Areczek napisał/a: |
brum, dziękuję za analizuję mojego poziomu inteligencji.
Decyzję o publikacji dokumentu podjęła administracja forum. Otrzymaliśmy go od kogoś z PKP Cargo, z zastrzeżeniem, aby nie podawać od kogo. Naszym celem nie jest działanie na korzyść czy na niekorzyść jakiejkolwiek spółki kolejowej (PKP czy prywatnej) |
Gacek napisał/a: |
Wiem od kogo administracja forum dostała te dane |
fury napisał/a: |
Przecież ta prezentacja nie jest tajna. "[/URL] . |
Grzegorz1956 napisał/a: |
Areczek, czy prezentacje przesłała Anna Rongies bo we właściwościach to ona jest autorem pliku? |
Gacek napisał/a: |
A zresztą- czy mogę dowiedzieć się, jaki cel ma związek zawodowy maszynistów kolejowych w publikacji prezentacji? |
Cytat: |
Jakie są nasze priorytety?
Uratowanie firmy przed upadkiem - poszukiwanie oszczędności, które można przeprowadzić bez uszczerbku dla dzisiejszej działalności - zmniejszenie biurokracji, co będzie widać po szybszym procesie podejmowania decyzji, a co za tym idzie - szybszej realizacji zamierzonych celów Przekształcenie w operatora logistycznego - oferowanie szerokiego wachlarza usług - pozyskanie nowych klientów (z innych rynków, nie tylko usług transportu kolejowego) - pozyskanie dodatkowych źródeł przychodu Rozwój spółki - inwestycje w ludzi - inwestycje w rozwój spółki - wprowadzenie systemów informatycznych, pomagającym wszystkim pracownikom w wykonywanej pracy - finansowanie potrzebne dla rozwoju Spółki jest możliwe wyłącznie poprzez środki uzyskane z prywatyzacji Odnowienie taboru - inwestycje - uporządkowanie działań związanych z wykonywanie napraw |
Cytat: |
Sukces w każdym biznesie zależy od bardzo produktywnych aktywów, zarządzanych przez zmotywowaną kadrę, która w sposób pewny i wiarygodny spełni oczekiwania klientów, przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa i stałej kontroli ponoszonych kosztów. |
Cytat: |
PKP CARGO S.A. jako profesjonalny operator logistyczny zaspakaja potrzeby Klientów poprzez rozszerzenie zakresu usług i stałą poprawę ich jakości.
|
Cytat: |
PKP CARGO S.A. zmierza do przekształcenia się w operatora logistycznego oferującego usługi metodą „od drzwi do drzwi” |
Cytat: |
Dziękujemy za uwagę |
Cytat: |
Prezentacja krąży po internecie, ludzie ją sobie wzajemnie przesyłają. Ciekawe czy zainteresują się tym media? |
Cytat: |
Dziennikarz jest osobą, która obiektywnie analizuje, weryfikuje i wnioski/lub rzetelną informację przedstawia ogółowi. |
Cytat: |
Redakcja forum nie powinna publikować w całości prezentacji, co to miało na celu? |
Cytat: |
Dziennikarz jest osobą, która obiektywnie analizuje, weryfikuje i wnioski/lub rzetelną informację przedstawia ogółowi. |
Cytat: |
A obecnie forum, które ma być niezależne na własne życzenie dało się zmanipulować osobie, która przekazała do redakcji tą prezentację. |
Grzegorz1956 napisał/a: |
Wnioski po przeczytaniu prezentacji nasuwają się same!!! Za przedsiębiorstwo odpowiada Zarząd!!!
