falipso napisał/a: |
Zamiast TLK Roztocze ma być łącznika do IC Chopin do Chełma. |
falipso napisał/a: |
Oprócz tego, ze Hetman Lublin - Kraków będzie obsługiwał na starą/nową spalinówkę i zostanie przetrasowany przez Zamość. |
falipso napisał/a: |
IC SWAROŻYC Bielsko-Biała Główna - Kołobrzeg (p. Stargard) |
Atoman napisał/a: |
Akurat inwestycje taborowe są w porządku, choć i tak nie rozumiem fascynacji Combo, jeżeli można było kontynuować sprawdzone w dawnych projektach Bnopuvzy i Bbnopuzy.u. |
Pirat napisał/a: |
Parę dni temu jechałem TLK "Karkonosze" z Warszawy do Wrocławia. Frekwencja mizerna, około 10-20 proc. W składzie pociągu trzy wagony 2. klasy i jeden sypialny.
Gdy "Karkonosze" jeździły przez Legnicę i na Darcie to miały dużo większą frekwencję. Zmiana trasy i taboru nikomu nie wyszła na dobre. Mam nadzieję, że władze PKP IC wyciągną z tego wnioski. |
falipso napisał/a: |
Ale nikt nic nie zaproponowali, jakie połączenia chcą przywrócić do Zgorzelca, nawet w grudniu zostaje tylko jeden para połączenia, czyli IC ŁUŻYCE do Warszawy i nic więcej, taką informację dostałem. Współczuję |
Auderman napisał/a: |
Nie ma co oczekiwać większej ilości połączeń do Zgorzelca dopóki nie będzie można było dojechać dalej do Niemca. Sam w sobie Zgorzelec nie jest zbyt interesująca w rozumieniu Intercity. I to nie dlatego że w centrali nie lubią Noemy tylko póki co ta stacja jest końcową stacją na końcu Polski. Sam Zgorzelec też nie jest super zaludniony by tworzył zadowalające potoki.
Także dopóki nie będzie pociągów dalej do Drezna czy gdzieś dalej to nie będzie pociągów do Zgorzelca |
WRmnouz napisał/a: |
Karkonosze to mam wrażenie że każdemu przeszkadzają. Zacznijmy od tego że Karkonosze to pociąg nocny i dlatego jeździ w nocy, odjazd ok. 20-21 przyjazd ok 7, jak w przypadku każdego dobrego nocnego. Może jak się zaczną ferie to dzieci zaczną jeździć do JG/Szklarskiej Poręby na jakieś kolonie zimowe, czy jak to tam się nazywa, i frekwencja się trochę zwiększy. To że Wrocław leży w takim miejscu że ten pociąg jest tam o 4, to nie jest niczyja wina. To jest pociąg nocny do Jeleniej, i rozkład jest dobry. Lepiej żeby odjeżdżał o północy z Wawy żeby we wrocławiu był ok 7, a w JG 9?
Jak dla mnie rozkład tego pociągu, jako pociągu nocnego jest dobry |
Noema napisał/a: |
Pozwolę sobie nie zgodzić się z Tobą. Nie bierz tego do siebie, ale takim twierdzeniem wpisujesz się w typowo pekapistowską logikę, czyli pozbawioną sensu i zdrowego rozsądku. |
Noema napisał/a: |
Swoją drogą, polityka betonu PKP IC nieustannie mnie zaskakuje. No bo taki Hrubieszów na przykład (lokalna linia niezelektryfikowana) ma dwa połączenia dalekobieżne. Jedno do Zielonej Góry przez Kraków, Katowice, Wrocław, a drugie do Kołobrzegu przez Warszawę, Bydgoszcz. Natomiast sporo większy Zgorzelec z kolejowym przejściem granicznym, na międzynarodowej zelektryfikowanej magistrali, generujący duży ruch pasażerski (wg UTK trzecie miejsce na Dolnym Śląsku, po Wrocławiu i Legnicy), ma zaledwie jedno połączenie dalekobieżne – do Warszawy. Gdzie tu sens, gdzie logika? |
Noema napisał/a: |
W przeciwieństwie do jeleniogórskiego mikolstwa, ja wielkich oczekiwań nie mam. |
WRmnouz napisał/a: |
Karkonosze to mam wrażenie że każdemu przeszkadzają. Zacznijmy od tego że Karkonosze to pociąg nocny i dlatego jeździ w nocy, odjazd ok. 20-21 przyjazd ok 7, jak w przypadku każdego dobrego nocnego. Może jak się zaczną ferie to dzieci zaczną jeździć do JG/Szklarskiej Poręby na jakieś kolonie zimowe, czy jak to tam się nazywa, i frekwencja się trochę zwiększy. To że Wrocław leży w takim miejscu że ten pociąg jest tam o 4, to nie jest niczyja wina. To jest pociąg nocny do Jeleniej, i rozkład jest dobry. Lepiej żeby odjeżdżał o północy z Wawy żeby we wrocławiu był ok 7, a w JG 9?
