brambor napisał/a: |
No więc generalnie informację potwierdziłem u Niemców i w PR. PRy nie regulują opłat za drugi zestaw trakcyjny, więc Niemcy na polski odcinek wysyłają tylko jeden. I te brednie, które słyszałem od konduktorów, że winni są Niemcy, bo podstawiają taki tabor niewiele mają wspólnego z rzeczywistością. |
Cytat: |
a jam takie pytanko do zorrientowanych:
Ile osób podróżujących poc. Wroclaw-Drezno-Wrocław to ludzie z biletami międzynarodowymi, np. Wrocław-Drezno, Legnica-Drezno itp.? |
Cytat: |
Dyrektor Kurzyjamski nie potrafił podać konkretnego powodu, dlaczego strona niemiecka zdecydowała się zmniejszyć skład. Liczy jednak, że sytuację uda się unormować. |
Cytat: |
Do Dolnośląskich Zakładów Przewozów Regionalnych we Wrocławiu docierają skargi i sygnały niezadowolenia, ale jak mówi dyrektor - są sytuacje, że podróżni skarżą się również na inne pociągi, więc ten nie jest wyjątkiem. |
Exsimus napisał/a: |
Czy przypadkiem to PR-y nie dały dupy z tą drugą jednostką, bo z tego co wiem to Drezno - Gorlitz jedzie jedna jednostka, a druga dołączana była przez Niemców w Gorlitz właśnie, bo PR spodziewał się większej liczby pasażerów. |
melocot napisał/a: |
Widać wyraźnie, że jest duży popyt na "przyśpiechy" na odc. Wrocław - Bolesławiec i to o każdej porze, ale czemu w rozwój takiej oferty usiłuje się wciągnąć Niemców? |
melocot napisał/a: |
Jeśli chodzi o odc. Dresden - Görlitz - Dresden jest dokładnie tak jak piszesz, jedzie tylko jeden SZT i to Niemcom wystarcza. Doczepianie drugiej jednostki w Görlitz to zwiększanie liczby miejsc tylko dla Polskich podróżnych. |
Cytat: |
Wojciech Kurzyjamski, dyrektor Dolnośląskich Zakładów Przewozów Regionalnych we Wrocławiu twierdzi, że zestawianie pociągu relacji Drezno-Wrocław zależny od kolei niemieckich - przewoźnika DB Regio. |
Cytat: |
Staramy się monitorować takie sytuacje i mieć wszystko pod kontrolą. |
Cytat: |
Należy jednak zauważyć, że pociąg relacji Drezno - Wrocław nie jeździ zawsze na jeden człon, bo niedawno przyjechał na dwa człony - wyjaśnia Wojciech Kurzyjamski. |
Cytat: |
są sytuacje, że podróżni skarżą się również na inne pociągi, więc ten nie jest wyjątkiem. |
Stella napisał/a: |
Wracając do tematu, pociągi do Drezna będą odjeżdżać z Wrocławia o godz. 7:18, 13:18, 18:18. Mają zaplanowane dodatkowe postoje na stacjach: Wrocław Nowy Dwór, Chojnów i Pieńsk. |
Cytat: |
Na początek spłacić swoje długi wobec DB Regio |
Cytat: |
jakoś przed zniknięciem tych połączeń gdzieś w 2004 roku skład ten jeździł na wagonach..co stoi na przeszkodzie by to znów wprowadzić. |
mateuszpiszcz napisał/a: |
Co ma zrobić Wrocław? Na początek spłacić swoje długi wobec DB Regio. To chyba będzie najlepszy pierwszy krok. |
Cytat: |
karass, a co ma do tego DB |
Pirat napisał/a: |
Nie byłoby tłoku w pociągach Wrocław - Drezno gdyby UMWD zamówił dodatkowe przyspieszone pociągi Wrocław - Zgorzelec - Wrocław. |
xzielak napisał/a: |
PR ma pole do popisu, i powinni pomyśleć nad wypuszczeniem czegoś pojemniejszego (może nie codziennie), nawet piętrowe składy.. |
Cytat: |
Jedyna nadzieja w tym, że z inicjatywą wyjdzie DB Regio, które doskonale zna niewykorzystany potencjał linii zgorzeleckiej. |
Cytat: |
gdzieś tu wyczytałem, że w Węglińcu mieliby spore pretensje jakby zelektryfikowano ten odcinek. Zwolnienia itp. |
Cytat: |
No i gdzie jest beton PKP IC, który zlikwidował wszystkie przejęte od PR pociągi dalekobieżne na linii zgorzeleckiej? Oficjalny powód podawany przez beton z Grójeckiej to... niska frekwencja. |
Cytat: |
Po kolejnych 10 minutach, załoga postanowiła... dołączyć drugi VTR! Jak to możliwe, że jednak posiada do dyspozycji drugą maszynę, za spodziewając się ogromnej frekwencji wysyła w trasę jedną?
|
Cytat: |
Oczywiście z tego pociągu wiele osób chciało się w legnicy przesiąść na pociąg do Żar o 14:15, jednak mogli skorzystać dopiero z połączenia KD o 15 - podróż wydłużyła się o godzinę przez bezmyślność PR.
|
Dolnoślązak napisał/a: |
Masz rację. Aby nie opóźniać PR z Legnicy do Żar, uzgodniono z zaprzyjaźnioną dyspozyturą KD, że podróżni z opóźnionego 60003 mogą bez dodatkowej opłaty na bilety KD jechać do Żar . Czy to nie lepsze rozwiązanie |
Cytat: |
I nie rozumiem o jakim chłamie piszę kolega powyżej? |
Noema napisał/a: |
Konduktorka nie mogła się przecisnąć, żeby wszystkim sprawdzić bilety. |
Cytat: |
Dzisiaj jechałam pociągiem RE z Wrocławia odj. 18:35. Frekwencja ok. 300 proc. Ludzi tyle, że trzeba ich było upychać jak w tokijskim metrze, bo drzwi się nie domykały - maszynista się denerwował, bo nie mógł ruszyć. |