Panie Prezesie czas na dymisję |
Gacek napisał/a: | ||
Bardzo zabawne. Widocznie nie potrafisz pojać , ze obecna sytuacja firmy jest pokłosiem działania wielu poprzednich zarządów, bo działaność przewoźnika kolejowego należy bardziej rozpatrywać w długim okresie czasu a nei na podstawie krótkoterminowych (czt. rocznych w przypadku Balczuna) okresów. |
Zbyszek Nowak napisał/a: |
"
Zgadzam się. Obecna sytuacja to brak konsekwentnie wdrażanych przeobrażeń i dostosowania/ukierunkowania Cargo na klienta. Braki te - to lata zaniedbań wszystkich porzednich Zarządów i teraz niestety nikt tej firmy w ciągu kilku miesięcy nie uzdrowi. Potrzebny jest program naprawczy (wieloetapowy), ale konsekwentnie wdrażany przez lata. Dlaczego poprzednicy nie stworzyli programów sprzedażowych- marketingowych, restrukturyzacji, informatyzacji itp. Przez te 7 lat można było zrobić naprawdę dużo. Dzisiaj byłem na Dniach Transportu Publicznego i podobało mi się profesjonalna prezentacja PKP CARGO, może to na dany moment pierwsze jaskółki w działaniach- obecnie wizerunkowych (jednakn również potrzebnych tej Spółce). Teraz czekam na mocniejsze działania!!! |
Lausitzer napisał/a: |
Wizerunek to nie wszystko. Trzeba zlikwidować niepotrzebne zakłady i zredukować znacznie zatrudnienie, oraz wprowadzić elastyczną politykę handlową i sprawny przepływ informacji, bez zbędnej biurokracji.
|
HWNS napisał/a: |
Nie mam złudzeń, że jeśli dojdzie do zwolnień większej grupy, to kryteria selekcji nie będą merytoryczne, lecz polityczne. Zostaną związkowcy i cwaniaczki z układami. Zatem nie poprawi się znacząco ani struktura wieku czy wykształcenia, bo te grupy akurat nie grzeszą wykształceniem, a wiekiem zbliżają się do przeciętnej w Politbiurze KC KPZR z czasów Breżniewa!!!!! |
fury napisał/a: |
Strategia i to jeszcze tajna?
Nie ma w tej prezentacji żadnych tajnych danych. |
Cytat: |
Generalnie bawię sie z Wami coraz lepiej |
Ralny napisał/a: |
Gacek, zastanawiam się o co ci tak tak naprawdę chodzi i dochodzę do wniosku, że coś z tobą jest nie tak, bo pieprzysz głupoty. |
sielawa napisał/a: |
Miałem się nie odzywać ale mimo to dwa słowa...
Nie mam zamiaru udowadniać ze w tej prezentacji są tajne dane dlatego że nie będę dawać nikomu broni do ręki - ci którzy ich nie widzą wcale ich zobaczyć nie muszą a ci którzy są bardziej obeznani w czytaniu takich dokumentów, już dowiedzieli się tego co chcieli. Zastanawia mnie w tym momencie inny aspekt - czy nie uważacie, że mimo wszystko daliście się wrobić, chcąc pokazać ludziom zamierzenia zarządu przysłużyliście się interesom okreslonej grupy interesów? |
Cytat: |
chcąc pokazać ludziom zamierzenia zarządu przysłużyliście się interesom okreslonej grupy interesów |
Cytat: |
PKP CARGO S.A. zmierza do przekształcenia się w operatora logistycznego oferującego usługi metodą „od drzwi do drzwi” |
Cytat: |
Na prośbę władz spółki PKP CARGO SA publikacja została usunięta!