Jak dla mnie rozkład tego pociągu, jako pociągu nocnego jest dobry [ Dodano: 17-01-2022, 21:46 ] Noema, Mam wrażenie że do Hrubieszowa, PKPIC puszcza 2 pary, bo Hrubieszów jest wykluczony komunikacyjnie (mało busów, całkowity brak Regio), przez co nie mają za bardzo konkurencji. Do Zgorzelca akurat powinny być co najmniej 2 poc. i to w lepszych godzinach, bo mało kto jeździ o 4:40. Zupełnie jakby chcieli zniechęcić pasażerów. |
Atoman napisał/a: |
Również puszczanie TLK Halny na odcinku Wrocław - Rybnik - Bielsko-Biała to takie typowe męczenie buły, bo jest dotacja i "może ktoś pojedzie" . |
pasjonatzzor napisał/a: | ||
Ty jesteś Buła. Czy kiedykolwiek widziałeś, ile Pasażerów z tego pociągu regularnie korzysta? Jeśli nie masz rozeznania, to zapraszam na stacje kolejowe. |
falipso napisał/a: |
wamp, tylko tyle wiem:
TLK WIKING Bielsko Biała Główna - Szczecin Główny p. Wrocław, Poznań IC SWAROŻYC Bielsko Biała Główna - Kołobrzeg p. Wrocław, Zieloną Górę, Szczecin, Stargard |
falipso napisał/a: |
pewnie chodzi o próbę jazdy na wagonach restauracyjnych do Lublina, nie na stałe EIC do Lublina) |
falipso napisał/a: |
Na stacji Brzeg od północy w stronę Opola:
TLK Rozewie (Gdynia - Kraków) EIC Ślęża (Wrocław - Warszawa) IC Wyspiański (Wrocław - Przemyśl) IC Ślązak (Zielona Góra - Przemyśl) IC Nałkowska (Jelenia Góra - Mockava) TLK Halny (Bydgoszcz - Zakopane) IC Bolko (Wrocław - Lublin) IC Matejko (Szczecin - Przemyśl) IC Piast (Gdynia - Kraków) IC Krakowianka (Kołobrzeg - Kraków) IC Słowacki (Wrocław - Białystok) IC Artus (Gdynia - Przemyśl) IC Wawel (Berlin G. - Kraków) IC Kossak (Gdynia - Przemyśl) EIC Panorama (Wrocław - Warszawa) IC Szyndzielnia (Ustka - Bielsko-Biała) IC Boznańska (Wrocław - Kraków) IC Lwów Express (Wrocław - Lviv) IC Śnieżka (Szklarska Poręba - Warszawa w weekendy) IC Brzechwa (Wrocław - Warszawa poza weekendami) IC Heweliusz (Gdynia - Kraków w weekendy latem) IC Malczewski (Kołobrzeg - Kraków) IC Chełmoński (Świnoujście - Kraków) IC Gwarek (Słupsk/Ustka - Katowice/Kraków) IC Nightjet (Berlin C. - Graz/Budapest) TLK Narciarz (Kołobrzeg - Zakopane - niepewny jeszcze) |
maciekp napisał/a: |
po prostu się nie zatrzymają w Brzegu |
falipso napisał/a: |
I już powtarzam drugi raz, więcej nie powtórzę, chodzi o HETMANA. Hetman zostanie zamknięty temat, za Hetmana wejdzie pociąg IC KOSSAK z Przemyśla do Gdyni. |
falipso napisał/a: |
A dla Hrubieszowa prawdopodobniej będzie ZKA z powodu remontu
a dla Zamościa to: TLK ZAMOYSKI Zamość - Warszawa Zachodnia IC GÓRSKI Zamość - Lublin Główny/Szczecin Główny jako łącznik grupy wagonów (przymiarka) |
Cytat: |
IC Kujawiak skrócony relacji Warszawa - Bydgoszcz na Flirtach lub Dartach) |
thassos napisał/a: | ||
Czy to znaczy, że nic za KUJAWIAKA z Chełma nie będzie, jakiegoś innego połączenia dalekobieżnego? |
falipso napisał/a: |
Staszic zostanie skrócony do Warszawy i zaawansowany na IC, w związku rano z Lublina były problemy ze ludzie wsiadali do nie tego pociągu jak był razem z Wyczółkowskim. |
sympatyk napisał/a: |
falipso, Czy Flisak w końcu pojedzie przez Kwidzyn oraz czy w Nysie zostaną tak jak obecnie trzy pociągi IC? |
falipso napisał/a: |
Słyszałem, ze PR szykuje połączenia Kraków - Wrocław i Kraków - Łódź, ale to są przecieki. |
RepBes napisał/a: |
Wszystkie projekty, jakie udało się pozyskać:
https://1drv.ms/u/s!AlLJhrEcwA3rqyEWJrfS2n5ZOZx9?e=GHdggB Link alternatywny: https://tinyurl.com/2p88ca27 |
pasjonatzzor napisał/a: |
Śląskie oczywiście nie udostępniło
Jako dobry prognostyk: Kraków - Sucha - Żywiec - 4 pociągi. Brzmi intrygująco. Byłby to znaczny progres. |
InterJet napisał/a: |
Z Zabrza masz nocny, kursujący codziennie pociąg do Gdyni, który odjeżdża o godz.22-giej. W Gdyni będziesz wpół do siódmej rano, a stamtąd na półwysep pociąg Regio pojedzie ok.godz.7
Za mniej więcej miesiąc podany zostanie do publicznej wiadomości rozkład jazdy na wakacje. Udanych Świąt Wielkanocnych |
thassos napisał/a: |
To zamiast tej spalinowej relacji RZE-ZAM w dużej częsci pod drutem, llepiej pomyśleliby o relacji:
Chełm-Lublin-SWR-Rzeszów Chełm-Lublin-SWR a spalinowe na Chełm-Rejowiec-Zawada-Zwierzyniec-SWR lub Chełm-Rejowiec-Zawada-Zamość (skomunikowany w Rejowcu z Lublinem) |
calsberg napisał/a: |
Pociągi ze Szczecina do Poznania przez Stargard, Krzyż...to raczej nie w rozkładzie 22/23....🤔
Plan dla Gorzowa... to powinna być maksymalna ilość pociągów PR skomunikowanych w Zbąszynku lub Krzyżu. |
Światowid napisał/a: |
UMWD poinformowało mnie, że w tym roku nie udostępni mi projektu rozkładu jazdy, bo dokument roboczy nie stanowi informacji publicznej w rozumieniu przepisów ustawy dostępu do informacji publicznej. Także będzie w tym roku ciężko z projektem. Spróbuję jeszcze raz za dwa miesiące. |
RepBes napisał/a: |
Nie tyle, że nie udostępni, a trzeba będzie poczekać, przynajmniej do maja. Chodzi w uproszczeniu o to, aby nie udostępniać skrawka Excela dla ludzi, którego można edytować, a żeby udostępnić już kompletny projekt w pliku PDF. |
jajo31 napisał/a: | ||
Skomunikowanie w Zbąszynku czy w Krzyżu... Nie ma na to szans. Obecny rozkład jeżeli chodzi o opóźnienia czy odwołane pociągi bije wszelkie rekordy. Po kilkanaście w tygodniu. IC nie czeka ani w Kostrzynie ani w Krzyżu czy w Zbąszynku. Bezpośredni pociąg to większe prawdopodobieństwo dojazdu do celu niż połączenie z przesiadkami jeżeli chodzi o Gorzów. A druga sprawa to kiedy w końcu zakończą remont z Zbąszynka do ZG? |
Pirat napisał/a: |
UMWD od zawsze stwarzał problemy i trzeba było używać niemal szantażu, żeby cokolwiek od nich dostać. Czekamy do maja i ruszamy - jak w poprzednich latach - z masową akcją wysyłania wniosków o dostęp do informacji publicznej. |
Radek napisał/a: |
Czyli z Olsztyna: Skarbek do Raciborza (flirt?), a Kormoran do Bielska Białej. Pewnie Daszyński (flirt) będzie przechodził w Bielsku na Kormorana i odwrotnie.
A Włókniarz Szczecin - Łódź Widzew już tunelem przez Fabryczną? |
dinxles napisał/a: |
Śnieżka powinna byc EIC tak samo jak EIC POGORZE.
