Cytat: |
Oczywiście, nie jesteśmy w stanie udowodnić, że Jaje i jego "Solidarność" kierują przemytem papierosów na wielką skalę. Zresztą nie jesteśmy od tego. Ale gdyby uprawnione służby chciały się tą sprawą zająć i czegoś dowiedzieć, służymy interesującymi informacjami. |
Krycha napisał/a: |
pan Antoni Maria Jaje |
Cytat: |
Krycha, on tak naprawdę się nazywa, czy sobie jaja robisz? |
marycha.zielsko napisał/a: |
Co wy się tak tym Warsem podniecacie??
A ten kret co ryje od środka to niezłe ziółko, z niejednym pewnie na sumieniu... |
marycha.zielsko napisał/a: |
Co wy się tak tym Warsem podniecacie??
A ten kret co ryje od środka to niezłe ziółko, z niejednym pewnie na sumieniu... ![]() Może kogoś to rajcuje, ale moim zdaniem to strasznie wieśniackie - w stylu jedna baba drugiej babie.... ![]() |
Cytat: |
Ktoś z kolesi doniósł Jajemu o publikacjach w internecie i pokazał mu nasze Forum. Jaje dostał furii i zanim zamknęły się za nim drzwi gabinetu dyrektora Kaźmierczaka, można było usłyszeć: "Co to ma być?!". Widocznie w żyłach Jajego musiało się zagotować. Efekt ich rozmowy był taki, że Kaźmierczak został przez Jajego wysłany na urlop. |
Cytat: |
fafa, na urlop można iść od poniedziałku, albo go przełożyć. |
Cytat: |
Efekt ich rozmowy był taki, że Kaźmierczak został przez Jajego wysłany na urlop. |
Cytat: |
bo informacje są pewne i z pierwszej ręki |
Cytat: |
wszedł na stronę,napisał co mu do łba przyszło |
fafa napisał/a: |
Reasumując mam to gdzies co myslicie o mojej wypowiedzi ale widze tu tylko i wyłącznie głosy oskarżające całą kolej a wars to jest najgorsze co moze wogole istniec na ziemi!
Wiec mam propozycje skoro wam tak zle to granice są otwarte mozna wyjechać i zarabiac 6razy tyle zbierając truskawki na kaukazie |
Cytat: |
Przewozy regionalne mają tyle do warsu co piernik do wiatraka |
fafa napisał/a: |
nie jestem zadnym kolesiem Jajego ale widze ze twoje info Piracie jest podobne do informatorów Krychy |
fafa napisał/a: |
Myslisz ze mając nr.ip mozesz sobie napisac ze wiesz skad pisze??????Więc powodzenia życzę |
fafa napisał/a: |
Ale powiedzcie mi!! skoro kierownik Jaje jest taki zły skorumpowany wraz z jego sitwą to dlaczego go wybrali po przywroceniu do pracy odrazu do rady nadzorczej???????
Pewnie za jego przekręty????o ktorych jak piszecie wszyscy wiedzieli! Nie staram sie tu nikogo bronic ale chce nawiązać do dyskusji dlaczego wrocił do pracy skoro on taki ble ble ble. |
trzy_grosze napisał/a: |
Kto naprawdę rządzi Warsem w Krakowie? Z pewnością Pan Jaje nie ma nic do gadania, a na pewno niewiele. |
fafa napisał/a: |
tak usunąć tego fafe z forum !!!
nie ma takiego zdania jak my wszyscy to ban |
Krycha napisał/a: |
Ponieważ panowie z WARS-u tak chętnie udzielają się na Forum, następnym razem zamiast garści informacji postawię kilka konkretnych pytań... |
Krycha napisał/a: |
Terek - człowiek z nikąd, przyjechał z Gorzowa Wlkp. Wcześniej pracował w jakiejś kasie chorych, ale nagle przestał - podobno był umoczony w finansowe przekręty. Zapowiedziany jako młody zdolny finansista (podobno prowadził jakąś działalność gospodarczą, jaką - tego nikt nie wie) |
Krycha napisał/a: |
Wraz z nowym prezesem w WARS-ie pojawiły się dwie nowe postaci - tzw. doradcy. (...)
Doradca nr 2 - pan M.M. - protegowany Terka. Zdaje się, że będzie organizował gospodarkę magazynową porządkując spuściznę po spółce-córce WARS Catering (kolejny temat na książkę o przekrętach!). |
Naczelnik napisał/a: |
Marcin Machowski Doradca Prezesa WARS SA ds. Marketingu |
Picolo napisał/a: |
Czy tajemniczy doradca M.M. - protegowany Terka i Marcin Machowski - doradca prezesa Warsu to ta sama osoba? |
DB napisał/a: |
Wlasnie widac, skoro kolega Marcin pisze na forum, ze w Jeleniej Gorze nie ma Warsu w skladzie dalekobieznym, a ktory powinien byc. |
Krycha napisał/a: |
Machowski to kumpel Terka z rodzinnych stron i taki z niego doradca jak ze mnie zakonnica a z Terka prezes. |
Cytat: |
O ten wars to chodziło mi we Wrocku w pociągu Hetman relacji Wrocław - Zamość z Wrocławia bodajże o 12:05. |
Jacek Prześluga napisał/a: |
Można mieć własną opinię o panu Jaje, można oceniać go na sto różnych sposobów. Ale przeciwko takim - szczerze protestuję, mając nadzieję, że właściciel Forum znajdzie w sobie dość odwagi, by przeprosić pana z Warsu. Ja też nie jestem jego fanem, ale... |
Jacek Prześluga napisał/a: |
Zawsze odzywam się wtedy, gdy rzecz dotyczy PKP IC i gdy dotyka Pani spraw trudnych - bo trudne sprawy trzeba pokazywać z wielu stron. |
Kozioł napisał/a: |
zawsze tak jest,dają butelkę lech lite,a w szklance jest normalny,procentowy lech,taki przykład,ale prawdziwy ![]() |
Damian napisał/a: |
a czy jest szansa , aby zmienili przepisy i wolno było sprzedawac piwko wszystkim legalnym dostawcom usług gastronomicznym w pociagach??? |
fury napisał/a: |
A, skoro o nim mowa, to ta litera C. w relacji Krychy i kilku wcześniejszych, to zapewne on. |
Krycha napisał/a: |
A proszę mi wierzyć, parę razy wygrażano mi się sądami, również w zaowalowany sposób na tym Forum. |
Jacek Prześluga napisał/a: |
A na boku - do kolegi pod symbolicznym nikiem Antybeton - inicjały JP nosi także Jerzy Polaczek, gdyby Pan nie wiedział. I paru innych też. W sprawie Włoszczowej zabierałem głos wielokrotnie. Czułbym się zaszczycony mogąc uczestniczyć w podziale łupów poliycznych związanych z tym słynnym peronem i generować jego powstanie wspólnie z panem Gosiewskim i Polaczkiem. Niestety, jakby to ująć, za cienki Bolek ze mnie był. Nie miałem stałych kontaktów z dyrektorem gabinetu politycznego ministra, nie biegałem na kawki i nie budowałem solidarnej kolei. |
Antybeton napisał/a: |
. Domyślam się więc, że
A.W. to A.Wach ? J.P. to J.Prześluga ? S.K. to S.Kogut ? K.T. to K.Tchórzewski ? P.P. - nikt mi nie przychodzi do głowy. Po wyborach, panów Wacha i Prześlugę ominęły roszady na stołkach PKP i chyba jako jedyni prezesi najważniejszych spółek PKP zachowali swoje stołki. Pan Kogut został senatorem, a pan Tchórzewski posłem - obaj z PiS. Pan Wach rządzi w PKP do dziś, a pan Prześluga z niejasnych powodów, które Krycha być może zna, podał się później do dymisji. |
Antybeton napisał/a: |
Jaje jest członkiem PiS-u i mieszka w Krakowie. Upolityczniona prokuratura podlega ministrowi Ziobro, który też jest z Krakowa. Krycha sama wspomniała, że za obecnej władzy prokurator może Jajemu skoczyć i ten bezkarnie robi sobie co chce. |
Cytat: |