~Administrator forum |
Cytat: |
Oświadczenie w sprawie upublicznienia materiału dotyczącego projektu założeń strategii Spółki PKP CARGO udostępnionego do konsultacji z przedstawicielami związków zawodowych PKP CARGO S.A. |
Gacek napisał/a: |
Wynoszenie informacji dla konkurencji podlega karze:
Art. 296. § 1. Kto, będąc obowiązany na podstawie przepisu ustawy, decyzji właściwego organu lub umowy do zajmowania się sprawami majątkowymi lub działalnością gospodarczą osoby fizycznej, prawnej albo jednostki organizacyjnej nie mającej osobowości prawnej, przez nadużycie udzielonych mu uprawnień lub niedopełnienie ciążącego na nim obowiązku, wyrządza jej znaczną szkodę majątkową, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5. |
Cytat: |
Mówił, że opracowana strategia dla spółki „PKP CARGO” SA ma być dokumentem, gdzie nie będzie tych słynnych mapek, stanie się za to dokumentem publicznie znanym. Dlatego znajdą się tam tylko kierunki, wizje, misje i cele strategiczne. Znajdzie się tam strategiczna analiza całego rynku transportowego, rynku logistyki, rynku kolejowego i analiza sytuacji „PKP CARGO” SA. |
Cytat: |
Dlatego też zarząd PKP CARGO S.A. wyraża stanowcze oburzenie w związku z faktem opublikowania na stronie portalu infokolej.pl prezentacji pt. „Strategia Spółki PKP CARGO”. Jest to działanie wskazujące na brak odpowiedzialności za losy spółki przez osobę (osoby), której (którym) ten materiał został udostępniony w trakcie konsultacji społecznych. |
Cytat: |
W swoim krótkim wystąpieniu przedstawił sytuację w spółce. Odnosząc się do obecnej sytuacji stwierdził, że to, co się dzieje dziś, jest wynikiem wieloletnich zaniedbań i w chwili obecnej spółka musi przejść gruntowne zmiany. Jednak, aby je przeprowadzić, potrzebna jest szeroka akceptacja i zrozumienie tych zmian, zwłaszcza przez załogę, w związku z czym jest prowadzona szeroka dyskusja, i z niej zostaną wyciągnięte odpowiednie wnioski. |
Cytat: |
Zarząd PKP CARGO S.A.
1 Wojciech Balczun Prezes Zarządu 2 Zbigniew Janicki Członek Zarządu ds. Handlowych 3 Witold Bawor Członek Zarządu ds. Eksploatacyjnych 4 Daniel Ryczek Członek Zarządu ds. Międzynarodowych 5 Ludomir Handzel Członek Zarządu ds. Strategii 6 Janusz Lach Członek Zarządu ds. Finansowych 7 Mirosława Pietkiewicz Członek Zarządu ds. Pracowniczych |
Wrocławiak napisał/a: |
Wszyscy (lub prawie wszyscy) kolejarze narzekają na związki. Zgadzam się, że w centralach związkowych niezłe są przewałki, ale komisje zakładowe na pewno pomogły niejednej osobie. Tylko takich pozytywnych elementów działalności związkowej się nie pisze, bo i po co! |
zyrafa napisał/a: |
Ile będzie nowych zakładów? |
Krycha napisał/a: |
Uważam, że sprawa jest zbyt poważna, by robić z niej tajemnicę przed załogą. Skoro wasi związkowcy nie informują Was na bieżąco o sytuacji w spółce to ja to zrobię. A zarząd PKP CARGO niech daruje sobie kolejne głupawe maile do administracji forum i jeszcze głupsze komunikaty na stronie internetowej! |
Zed napisał/a: |
Rozumiem, że Zakład Południowy z siedzibą w Nowym Sączu to wyłącznie uśmiech w stronę wszechwładnego senatora Koguta? |
reru napisał/a: |
no hmm jak by tu powiedzieć krycha ujawniłaś tajemnice firmowa "rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji." wiec w skrocie jeśli podasz swoje dane mogą się sądzić |
Cytat: |
