Cytat: |
Kielce jak Kielce ale nie ma żadnego IR Łódź-Warszawa |
Emillex napisał/a: |
Fajnie; Ostrów dostał, Stalowa Wola dostała, Zielona Góra dostała, Bolesławiec dostał, Wolsztyn oberwał. Chciałem z tego miejsca szczerze pogratulować Przewozom Ragionalnym za tak fantastycznie ułożony rozkład InterRegio na RJ 2010/2011 polegający na totalnym rozkomuniowaniu osobówek z Wolsztyna (w stronę Poznania), Wągrowca, Krotoszyna, Gostynia (razem z Jarocinem), Głogowa (w stronę Leszna) niemalże każdy poranny IR |
gryff napisał/a: |
Do grudnia ta te tabelki nie będą pokrywały się z rzeczywistością w 50% taka jest prawda |
Emillex napisał/a: |
Lady Makbet, nawiedzony to ja nie jestem. Na tym forum, długo przed opublikowaniem tejże rozpiski pojawił się projekt RJ dla Wlkp. Ja się więc pytam, czy mimo wszystko, mimo walki UMWW z PR, tak trudno wprowadzić minutowe zmiany w czasie odjazdu IR? Skoro UM układa późną godzinę przyjazdu regionalnych osobówek to czemu mimo wszystko IR nie pojedzie trochę później? PR wychodzi pasażerom na przeciw czy nie? |
Damian Łódź napisał/a: |
sasho33, mnie sie zdaje ze godziny Portowca w nowym RJ są lepsze, a poza tym teraz jezdzi na 2 obiegach a od nowego RJ na jednym wiec chyba o to chodzi. |
Cytat: |
iR Warszawa-Bolesławiec wg mnie powinien KONIECZNIE mieć taryfę REGIO i być dotowany na całym odcinku Wrocław-Bolesławiec. Niestety, tutaj się boję o frekwencję (szczególnie za Legnicą), dlatego myślę że taryfa REGIO na Bolesławiec-Wrocław byłaby bardzo dobrym rozwiązaniem, które by wygenerowało dodatkowych podróżnych. |
Baranczak napisał/a: |
Zauważył ktoś, że Szczecin-Toruń Wsch. będzie jeździł na SA110? Trochę śmiesznie... |
Urbi napisał/a: |
Bo szynobus? Czy Łódź musi być skazana na PKS-y do Kielc? |
Urbi napisał/a: |
W dodatku ten pociąg miał też reaktywować linie Tomaszów - Skarżysko. |
Cytat: |
konkretniak - tak, niestety PR przepoczwarza się pomału w PICbis. |
Cytat: |
Myśli tylko o ścganiu się i galopowaniu na trasach na których jest PIC czyli Wrocław,Wawa,Kraków itd. |
Cytat: |
busów Arona. |
Cytat: |
Fajna reaktywacja, bez zatrzymywania się na większości przystanków. Na trasie Łódź - Kielce, to powinno być moim zdaniem tak:
Łódź - Tomaszów na kiblach Tomaszów - Skarżysko szynobuc Skarżysko - Kielce na kiblach. |
Cytat: |
Do wszystkich moich adwersarzy ja wcale nie psioczę ,tylko z doświadczenia wiem że przecieki nigdy nie pokrywają się z rzeczywistością |
Cytat: |
Arogancja PR mnie przerosła. Zaczynam już powoli wierzyć w słuszność utworzenie spółki "Koleje Wielkopolskie". |
Cytat: |
jak widać Patologie Regionalne same nie wiedzą czego chcą |
Cytat: |
De facto jesteśmy świadkami sytuacji , że Przewozy Regionalne stają się PKP InterCipy-BIS. |
Cytat: |
Sieć IR jest równie zbetoniała jak sieć PIC. |
Cytat: |
Niektórzy z was zachowują się jak rozkapryszone bachory. Nie będzie interREGIO w moim mieście lub na interesującej mnie trasie to puszczę focha na PR i poujadam sobie na nich na forum. Macie równo pod kopułą?