Pisaliśmy ("NIE" nr 44/2001) o chytrym zamyśle kupienia WARSU przez spółkę Lepard Center za pieniądze wyciągnięte od załogi. |
pyra napisał/a: |
To, że sąd pierwszej instancji przywrócił pan Michała Zubrzyckiego do pracy jeszcze nic nie znaczy. Terek będzie apelował. A później wystąpi o kasację do Sądu Najwyższego. Potrwa to przynajmniej do końca kadencji tego parlamentu. |
pyra napisał/a: |
Problem jednak pozostaje, jak to Jaje w radzie nadzorczej. |
pyra napisał/a: |
Baza, jak to na kolei, zlokalizowana jest na zadupiu. W samym środku stacji postojowej. Żaden klient z pieniędzmi tam nie przyjedzie, bo by sobie zawieszenie w samochodzie urwał na dziurawej przedwojennej kostce. A dziury są, że ho, ho... Nocą nie radzę tam jeździć bo można w mordę dostać. |
Cytat: |
Ogólnie to widzę, że ma on i zwolenników i przeciwników chyba jak każda publiczna osoba. Niemniej jednak myśle, że Panu Jaje jest jeszcze daleko do takich ludzi jak mamy w rządzie czy do prezesów wykorzystujących maksymalnie swoich pracowników. |
fury napisał/a: |
Ależ ty Krycha jesteś pracowita. Zbierasz te kwity, jak mrówka. Pewno nazbierałaś ich cały worek? |
Krycha napisał/a: |
Prezes Terek zamiast zaskarżyć to postanowienie, gdyż sprawa była prowadzona z wcześniejszego zawiadomienia spółki WARS o wyrządzeniu szkody na jej majątku to 8 września 2006 r. Zarząd WARS-u (tj. Terek i Kowalczyk) zawiera nieformalną ugodę z Jaje i wypłaca mu 80 tys. zł. |
Minerva napisał/a: |
fury, proszę nie uciekać z forum! Dyskusja wiele straci bez twojego udziału. Krycha, która ma na głowie jeszcze inne przekręty w PKP, sama dalej może nie pociągnąć tematu Warsu. ![]() |
fury napisał/a: |
Za wypowiedzi na tym forum musiałem zrezygnować ze stanowiska naczelnika lokomotywowni i przeniosłem się do Poznania. |
Bonawentura napisał/a: |
A kto rozszyfruje inicjały E.G. - protegowanej Warsewicza? ![]() |
Krycha napisał/a: |
Muszę wam powiedzieć, że ludzie reprezentujący władze PKP mają kontakty i znajomości w niektórych mediach i naprawdę trudno jest przebić się z jakąś aferą czy przekrętem na kolei. Weźmy tylko np. "Puls Biznesu", który nieoficjalnie "sponsorowany" jest przez zarząd PKP IC, tak więc w tej gazecie na pewno nie przeczytacie złego słowa na temat PKP IC i WARS-u. |
Cytat: |
Rzygać mi się chce jak to wszystko czytam - nie tylko o Warsie. We wszystkich spółkach PKP są przekręty, afery, złodziejstwo, nepotyzm i kolesiostwo! Wars wcale nie jest wyjątkiem choć to co się dzieje w tej spółce przebija wszystko. |
Cytat: |
Do Kasi Skałka nie mówiłem inaczej, jak Kasiu, Kasieńko... Bardzo rozsądna i myśląca dziewczyna. Najmłodsza w oddziale. Trochę się zmanierowała i nie wszystkich konduktorów traktowała równo, gdy prowadziła grafik służb. |
Cytat: |
Panie Dyrektorze! Nie poznaję pana! Załoga przedstawiała pana jako gbura, nerwusa, wieśniaka, debila, buraka, chama i wiele innych, a pan świetnie pisze!
|
fenix napisał/a: |
To także jest przykład jak operatywny i sprawny w działaniu jest Antoni Jaje, bo o ile się nie mylę to do niego bezpośrednio należy nadzór nad przygotowaniem tak Wrb jak i WL i Bc do jazdy.[/b] |
Cytat: |
Tę wersję roboczą artykułu proszę wysłać na mój email. Chłopaki wrzucą go na Forum. |
Romuald Marczak napisał/a: |
Widzę, że zapał forumowiczów jakby przygasa. Osłabienie wiosenne, czy cooo..? |
Romuald Marczak napisał/a: |
Widzę, że zapał forumowiczów jakby przygasa. Osłabienie wiosenne, czy cooo..? Może nowa ksieznczka coś nowego wniesie. Witam na forum, choć nie z branży. Piracie, wmontuj jej jakieś urocze foto, gdy się odezwie. Bo pyskata jak cholera. |
Romuald Marczak napisał/a: |
Napewno nikt z pracowników Warsu nie wypowie się za jego likwidacją, bo to oznaczałoby likwidację większości stanowisk pracy. Bo, oprócz Jaje i jego żołnierzy oraz kilku osób z lubuskiego pracuje w Warsie około 500 ludzi. Jak wcześniej pisałem, jedynie wyselekcjonowana grupa konduktorów znalazłaby zatrudnienie w Intercity. |
Cytat: |
Jak łatwo wnioskuje się o likwidację miejsc pracy, gdy mnie to nie dotyczy. Bo przecież większość tu głosujących w Warsie nie pracuje. |
Cytat: |
Podobne sensacje mógłbym pisać o SOK, jeszcze większe o PLK i Cargo. Tutaj dominuje Wars, Intercity, coś się wspomina o PR, ogólnie o związkach zawodowych. Raczej powszechnie znane fakty. |
Romuald Marczak napisał/a: |
Mam świerzą wiadomość ze "śledztwa" w sprawie nielegalnej sprzedaży piwa w Warsie. Prokuratura okręgowa przesłała zawiadomienie ministra Religi do prokuratury rejonowej. To już ostatni, najniższy szczebel. Barmani mogą spać spokojnie i dalej handlować piwem spod lady - bez koncesji, jak na mecie. Wars nadal będzie meliną a Intercity będzie czerpało z tego zyski. Sejm napewno nie zajmie się nowelizacją ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi mimo, że paru posłów uśmiechało się idiotycznie na łamach Pulsu Biznesu. |
Cytat: |
Nowe logo Wars to cenna inicjatywa jak IV RP. Widocznie ktoś uświadomił sobie małą orginalność tego pomysłu. Nie takie pieniądze wydawało się na zaspokojenie próżności. Potraktujmy to jako wypadek przy pracy. Młodzi ludzie na błędach się uczą. |
Romuald Marczak napisał/a: |
Nowe logo Wars to cenna inicjatywa jak IV RP. Widocznie ktoś uświadomił sobie małą orginalność tego pomysłu. Nie takie pieniądze wydawało się na zaspokojenie próżności. Potraktujmy to jako wypadek przy pracy. |
Romuald Marczak napisał/a: |
Na prośbę autora artykułu "Wars proponuję zniesienie prohibicji" spotkałem się z nim w Krakowie. Otrzymałem zapewnienie, że wszystkie gazety są w jakiś sposób sponsorowane przez firmy, ale to wcale nie oznacza, że dziennikarze nie mają własnego zdania. Zainteresowanie pana Eugeniusza Twaróga z Pulsu Biznesu sprowadzało się do przemytu uprawianego przez konduktorów i roli w tym biznesie Antoniego Jaje. Wiele mówiliśmy o dowodach na stawiane na tej stronie zarzuty. Archwalne dowody opublikowane na forum jakby nie miały znaczenia. Zapowiedział, że spotka się z Jaje. Usłyszałem też ostrzeżenie o odpowiedzialności karnej za publikowanie nieprawdziwych oskarżeń. Raczej było ono pod adresem administracji forum. |
Minerva napisał/a: |
Jako człowiek może pan mieć swoje prywatne zdanie, ale jako dziennikarz musi pan mieć takie zdanie jak pana przełożeni z redakcji opłacanej przez zarząd PKP IC. |
Beton napisał/a: |
Mam nadzieję że stać cie Krycha na dobrego adwokata? Pora zamknąć te badziewne forum! |
Krycha napisał/a: |
"Wbrew temu co wypisują forumowicze "Puls Biznesu" nie jest tubą propagandową Warsewicza. Zresztą nie będę tego rozwijał ponieważ są to obraźliwe i absurdalne insynuacje"
