hurricane napisał/a: |
Kolejne 6 eurosprinterów przyjechało do obsługi pociągów IR i REGIO zestawianych z wagonów. |
Cytat: |
Skąd ta informacja? |
kms napisał/a: |
IR WOŚP do Rzeszowa zamiast z Traxxem to z trupem (czytaj ET22), który w Krakowie Głównym padł. . |
Cytat: |
Traxxy podobno wracają do Railpolu, ich pracę mają przejąć przytargane właśnie eurosprintery... |
ujd napisał/a: | ||
1056 |
Cytat: |
Kotwice zawsze jak widuje prowadzi jeden kibel... |
mk1992 napisał/a: |
Niegdyś (jeszcze za czasów, gdy pośpiechy należały do PR-ów), wiele składów było ciągniętych właśnie lokomotywami ET22 i nikt nie robił z tego powodu tragedii. A o opóźnieniach również nie było mowy.
Zgadzam się w tym momencie z @shevą17, nie generalizujmy. V max "byka" to 125km/h, czyli tyle ile wyciąga EU07. |
bartik napisał/a: |
wolę siedzieć na plastikach niż stać poniewierany na korytarzu w 3 wagonach TLK |
Dziulikwiecz napisał/a: |
A wolisz siedzieć w pociągu na plastiku, czy w poczekalni czekając na następny skład? |
Cytat: |
A ja wole siedziec w TLK, niz siedziec na plastiku. Jak mozna porownywac miejsce stojace i siedzace? |
Pułtuś napisał/a: | ||
A ja wole siedziec w TLK, niz siedziec na plastiku. Jak mozna porownywac miejsce stojace i siedzace? |
Pułtuś napisał/a: |
Warunki kiepskie, ale PRy tez sie nie popisały. Jadący przed ta TLKą InterRegio, to zaledwie jeden EN57 |
Pułtuś napisał/a: |
Warunki kiepskie, ale PRy tez sie nie popisały. Jadący przed ta TLKą InterRegio, to zaledwie jeden EN57, ludzie jak sardynki, w sluzbowce bylo chyba z 30 osob. Za nim jechał REGIO, na dwóch SPOTach, tez 120%, wiec chyba wzglednie w TLK bylo najlepiej pod tym wzgledem. Potem PRy uraczyły mnie plastikiem z Tarnowa do Nowego Sacza. Wniosek? Wszedzie lipa. |
Cytat: |
iR WOŚP - potężne zestawienie: 3xbohun + 2 x zielona dwójka + 4xRE, tu przesadzili z zestawieniem frekwencja w tylu wagonach może 15% |
Cytat: |
Chyba jednak nikt nie przesadził. Zobaczysz frekwencję w kursie powrotnym do Rzeszowa |
Papero napisał/a: |
sheva, przesadzili i to zdecydowanie - 3 bohuny pojechały zupełnie puste, w pozostałych wagonach 30-40%. Ogólnie szału i gorączki po południu na Centralnym nie było, w TLK też słabo z frekwencją. Chyba większość ludzi będzie wracać dziś wieczorem i jutro. |
kms napisał/a: |
Niedziela:
IR Galicja rel. Rzeszów-Wrocław - od Tarnowa ok. 90% (skład: Eurosprinter+2xBohun+3xB) |
Gliwicjusz napisał/a: |
Jaki środek transportu wybierze Pan jako alternatywę gdyby nie było pociągów IR? |
siwiutki91 napisał/a: |
IR i RE mają wspólną oferte, tylko że RE jest przewidziana klasa pierwsza. |
Gliwicjusz napisał/a: |
Wczoraj iR Wielkopolanin (Poznań-Rzeszów) za Gliwicami doznał defektu lokomotywy. Stał około 50 minut podmieniono loka i pojechał dalej. Frekwencja około 90%. |
kms napisał/a: |
Dziś (13.06.2010) IR "Zemes" z Katowic do Warszawy - frekwencja przy dojeździe do W-wy Śródmieścia ok. 10%. |
PiterTarnów napisał/a: |
powtarzam kolejny raz,że pociągi IR powinny być albo na wagonach albo na jednostkach ED.