|
Konkretniak91 napisał/a: |
Więc mieszkańcy Zamościa, Kłodzka, Zagórza, Kostrzynia, Gorzowa jeżeli mają pretensje o brak połączeń TLK też mają "nierówno pod kopułą" ? |
Emillex napisał/a: |
Ciekawe czy też byś się bużył gdyby okazało się że żaden poranny IR nie jest skomunikowany z pociągiem osobowym z twojego miasta, a tak jest w przypadku Wolsztyna, Głogowa, Jarocina, Gostynia i Krotoszyna. |
Emillex napisał/a: |
My tu krytykujemy poczynania wszystkich przewoźników. |
Cytat: |
Przejedż się kiedys kiblem z Wrocławia do Olsztyna to zobaczysz jak jest |
Bartuś napisał/a: |
Jak ktoś nie chce jechać kiblem to wybierze prestiżową TLK, jak ktoś nie chce przepłacać pojedzie kiblem. Proste. Nikt nikogo nie zmusza do jazdy interREGIO... |
Cytat: |
TLK d.Mamry już kawał w trasie, i co jak nie chcę jechać IR mam czekać kilka godzin na TLK dawnego Jezioraka? |
gryff napisał/a: |
Przejedż się kiedys kiblem z Wrocławia do Olsztyna to zobaczysz jak jest ,z toba to jest taka dyskusja nie wiesz a mówisz |
Cytat: |
Jak patrzeć w rozkład to IR na trasie Rzeszów-Wrocław jedzie kilkadziesiąt minut szybciej niż TLK. |
pospieszny napisał/a: |
W propozycji nowego jest znaczne "zbliżenie" czasowe do Telek. Jeśli teraz IR wspomnianą relację pokonują w czasie (rozkładowym) 6:33-6:43 to w w nowym czas przejazdu wydłuża się do 7:04-7:14. |
patryk148 napisał/a: |
[ Dodano: 19-09-2010, 23:12 ] PS. Między Warszawa a Białymstokiem będą 3 IR, między Warszawa a Lublinem / Chełmem nie będzie żadnego - może będą osobówki PR i KM. |
PiterTarnów napisał/a: |
Ośmieszasz się sama pisząc, że mamy wybór IC/TLK jaki wybór? jeśli teraz w wielu kierunkach TLK jedzie co 3-4-5 godzin? I IR jest często jedynym pociągiem który pasażerom pasuje to wsiadają nie patrząc na komfort. |
PiterTarnów napisał/a: |
IR na skaju to jest patologia . |
hurricane napisał/a: |
Co jest urealnieniem czasu przejazdu ze względu na obecne perturbacje przy przejeździe przez Śląsk, TLK mają dość nadęte rezerwy na E30 i z reguły jeżdżą mniej więcej planowo, natomiast interREGIO obecnie rezerw prawie nie mają... i widać to, bo notorycznie Wielkopolanin, Ślązak, Śląsk i Galicja mają po minimum 20 min. w plecy. |
woland napisał/a: |
Z tego co się dzisiaj dowiedziałem, nie powinno już być żadnych zmian w tym rozkładzie IR. Jedyne zmiany mogą dotyczyć jedynie taboru, który będzie obsługiwał dany pociąg a i to nie jest pewne |
Cytat: |
Ośmieszasz się sama pisząc, że mamy wybór IC/TLK jaki wybór? jeśli teraz w wielu kierunkach TLK jedzie co 3-4-5 godzin? |
PiterTarnów napisał/a: |
Patologie Regionalne |
Konkretniak91 napisał/a: |
PKP InterCipy |
JSB napisał/a: |
Ale przecież PR nie musi z własnej woli udostępniać do konsultacji czegoś co nie jest służbą publiczną. |
Cytat: |
Uprzejmie informuję, że z podanego przez Pana wykazu połączeń dalekobieżnych, niektóre propozycje będą zrealizowane w RRJ 2010/2011. Pozostałe weźmiemy pod uwagę w konstrukcji RRJ 2011/2012, którego konstrukcja zaczyna się w marcu. |