Ależ oczywiście, że jest! Od czasu zawiązania formalnej współpracy, o czym jest we wcześniejszych postach, "Puls Biznesu" stał się propagandową tubą spółek PKP IC i WARS. Nie rozumiem co jest w tym obraźliwego i jak stwierdzenie oczywistego faktu (choć dla kogoś niewygodnego) może być absurdalną insynuacją. |
fury napisał/a: |
Dobra nowina. Wars zatrudnia 1400 pracowników. Taka informacja widnieje w Wikipedii. |
Cytat: |
PKP IC ma dokładnie 50,02% akcji spółki WARS SA. Reszta, czyli 49,98% należy do Skarbu Państwa. Natomiast 99,99% akcji PKP IC należy do PKP SA, zaś jedynym akcjonariuszem PKP SA (100% akcji) jest Skarb Państwa. |
Beton napisał/a: |
Mam nadzieję że stać cie Krycha na dobrego adwokata? Pora zamknąć te badziewne forum! |
Ursus Victorius napisał/a: |
Anubis, my jako redakcja Forum nie zwracamy już na to uwagi. Niech sobie facet (Beton) wypisuje co chce, skoro przynosi mu to ulgę. ![]() |
pyra napisał/a: |
To zabrzmiało groźnie. |
fury napisał/a: |
Wie o tym tylko Terek oraz FK Partner i Pairol Partner - firmy zewnętrzne świadczące usługi księgowe i kadrowo-płacowe. |
Romuald Marczak napisał/a: |
Wars rozwiązał umowę z FK Partner i Payroll Partner. |
fenix napisał/a: |
Założę się że gdyby nie te ostatnie zmiany personalne, powodowane tylko i wyłącznie wynikiem wyborów i obsadzeniem stanowisk przez zwycięskie ugrupowanie to Wars istniałby sobie nadal i nie byłoby tego tematu. |
Cytat: |
A jak można pozbyć się Jaje? Zlikwidować Wars, bo w PKP IC nie ma dla niego miejsca! |
Cytat: |
Najzabawniejsze jest to, że Wars może "upaść" przez tych, którzy czerpią z niego największe profity (Jaje, Terek i inni). Śmiało można powiedzieć, że pasożyty same wykańczają swojego żywiciela, co mija się z logiką. |
Cytat: |
Ale powiem Wam, że nowy prezes jednak coś robi... Będą pewne modyfikacje, które mi się spodobały i to bardzo, w innych oddziałach wrze! Jak wszyscy sie śmiali z Krakowa, tak dziś Kraków będzie się śmiał z innych oddziałów! Bo przecież ani Gdynia, ani Szczecin, a tym bardziej Warszawa nie wie co to takiego "przetargi"... Oj w dzień dziecka będzie się działo ;-). (a raczej może przed nim.. ;-) )
Co to przetarg najlepiej wie Pan Dyrektor - w sumie to jego zasługa że takowe będą! I bardzo dobrze, że wreszcie każdy oddział będzie płacił tyle ile się należy |
Cytat: |
Ja powiem to tak jak ja to widze! Jeśli w innych oddziałach bylo sprawiedliwie... prosze - o to przykład:
Czy sprawiedliwe było fenix to, ze x lat temu za ten sam pociag (gdzie były 3 obiegi) Kraków płacił dajmy na to 400 zeta czy coś takiego, a Gdynia która miała ten sam pociąg (nie tylko linię ale i pociąg) płaciła 80 zeta! To fajna promocja co? Jeśli wg ciebie fenix to sprawiedliwe, to super Shocked , a widze ze znasz sie rewelacyjnie na sprawach warsu i nie trzeba tu ekonomii czy wyzszej matmy zeby zobaczyc ze to nie bylo fair! (oczywiście ja nie znam dokładnych cen, ale dysproporcje mniej więcej takie były) |
Cytat: |
Badowski już dawno nie powinien jeździć. Ostatni incydent jaki pamiętam, to zawyżenie rachunku ówczesnemu prezesowi PKP Intercity panu Jackowi Prześludze. Badowski miał wtedy z Kogutem na pieńku, bo chciał zwolnić z pracy jego protegowanego. Rodzina się pogodziła. Zubrzyckiemu cholera przeszła a pan Jacek Prześluga musiał zadowolić się przeprosinami.
|
fenix napisał/a: |
Kuszeta co Ty taki nerwowy jesteś?To o czym piszesz nadaje się na odrębny temat i tu akurat masz rację,ale żeby nie komplikować sytuacji jasno i wyraźnie było napisane, że te niby konkursy to ściema jest i tyle!Rozwiniemy ten wątek przy okazji bo warto,ale teraz są ważniejsze sprawy.Mój watek wypowiedzi dotyczył niesprawiedliwości w samym oddziele , a nie istotnych różnic pomiędzy oddziałami. Czytaj uważnie! |
Romuald Marczak napisał/a: |
Widać Kuszeta, że jednak ten temat to raczej krakowski. Ale nie ważne.. |
Romuald Marczak napisał/a: |
Napewno nowum tego konkursu ofert jest to, że robiony jest we wszystkich oddziałach. Różnie to niegdyś bywało. Prawdziwą ustną licytację zrobiłem raz, w 2004 roku. Wtedy wyżyłowane zostały ceny. W następnym roku powróciłem do konkursu ofert w zaklejonych kopertach, jak to jest teraz. Nie sądzę, aby krakusy zechcieli konkurować z warszawiakami. |
Romuald Marczak napisał/a: |
Onegdaj był bowiem Wawel, który ganiał do Berlina i Hamburga (dzisiaj wagon gastronomiczny jeździ tyko do Legnicy). Obstawiła go jedna rodzina (ojciec i syn) i jakoś nikt inny na ten pociąg ofert nie składał. Owszem, Lajkonika i Neptuna czasami ktoś próbował. Być może, że któryś z odważnych krakowskich franczyzobiorców pokusi się o pociąg zjeżdżający do Krakowa, ale w porównaniu do warszawiaków trochę im klasy brakuje. |
Romuald Marczak napisał/a: |
Warszawa nie tylko dlatego trzyma wszystkie najlepsze linie, bo to jest stolica, ale dlatego, że Intercity posiada tam jedyne swoje własne zaplecze techniczne. Słynna hala całopociągowa na Olszynce. W Krakowie, czy w Gdyni obsługę techniczną dla IC robi PR. Wszystkie nowe wagony raczej w Warszawie mają swoją stację postojową. Z punktu widzenia IC jest to słuszne ze względu na koszty no i poziom techniczny. |
Cytat: |
Nadal nie widzi Pan niesprawiedliwości? Bo ja widzę jeszcze większą! |
Romuald Marczak napisał/a: |
Słowo daję, że dla zarządu nie ma to żadnego znaczenia, który franczyzobiorca i skąd obsługuje jakiś wagon. Powinna decydować cena. Jak widać nie zawsze. Podałem tutaj wyżej przykład z oddziału w Krakowie: Lajkonika i Sawy. Różnica 240 zł. Nie rozumiem, dlaczego w różnych oddziałach na tych samych trasach jest również duża rozpiętość cen. Dlaczego zarząd się na to godził? Nie wiem. Przecież zna wszystkie dane, ma wszystkie umowy. Może to dlatego, że są równi i równiejsi, że z jednym można rozwiązać umowę a inny jest świętą krową chronioną przez kumpli gdzieś na świeczniku? Może ktoś komuś smaruje? |
Cytat: |
Co do ministerstwa transportu! To min. Chaberek i min. Polaczek też nie są konsekwentni - pan Chaberek mówił do Prześlugi: "Zamknąć ten Wars", dziś ministrowie reprezentują bierne postawy! |
Krycha napisał/a: |
Tak sobie czytam ostatnie wypowiedzi i tylko utwierdzam się w przekonaniu, że WARS należy natychmiast zlikwidować! Istnienie tej spółki nie ma absolutnie żadnego ekonomicznego i logicznego uzasadnienia. Jest to tylko siedlisko cwaniaków spod znaku Jaje i jego świty oraz wylęgarnia różnych patologii i absurdów.