Z reszta powinny byc IR KARKONOSZE tesh |
WRmnouz napisał/a: |
empek, to taki trochę sarkazm był, aczkolwiek ekspresami obecnie jest wiele połączeń w kategorii IC, co jest dobre. Np. IC Sobieski, Czartoryski, Hetman, Matejko itd. |
Krystian napisał/a: |
Od dłuższego czasu obserwuję Twoje wpisy i obiecałem sobie kiedyś, że nie dam się sprowokować. Ale chyba już tego za dużo. Wypisujesz aksamitne bzdury. Pociągi, które mają kategorię IC mają wskazywać podróżnemu na pociąg o podwyższonym standardzie. Czyli wagony po modernizacji lub nowe EZT. O jakich ekspresach Ty piszesz? Czy masz chociaż elementarną wiedzę odnośnie trasowania pociągów? Przykład pierwszy z brzegu, IC HETMAN. Na jakiej podstawie twierdzisz, że jest to ekspres? Dlatego, że ma ograniczoną liczbę postojów? Od czerwca całą trasę „pod drutem” ma obsługiwać EP07. Jaki to wg Ciebie ekspres? Poza tym - Lublin, jak cała reszta miejscowości w Polsce, potrzebuje dobrego połączenia i dogodnych skomunikowań. Jest wiele miejscowości w województwach wschodnich, chociażby Tarnobrzeg, Mielec, Kolbuszowa czy Sandomierz, które powinny mieć bezpośrednie połączenie z Krakowem, ze względu na główny kierunek wewnętrznej migracji. A takiego połączenia w ogóle nie ma. Po cholerę Lublinowi bezpośredni pociąg z Trójmiastem? Proszę, wytłumacz mi to, używając żelaznej logiki. |
falipso napisał/a: |
Zielona Góra Główna |
WRmnouz napisał/a: |
Przelot przez Stalową Wolę. Ciekawe. |
WRmnouz napisał/a: |
Wtedy jeździła też Bystrzyca Lublin - Wrocław, 6 wagonów pasażerskich i restauracyjny. W tamtym roku Fredro jeździł Wrocław - Lublin, to w korektę czerwcową dali go na wagony i był 406A-40 w składzie. Obecnie jak patrzę na relacje poc. z Lublina to najsensowniej byłoby dać WR do Hetmana (jedzie przez KRK do Wrocławia) lub Górskiego z Rzeszowa do Szczecina. Kiedyś to prawie w każdym pociągu co przez pół Polski jechał był WR. |
myszka napisał/a: |
Legnica
- TLK WOLIN Kraków Główny - Świnoujście - IC ŁUŻYCE Zgorzelec - Warszawa Wschodnia - IC NIGHTJET Graz HBF - Berlin-Charlottenburg - IC MEHOFFER Zielona Góra Główna - Przemyśl Główny - IC CHEŁMOŃSKI Kraków Główny - Świnoujście - IC HETMAN Zielona Góra Główna - Lublin Główny - TLK WYCZÓŁKOWSKI Świnoujście - Lublin Główny |
Sunseed napisał/a: |
Tylko że te pociągi podawane przez Myszkę są niezgodne z projektem, więc traktowałby to z dużym dystansem. |
WRmnouz napisał/a: |
Atoman, zarządzanie taborem jest następujące: puszczać dany tabor tam, gdzie jest on najbardziej potrzebny, czyli np. wagony restauracyjne do najbardziej frekwencyjnych składów, gdzie będą one wykorzystane. Ale w przypadku niektórych składów ta ekonomia jest wywalana do kosza tylko dlatego, że jadą przez KRK albo Wrocław (IC Matejko, Przemyślanin - te pociągi aż takie frekwencyjne wcale nie są, i są przesłanki od IC, że WR z nich wylecą). Niektóre pociągi jadące z Lbn generują całkiem dobrą frekwencję. A jeśli chodzi o wiadomość, że kiedyś w każdym jadącym przez pół Polski był WR, to nie chodzi o chęć, żeby tak było tylko o tym, że kiedyś nie było takiej taborowej zapaści i w większości pociągów dalekobieżnych był WR. Zresztą PKP IC rzekomo dąży do usług gastronomicznych w każdym pociągu. I tak nie jest źle, jest sporo Dartów, w których jest taka usługa. I to nie chodzi już o moją "upartość" o wagony restauracyjnie, tylko po prostu nie lubię gdy zachód jest traktowany lepiej od wschodu, choć i tak w Lublinie nie jest najgorzej. Z tego powodu, że przyszły rozkład będzie podobny do obecnego, akurat się cieszę, bo obecny jest moim zdaniem dobry, Dart w godzinach porannych, do 10 co godzinę poc. w kierunku warszawy, kolejny Dart w południe, dobre skomunikowania z pociągami do Gdyni. Szkoda, tylko że Regio z Chełma nie ma skomunikowania z Baczyńskim.
sprzątamwagonic, czego ten Wschód nakradł? Pytam, bo żem jest ciekaw? dinxles, a Panorama do Lublina |
WRmnouz napisał/a: |
sprzątamwagonic, czego ten Wschód nakradł? Pytam, bo żem jest ciekaw? |
PKPfan napisał/a: |
a można prosić dla Rzeszowa? |
myszka napisał/a: | ||
Rzeszów Główny - IC HETMAN Lublin Główny - Wrocław Główny/Zielona Góra Główna |
myszka napisał/a: | ||
Rzeszów Główny - IC GÓRSKI Rzeszów Główny - Szczecin Główny - IC KOSSAK Przemyśl Główny - Wrocław Główny - EIP Rzeszów Główny - Gdynia Główna - IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Główny - Świnoujście - IC ARTUS Przemyśl Główny - Gdynia Główna/Hel - TLK POŁONINY Kraków Główny - Łupków (postój tylko na Rzeszowie Zachodnim) - IC WAWEL Przemyśl Główny - Berlin HBF - TLK ROZTOCZE Bohumin - Lublin Główny - IC CRACOVIA Przemyśl Główny - Praha Hl. N. - IC MALINOWSKI Przemyśl Główny - Warszawa Wschodnia - TLK BIESZCZADY Kraków Główny - Zagórz (postój tylko na Rzeszowie Zachodnim) - IC HETMAN Lublin Główny - Wrocław Główny/Zielona Góra Główna - IC WYSPIAŃSKI Przemyśl Główny - Wrocław Główny - IC MATEJKO Przemyśl Główny - Szczecin Główny - IC PORTA MORAVICA Przemyśl Główny - Graz HBF - IC ŚLĄZAK Przemyśl Główny - Poznań Główny - IC KOCHANOWSKI Bydgoszcz Główna - Rzeszów Główny - IC MEHOFFER Przemyśl Główny - Zielona Góra Główna - IC SIEMIRADZKI Wrocław Główny - Przemyśl Główny |
richard52 napisał/a: |
Można prosić dla JELENIA GORA!! |
jajo31 napisał/a: |
IC Warta przedłużona do Gorzowa. To realne? |
maciekp napisał/a: |
Warta ponoć ma jeździć do Berlina, parę postów wczesni była o tym mowa, |
InterJet napisał/a: |
Z którego pociągu zabrać wagony na taką fanaberię?