ET40 napisał/a: |
Jestem ciekaw które połączenia z tabelki mają zostać zrealizowane w RJ 2010/11 . Jeżeli rzeczywiście będą. W tabelce, która pojawiła się na początku tematu nie widziałem takich połączeń i ze względu na to wysłałem te propozycje. Tak więc moja ciekawość przed pojawieniem się jakichkolwiek wykrystalizowanych informacji nt. RJ jest ogromna . |
gryff napisał/a: |
Ten projekt to kiełbasa wyborcza ,po pierwsze nie jest publikowany na stronie PR po drugie 21 listopada mamy wybory samorządowe ,tak więc siatkę połączeń IR poznamy po wyborach (oficjalnie)co niektórzy zapewne będą rozczarowani ,obym się mylił |
gryff napisał/a: |
Jeszcze w listopadzie rozczarujesz się a o IR na CMK to radzę zapomieć czytajcie RK to dowiecie się co za numer chce wykręcić rząd żeby za wszelką cenę wprowadzić IC na GPW w2011roku .Warunkiem kredytowania 20 składów zespolonych dla IC będzie długoletnia umowa na obsługę CMK oraz E65 |
gryff napisał/a: |
Tak samo kiedyś zrobili Hiszpanie |
gryff napisał/a: |
tak czy inaczej żaden pociąg IR nie pojedzie E65 i CMK jeśli rząd doprowadzi do tej sytuacji |
Damian Łódź napisał/a: |
Więc z tym monopolem może być guzik prawda,a jesli rzeczywiście rząd zabroni innym przewoźnikom korzystać z tras CM,E65 itp. to zapraszam UOKiK, Komisja UE, prokuratura itp. Żyjemy w wolnym kraju. |
gryff napisał/a: | ||
tak czy inaczej żaden pociąg IR nie pojedzie E65 i CMK jeśli rząd doprowadzi do tej sytuacji
|
ET40 napisał/a: |
Mnie ucieszy ten pociąg nawet, jeżeli będzie jeździł tylko w piątki i niedziele.
Swoją drogą, skoro na całej trasie będzie prowadzony SU45 (właściwie ciekawe dlaczego nie SU42?) to ja bym go widział wytrasowanego na trasie Toruń-Bydgoszcz nie przez Cierpice, Solec tylko przez Chełmżę, Unisław z postojem tylko w Chełmży. |
sebek napisał/a: |
Szkoda, że ten skład nie jedzie przez Bytom, Tarnowskie Góry, ale może zmienią trasę w nowym rozkładzie? |
Cytat: |
Ale ktoś bajere pocisnął w tym IR Szczecin - Toruń na wagonach. Owszem będzie on na 3 wagonach. Dwóch silnikowych i doczepnym. Patrz zestaw SA 110 |
Cytat: |
Warszawa Zachodnia 20:46 -- Białystok 23:24 BRANICKI |
gryff napisał/a: |
To jest tylko projekt, tak samo wszystkie IR z Olsztyna są w tabeli na EZT i ktoś też niedawno tu pisał że dwa z trzech będą na wagonach |
geordi napisał/a: |
fantaści jestescie.. Węglówką to najwyżej SA136 z wygodnymi fotelami moglby jezdzic, jakby PRy taki nabyly. A tak - restrukturyzacja w regionach,ciecie kosztow (nie kosztem taboru), to za rok-dwa co poniektorzy marszalkowie sie przekonaja do wsparcia IR na spalinowce. |
Cytat: |
Pewnie to może być szynobus. Tylko w sezonie to może być za mało, a głównie wtedy taki pociąg jest najbardziej wskazany ewentualnie także weekendowo. |
Klrzysiek napisał/a: |
Taki IR Gdynia - Wrocław przez Kościerzynę mógłby prowadzić jednocześnie wagony do Katowic węglówką. |
railman93 napisał/a: |
Niekoniecznie w końcu od nowego RJ będzie IR po węglówce z Katowic do Gdyni |