Tak więc WARS do likwidacji !!! Będzie o jeden problem w PKP mniej! Jak tu ktoś słusznie napisał - WARS to wrzód na dupie PKP IC! |
Romuald Marczak napisał/a: |
Pani Rosiek twierdzi, że z zarządem Wars trudno było się dogadać. Nie do końca mówi prawdę. Wiem, że Zubrzycki doskonale dogadywał się z Żurkowskim, którego wprowadził na eseldowskie salony, z którym podpisał tę słynną umowę całkowicie zmieniającą od 1 stycznia 2004 r. relacje między Intercity a Warsem, która Warsowi gwarantowała robotę i zobowiązywała do przejęcia przez IC jego akcji za długi. Ale prezes Zubrzycki miał też swoje dalekosiężne plany. Latem 2004 r. mówiło się, że zostanie prezesem IC. Może dlatego trudno mu było dogadać się z Prześlugą bo miał własna koncepcję funkcjonowania zarówno Warsu jak i Intercity. Dzisiaj to nie ma żadnego znaczenia. Obaj panowie są na aucie. |
Cytat: |
Po 2 maja 2004 podobno plany prezesa Zubrzyckiego obróciły się w niwecz. Dlaczego? Sami sobie państwo odpowiedzcie na to pytanie. |
Cytat: |
Chmolowski to inna bajka,ale o tym innym razem......... |
Romuald Marczak napisał/a: |
Chętnie bym poznał wiedzę fenixa o Chmolowskim. Ja wiem to, że przy zmianie rozkładu jazdy w grudniu 2004 r. stracił robotę w Warsie. Razem z Jaje kolędowali do dyrektora zakładu PKP Intercity w Krakowie a następnie gościł ich sam prezese IC pan Jacek Prześluga. Udowodnili mu, że Wars robi niesamowite kokosy na franczyzingu. Pan Jacek, myślący menadżer zmienił po kilku miesiącach od podpisania umowę z Warsem podnosząc o 50% odpłatności od wagonów gastronomicznych. Nie interesowało go, że wyżyłowane opłaty od fraczyzobiorców były tylko w Krakowie a to wskutek licytacji, w której aktywny udział brał właśnie Chmolowski. Plan finansowy Wars na rok 2005 legł w gruzach. |
Romuald Marczak napisał/a: |
Ty to Krycha potrafisz mnie zainspirować. |
Cytat: |
Badowski i Chmolowski w Warszawie podjęli zabiegi aby chlebusia z masełkiem i szyneczką nie utracić. Wygrzebali Jurka Kozę, co to przez lata całe na pasku Jaje chodził i dawaj w te pędy do Warszawy. Jurek przecież człowiek światowy to i Krzyśka Supę zna. A Krzysiek przecie dopiero co fuchę w Intercity podłapał. Za ważnego menadżera robi, członkiem zarządu go nazywają. Pociągi rozdziela między Kraków, Gdynię, Szczecin i Warszawę. Jak Matyla, co to bardziej lubił Gdynię od Krakowa na szkodę Artka i Genia. |
Cytat: |
Na Lajkoniku jeżdżą dwa składy. Wagony barowe obsługują Artur Chmolowski i Eugeniusz Badowski. Za Badowskim stoi Kogut. Za Chmolowskim stoi Sikora członek rady nadzorczej PKP z ramienia Solidarności i Mamiński członek rady nadzorczej Wars. |
Paszczak napisał/a: |
Odwołanie Terka? ![]() Ciekawe na ile przyczyniło się do tego nasze forum? ![]() |
simplex napisał/a: | ||
Myślę że to zasługa tylko naszego forum |
Anna Rosiek napisał/a: |
Czy ktoś z Państwa może potwierdzić te informacje? Czy to tylko ploty? |
Romuald Marczak napisał/a: |
Czyżby chodziło o pozbycie się niewygodnego Zubrzyckiego i przypodobanie się nowej władzy? |
Anna Rosiek napisał/a: |
A prezesów i członków zarządów powołuje Rada Nadzorcza danej spółki. |
Cytat: |
Do czego Wy mnie prowokujecie w sobote! |
Beatrycze napisał/a: |
Teoretycznie tak, ale nie dotyczy to lub do niedawna nie dotyczyło spółek Grupy PKP. Rady Nadzorcze nie miały żadnego wpływu na obsadzanie stanowisk prezesów spółek PKP. Pana Prześlugę na prezesa też nie wybrała Rada Nadzorcza PKP IC, tylko była to decyzja odgórna. Dopiero niedawno zmieniły się zasady i stąd mamy teraz konkursy na członków zarządów kolejowych spółek. Nie mylę się? |
Romuald Marczak napisał/a: |
Czyżby zły dzień dla paczki Marcinkiewicza? Odwołany został wiceminister spraw wewnętrznych Surmacz - z Gorzowa. |
Romuald Marczak napisał/a: |
Dziś pani Anna Rosiek studzi dyskusję, bo jej widomości się nie potwierdzają. |
Cytat: |
A emocje? wolę te pozytywne i niż negatywne. I fora (dla mnie) nie są "cudownym" miejscem do ich upuszczania. |
Anna Rosiek napisał/a: |
Walczyłam wczoraj z większym zdjęciem ale ... bez rezultatów. System odrzucał. Widać akceptuje mnie tylko w małym formacie. ![]() |
Krycha napisał/a: |
...tymczasem Zarząd WARS-u za znaczne kwoty wynajmuje luksusowe pomieszczenia w biurowcu Blue Point. |
Cytat: |
Ty to Krycha potrafisz mnie zainspirować. Ta wizytówka choć wiekowa, bo pochodzi z pierwszych lat XXI wieku, to przypomniała mi następną aferę Antka Jaje, na której Wars stracił nie dużo, bo tylko kilkadziesiąt tysięcy złotych. (...) Muszę pogrzebać w pamięci, by przypomnieć sobie nazwiska i nazwy firm. Wiem, że chodziło o nie zapłacone faktury za sprzedaż biletów PKP i warsowskich. I znów będzie się działo moja mafio ministrantów z Blue Pointa. Bójcie się narody. |
Beatrycze napisał/a: |
Nikt nic nie robi, nikt nie reaguje. Gdyby nie Krycha to nawet nikt by nic nie wiedział. Gdzie są organy ścigania, gdzie są media? |
Paszczak napisał/a: |
Beatrycze, mówisz tak, jakbyś w PKP pracowała dopiero od wczoraj. Nie wiesz, że u nas dzień bez przekrętu to dzień stracony? Takich Jaje jest na kolei wielu. |
Cytat: |