Bo na Ukiel do Poznania wystarczy jeden skład, a do Wrocławia dwa... |
Szeklan napisał/a: |
Pewnie jeszcze nie ma, bo Victoria nic na ten temat nie opublikowała. Musimy cierpliwie czekać. |
Tymczasowy napisał/a: |
Ankieta rj 2022/2023
Tak Koleje Mazowieckie przeprowadzają konsultacje. Zamiast formularza trzeba wydrukować, wypełnić, zeskanować i wysłać. A właściwie to chyba chodzi o to, żeby zniechęcić ludzi do wydawania opinii i określania oczekiwań a tym samym żeby było mniej roboty dla urzędników. |
calsberg napisał/a: |
Ilość pociągów na 351 (większa) nie jest spowodowana planowanym remontem Nadodrzanki? |
Auderman napisał/a: |
Nadodrzanką mają dalej jeździć pociągi relacji Szczecin - Wrocław |
Adam85 napisał/a: |
Czy jest już jakiś oficjalny lub mniej oficjalny projekt? |
Kamil Styrna napisał/a: |
A Pogórze wróci od grudnia? Karkonosze i Przemyślanin nadal mają jeździć tą samą trasą, jak teraz? |
Szeklan napisał/a: |
Masz może dostęp do tego rozkładu? Jeśli tak, to może pogadaj z administracją i przekaż im do wglądu, bo w tym roku chyba nikomu się tego nie chce zrobić. |
Gryf2 napisał/a: |
A ktoś wie czy Osterwa, Mewa, Chrobry, Podlasiak, Górski, Włókniarz, Gałczyński, Przemyślanin pojadą nadodrzanką czy po placu budowy do Poznania? I czy wraca Barbakan do Szczecina? |
Atoman napisał/a: |
na dobrą sprawę to można pomyśleć o jakichś manewrach nocnych pociągów zwiększających ich efektywność. Czas by sobie płynął, a wagony bezpośrednie zwiększyłyby dostępność. W przypadku Przemyślanina z kolei nie za bardzo jest już czym manewrować z powodu "klęski urodzaju" tego połączenia. |
Gryf2 napisał/a: |
Czy przypadkiem PKPIC nie przygotowuje się już powoli pod przyszły rozkład jazdy? Włókniarz od 2 tygodni nie jeździ na EZT i nie dojeżdża do Łodzi Fabrycznej. W przeciekach z początku roku faktycznie pojawiały się informacje, że jego relacja zostanie skrócona do Łodzi Widzew w 2023. Do tego teraz jeździ tylko na 4 wagonach. Poprzednim razem "zastępczy skład" za każdym razem jeździł na siedmiu (analogicznie jak w EZT) i mimo wszystko dojeżdzał do Fabrycznej. |
WRmnouz napisał/a: |
Sunseed, a w SKRJ podaje się kategorie handlowe, czy EI*, MP*, RP*, MO*, RO*, MM* i tak dalej? |
Sunseed napisał/a: |
Włókniarz jest w projekcie jako TLK do Marca, potem wskakuje jako IC na EZT I do Fabrycznej |
Auderman napisał/a: |
falipso,
Że Szczecina Chrobry: 4:36 Mewa: 8:10 Gałczyński: 16:30 Z Poznania: Gałczyński: 8:37 Mewa 16:43 Chrobry: 18:17 (jako tlk) Włókniarz ale tylko do 3 marca |
Auderman napisał/a: |
falipso,
Że Szczecina Chrobry: 4:36 Osterwa: 5:27 Mewa: 8:10 Podlasiak: 10:31 Górski: 12:28 Włókniarz: 15:31 Gałczyński: 16:30 Przemyślanin: 19:30 Podhalanin: 20:50 Sezonowo Z Poznania: Przemyślanin: 5:10 Podhalanin: 5:18 Gałczyński: 8:37 Włókniarz: 9:45 Górski: 12:25 Podlasiak 14:45 Mewa 16:43 Chrobry: 18:17 Osterwa: 19:40 |
calsberg napisał/a: |
Które pociągi pojadą przez Rzepin? |
WRmnouz napisał/a: |
Grupa wagonów TLK Ustronie z Lublina zostaje? Jakie są planowane połączenia? |
WRmnouz napisał/a: |
Jakie będą połączenia Lublina z Warszawą? |
WRmnouz napisał/a: |
Annaja5555, Dziękuję. Linia na Stalową Wolę tak samo jak w tym roku (Hetman, Górski, Kochanowski i Roztocze)? Usługa gastronomiczna tylko w Dartach? |
WRmnouz napisał/a: |
wamp, Wydawało mi się, że usługi w pociągu są ustalane z MI przed zamawianiem trasy. |
Annaja5555 napisał/a: | ||
7:05 – IC Hetman (Zielona Góra Główna) – S.W Centrum, S.W Rozwadów, 10:05 – IC Kochanowski (Rzeszów Główny) – S. W. Charzewice, 14:30 – TLK Roztocze (Bogumin) – S. W Centrum, S. W. Rozwadów, 21:10 – IC Górski (Rzeszów Główny) – S. W Charzewice/ S. W. Centrum, S. W Rozwadów (od 1. IX). |
Annaja5555 napisał/a: | ||
Przez: Radzyń Podlaski, Siedlce TLK Czechowicz (6:38) i TLK Inka (15:18). Przez: Puławy Miasto: 5:11 – IC Baczyński (Wrocław Główny), 6:10 – TLK Staszic (Szczecin Główny), 7:10 – IC Górski (Szczecin Główny), 8:05 – IC Kiev Express (Warszawa Wschodnia), 10:10 – IC Zamoyski (przez: Poznań – Gorzów Wielkopolski/ Kołobrzeg), 10:43 – TLK Mierzeja (Hel) w wakacje, 12:25 – IC Konopnicka (Wrocław Główny) 14:05 – IC Kujawiak (Bydgoszcz Główna), 15:04 – IC Lubuszanin (Zielona Góra Główna), 17:04 – IC Czartoryski (Łódź Fabryczna), 18:04 – IC Kochanowski (Bydgoszcz Główna), 19:04 – IC Chełmianin (Warszawa Wschodnia), 23:05 – TLK Ustronie (Warszawa Wschodnia/ Kołobrzeg) w wakacje. |
falipso napisał/a: |
Zefir skrócony do Piły. |
Atoman napisał/a: |
Ktoś tam się jeszcze rzucał, że przez Kędzierzyn pojedzie nie wiadomo ile IC, co oczywiście jest bzdurą, bo nie po to schodzi się do "magicznych 2 godzin 59 minut" takiego Wyspiańskiego czy Siemiradzkiego na Wrocław - Kraków, aby zaraz wydłużać im czas przejazdu. Na razie Chełmoński jako test. Zresztą przyszłość tego pociągu jest kompletnie niejasna, ponieważ z jednej strony miał on stać się po zakończeniu remontu LK 351 dawnym "Barbakanem". Z drugiej jednak strony jego nabicie na Nadodrzance oznacza, że przyjął się na tej trasie, na której jest. Co do Kędzierzyna, to najpierw niech doprowadzą porządną prędkość do Chałupek, a potem porozmawiamy o międzynarodowych z kierunku Polski zachodniej. W kolejce są planowane dwa na Wiedeń, a bez przyspieszenia nie będzie miało to racji bytu. |
danio napisał/a: |
Na portalu pasażera w wyszukiwarce jest rozkład roczny - ważny od grudnia.