railman93 napisał/a: |
Niekoniecznie w końcu od nowego RJ będzie IR po węglówce z Katowic do Gdyni |
Cytat: |
EXSIMUS
Kriz8, Na podsudekiej miał także być IR prowadzony SA110. Z resztą zobacz sobie na spis IR i masz tam wyraźnie nakreślone. Szczecin - Toruń Wschodni SA110. |
REGIOchłopak napisał/a: |
Miłej lektury
We współpracy z Stowarzyszeniem Rozwoju Kolei Górnego Śląska zdobyliśmy i prześwietliliśmy przyszły rozkład jazdy pociągów interREGIO. Zachęcam do przejrzenia i zapoznania się z krótką analizą na blogu. |
kamil_krk napisał/a: |
Przyjazdy pociągów IR i RE do Krakowa Głównego z kierunku Trzebinia/Katowice:
|
hurricane napisał/a: |
Ja mówiłem, że tak będzie, E30 rozkład jest skopany na maksa, dochodzi do tego także pogorszenie czasów przejazdu... |
Pułtuś napisał/a: |
Aha, spoko
Od strony Wroclawia nie lepiej - pierwszy IR z Wrocka przyjezdza o 13 |
QbaOSW napisał/a: |
Barbakan jako RE, dobry żart. Ten skład nadaje sie na IR i nic więcej. Obecnie skład jest raczej tragiczny, 4 wagony z czego 1 porządny w barwach IR reszta jak z krzaków |
dyżurny napisał/a: |
To oznaczenie które masz w rozkładzie, oznacza raczej że będzie smigał skład wagonowy.. Tak samo jak na Galicji.. |
Damian Łódź napisał/a: |
od 1.03.11 6 par IR Łódź Kaliska-Warszawa |
Cytat: |
W nowym rozkładzie IR zostały zdegradowane do kategorii "zatkaj dziury" pomiędzy TLK. |
REGIOchłopak napisał/a: |
Sugerując się tym co piszecie mam w moim wykazie pociąg TLK oznaczony MPJ. |
Cytat: |
Ja proponuję taki rozkład
6.30 TLK Lublin- Wrocław(~14.30) przez Częstochowę 13.30 IR Lublin - Wrocław(~21.30) przez Katowice 8.00 IR Wrocław- Lublin(~16.00) przez Katowice 14.00 TLK Wrocław- Lublin(~22.00) przez Częstochowę |
pitagoras23 napisał/a: |
I zaryzykowałbym nawet puszczenie tego składu alternatywnie z Ostrowa do Wrocławia przez Krotoszyn. Otóż dlatego tak bym optował, że przez wypadek pod Międzyborzem, o którym wspominałem kiedyś na forum, pociągi TLK i IR jadą przez Krotoszyn i w mieście tym wsiadają naprawdę rzesze podróżnych, którzy chcą dostać się do Wrocławia oraz do Łodzi i dalej do Warszawy. |
Cytat: |
Karkonosze rzeczywiście powinny kursować do Lublina |
mk1992 napisał/a: |
Pomyśl, o której byłby on w Szczecinie? Tak, dobrze myślisz. W środku nocy. Warto? Nie sądzę. |
mk1992 napisał/a: |
Pomyśl, o której byłby on w Szczecinie? Tak, dobrze myślisz. W środku nocy. Warto? Nie sądzę. |
Cytat: |
Przyłączę się do walki o ten pociąg z całego serca! |
bartek 27 napisał/a: |
IR Katowice - Gdynia Gł. , za dużo przystanków , po co traci czas na zjad do Zduńskiej Woli .
|
bartek 27 napisał/a: |
A ogólnie to poc. IR jak i TLK powoli stają sie poc . osobowymi .
|
qwerty188 napisał/a: |
Na niemieckiej stronie z rozkładami jazdy pociągów na trasie Bielsko-Wadowice-Kraków obok Regio Bielsko-Kraków, który będzie jeździł podobnie jak do tej pory, pojawił jakiś IR w niewielkim odstępie czasowym od tego połączenia. |
JSB napisał/a: |
A jak jest z żubrem i tym drugim?