Wybyłam na weekend do mego ukochanego Krakowa i stąd ta moja absencja na Forum. Szwędałam się trochę po Kazimierzu (sic!) i przypadkiem trafiłam na fajną knajpkę ze świetnymi pierogami "U Vincenta". Ulica Józefa. Polecam! |
Cytat: |
Wypada raczej zapytać gdzie są właściciele Warsu, czyli:
1. Czesław Warsewicz - prezes PKP Intercity (50,02% udziałów) 2. Wojciech Jasiński - minister Skarbu Państwa (49,98% udziałów) a konkretnie ich przedstawiciele w radzie nadzorczej i w zarządzie spółki Wars SA. To oni ponoszą odpowiedzialność za ten bałagan w Warsie, za Jaje itd. |
Beatrycze napisał/a: |
Ja tu czegoś po prostu nie rozumiem. Z wielu różnych dokumentów tu opublikowanych przez Krychę jasno wynika, że pan Jaje naraził spółkę Wars na spore straty finansowe. Mamy udokumentowane różne przekręty pana Jaje i jego kolesi. Ten sam Jaje otrzymuje od Warsu jakieś odszkodowanie na kwotę 80 tys. zł, następnie wraca tryumfalnie do Warsu i na dodatek zasiada we władzach spółki. Przekręty pana Jaje mają miejsce do dziś o czym tu wszyscy czytamy włącznie z zarządem Warsu o czym Pirat pisze wcześniej. Nikt nic nie robi, nikt nie reaguje. Gdyby nie Krycha to nawet nikt by nic nie wiedział. Gdzie są organy ścigania, gdzie są media? W jakim my kraju kur.. żyjemy??? Krycha dawaj następne papiery, bo na pewno jeszcze coś tam masz! |
Krycha napisał/a: |
Załodze WARS-u przypominam bezczelnie, że sami go sobie wybraliście do rady Nadzorczej waszej spółki. Ciekawe czy wiedzieliście na kogo głosujecie? |
Cytat: |
Mam pytanie dlaczego pan panie Marczak zrobił z pana Wysockiego kierownika? wiedząc że to on napisał donos na Pawła Rywackiego i na dodatek podpisał donos jako Edward Majewski jeżeli to prawda? |
Romuald Marczak napisał/a: |
Dowiaduję się, że wiele podjęto działań dla wyjaśnienia nieporozumienia, jakim było powołanie na stanowisko prezesa Zbigniewa Terka. Prezesa? Przecież on w KRS został odnotowany na tym stanowisku dopiero 5 stycznia 2007 r. Kim zatem był dotychczas? Członkiem zarządu bez funkcji, bez notarialnych pełnomocnictw, nie mogącym podejmować żadnych decyzji nawet w dwuosobowym składzie. |
Romuald Marczak napisał/a: |
IC Neptun (5100/1-1500/1) - Gdynia Główna - Warszawa Zachodnia - Gdynia Główna
Eugeniusz Badowski - 140 zł Artur Chmolowski - 140 zł IC Lajkonik (3500/1-5300/1) - Kraków Główny - Gdynia Główna - Kraków Główny Eugeniusz Badowski - 180 zł Artur Chmolowski - 180 zł |
Romuald Marczak napisał/a: |
Publikowanie takich dokumentów na tym forum budzi mój sprzeciw. |
Cytat: |
Nagle wszyscy stali się obrońcami interesu Jaje. |
Cytat: |
Czyżby chodziło o wytknięcie faktu przynależności do PZPR, do której i Pan należał? |
Zwitt napisał/a: |
Krycha,
jako prawnik bym z Tobą polemizował. Masz rację co do jawności ale zakres i obowiązki normuje prawo i nie działa tu automatyzm to taki mały OT |
Cytat: |
Można z całą pewnością powiedzieć, że ówczesny dyrektor Jerzy Koza dał się po prostu "omotać", a potem wszystko spadło na jego barki, będąc tak naprawdę nieświadomym tego, że Jaje zaplątał go w swoje ciemne interesy. Pewnie obecny dyrektor - Kaźmierczak też się dowie po niewczasie, że był tylko "narzędziem" w rękach Jaje.
|
Cytat: |
Jego głównym jednak zajęciem było włączanie odpowiednich wagonów do właściwych pociągów, czyli te zmodernizowane (czyt. z dorobionymi schowkami) np. do Berlina, a normalne np. do Kołobrzegu.
Praca bardzo odpowiedzialna bo w razie pomyłki wagon pełen papierosów mógłby pojechać nad morze. Z barami nie miał problemów bo zleceniobiorcy załatwiali sobie wszystkie naprawy we własnym zakresie i jeszcze mu wódkę nosili żeby nie komplikował sprawy. |
Cytat: |
Szkoda tylko że ci wszyscy "postępowcy", walczący z "betonem w WARSie" potrafili zniszczyć dobrze prosperującą spółke i doprowadzić ją do obecnego stanu. |
Cytat: |
Jak się okaże że nie wezmą mnie do pracy na sezon, to się obrażę! Ja naprawdę lubię tę pracę! Walą mnie polityczne układy, ploty starych konduktorów, fałszywe zachowania, gdzie każdy się lubi ale jednocześnie wbija sobie nóż w plecy! |
Pirat napisał/a: |
To ludzie stanowią o wizerunku firmy, a nie nowe menu czy nowe saszetki na cukier! |
Romuald Marczak napisał/a: | ||
22 kwitnia Kuszeta napisał/a:
Mam pytanie do Kuszety, czy zapisane wyżej marzenie się spełniło? |
Cytat: |
Firma ma naprawdę dobrze rozpoznawalne logo - a to jest ogormny skarb, jak pisze pan Andrzej! Wars jest synonimem wagonu barowego! Nie mówi się: idę do restauracyjnego, tylko idę do Warsu... Mało kto wie że sypialne i kuszety to także Wars. O tym wie tylko pewna grupa osób, czyli tak zwani lojalni klienci, bo rzeczywiście tymi wagonami podróżuje w dużej mierze lojalny klient i o niego oraz tę grupę rynku trzeba dbać. |
Kuszeta napisał/a: |
Czytam też o sławnym dyrektorze Jerzym Kozie... Szkoda że nie znam tego człowieka. Podobno to był dobry dyrektor, ponoć przychodził na peron, odwiedzał załogę, przywitał się, podał rękę, zapytał jak się pracuje... Niestety to nie moja bajka - znam to tylko z opowieści, ale jeśli prawie cała załoga o tym mówi to ziarno prawdy w tym jest, a pewnie nawet i ze dwa Wink.