Miłej lektury |
falipso napisał/a: |
A jednak nie kopiowali i wklejają z rozkładu jazdy 2021/22 do 2022/23 z Portalu Pasażera!!!
Uwaga!!! Od 3 września 2023 roku pojawi się nowy pociąg, czyli IC WIENIAWSKI relacji Lublin Główny - Poznań Główny przez stację Radom, Drzewica, Łódź Widzew, Kalisz, Jarocin, obsługuje się zastawionym składem ED160. |
Annaja5555 napisał/a: |
Czy można gdzieś znaleźć rozkład służbowy? |
InterJet napisał/a: |
Ten rozkład nie będzie przecież realizowany. |
przemek2029 napisał/a: |
a także nowym rj 2022/23 będzie KD z Wrocławia do Świnoujścia |
Kod: |
Świnoujście 18:52
Międzyzdroje 19:01 19:03 Parłówko 19:20 19:21 Szczecin Dąbie 19:55 19:56 Zielona Góra Główna 22:06 22:11 Głogów 22:44 22:45 Lubin 23:11 23:12 Legnica 23:26 23:28 Wrocław Główny 00:05 Kursowanie 25 VI-27 VIII 2023 7 + 15 VIII |
wamp napisał/a: |
Jeśli się np remont Czechowic przedłuży to cała siatka połączeń dla kier. Bielsko Biała ulegnie zmianie. |
bigosikadamek napisał/a: |
Wychodzi na to, że IC ma jakiś problem z IC HALNY do Bielska Białej/Zakopanego. Od 11 grudnia zniknął z rozkładu. Jednak już 22 grudnia pojawia się na nowo... Taka dziwna ta dwutygodniowa przerwa. |
pasjonatzzor napisał/a: | ||
jeśli dobrze pamiętam, to podobna sytuacja była w grudniu ubiegłego roku. Halny do Zakopanego kursował również od 22 grudnia, tyle, że do 21 był skrócony do Bielska. Wynikało to z przedłużenia prac na zakopiance. |
Radek napisał/a: |
O ile 2 z 4 połączeń Regio Toruń - Olsztyn będą wydłużone z Bydgoszczy, to żaden Regio Olsztyn - Toruń nie wyjedzie poza Toruń... |
robertrush napisał/a: |
Na tej stronie są dodane zestawienia pociągów na przyszły rozkład: |
Gryf2 napisał/a: | ||
Różnice jakie udało mi się zauważyć w porównaniu do obecnych zestawień: Chrobry traci eu160 z przodu na rzecz ep09 i od czerwca Osterwa awansuje na ezt. |
Radek napisał/a: |
Jest juz rozklad zamknieciowy. |
Gryf2 napisał/a: |
Włókniarz zniknął |
wamp napisał/a: |
Przecież osterwa miała Wars. |
Krzysp1 napisał/a: |
Gdzie jest niby ten zamknięciowy rozkład,jak w miniony piątek dostałem pismo że korekty są wprowadzane do połowy listopada .I do znawców mam pytanie ; jaką trasą jedzie Przemyślanin od grudnia do marca 2023 bo mam trzy różne wersje |
Gryf2 napisał/a: |
Hetman nie ma kategorii EIC, nie musi w nim być warsu. Podlasiak, Górski czy Podhalanin mają taką samą kategorię jak hetman, trasę jeszcze dłuższą, a nie mają również warsu. |
WRmnouz napisał/a: | ||
Przecież Górski, Podlasiak i Podhalanin to MP* - pośpieszne, a nie ekspresowe EI*, jak Hetman. (...) Więc wyprowadzając z błędu, Górski nie ma takiej samej kategorii co Hetman (Górski to pośpieszny, Hetman ekspres), ma tylko tę samą markę (IC) |
robertrush napisał/a: |
Np 10 stycznia "Podhalanin" pojedzie na odcinku Poznań - Szczecin przez Piłę, Szczecinek, Białogard-tam zmieni kierunek i przez Świdwin, Stargard pojedzie do Szczecina:) |
calsberg napisał/a: |
Nieco krócej będzie jechać ze Szczecina do Poznania Przemyślaninem...i przesiąść się na Podhalanina. Jednak umówmy się Podhalanin na odcinku Szczecin + Poznań nie miał nigdy dużej frekwencji... |
Radek napisał/a: |
Sobieski wczesniej byl ekspresem |
Radek napisał/a: |
Sobieski, choć zmienił kategorie na IC to od Warszawy Zachodniej do Zawiercia też nie ma żadnego postoju. |
TFZ napisał/a: |
Czy da się określić jakieś bezpośrednie zależności między kategoriami pociągów przeznaczonymi dla pasażerów (EIC, EIP, IC, TLK) a tymi służbowymi (w jedną lub drugą stronę)? |
Gryf2 napisał/a: |
W tym "nowym" rozkładzie dostępnym na portalu pasażera pojawia się bezpośredni pociąg z Krzyża do Wrocławia Głównego PR 86370, ruszający o 3:52. Sęk w tym, że nie ma takiego połączenia w relacji powrotnej... |
Gryf2 napisał/a: |
W tym "nowym" rozkładzie dostępnym na portalu pasażera pojawia się bezpośredni pociąg z Krzyża do Wrocławia Głównego PR 86370, ruszający o 3:52. Sęk w tym, że nie ma takiego połączenia w relacji powrotnej... |
Radek napisał/a: |
Ciekawe, kiedy pojawi się pełna oferta Regio/Arriva w kujawsko-pomorskim. |
Radek napisał/a: |
Ciekawe, kiedy pojawi się pełna oferta Regio/Arriva w kujawsko-pomorskim. |
bigosikadamek napisał/a: | ||
Oby prędko, bo to co jest teraz wrzucone napawa grozą. |
Raflewski napisał/a: |
Obawiam się, że to co jest obecnie tak już pozostanie . Nawet w wyszukiwarce połączeń ( dawny sitkol ) jest wrzucone to samo co na portalu pasażera. |
Radek napisał/a: |