Zagościniec nie ma ani TLK ani KM. |
JSB napisał/a: |
IR zatrzymuje się i jeszcze ZTM płaci że da się jechać pociągiem z kartą miejską. |
Gacek napisał/a: |
Starosta nie może pojechać do Szczecina bowiem od nowego RJ będzie na ED74 a nie na wagonach i v max=160 km/h |
Pirat napisał/a: |
nowy RJ oficjalne zawsze był podawany na przełomie listopada i grudnia, więc nie wiem o jakiej zwłoce mówisz. |
Pirat napisał/a: |
hurricane, nowy RJ oficjalne zawsze był podawany na przełomie listopada i grudnia, więc nie wiem o jakiej zwłoce mówisz. |
Pabianiczanin napisał/a: |
Ma być IR Zielna Góra - Kraków "ŚLĄZAK'' to po co jeszcze IR z nazwą ""ŚLĄSK" |
Exsimus napisał/a: |
(...) Przecieki jeśli chodzi o IR i ich nazwy:
- Gliwice - SWR (ten raz w tygodniu) - SAN - Bolesławiec-Przemyśl/Kraków - ŁUŻYCE - Kraków-Wrocław (niedzielny) - ŁOKIETEK - Wrocław - Lublin - BOLKO - Bielsko-Biała - Warszawa - SKRZYCZNE - Gliwice - Rzeszów - PODKARPACIE - Poznań - SWR - WIELKOPOLANIN - Wrocław - Rzeszów - GALICJA - Zielona Góra - Kraków - ŚLĄZAK (...) |
OPi napisał/a: |
kamil_krk, To znaczy ze pic moze podrąbać PRom nazwy mewa I portowiec? |
Lil_Peter napisał/a: |
Czy ja dobrze widzę, że Galicja i Ślązak pojadą na EZT?! |
ET40 napisał/a: |
Bjeżeli to prawda to Przewozy Regionalne robią sobie z ludzi jaja obiecując połączenia które nie powstają.. |
Exsimus napisał/a: |
[..] ale ponoć w poprawkach do nowego SRJP oba IR do Bolesławca są skrócone do... Wrocławia. |
Pawcio napisał/a: |
No chyba najważniejsze jest to co publikują na stronie PR...Hafas jest do dupy....IR WOSP natomiast bedzie RE Mazowsze!! |
Noema napisał/a: |
z interREGIO do Bolesławca i Zielonej Góry też dupa. Beton PR leci w ch... Nie wiem tylko czy tak sami z siebie, czy pod naciskiem żelbetonu PKP. |
Pułtuś napisał/a: |
Niemniej ostatnio na dworcu autobusowym w Krakowie widzialem duzy autobus z napisałem Łodz co mnie konkretnie zmartwilo |
Cytat: |
zy (nowy)Bolko będą miały dobrą frekwencję...Jak by nie patrzeć do Bolko pojedzie trochę naokoło, ale znowu przez duże aglomeracje, |
sheva17 napisał/a: |
Do zorientowanych...Jakim cudem inny rozkład pociągów IR znajdziemy w wykazie połączeń, a inny w tabelach na stronie PR-ów? Który jest obowiązujący? |
Klrzysiek napisał/a: |
przy wycięciu Regio Wrocław - Rybnik |
gryff napisał/a: |
Mamy 7 grudnia a sitkol na hafasie nie pokazuje żadnych pociągów IR dla stacji Olsztyn ,Iława,Jabłonowo ,ale pokazuje kompletny RJ dla przewożników IC oraz Arrivy |
Klrzysiek napisał/a: |
Najgorsze zmiany to IR Szyndzielnia tylko w okolicy weekendów, przy wycięciu Regio Wrocław - Rybnik
oraz oba IR z Krakowa do Łodzi 6 dni w tygodniu przy przeniesieniu TLK na CMK. Tym sposobem wygląda na to, że przychód i koszty nie mają znaczenia, bo kasuje się pociągi już teraz popularne, które po zmianach będą niezastąpione w wielu relacjach a zostawia dublery TLK na droższej CMK gdzie nawet nie ma zauważalnej wymiany pasażerów na całej trasie (= mniejszy wpływy z każdego oferowanego miejsca w pociągu). |
thassos napisał/a: |
czas aby DB albo chociaż koleje białoruskie przejęły funkcję przewoźnika w Polsce.... będzie lepiej! |
matuh napisał/a: |
na stronie DB pojawiaja sie 2 interregio z Frankfurtu nad Odra do Poznania, natomiast nie ma ich ani w polskim rozkladzie, a na stronie przewozow regionalnych brakuje juz niewielu tabelk, ale tej nr 300 Frankfurt-Warszawa niestety brakuje.... |
sheva17 napisał/a: |
Cięcia są gigantyczne, ewidentnie PR-y tną koszty chcąc zwiększyć rentowność tych składów. |
Cytat: |
sheva17, Tną koszty IR wycinając je? |
sheva17 napisał/a: | ||
Taka logika. |
Kolejoman2 napisał/a: |
Duży postęp mają też Zdzieszowice, które zyskują postoje prawie wszystkich TLK, w tym nocnych. |
Lil_Peter napisał/a: |
Dla mnie te postoje w Zdzieszowicach są żenujące. Tam powinny stawać tylko i wyłącznie TLK Wrocław - Kraków, nic więcej. Żadnych nocnych ani dalekobieżnych składów! |
Kolejoman2 napisał/a: |
Lil_Peter, myślę, że ma to związek z remontem na odcinku Strzelce-Gliwice. Ale nieprawda że wszystkie w stronę Wrocławia jadą przez Kędzierzyn, przez Strzelce jedzie WIELKOPOLANIN. Ale faktycznie dysproporcja jeśli chodzi o kierunki jest ogromna. Ale ja i tak się cieszę, bo w obecnym rozkładzie nie miałem IR w Kędzierzynie prawie wcale. Chociaż trochę szkoda mi WIELKOPOLANINA w kierunku Krakowa (obecnie jedyne pół pary IR na tej trasie w KK) bo akurat mi pasował, a z osobówki jest na niego godzina czekania w Gliwicach.