Czy Pan Panie Dyrektorze Marczak był kiedyś na peronie i rozmawiał z załogą, zapytał jak się pracuje? |
Cytat: |
Kuszeta obawiam się że jeśli do tej pory nie zostałaś jeszcze zatrudniona na sezon to może już być za póżno bo fala wielkich powrotów wszelkiej maści znajomych Jajego trwa i nie długo zabraknie już miejsca. |
Cytat: |
Ale to co najważniejsze, to na koniec. Dochodzą do mnie informacje o poważnych rozważaniach właścicieli, żeby Wars zlikwidować. Podobno ma to nastąpić z końcem roku. |
Romuald Marczak napisał/a: |
Leszek Walczak to ten trzymający dyplom. Był członkiem zarządu Wars do sierpnia 2005 r. Odszedł, nie przyjmując nowych warunków płacy, gdy rada nadzorcza po objęciu stanowiska prezesa PKP IC przez Jacka Prześlugę postanowiła zarządowi Wars obniżyć wynagrodzenia . ... |
Cytat: |
Chmolowski jest po szkole kolejowej, zaczynał karierę we Wrocławiu jako kuszetkowy. Później na nasze nieszczęście przeniósł się do Krakowa i przekwalifikował na bary. Szybko odnalazł się w nowej sytuacji i dogadał z podobnymi sobie, nie jest żadną tajemnicą w Warsie, że praca na barze nie była jego jedynym zajęciem. Jeździł wtedy na nocnej linii do Świnoujścia i dorabiał jako zwykły złodziej!!!!
Obrabiał śpiących, albo pijanych pasażerów wracających z pracy za granicą. Najpierw wskazywał zawodowym złodziejom gościa do zrobienia bo widział przy ladzie ile mają pieniędzy w portfelach i dostawał za to działkę. Ale to było za mało i zaczął chodzić już z nimi na przedziały bo zarobek większy i adrenalina, bywało i tak że jeździł tez całkiem prywatnie jak miał wolne i dorabiał do skromnych zarobków barmana. Później dogadał się też z kolejarzami z wagonów pocztowych(koledzy z Wrocławia)i zaczęli obrabiać prowadzone przez nich wagony pocztowe, otwierali przesyłki i zabierali co bardziej wartościowe rzeczy. Czego tam nie było, same smakowite kąski i wszystko to za darmo. Zapytacie po co kolejarzom był Chmolowski ?Odpowiedź jest prosta, potrzebowali magazynu na ten zaginiony towar bo jak mieliby to wynosić na stacji docelowej? Układ idealny bo towar był w bezpiecznym miejscu i można było odebrać w dogodnym momencie. Gigantyczne straty ponosiła Poczta i PKP, jak to zwykle bywa ktoś musiał płacić za zaginione przesyłki. Nic więc dziwnego, że szybko dorobił się dużego mieszkania w Krakowie, kupował auta tylko w salonie i co roku jeździł na zagraniczne wczasy. Za zarobione tym sposobem pieniądze wkupił się też w łaski ludzi z IC i obecnych władz firmy(wiadomo kogo).Teraz oficjalnie już mówi że w Krakowie to on rozdaje karty i wszyscy mu mogą naskoczyć bo jest nietykalny. Nic dziwnego skoro stoją za nim takie figury jak to było opisane wcześniej na forum. |
Cytat: |
Kolejną barwną postacią do opisania jest Eugeniusz Badowski, były konduktor znany jednak bardziej jako organizator przemytów na dużą skalę. Ale o tym napiszę osobno bo muszę ustalić parę faktów, a zapewniam że jest o czym pisać. Badowski jak wiadomo był dobrze poukładany z Kogutem, nawet zatrudniał w swojej firmie jego rodzinę. Zatrudnił też rodzonego brata Wysockiego, a sam Wysocki zasiadał w komisji przydzielającej wagony, dlatego śmiało można to nazwać układem korupcyjnym.
Badowski jest mistrzem układania się ze wszystkimi, którzy akurat są potrzebni i mają coś do powiedzenia. Z tego też powodu jak już wspomniałem jest nazywany wiceprezesem. Po małych tarciach z Kogutem i utracie jego poparcia zrobił wszystko żeby dostać się bezpośrednio pod opiekę Jajego i nadal jest chroniony. |
fury napisał/a: |
Skąd ty wiesz Antybeton, że wczoraj pan Buczkowski zaglądał na forum? Komputerów w biurze zarządu WARS jest tyle co pracowników, a pracowników z nowym zarządem przybyło. |
fury napisał/a: |
Jak będziesz się chwalił, że wiesz kto skąd pisze, zapewne liczba odważnych zmaleje. |
fury napisał/a: |
Zarząd nie odważy się na jakikolwiek ruch wobec Jaje, bo chroniony przed emeryturą, członek rady nadzorczej i stworzył sobie mit mocnych pleców. |
Krycha napisał/a: |
Jaje ma "dopiero" 57 lat, więc żadna ochrona przedemerytalna jeszcze go nie obejmuje. |
Cytat: |
Poza tym jak wynika z dyskusji, Antoni Jaje stosuje mobbing i jako członek rady nadzorczej z premedytacją działa na szkodę spółki. W normalnej firmie ktoś taki jak Antoni Jaje natychmiast wyleciałby dyscyplinarnie z pracy! Zarząd spółki, który kogoś takiego chroni i udaje, że nic nie widzi, w normalnym kraju też by się nie utrzymał (prokurator miałby zajęcie), bo już samo przywrócenie takiego człowieka do pracy było działaniem na szkodę spółki! |
fury napisał/a: |
...towar ten mógł na tym śmietniku się znaleźć również i z banalnej przyczyny. Po wydaniu "bezpłatnych poczęstunków", jakiś czas potem obsługa Wars zbiera z przedziałów pozostawione tacki, kubeczki i... co się często zdarza ciasteczka. Wszystko to pakowane jest do jednego worka na śmieci. Na stacji postojowej ląduje to w śmietniku. |
Krycha napisał/a: |
Jeśli Zarząd spółki PKP IC i/lub WARS-u jest zainteresowany tą sprawą (w co wątpię, bo zarządy obu spółek wogóle nie interesują się poczynaniami Jajego powodujące szkody dla WARS-u) to chętnie udostępnię więcej zdjęć. |
3mam napisał/a: |
proszę Wa(r)s te pierniki w temperaturze 30 czy 40 stopni są po prostu ohydne, nie ma sie co dziwić ze ludzie nie chcą tego jeść, nawet pracownicy Barmanów tego nie jedzą, więc nie ma się co dziwić że lądują na śmietniku |
Cytat: |
Szybko wszedł w łaski nowego prezesa Wars Restu Mateusza Kopczyńskiego i wkrótce został jego kolegą, a nawet prywatnym doradcą w biznesowych sprawach. Dlatego też od tamtej pory jest nazywany wiceprezesem. Kopczyński też był dobrym przekrętem, a pod kierownictwem Badowskiego zaczął wprowadzać jakieś przetargi kopertowe i inne cuda. Koniec końcem Badowski wylądował na Berlinie bo wtedy bary tam jeszcze jeździły i znowu mógł wozić papierosy do Niemiec |
Cytat: |
Zlikwidowano ją a jej miejsce zajął Wars Catering a następnie całkiem prywatna już spółka GastroWars - czytaj: Grzegorz Rurarz (były prezes Wars Cateringu) i spółka. |
Cytat: |
Zamiarem kierownictwa WARS-u z pewnością nie było ostrzeganie gości lokalu o zagrożeniu zatruciem pokarmowym, a jedynie sprytnie połączyć w jednym zwrocie nazwy firmy ze specyfiką branżową, a potwierdza to warszawska centrala WARS Catering, obsługująca restaurację. Jestem pewna, że nikt o tym nie pomyślał zapewnia Renata Marczak, pracownica firmy, również zaskoczona i rozbawiona sytuacją. Niefortunny napis, jak zapewniła R. Marczak ma szybko zniknąć z dworca PKP. |
Cytat: |
Po powrocie do Krakowa doszedł do wniosku, że w Warsie nie ma sprawy nie do załatwienia, szczególnie jak się ma kasę. Skontaktował się więc ze swoim kolegą od przemytów(tych miał wielu)J. Skórą (niedawno znów przyjętym do Warsu przez Jajego), który obiecał pomoc w załatwieniu problemu powołując się na bardzo dobrą znajomość z inspektorami . |
Romuald Marczak napisał/a: |
Widać Warsewicz i Wach mają dość popularności tego forum i naciskani przez różnych rządców tego świata postawili zadanie zarządowi Wars, że mają coś z tym problemem zrobić... |
Romuald Marczak napisał/a: |
Skromne 70 000 zł zainkasuje firma piarowska, która naprawi wizerunek Warsu w mediach. Tak, tak... to koszty tego forum. |