Jeżeli coś jeździ na kiblach EN to jest to nieporozumienie i takie należy zlikwidować albo skierować do ich obsługi ED lub loka z wagonami. |
Cytat: |
Ten co jedzie ze Świnoujścia do Rzeszowa |
Cytat: |
iR Barbakan? Czy dzisiejszy sklad z Krakowa (Rzeszowa) |
mk1992 napisał/a: |
To Bosman prowadzi grupę wagonów do Warszawy? Pociąg jest dzielony w Poznaniu? |
Cytat: |
a jako Portowiec pociąg jedzie od Poznania do Warszawy i z powrotem. |
Cytat: |
Świnoujście-Kraków (Rzeszów) |
Emillex napisał/a: |
Nie wiem czy to PR na własne życzenie dierżawi lokomotywy ET22 zamiast "bardziej ekonomicznych" EU07. |
Cytat: |
Ty chyba w tym momencie zmysły postradałeś.
Nawet na tablicach w Poznaniu jest napisane Portowiec/Bosman. Bosman jeździ w relacji Wrocław-Świnoujście-Wrocław! |
Cytat: |
1xEN72 |
Pabianiczanin napisał/a: |
Witam a jam mam pytanie trochę nie na temat,Oto one:
Czy IR 'Prosna'' z Gdynii do Sieradza jeździ czy nie bo w Sitkolu wcale go nie ma |
QbaOSW napisał/a: |
Pabianiczanin, IR Prosna jeździ codziennie w relacji Wrocław-Warszawa Wschodnia |
urban2604 napisał/a: |
IR Ślązak do Legnicy nie dojechał do Katowic . |
hurricane napisał/a: |
malboro |
Gliwicjusz napisał/a: |
Nie zdziwił bym się...Jeśli to wszystko będzie szło tak dalej to widze, że PR będą wypierać Ic i niebawem z TLK pozostanie niewiele poza tymi które kiedyś należały do ICC a interREGIO staną się nowymi pospiesznymi w PR jak dawniej....w naturze nic nie ginie i wszystko musi się wyrównać nawet w tej kolejowej |
Cytat: |
Odnośnie rowerów - z tego co pamiętam na końcu EN57 i w wagonach piętrowych użytkowanych przez PR znajdują się wolne przedziały konduktorskie. To w miarę dobre miejsce do transportu rowerów. |
Mih napisał/a: |
31.07 IR Szyndzielnia 1x EN57 plastik-fantastik |
Mih napisał/a: |
Fakt - bohuny mają mniej miejsca na bagaż, jednak jest w nich dużo ciszej, nie trzęsie tak bardzo i siedzenia są wygodniejsze niż w większości EN57. Słuchanie kiblowych odgłosów przez 7 godzin potrafi dokuczyć nie gorzej niż wrzaski. Jak ktoś bardzo lubi kible zawsze może pojechać Mickiewiczem.
A co do zestawień: wczoraj - 31.07 IR Szyndzielnia 1x EN57 plastik-fantastik, w Rybniku przyjazd +10, napełnienie na odcinku Rybnik - KK ok. 70%. |
Cytat: |
Skład: ET22-Bdnu-Bdnu-Bhp-Bhp. |
Cytat: |
A czemu to na Gubałówce już nie jeździ EDyta? |
sasho33 napisał/a: |
Co chciałbym przekazać: jeżeli jeszcze raz usłyszę, że tylko PIC wozi ludzi jak bydło, to walę w mordę. |
Jan Niezbedny napisał/a: |
Komus obil sie o oczy dzisiejszy sklad iR Barbakan? |
Damian Łódź napisał/a: |
Jan Niezbedny, Na Mazowszu albo Staroście jeżdzi wagon z taką tapicerką również |
Emillex napisał/a: |
Przejazd IR Brda z wagonem barowym uwiecznił na filmie pewien użytkownik YT. Film z dzisiaj.
|
Cytat: |
A dziś to w ogóle coś dziwnego zauważyłem.
IR Ślązak Rzeszów- Legnica - skład podstawiony w Rzeszowie to 2 bohuny (jeden w malowaniu ir) + B. |
Emillex napisał/a: |
Po pierwsze, CD nie ma w razie czego zaplecza w Polsce.