Gniezno - Poznań przejmują przecież KW. |
Auderman napisał/a: |
Ale teraz wszystkie pociągi zamiast PR mają być KW na odcinku Poznań - Mogilno |
Kolejoman2 napisał/a: |
https://www.lokalna24.pl/artykul/13563,ciag-dalszy-kolejowych-rozgrywek-a-pociagow-wciaz-za-malo |
wamp napisał/a: |
Nie zapominajmy też o tym że przez takie objazdy pociąg zyskałby kilku ludzi do kedzierzyna, a straciłby wszystkich z linii Katowice - Bielsko Biała. A tych mało nie jest. |
Auderman napisał/a: |
Bilety kolejowe można kupować z miesięcznym wyprzedzeniem |
Przemyślanin napisał/a: |
Auderman, Bilety na połączenia krajowe owszem, maksymalnie 30 dni do przodu. Jednak sprzedaż biletów na połączenia międzynarodowe rozpoczyna się na 60 dni do przodu, chyba że w danym okresie następuje zmiana rozkładu jazdy to wtedy ten okres zostaje skrócony. |
InterJet napisał/a: |
Kędzierzyn-Koźle to nie jest pępek świata. |
sympatyk napisał/a: |
Komentować to nie ma czego po Twoim poście. Ani razu nie użyłem wyrażenia "wszystkie pociągi". W swojej wypowiedzi podzieliłem pociągi na dwie grupy. Przeczytaj proszę najpierw ze zrozumieniem bo niechlujne czytanie może powodować potem (tak jak dałeś wyraz) generowanie napięcia w napisanym przez Ciebie poście. |
wamp napisał/a: |
Od kiedy Halny jeździ z Krakowa? O ile dobrze pamiętam to Bydgoszcz Zakopane p. BIELSKO BIAŁA |
bigosikadamek napisał/a: |
No i spełniły się czarne scenariusze w kujawsko-pomorskim. Zamiast 8 par REGIO do Poznania z kierunku Torunia i Bydgoszczy zostały dwie. Relacje z tych kierunków zostały skrócone do Inowrocławia. Dodatkowo połączenia te mają kursować tylko w dni robocze. Z takiego Janikowa czy Kołodziejewa (między Mogilnem a Inowrocławiem) w weekendy nie odjedzie ŻADEN pociąg. Powiedzieć tragedia to nic nie powiedzieć. |
TFZ napisał/a: |
Halny staje, żeby przepuścić Małopolskę. A robienie wielkiego halo z sytuacji wyjątkowej, mającej mieć miejsce przez cztery dni w roku - bez zaznaczenia tego faktu - to dobry materiał do analizy dla następców Schopenhauera. |
Cytat: |
To "bareizm" że nad Bałtyk można pojechać w 3,5 godziny szybciej z Wrocławia niż w bądź, co bądź, góry. |
Radek napisał/a: |
Liczba pasażerów bije rekordy, a rozwój oferty żaden. Trochę to smutne. |
crs napisał/a: |
Zauwazylem, ze w Sobieskim mozna kupowac bilety na odcinku krajowym tylko w trzech wagonach ktore jada z / do Bohumina. Przez co nie da sie kupic ani 1 klasy na odcinek krajowy, ani bezprzedzialowego.
Czy ktos wie czy to tak na stale? Kiedy zatem powinna sie odblokowac mozliwosc zakupu na wagony do Wiednia? |
OkOuKo napisał/a: |
PODHALANIN w okresie zimowym (...) będzie kursować przez Kraków bez postoju. |
TFZ napisał/a: | ||
|
Wojciech napisał/a: |
Fantastyczny artykuł. Brawo dla tego miłośnika kolei. Zgadzam się całkowicie z wszystkim co jest tam napisane. Mam nadzieję że da to jakiś dobry owoc, bo coś jest nie tak. Może komuś nie podoba się Kędzierzyn - Koźle. Zobaczymy co będzie. |
aanniiaa napisał/a: |
[PODHALANIN] (...) będzie kursować (...) - Katowice - Mysłowice - Imielin - Oświęcim (łącznicą) - Spytkowice - Skawina (zmiana czoła) - Sucha Beskidzka Zamek - (...) |
Cytat: |
Ilu pasażerów byłoby chętnych na podróż tym pociągiem? (nawiedzony Mikol się nie liczy)? |
InterJet napisał/a: |
Ilu pasażerów byłoby chętnych na podróż tym pociągiem? (nawiedzony Mikol się nie liczy, dodam dla ułatwienia rachunków) |
InterJet napisał/a: |
Pociąg ze Szczecina do Zakopanego pomyślany jest dla innej grupy podróżnych. Dlatego nie ma ph Kędzierzyn-Koźle Gogolin czy też Skawina. |
InterJet napisał/a: |
Ja to się nie znam, ale się wypowiem...
Jest takie Olten w Szwajcarii, ogromny węzeł kolejowy. Jak to możliwe, że IC z Zurychu do Berna przechodzi Olten na biegu i nikt o to nie robi afery? Jest Offenburg w Niemczech. Też węzeł, miasto powiatowe. Co drugi ICE przechodzi na biegu. Zasada jest taka na odcinku Karlsruhe - Freiburg, że jeden ICE zatrzymuje się w Baden-Baden, a drugi w Offenburgu. I nikt nie pisze petycji, bo to po prostu ma sens. Naraz wielka afera, bo pociąg w Brzegu się nie zatrzyma... (a jest 20 innych) Piszę ostatni raz. Ani Kędzierzyn-Koźle nie jest pępkiem świata, ani Brzeg. Na sieć kolejową patrzy się całościowo. Tam gdzie jest uzasadnienie, to można coś sensownego zaproponować. Ale kiedy ktoś się piekli, że 20 par pociągów IC to dla Brzegu za mało, to nie ma sensu dyskutować. |
InterJet napisał/a: |
Ja to się nie znam, ale się wypowiem...