adamiak napisał/a: |
Zastanawia mnie jedna kwestia-dlaczego panowie Chmolowski i Badowski nic nie piszą.Znaczy to, że akceptują informacje tu podane. |
Cytat: |
"Energoaparatura (-0,7 proc.) - kurs śląskiej spółki przechodzi poważne załamanie. Od marca do maja utrzymywał się powyżej 2 zł. Obecnie (1,42 zł w piątek) jest już najtańszy w tym roku. Jest to zapewne efektem fatalnych wyników pierwszego kwartału. "Wypracowane" w tym okresie 1 mln zł straty netto przy 5,5 mln zł przychodów to najgorszy wynik od 2001 r. Nowe władze Energoaparatury, działające od stycznia, winą za taki stan rzeczy obarczają poprzednie władze, na czele z prezesem Andrzejem Buczkowskim. W tej sytuacji walne zgromadzenie nie udzieliło mu - oraz członkowi zarzadu Julianowi Czarnikowi - absolutorium" |
Cytat: |
Swoją drogą czy to nie dziwne, że Warsewicz robi ten przetarg akurat teraz, parę tygodni przed wyborami, po których on prawdopodobnie straci prezesowski stołek? Jest to ostatni moment, aby zakonserwować chory układ na linii PKP IC - Wars, jak i w samym Warsie, który tworzy Jaje i jego ludzie. Tak więc następcy Warsewicza będą mieć niezły pasztet! |
Krycha napisał/a: |
Ja rozumiem, że najlepiej grzałoby się wygodny stołeczek w państwowej spółce bez zbędnego rozgłosu i niewygodnych dyskusji na forum publicznym, ale niestety tak się nie da dopóki INFO KOLEJ będzie istnieć. W każdej chwili dla świętego spokoju może Pan przecież zrezygnować z funkcji wiceprezesa WARS-u i poszukać sobie innej pracy np. w prywatnej firmie. Wszak do fotela wiceprezesa WARS-u przyspawany Pan nie jest. Chyba, że posadki w zarządach kolejowych spółek traktuje się jako łupy partyjne dla kolesi i/lub "przeczekalnię" dla nieudaczników i różnych cwaniaków...? Bo czy dobry i sprawny fachowiec/manager "marnowałby się" na niepewnej posadzie w kolejowej spółeczce o fatalnej reputacji, zależnej od układów politycznych? Czy byłby rozrywany przez prywatne firmy, albo sam taką firmę posiadał? |
Cytat: |
Na koniec nasz szanowny prezes Czesław Warsewicz pochwalił się pomysłem autorskim: Likwiduje WARS i wprowadza nową jakość w postaci IC CAFE! |
Cytat: |
Do końca tego roku PKP IC zostaną przekształcone w spółkę akcyjną i wpisane do KRS. Wartość ich oferty publicznej ma wynieść około 400 mln zł.
na rękę tysiącom ajentów, którzy rozliczają się z przewoźnikiem za pośrednictwem Warsu. Ten za wynajęcie wagonu płaci PKP IC miesięcznie ok 1,5 tys. zł, a inkasuje zań od ajentów 3 - 15 tys. |
Cytat: |
Ale tu dziś ruch! Dwa ministerstwa, centrale spółek PKP SA, PKP IC i Wars, kilka zakładów PKP PR, a nawet TVP i TVN. Wczoraj temat "Wieści z Warsu" studiowała redakcja "Rzeczpospolitej" co tłumaczy dzisiejszy artykuł w gazecie. Temat Warsu nieustannie jest na topie! |
Naczelnik napisał/a: |
Nikt o tym nie mówił, więc ja "donoszę". W "Kurierze PKP" z dnia 8 lipca br. ukazał się dość obszerny wywiad z prezesem Warsu - Zbigniewem Terkiem. Niestety nie posiadam skanera, aby wstawić tekst na forum, a przepisywać go nie będę. Krótko podsumuję.
Jeśli ktoś ma taką możliwość to proszę zeskanować ten wywiad. |
Cytat: |
Przejęcie Warsu przez IC byłoby na rękę tysiącom ajentów, którzy rozliczają się z przewoźnikiem za pośrednictwem Warsu. |
Cytat: |
Otóż nieprawdą jest, że Prześludze (jak wcześniej podałam) próbowano na siłę "wstawić" Jaje oraz że Prześluga olał wtedy protekcję ministra i Andrzeja Wacha. Ani minister, ani prezes Wach nie wywierali na Prześlugę presji, by przyjąć Jaje z powrotem do pracy w WARS-ie. Było trochę inaczej... |
Cytat: |
Dotarłam do osoby, która twierdzi, że była świadkiem gdy Wasiakowa osobiście dzwoniła do Jaje, żeby pogratulować mu wejścia do Rady Nadzorczej WARS-u. |
Cytat: |
Mamińskiego wokół palca owinął sobie Chmolowski (koleś Jaje) - kulisy tej znajomości były już poruszone na Forum. Ponieważ Chmolowski to podobno wyjątkowa szuja, zachodzi podejrzenie, że ten musi "coś" mieć na Mamińskiego (jakieś przekręty w Naturze Tour?). |
Cytat: |
Nie dziwię się wcale temu układowi. Organizacja zakładowa Solidarności w Warsie zarejestrowana jest w Regionie Mazowsze. Wasiakowa była członkiem zarządu tego regionu. |
Dominik napisał/a: |
Może wybiegam w przyszłość,ale jestem ciekaw czy "Wieści z WARS-u" przekroczą liczbę 50 tys.odsłon. |
Panyan napisał/a: |
A ja czekam na zainteresowanie ta sprawą mediów i... prokuratury. |
Cytat: |
Dyżurny powiedział mi, że wagon, którym przyjechał, nie ma nic wspólnego z PKP |
Cytat: |
Usłyszałem, że to pociąg Intercity-Wars |
Cytat: |
Szanowny panie Kolejarzu, widzę, że zawzięcie poluje pan na Anubis. |
Cytat: |
Okradziony pasażer poprosił o nie najpierw sokistę, a potem dyżurnego ruchu. Radzili mu iść na Komisariat Policji Szczecin Międzyodrze, bo dworcowy posterunek policji został zlikwidowany. - Dyżurny powiedział mi, że wagon, którym przyjechał, nie ma nic wspólnego z PKP, a po drugie jak udowodnię, że w ogóle miałem komórkę - mówi rozżalony J. Już na miejscu chciał złożyć skargę na takie traktowanie, ale nie wiedział w końcu, do kogo. - Usłyszałem, że to pociąg Intercity-Wars i zgłupiałem. Gdy poprosiłem, by dyżurny podał mi swoje nazwisko, odparł, że nie pozwala mu na to ustawa o ochronie danych. To komu właściwie zapłaciłem 150 zł za bilet? |
Romuald Marczak napisał/a: |
Jaje uspakaja swoich poddanych, że źle nie będzie. Ciekawe, skąd on o tym wie? Czyżby Warsewicz został znów ubezwłasnowolniony? Póki co razem z Kaźmierczakiem i przyjętym ponownie do pracy konduktorem Skórą (zwolniłem go z art.52 w 2004 r) wybrali się na rekonesans do Odessy. Robota się kurczy, trzeba pomyśleć o przyszłości. |
Romulad Marczak napisał/a: |
Zastanawiam się po co? Przecież jest Służba Celna, Straż Graniczna, CBŚ. |
Cytat: |
Mówiąc o mafijnych powiązaniach być może Krycha ma na myśli układy "kolejowych kurierów" z celnikami i strażnikami granicznymi, bez "pomocy" których przemyt narkotyków w wagonach na większą skalę nie byłby możliwy...? |
Romuald Marczak napisał/a: |
Jednak, w przeciwieństwie do Krychy, nie prowadzę prywatnego śledztwa i nie oczekuję pozytywnego finału. |
Krycha napisał/a: | ||
Odessa... Hm, jakie to wymowne! Wątek ukraiński też badam... |
Lady Makbet napisał/a: |
To po prostu skandal i absurd do potęgi, żeby w państwie rzekomo Prawym i Sprawiedliwym szeregowi kolejarze musieli ujawniać na forum dyskusyjnym takie brudy i afery na kolei, a kierownictwo PKP oraz odpowiednie służby wogóle nie reagowały! Ten kraj nie jest normalny! |
Cytat: |
Jeszcze przetargu nie wygrali a już szukają ludzi |
Cytat: |
W ramach zmiany jakości usług i wizerunku poszukujemy: |
Cytat: |
W ramach zmiany jakości usług i wizerunku poszukujemy: osób prowadzących działalność gospodarczą lub gotowych do rozpoczęcia samodzielnego prowadzenia usług w wagonie gastronomicznym - w pociągach pasażerskich. |
Cytat: |
W związku z nowym projektem poszukujemy kandydatów na stanowiska |
Cytat: |
WARS jest ogólnopolską firmą o bogatych tradycjach w dziedzinie usług w wagonach restauracyjnych, barowych i sypialnych, posiadającą własny system franczyzowy usług gastronomicznych w pociągach pasażerskich. |
Cytat: |
Wniosek III - szykuje się praca dla CBA.
