatrudnieniu. | 
 
 
 
 
 patrz -Szczecin!
  patrz -Szczecin!
 bo na przeszkolenie nie dość, że nie ma kasy to i szkoda trudu.
  bo na przeszkolenie nie dość, że nie ma kasy to i szkoda trudu.
 
 
| gumis napisał/a: | 
| Skoro można rozróżniać pracownika drużyn konduktorskich w zależności od znajomości języka i płacić mu dodatkowo to dlaczego nie rozróżniać posiadanych uprawnień u maszynisty? | 
| silver_surfer napisał/a: | 
| Ok wszystko pięknie, ale moim zdanie samo posiadanie dwóch praw kierowania to za mało. Żeby dodatkowo za to dostawać pieniądze powinno się z tych korzystać, a nie tylko je posiadać Strzał w kolano. | 
 Czyli to bez sprawdzenia też można nazwać gotowością do świadczenia usługi a nie faktycznym jest wykonywaniem.
  Czyli to bez sprawdzenia też można nazwać gotowością do świadczenia usługi a nie faktycznym jest wykonywaniem.
 
      
 
 
      
   
     | Cytat: | 
| – Za pomocą PDO można wykorzystać finanse spółki do złagodzenia skutków restrukturyzacji, ale one muszą wynikać z jakiegoś planu, który będzie wykonany i jest konsultowany w sposób formalny, a nie rzucać, że kto chce, to proszę bardzo, może skorzystać, a potem zobaczymy. Zarząd może oczywiście prowadzić jednostronnie taki program dobrowolnych odejść, ale związki zawodowe mogą upomnieć się o sposób gospodarowania finansami spółki, bo to są finanse naszej spółki. | 
 
 
 
      
   
   
      
 
 
     | Cytat: | 
| – Kluczowym tematem jest optymalizacja obiegów składów, czyli ułożenie obiegów w taki sposób, aby tabor był w lepszy sposób wykorzystany. W wielkim skrócie można powiedzieć, że chodzi o to, aby pociągi więcej jeździły niż stały. | 
 
     | Cytat: | 
| Ot takie małe sex party po szwedzku z Dyrektorem | 
| Cytat: | 
| Władza i ZZ wpierw informuje o sporządzonych wspólnie i za ich powiadomieniem imiennych list rozparcelowania pracowników | 
 
 
 A i jacy tam maszyniści pracują, którzy nawet mają "swoje pociągi" hohoho, nie jak kiedyś, kiedy świat im się kończył w Szczecinku.
 A i jacy tam maszyniści pracują, którzy nawet mają "swoje pociągi" hohoho, nie jak kiedyś, kiedy świat im się kończył w Szczecinku. 
 ...
... 
 chyba pracujemy w jednej firmie no nie... Nie sraj Pan we wlasne gniazdo...
 chyba pracujemy w jednej firmie no nie... Nie sraj Pan we wlasne gniazdo...      
     | nastawnik napisał/a: | 
| trafisz do Gdyni a dokładniej chyba do gniazda maszynistów w Słupsku | 
| silver_surfer napisał/a: | 
| .... A dla rycerzy Honor rzecz święta. | 
 
 
 myślałem że, chociaż krztę honoru masz, ale tam też cię, chlebem i solą nie będą witać.
 myślałem że, chociaż krztę honoru masz, ale tam też cię, chlebem i solą nie będą witać.      
      
      
     | Cytat: | 
| Po oficjalnym spotkaniu małe spotkanko w węższym gronie czyli związkowcy solo z Dyrektorem. Pracowników wyproszono i nie wpuszczono. | 
 
 
| Cytat: | 
| Nie czas i nie miejsce na rozpisywanie się w sprawie Twoich zarzutów. | 
| Cytat: | 
| Czy pracownicy byli o takim spotkaniu poinformowani? | 
| silver_surfer napisał/a: | 
| @Aaalisha gumisia nie zbanują, bo to jedna klika, ale miło czytać że ty również się na nim poznałaś | 
 