A Strzelce zyskują jeszcze TLK Wrocław-Lublin-Wrocław, więc PKP IC pierwszy raz w historii zawita do Strzelec. Duży postęp mają też Zdzieszowice, które zyskują postoje prawie wszystkich TLK, w tym nocnych. |
danex napisał/a: |
IR Mamry został wydłuzony do Ełku
http://new.rozklad-pkp.pl/traininfo.php/pn/144579/208436/428488/166051/4095/?q=pl/node/146&ld=pkp&seqnr=3&ident=lh.02894029.1292082693& |
rufio198 napisał/a: |
Powodem jest to że trasa przez Strzelce jest podobno krótsza ( czy tak jest nie powiem - nie jechałem przez Strzelce). |
Lil_Peter napisał/a: |
A nie wiecie, czy modernizacje: zarówno KK - Opole jak i SO - Gliwice to będą MODERNIZACJE z prawdziwego zdarzenia, czyli z możliwością przejechania tam potem 160km/h czy są to tylko zabiegi kosmetyczne? |
Lil_Peter napisał/a: |
Wg mnie priorytetem powinna być mimo wszystko trasa przez Strzelce, trasa jest krótsza a to duży +. W KK nie wsiada aż tak dużo ludzi do TLK czy EIC. Większość ludzi z KK jeździ do Wrocławia, ale 90% korzysta z osobowych, bo nie są one jakoś strasznie powolne. |
Cytat: |
Wg mnie priorytetem powinna być mimo wszystko trasa przez Strzelce, trasa jest krótsza a to duży +. W KK nie wsiada aż tak dużo ludzi do TLK czy EIC. Większość ludzi z KK jeźdżi do Wrocławia, ale 90% korzysta z osobowych, bo nie są one jakoś strasznie powolne. |
sheva17 napisał/a: |
Przez Strzelce mogą jechać 2 ewentualnie 3 pary. |
Cytat: |
Natomiast w Zdzieszowicach powinny się zatrzymywać wszystkie TLK-i, prawda? Gdzie jest logika w Twoich poglądach Łukaszu...?
|
sheva17 napisał/a: |
No tak. Dlatego wszystkie TLK-i jadące przez KK powinny mieć postój również w Zdzieszowicach, gdzie przypomnę znajduje się największa w Polsce koksownia, do której jak wiadomo z pobliskich miast dojeżdżają również koleją pracownicy. |
sheva17 napisał/a: |
Za Zdzieszowicami przemawiają jasne przesłanki, do tych TLK wsiada tam więcej osób niż do wielu składów np. w Twoim Bytomiu. |
sheva17 napisał/a: |
moi adwersarze zaczynają wypisywać totalne bzdury. @ Lil_Peter zapewne pasażerów jadących z Krakowa do Rzeszowa wyrzuciłby z TLK, czy IR do poc. REGIO, przecież ludzi na te droższe nie stać...Co do Twoich obserwacji liczby pasażerów są tak niedorzeczne, że mamy właśnie do czynienia z klasycznym przykładem prowokacji. |
sheva17 kilka linijek dalej napisał/a: |
@mk1992, niestety nie umiesz uszanować zdania innych |
sheva17 napisał/a: |
Szkoda, że każdego kto myśli inaczej zaraz zaliczasz do elitarnego grona wrogów kolejowego Bytomia... |
sheva17 napisał/a: |
poza tym po to płacimy podatki, po to dopłacamy do TLK by te pociągi nie były rajem dla MK-oli, ale służyły pasażerom. Aby to było możliwe Ci muszą mieć okazję by z nich skorzystać, patrz postój. |
sheva17 napisał/a: |
Co do Strzelec...Zainteresowanie jest tam znikome i bardziej widziałbym by tamtą linią kursowały właśnie te 3 IR oraz bez zatrzymania pociągi EIC |
Lil_Peter napisał/a: |