Jest takie Olten w Szwajcarii, ogromny węzeł kolejowy. Jak to możliwe, że IC z Zurychu do Berna przechodzi Olten na biegu i nikt o to nie robi afery? Jest Offenburg w Niemczech. Też węzeł, miasto powiatowe. Co drugi ICE przechodzi na biegu. Zasada jest taka na odcinku Karlsruhe - Freiburg, że jeden ICE zatrzymuje się w Baden-Baden, a drugi w Offenburgu. I nikt nie pisze petycji, bo to po prostu ma sens. Naraz wielka afera, bo pociąg w Brzegu się nie zatrzyma... (a jest 20 innych) Piszę ostatni raz. Ani Kędzierzyn-Koźle nie jest pępkiem świata, ani Brzeg. Na sieć kolejową patrzy się całościowo. Tam gdzie jest uzasadnienie, to można coś sensownego zaproponować. Ale kiedy ktoś się piekli, że 20 par pociągów IC to dla Brzegu za mało, to nie ma sensu dyskutować. |
Ralny napisał/a: |
Z jakich połączeń PKP IC będą mogli korzystać mieszkańcy Trzebini, Krzeszowic, Mysłowic, Brzegu i Oławy?
Czytaj więcej: https://kolejowyportal.pl/z-jakich-polaczen-pkp-ic-beda-mogli-korzystac-mieszkancy-trzebini-krzeszowic-myslowic-brzegu-i-olawy/ |
InterJet napisał/a: |
Nie jesteś w stanie mnie obrazić.
Pieniądze, które idą na pociągi pochodzą z podatków. Trzeba nimi racjonalnie gospodarować, a nie spełniać zachcianki oszołomów. Nie ma uzasadnienia wydawania tysięcy, a nawet milioinów, na pociąg, który wiezie kilkunastu pasażerów. W uproszczeniu można napisać, że w takim pociągu dopłaca się do jednego pasażera kilkaset złotych, a w innych popularnych wśród pasażerów kilkadziesiąt... Na linii Wrocław-Katowice-Kraków jest potrzeba uruchamiania szybkich pociągów łączących te miasta, alternatywa w postaci A 4 istnieje. Bittel ma rację informując o tym Panią Poseł. Na stacji Brzeg, tak jak i na stacji Kędzierzyn-Koźle, ma wyznaczony postój nocny pociąg do Berlina. Jest to ukłon w stronę mniejszości niemieckiej, która licznie zamieszkuje Opolszczyznę. Ten pociąg przejeżdża Republikę Czeską praktycznie bez zatrzymania i tak samo mogłoby być i u nas. Także niech w Brzegu się cieszą, że mają postój pociągu do Berlina, bo mogliby nie mieć. Proponuję leczyć fobię antyniemiecką, bo pośród sąsiadów jest spora grupa osób z niemieckim pochodzeniem. A najlepsza to by była przeprowadzka do Białegostoku... |
InterJet napisał/a: |
I liczba pasażerów wsiadających i wysiadających z pociągów EIP jest tam znacząco wyższa od liczby pasażerów podróżujących pociągiem EIP do i ze stacji Brzeg.
Trzeba będzie przeanalizować zasadność ph dla EIP na stacji Brzeg do rj 2023/2024. |
InterJet napisał/a: |
Podhalanin wozi turystów do Zakopanego. |
Cytat: |
Postój w Kalwarii też jest zbędny. Nikt w nocy nie wsiądzie w Skawinie. |
Cytat: |
Jeszcze tylko Brzegu brakowało... |
Cytat: |
wielkim błędem było utworzenie województwa opolskiego |
Cytat: |
Proponuję leczyć fobię antyniemiecką, bo pośród sąsiadów jest spora grupa osób z niemieckim pochodzeniem. |
Krzysp1 napisał/a: |
I jeszcze jeden temat..Miałem okazję dziś jechać TLK KORMORAN od Nysy do Katowic, gdzie od Nysy, Prudnika jechało 14 pasażerów do Warszawy plus kilka do Olsztyna, w sumie od Kędzierzyna był komplet w dwóch wagonach, co przeczy tezie MINISTERSTWA INFRASTRUKTURY że w kierunku Warszawy jeździ kilku pasażerów. No ale co tam najlepiej jak wiadomo zlikwidować bo po co... |
InterJet napisał/a: |
Zastanawiam się czy nie ma większych problemów... |
Cytat: |
Karkonosze wyjeżdżają z sypialnym za lokiem. We Wrocławiu doczepiane są 12 i 13 z Gdyni na koniec z podpiętym lokiem i wtedy sypialny jest ostatnim wagonem aż do Szklarskiej. |
TFZ napisał/a: |
Zestawienie składu podawane na stronie dla stacji od Częstochowy do Gliwic jest nieprawidłowe;
|
InterJet napisał/a: |
Podhalanin wozi turystów do Zakopanego. Postój w Kalwarii też jest zbędny. Nikt w nocy nie wsiądzie w Skawinie. |
Radek napisał/a: |
Z Chorzel pewnie 1 albo 2 polaczenia beda do Tluszcza, do lokomotywowni. |
falipso napisał/a: |
Annaja5555, ma być jutro albo w tym tygodniu. |
wamp napisał/a: |
Kiedy ukaże się plakatowy rozkład? Zdaje się ma być najpóźniej 21 dni przed wejściem rozkładu. |
KolejowaMława napisał/a: |
Na jesieni warmińsko-mazurskiego planuje wznowić ruch na linii Szczytno – Wielbark – Chorzele. |
Annaja5555 napisał/a: |
Trwa akcja zbierania podpisów pod petycją Kolejowej Mławy adresowaną do ministerstwa infrastruktury w sprawie uruchomienia połączeń kolejowych z Toruniem i Bydgoszczą.
https://codziennikmlawski.pl/2023/02/28/petycja-do-ministra-o-dodatkowe-polaczenia-kolejowe/ |
Noema napisał/a: |
InterJet, oj tam, oj tam. Dolnośląskie mikolstwo swego czasu postulowało, wręcz domagało się, żeby pociągi z Wrocławia do Zgorzelca trasować przez Jelenią Górę, bo linia 274 najważniejsza w Polsce jest, a nawet we wszechświecie. A ile mikolskiego ujadania na pociągi Wrocław - Drezno było, ło matkobosko...