      
     | Cytat: | 
| Jak uzyskam zgodę osób o których pisałem to dopiero wtedy mam prawo posługiwać się ich danymi - w przeciwnym wypadku nie mam prawa ujawniać ich danych. Taki kraj. | 
| beton44 napisał/a: | 
| ...czyli od nowego roku rusza intensywny Program Zwolnień Grupowych  | 
 WY jesteście jeszcze maszynistami
  WY jesteście jeszcze maszynistami  Widzę że z Zakładu Północnego wiec....
  Widzę że z Zakładu Północnego wiec....  Życzę WAM dalszej współpracy choć wydaje mi się wątpliwa.... Ech.... dużo chciało by się napisać ale dosłownie już brak słów na te wzajemne oskarżenia.... Zupełnie jak byłbym na spotkaniu ZZM i FZZM....  Dwie opcje które powinny mówić jednym językiem ale przecież "MOJE MÓSI BYĆ NA WIERZCHU".... Ten sam związek, Ci sami ludzie  ale tylko słowo "Federacja" zmieniła całokształt i doprowadziła do rozwalenia jedności maszynistów... I jak zwykle i wszędzie.... Ktoś przegrał gdzieś wybory więc założył nowy związek.... Temat w Cargo znany aż do bólu i ciągnie się za  nami maszynistami jak przysłowiowy "wrzód na d...." Ale.... Ja jestem tylko zwykłym obserwatorem tego co się dzieje i nie rokuję Nam w IC świetlanej przyszłości gdzie większośći.....
  Życzę WAM dalszej współpracy choć wydaje mi się wątpliwa.... Ech.... dużo chciało by się napisać ale dosłownie już brak słów na te wzajemne oskarżenia.... Zupełnie jak byłbym na spotkaniu ZZM i FZZM....  Dwie opcje które powinny mówić jednym językiem ale przecież "MOJE MÓSI BYĆ NA WIERZCHU".... Ten sam związek, Ci sami ludzie  ale tylko słowo "Federacja" zmieniła całokształt i doprowadziła do rozwalenia jedności maszynistów... I jak zwykle i wszędzie.... Ktoś przegrał gdzieś wybory więc założył nowy związek.... Temat w Cargo znany aż do bólu i ciągnie się za  nami maszynistami jak przysłowiowy "wrzód na d...." Ale.... Ja jestem tylko zwykłym obserwatorem tego co się dzieje i nie rokuję Nam w IC świetlanej przyszłości gdzie większośći.....   
 
 
      Dopiero nabieram sił i nawet mi nie w głowie szukać koła ratunkowego.
  Dopiero nabieram sił i nawet mi nie w głowie szukać koła ratunkowego.
 
      
 
 
 
| Cytat: | 
| Przy zastosowaniu zwolnień grupowych odprawa nie będzie mogła być mniejsza od | 
| Cytat: | 
| tych zastosowanych w PDO. | 
| Cytat: | 
| Po oficjalnym spotkaniu małe spotkanko w węższym gronie czyli związkowcy solo z Dyrektorem. Pracowników wyproszono i nie wpuszczono. | 
 
 
 
     | sheva17 napisał/a: | 
| ... Ceny na flagowe pociągi spółki czyli EIC nie mają żadnego związku z jakością usługi... | 
| Cytat: | 
| Na tle wielu innych krajów pociągi EIC nie są aż tak drogie | 
| Cytat: | 
| Różnicowanie odpraw w sytuacji restrukturyzacji zatrudnienia i zwolnień grupowych jest | 
 
     | Cytat: | 
| Są wśród nich bowiem osoby młode i dobrze wykształcone, a ich przewoźnik nie chce się pozbywać. | 
 
 
| Cytat: | 
| PKP Intercity chce kontynuować Program Dobrowolnych Odejść w przyszłym roku. | 
| Cytat: | 
| Jak można przeczytać w „DGP”, | 
 
      
      
 
   
   
     | Damian Łódź napisał/a: | 
| oporny301, kolega widzę obeznany w temacie. Bo ja tu czegoś nie rozumiem więc pytam. Ile w IC zostanie w końcu gniazd drużyn trakcyjnych i konduktorskich i gdzie one zostaną bo już się zakreciłem trochę... z góry dzięki | 
 . Ludzie na stołkach zawsze wiedzieli gdzie sobie krzesło postawić i jak ustawić by widzieli jak najwięcej .
 . Ludzie na stołkach zawsze wiedzieli gdzie sobie krzesło postawić i jak ustawić by widzieli jak najwięcej .