Chryste, ludzie, którzy tam pracują jeżdżą tam pociągami osobowymi, Ty myślisz, że każdego robotnika stać na miesięczny na TLK? Skoro, może jechać za mniej, i do tego czas przejazdu zbytnio się nie różni każdy wybierze osobowy. |
Lil_Peter napisał/a: |
Poza tym, tam pracują ludzie z okolic, a nie z Katowic czy Gliwic. |
Lil_Peter napisał/a: |
Tak się składa, że średnio 2 razy w miesiącu jeżdżę tamtędy pociągiem. Za każdym razem w Zdzieszowicach wsiada od zera do 1-2 pasażerów. Sheva17 - mniej prowokacji, proszę... |
Cytat: |
I kto tutaj nie szanuje zdania innych? Niech każdy sobie sam odpowie. |
Cytat: |
Tak się składa, że po raz kolejny to Ty wrzuciłeś do dyskusji wzmiankę o Bytomiu, na co dałem się nabrać, a Ty to teraz sprytnie wykorzystujesz pod pretekstem jakichś moich fantazji o super węźle kolejowym w moim mieście. |
Cytat: |
Skąd to wiesz? |
Cytat: |
Mało tego, uważasz, że nie należy puszczać do Strzelec deficytowych TLK-ek, bo nie ma tam na nie zainteresowania, ale w zamian chcesz tam puszczać IR, które są produktem komercyjnym i mają na siebie zarobić, tylko, że gdyby trzymać się tego co napisałeś, to te pociągi mogłyby być narażone na... deficyt. |
sheva17 napisał/a: |
Niestety niektórym brakuje jakiegoś swobodnego przejścia od projekcji własnych wizji do rzeczywistości. |
sasho33 napisał/a: | ||
A jeżeli TLK kursują w dziurach czasowych między osobówkami? Co wtedy? 90% ludzi jednak wybiera wspólny miesięczny, bo ma wtedy więcej pociągów do wyboru, a różnica jest nikła (25 złotych na miesiąc na trasie 51 kilometrów)! |
sasho33 napisał/a: | ||
Kiedyś ktoś napisał mi, że jechał w ciągu ostatniego miesiąca 3 razy przez Wronki i za każdym razem do TLK wsiadło maksimum 4 osoby. (Piszę o Wronkach, bo to miasto pokroju Zdzieszowic) |
Cytat: |
jak sobie z niego do wrocka IRkami pomykalem w starym rozkładzie to kilkanaście osób (w tygodniu, o weekendach wsominac nie bede, bo np 18:08 w niedziele jak studenty wracaja na zajęcia to bywało naprawde sporo;]) zawsze było. |
Cytat: |
Darowałbyś sobie takie docinki, strasznie niesmaczne to się zrobiło... Hmm |
Cytat: |
Daje Ci słowo, że nie wsiadło tam więcej niż 2 osoby. W ten weekend będę jechać tą trasą. Jak chcesz, zrobię zdjęcia na tej stacji przy przyjeździe. (tak, wiem - powiesz, że cyknąłem zdjęcie, jak już ludzie sobie poszli Laughing ) |
Cytat: |
A z biletami - mogę Ci nawet podać ile biletów miesięcznych na TLK i R się sprzedaje we Wronkach, a ile na same REGIO, albo REGIO i IR. |
Cytat: |
Szkoda, że IR Skrzyczne nie jest przedłużone do Terespola...
|
Cytat: |
A masz szopę w Terespolu? Czy może rozważasz potem podsył?
|
Cytat: |
proponowałbym Ci się najpierw przejechać jednym z tych dwóch pociągów popołudniowych do tego Terespola zanim cokolwiek napiszesz. Wtedy przestaniesz pisać bzdury, że te TLKI świecą puskami... |
sheva17 napisał/a: |
pytanie czy właśnie takie szlaki należało modernizować w pierwszej kolejności? |