A gdy przed laty PR zrobiły łącznik Zgorzelec - Przemyśl do Ślązaka z Zielonej Góry to mikolstwo darło japy, że Zgorzelec zabrał pociąg Zielonej Górze. Serio, to wszystko jest na tym forum. Od tamtego czasu trzymam się życiowej zasady, żeby nie dyskutować z mikolami, tak jak nie powinno się dyskutować z idiotami. |
InterJet napisał/a: |
Nigdy pociągi do Bydgoszczy nie jeździły przez Iławę i nie wiem dlaczego po zakończeniu robót na LCS Łowicz i Kutno pociągi miałyby jeździć naokoło... |
InterJet napisał/a: |
Z Olsztyna do Krakowa kursują pociągi IC od rana do późnego wieczora. Pasażerowie z Olsztyna jadący do Krakowa i dalej preferują połączenia bezpośrednie. Dosłownie pojedyńcze osoby decydują się na podróż z przesiadką na EIP. Trasowanie pociągu z Bydgoszczy do Warszawy przez Iławę, aby wielmożny pan mógł kontynuować swą podróż do Krakowa jest na tyle idiotycznym pomysłem, że jakakolwiek dyskusja nie ma sensu. |
InterJet napisał/a: |
Ja wiem, że widziałeś, iż kilka osób przesiada się z pociągu na pociąg. To oczywiście upoważnia do wyciągania daleko idących wniosków.
Jechałem sobie PR-ami z Olsztyna do Iławy, dalej IC Brda do Warszawy. Też przesiadło się kilka osób razem ze mną. I co z tego? - pytam się... W statystykach doskonale widać, kto skąd i dokąd oraz czym jedzie. Rozmawiałem wielokrotnie z paniami kasjerkami, tak z Olsztyna, jak i z Ostródy, potencjalni pasażerowie nie są skłonni kupować bilety na drogie pociągi. Warmińsko-mazurskie do najbogatszych województw nie należy. Wyznaczanie postojów dla EIP poprzedzone jest wnikliwymi analizami. Wyrywkowe obserwacje nie mogą odzwierciedlać faktycznego stanu rzeczy. Pociągu z Bydgoszczy do Warszawy nie będzie ponieważ nie żadnego sensu jeżdżenie dłuższą trasą, o obrocie w Iławie nie wspominając. Zza biurka doskonale widzę, co i gdzie się dzieje... |
Krzysp1 napisał/a: |
Dawno mnie tu nie było... Ale dla nie wiedzących. Chociaż coraz więcej dochodzi do wniosków takich jak ja mam... Jednym z większych szkodników tego forum jest jeżdzący wzdłuż i wrzesz INTER JET. Według niego większość jeżdżących to MIKOLE a pociągi dla kilku osób jak ten Pan mawia to nie pociągi. W lutym miałem okazję pojeździć tam gdzie regularnie jeżdżą składy PKP INTERCITY (7 do 9 wagonów) z obłożeniem 15 do 25 procent pasażerów i... bo muszą jeździć bo tak chce władza... Przyjdą czasy gdy to się zmieni i może wtedy PAN INTER JET skończy się wymądrzać i zrozumie że PKP łaski nie robi by pasażerom ułatwić skomunikowania, połączenia a MIKOLE też bulą za podróże. |
InterJet napisał/a: |
Nigdy nie było zapotrzebowania na taki pociąg i teraz również nie ma. |
InterJet napisał/a: |
Ilu pasażerów ma wsiąść do tego pociągu w Kowalewie, czy w Jabłonowie? Tam mają postoje pociągi z Olsztyna do Poznania. Nigdy nie było zapotrzebowania na taki pociąg i teraz również nie ma. |
Radek napisał/a: |
(...) Ciekawe, jakie to wielkie zapotrzebowanie jest na Flisaka do Katowic? |
InterJet napisał/a: |
Aby uruchomić pociąg Działdowo-Brodnica-Grudziądz należy zwrócić się do urzędu Marszałkowskiego w Toruniu i w Olsztynie. Nie widzę najmniejszych szans na to, żeby odniosło to jakikolwiek skutek. PKP Intercity trakcją spalinową nie zaszaleje, bo po prostu nie ma czym.
Na pociąg z Warszawy do Bydgoszczy przez Jabłonowo, Kowalewo nie ma najmniejszych szans. |
InterJet napisał/a: |
Życzę powodzenia.
W petycji nie zapomnij napisać, komu zabrać pociąg, aby było czym pojechać do Kowalewa. |
sympatyk napisał/a: |
Wszystkie pociągi z Białegostoku do Warszawy jeżdżą przez Tłuszcz a jeden... przez Siemiatycze i nigdy nigdzie nie słyszałem żeby to była czyjaś fanaberia. |
TFZ napisał/a: | ||
PS. Czy ktoś z ośmioosobowej administracji mógłby posprzątać trzy ostatnie strony niniejszego tematu, tzn. usunąć zbędne cytaty i wycieczki osobiste? |
aanniiaa napisał/a: | ||
Kilkanaście dni temu w dzień powszedni jechałam "Flisakiem" z Katowic do Laskowic Pomorskich. Największa wymiana podróżnych nastąpiła w Płocku, Jabłonowie i w Grudziądzu. W Laskowicach ze mną wysiadło kilka osób. Na odcinku od Łodzi do Laskowic zapełnienie miejsc siedzących w 2 klasie wynosiło 85% (+/- 5%), przy czym w przedziałach siedziało po 4-7 osób, a wagon bezprzedziałowy był pełny. |
Ryk napisał/a: |
Czy wiadomo jakie połączenia zostaną uruchomione 11 czerwca bieżącego roku?
Wiem jedynie, że Chorzele mają uzyskać tego dnia połączenie kolejowe. |
KolejowaMława napisał/a: | ||
SKM Warszawa planuje od 11 czerwca dojechać. Na nową linię Wieliszew – Zegrze Południowe. |
KolejowaMława napisał/a: |
Od maja ZKA Warmia będzie kursować z Olsztyna do Giżycka i spowrotem. |
Radek napisał/a: |
Oba ZKA (Warmia zamiast Niegocina i Mamry) są na portalu pasażera. |
Radek napisał/a: |
Kursuja, tylko z Gizycka do Elku nie ma na nie dojazdu. |
Radek napisał/a: |
Przeciez jest rozklad.
Co do Gizycka: Planuje się, że zastępcza komunikacja autobusowa obwiązywać będzie do listopada br. |
Ryk napisał/a: |
Czy ma ktoś informacje o wszystkich zmianach w rozkładzie jazdy w dniu 11 czerwca? Za tydzień nastąpi zmiana. |
KolejowaMława napisał/a: | ||
Na portalu pasażera znajdziesz wszystkie niezbędne informacje które potrzebujesz. |
Ryk napisał/a: |
Czy jutro odcinek Chorzele - Szymany będzie udostępniony dla przewoźników? |