Wniosek IV - będzie o czym pisać na Forum... |
Romuald Marczak napisał/a: |
No i co panie Terek? Handlują, czy nie handlują piwem spod lady? |
Romuald Marczak napisał/a: |
Kaźmierczak pozbył się wszystkich, którzy mu na ręce patrzyli i teraz się integruje: z Jaje, z Ewą Rzemyk, z zarządem, z innymi dyrektorami, z lokalnymi działaczami, z własną żoną. |
Cytat: |
Możecie też nadal tkwić na stołkach i czekać, aż za kilka tygodni zostaniecie pogonieni przez nowe władze. To jeszcze jedna, może dwie dodatkowe pensje prezesowskie, czyli kilkanaście tysięcy zł miesięcznie. Będzie też trochę czasu na zatarcie śladów swoich przekrętów i efektów nieudolnego zarządzania spółką, co skrupulatnie zostało opisane i udokumentowane w tymże wątku. |
Stann napisał/a: |
1. Do póki prezesem intercity jest Warsewicz to Jaje włos z głowy nie spadnie a jak mnie pamięć nie myli prezesem będzie jeszcze przez dwa lata.
2. Z rady nadzorczej Warsu też będzie go ciężko usunąć, do póki pracownicy są za nim to w radzie będzie zasiadał. |
Cytat: |
2. Złożenie dokumentów potwierdzających, iż usługi o których mowa wyżej, wykonywane były należycie, tj. referencji. |
Cytat: |
Są dowody na łamanie ustawy o wychowaniu w trzeźwości i walce z alkoholizmem, są też dowody zwykłych przekrętów, partyjnego kolesiowstwa, łamania przepisów prawa pracy, są dowody przestępstw. |
Cytat: |
jak chcę to mogę podpisac umowę obsługi wagonów restauracyjnych,jako frnczyzobiorca |
Cytat: |
Oczywiście, bo Wars ma problemy z obsługą nierentownych relacji. Ciekawe jest podejście do tematu pani, która złożyła taką propozycję. A nie spytała się o kwalifikacje i doświadczenie w branży gastronomicznej? Nie spytała się o referencje dobrze świadczonych usług?
|
Cytat: |
Nic nie pytał,tylko czy nie chce podpisa umowy jako franczyzobiorca?
Gdzie dzwoniłem zachowam dla siebie |
Cytat: |
Tym sposobem obecny zarząd WARS SA prawdopodobnie zostawi następcom ujemny wynik finansowy... |
Romuald Marczak napisał/a: |
Co na to minister Aleksander Grad? To jego przedstawiciel Janusz Ostaszewski reprezentuje interesy Skarbu Państwa w radzie nadzorczej WARS SA. Lucyna Krawczyk, Krzysztof Mamiński i Sławomir Grela reprezentują interesy PKP Intercity. Antoni Jaje i Jan Konkel podobno reprezentują pracowników, którzy też mają prawo do nagród z zysku. |
Cytat: |
Dziś Skarb Państwa ma tylko 49,98% akcji i jest jawnie okradany przez PKP IC. |
Anubis napisał/a: |
To prawda że Skarb Państwa ma 49,98% udziałów w Spółce WARS, niemniej jednak w PKP IC 99,98% ma udziały PKP SA czyli Skarb Państwa czyli dalej można powiedzieć że to zaklęty krąg. |
Dominik napisał/a: |
Zmienia się wszystko w WARS-ie. |
Cytat: |
Spółka reprezentowana jest przez trzyosobowy Zarząd, w skład którego wchodzą:
Zbigniew Terek – Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Andrzej Buczkowski – Członek Zarządu, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Artur Kowalczyk – Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny Rada Nadzorcza WARS SA: Lucyna Krawczyk - Przewodnicząca Sławomir Grela - Wiceprzewodniczący Krzysztof Mamiński - Sekretarz Janusz Ostaszewski - Członek Antoni Jaje - Członek Jan Konkel - Członek |
Cytat: |
Moim marzeniem jest, aby przynajmniej 1 proc. podróżnych, którzy wchodzą na pokład pociągu, robili to aby zjeść w Warsie |
Cytat: |
pracownik Loży
1. Nowy znak został zaprojektowany przez firmę Loża A5/ dawniej Grupa A5/. 2. Jest to najstarsza i najbardziej doświadczona Polska firma. 3. Opracowywała m.in. Orbis, TVP, Orlen, Pocztowy Bank oraz pona 260 innych Programów Zmiany Wizerunku a nie projekcików logo 4.To, że logo wygląda tak a nie inaczej jest wynikiem strategii jaką przyjął WARS a nie "wizji artysty" |
Cytat: |
Do pracownika Loży.
Jeśli macie takie doświadczenie i dorobek, to czemu pozwalacie żeby Wam przypisywać autorstwo tego potworka? Normalne jest, że jeśli klient upośledzony, wymaga zrobienia czegoś szkaradnego i nie daje się w żaden sposób od tego odwieść, to mówi się mu do wiedzenia i życzy powodzenia gdzieś indziej. Skoro tego nie zrobiliście i nie dbając o własną opinię podjęliście się zlecenia, musicie teraz ponosić tego konsekwencje. Widząc tego rodzaju pokrakę zamiast logo, jakoś nie mogę uwierzyć w informacje ze strony o ponad 20-letnim doświadczeniu itd. |
Dominik napisał/a: |
Zmienia się wszystko w WARS-ie. Dziś pojawiła się nawet nowa strona internetowa spółki www.wars.pl |