Po drugie, cena może być wygórowana, wszak to dobre maszyny. Po trzecie, być może CD nie chce wypożyczać lokomotyw, być może też mają braki taborowe. Po czwarte, nie wszyscy mechanicy tak odrazu mogą zasiąśc za nastawnikiem "obcej" lokomotywy. Muszą zostać przeszkoleni, a to kosztuje, Po piąte, nie uważasz ze czasem warto tylko ruszyć głową? |
mk1992 napisał/a: |
A już informacja o 150 osobach chcących dostać się do tego pociągu w Pile rozbawiła mnie do łez... |
Cytat: |
Dzisiejszy RE Mewa do Warszawy ET22+2+2+2+1
Dwójki zielone, a jedynka czerwona z naklejką regioekspres (lub Interregio). Cóż się stało z wagonami RE? |
Damian Łódź napisał/a: |
Jechałeś? jakie ceny? |
REGIOchłopak napisał/a: |
Czego nie wiadomo? Przecież ma jeździć tak jak jeździł! |
REGIOchłopak napisał/a: |
Bursztyn z Katowic do Gdyni będzie kosztował 51zł |
gryff napisał/a: |
EmillexZestawienie było dokładnie tak jak piszesz ,jechałem tym pociągiem ,ale z tym przedłużeniem do Ełku to chyba był blef Na plakatach stacyjnych stacją końcową jest Olsztyn i dziś zakończył IR"MAMRY"swój bieg w Olsztynie |
maciekp napisał/a: |
BRDA: ET22-1+bonanza+2+2. 1stacja Łódź Fabryczna, bonanza:stacja Gdynia. Frekwencja w granicach 70%. W Lowiczu wysiadło ok 10 osób, to samo wsiadło |
Damian Łódź napisał/a: |
sasho33, to w takim razie slabe wykorzystanie taboru |
OPi napisał/a: |
W dwóch wagonach Bd frekwencja 65%, a więc 2 wagony są wystarczające. |
OPi napisał/a: |
BTW jakoś nie chce mi sie wierzyć w wiarygodność tej strony. Co rusz widzę Merkurego to ma 2xBd. |
kms napisał/a: |
Od Krakowa frekwencja jakieś 30%.. |
Cytat: |
To było do przewidzenia, bo ludzie odruchowo wpisują Centralną w wyszukiwarkę... Bez promocji jakiejś to będzie krucho... |
REGIOchłopak napisał/a: |
Bursztyn z Katowic do Gdyni będzie kosztował 51zł |
REGIOchłopak napisał/a: |
Może to tak na stałe już Zobaczymy co będzie po nowym roku. |
Damian Łódź napisał/a: |
Ramirez, mogli zrobić w takim razie relację IR Wrocław-Chełm |
Exsimus napisał/a: |
Nie chcę być złym prorokiem, ale te Stalowe Wole tak samo jak wydłużenie Brdy do Piły mogą skończyć swój żywot 28.II.2011 |
Cytat: |
A czy Wielkopolanin do Stalówki nie jedzie jako Regio? |
REGIOchłopak napisał/a: |
Ja generalnie jestem w szoku! Co się dzieje z pasażerami iR? Jak widzę te pociągi to są pustawe, obserwując zapiski w necie to też nie wygląda to dobrze. Jak jest frekwencja 50-70% to jest dobrze. Co się dzieje? Czy aż tak zły wpływ na ilość podróżnych ma taka pogoda. Idą święta więc pociągi powinny pękać w szwach a tutaj pustki...Jak tak dalej pójdzie to nie będzie ciekawie... |
REGIOchłopak napisał/a: |
Ja generalnie jestem w szoku! Co się dzieje z pasażerami iR? Jak widzę te pociągi to są pustawe, obserwując zapiski w necie to też nie wygląda to dobrze. Jak jest frekwencja 50-70% to jest dobrze. |
sebek napisał/a: |
railman, i co z tym zestawieniem Bursztyna, tak kiepsko, że zaniemówiłeś
może ktoś z Inowrocławia, Bydgoszczy lub Trójmiasta trafi na skład, to napiszcie jak to wygląda z tym debiutem IRegio, mam nadzieję zaskoczycie mnie na plus? |
sebek napisał/a: |
railman93, też myśle, że dopiero od wakacji "Bursztyn" zacznie być pełniejszy |
railman93 napisał/a: |
Czy ja wiem bonanzy i bohuny mają identyczny komfort jak kibel. |
ET40 napisał/a: |
@mkfilmykolejowe, to jest ED72 czy 73? |
Tomasz B. napisał/a: |
Ten skład ma 4 CZŁONY, które zresztą widać na filmie i jest to na bank ED72! |
Cytat: |
Wtedy jechał 3-członowy ED72 |
railman93 napisał/a: |
Frekwencja w Bursztynie rośnie:
z Katowic do Gdyni Głównej w Częstochowie +45 min w Zduńskiej Woli +35min w Gdyni +10min frekwencja 60-70% z Gdyni Głównej do Katowic w Zduńskiej Woli +30min frekwencja ok 60% |
Damian Łódź napisał/a: |
I to jest dobre rozwiązanie. Po co targac tyle wagonów do Szczecina i jechac na wyzszym brutcie. W Poznaniu wylaczac/właczac ale ze 3 wagony. To samo powinno tyczyc się Portowca i wywalic tego bohuna. |
ET40 napisał/a: |
Ja bym dodał: wywalić w ogóle bohuny ze składów dalekobieżnych... |
mkfilmykolejowe napisał/a: |
Aha, wczoraj moja ciocia jechała IR ŚLĘZAK z Wrocławia do Katowic mówiła, że po prostu masakra... 2xEN71! . |
ET40 napisał/a: |
No i w tych dwóch jednostkach było 120% frekwencji? Aż wierzyć mi się nie chce. |
Bartuś napisał/a: |
Może po prostu ja i mkfilmykolejowe mówimy o różnych terminach. Ja dnia 31 grudnia widziałem jedną EN71-012, nabitą w sztok. Może kolega mówi o innym terminie po prostu...) |
Klrzysiek napisał/a: |
Całą trasę do do Wrocławia? |
REGIOchłopak napisał/a: |
Do tej pory Galicja kursowała chyba na EZT? |
Lil_Peter napisał/a: |
IR Bolko Lublin - Wrocław obsługiwana przez JEDNĄ jednostkę. Frekwencja do Katowic 150%, do Gliwic 90%, potem 60%. Skład prawie nieogrzewany, w przedsionkach bez światła. Pasażerownie bardzo zdenerwowani, dużo osób dopytywało dlaczego na taką trasę wysyła się kible a nie wagony z przedziałami. Powiem szczerze, że zgadzam się z nimi w 100%. |
Lil_Peter napisał/a: |
IR Bolko Lublin - Wrocław obsługiwana przez JEDNĄ jednostkę. Frekwencja do Katowic 150%, do Gliwic 90%, potem 60%. Skład prawie nieogrzewany, w przedsionkach bez światła. Pasażerownie bardzo zdenerwowani, dużo osób dopytywało dlaczego na taką trasę wysyła się kible a nie wagony z przedziałami. Powiem szczerze, że zgadzam się z nimi w 100%. |
mkfilmykolejowe napisał/a: |
Jak wrócę do Katowic zobaczę jeszcze raz BARBAKANA i nagram, ale dopiero za tydzień lub dwa. |
Cytat: |
Ale zobacz, PR chociaż odraczają i jeżdżą, a PIC się nie stara w ogóle. |
Patryk180 napisał/a: |
Katowice 10.01.11r.
InterRegio Wielkopolanin Stalowa Wola Rozwadów-Poznań Główny ET22+2[IR]+2+2+bohun+wagon rowerowy Opóźnienie 70minut. Frekwencja 50% wagony st.Poznań. |
sasho33 napisał/a: |
Różnie - 5 przedziałów najczęściej. Widziałem też taki z bodaj 7 czy 8 przedziałami. |
lubelak195 napisał/a: |
Regio 117 jest wg. mojego RJ z Lublina, a nie z Dęblina
Coś jakoś mi się wydaje, że te aronowe 1000 pasażerów dziennie z Chełma to zaniżone, bo jak jedno r117 przywozi do Chełma ok. 250 osób |
REGIOchłopak napisał/a: |
Vademecum pasażera pociągów interREGIO.
http://przewozyregionalne.pl/img_in//IR/VIRRE2011v02.pdf |
Tomasz K. napisał/a: |
IR Galicja będzie kursował od 1.03 codziennie |
holdman napisał/a: |
Może i szkoda ale nie zapominajmy, że IR to produkt komercyjny i musi na siebie zarobić |
Romanek napisał/a: |
IR 41120 SKRZYCZNE Bielsko Biała Gł.-Warszawa Wsch.(Łuków) EN57-1242+EN57-967 |
Cytat: |
Aby na pewno dzisiejszy ? Ja 12 lutego 2010 widziałem na pociągach :
iR-73110 ''Ślązak'' Zielona Góra - Kraków EN71-036 (albo 037, nie zapamiętałem dokładnie) |
mkfilmykolejowe napisał/a: |
mk1992, "Rachowiec" jest pociągiem weekendowym, który kursuje tylko w soboty, niedziele i w dni świąteczne oraz codziennie w okresie wakacyjnym. Widocznie duże zapotrzebowanie jest, bo ma dość sporą frekwencję. Tak samo dzisiejszy Regio "Czantoria" relacji: Częstochowa-Wisła Głębce też na 2xEN57. Debilnie jest, bo zaraz 10 minut po "Rachowcu" jedzie kolejny Regio do Zwardonia...
|