Posiadam ramowy regulamin zakładów spółki i stwierdzam , że wszyscy spadochroniarze (tzn. byli dyrektorzy CM-ów i naczelnicy działów) bezpiecznie wylądują na wygodnych fotelach |
brum napisał/a: |
Szczerze radziłabym co niektórym choć pobieżnie zapoznać się z dwiema ustawami : o ochronie nieuczciwej konkurencji |
brum napisał/a: |
Dla Krychy wszyscy piszą głupoty ( na czele z kierownictwem Cargo ) tymczasem fakt, że jakaś prawnie chroniona informacja krąży po Internecie od tygodnia nie jest - z punktu widzenia prawa - żadną okolicznością usprawiedliwiającą jego łamanie,. |
Areczek napisał/a: |
- Stąd mamy blisko na przykład do Dąbrowy Górniczej, gdzie działa Arcelor Mittal, czyli dawna Huta Katowice i Koksownia Przyjaźń. Przecież właśnie na to czeka nasza konkurencja - podkreśla Stanisław Dybich, związkowiec ze Szczakowej. |
Cytat: |
Nieoficjalnie mówi się, że żadnych zwolnień nie będzie. Pracowników likwidowanych zakładów czekają jednak spore komplikacje. Prawdopodobnie część ludzi z Łaz wkrótce będzie dojeżdżała do pracy aż do Tarnowskich Gór. Ci z Jaworzna pracę mogą mieć w Czechowicach. |
Cytat: |
- Gwarancje pracy teoretycznie mamy, ale tylko do końca roku. Co będzie dalej? Być może chodzi o to, żeby ludzie sami się zwalniali. Nieoficjalnie docierają do nas informacje, że zwolnionych zostanie prawie dwa tysiące osób, głównie pracowników administracji. Tylko w Szczakowej pracę stracić może 150 ludzi - kalkuluje Jerzy Sośnierz. |
brum napisał/a: |
Ja naprawdę bardzo proszę aby przestać mnie straszyć zbanowaniem bo nie robi to na mnie absolutnie żadnego wrażenia. Cóż - skoro podobają się Wam tylko klakierzy.... |
brum napisał/a: |
Dla Krychy wszyscy piszą głupoty ( na czele z kierownictwem Cargo ) |
rojber napisał/a: |
Panie prezesie 11: skoro nie pracujesz w Jaworznie , a tylko przez nie przejeżdżasz to nie wiesz tak naprawdę co się dzieje na stacji i jaką pracę tam wykonują . Mogę przypuszczać że w 1999 r. nie brałeś udziału w wytyczaniu granic ani siedzib obecnych zakładów , ale schemat tworzenia zakładów był taki sam przypodobania się związkowcom i politykom , bo u nas w kraju nie liczy się ekonomia tylko politykierstwo , widzę że nie źle sobie wytłumaczyłeś to że w 1999 r. CZ powstał w Jaworznie , brakiem siedziby w Katowicach , bo Katowice to zadupie w których największy budynek to remiza strażacka , ale ona już była zajęta przez OSP -)
Co do upośledzenia to dzięki za komplement , życzył bym sobie żeby wszyscy w naszym kraju byli tak upośledzeni wtedy nie było by kumoterstwa i politykierstwa , ale jak czytam Twoje wypowiedzi to zawsze podkreślasz jaką ważną rolę odgrywa Jaworzno , można to nazwać obsesją , maniactwem wyluzuj stary będzie co ma być. Zastanawiam się dlaczego CZ Jaworzno tak bardzo boi się obecnych zmian , i doszedłem do wniosku że po tych zmianach okaże się że stacja Jaworzno to tylko stacyjka manewrowa na której nic się nie robi. |
Cytat: |
- Likwidacja zakładu w Szczakowej jest wbrew ekonomii i wbrew zdrowemu rozsądkowi - przekonuje Jerzy Sośnierz, szef Związku Zawodowego Kolejarzy.
|
prezes11 napisał/a: |
[Dlaczego ludzie z CZPE Łazy nie chcą iść do CT Tarnowskie Góry, choć to taki wspaniały Z-d.
Prawie wszyscy chcą dalej pracować pod pod tą ,,złą" i wykorzystującą ich J. Szczakową |
Krycha napisał/a: |
Z ruchów personalnych... Odchodzi gwiazda palestry polskiej Łukasz Boberek (dyrektor Biura Obsługi Prawnej). A raczej poleciał. Boberek to 30-letni aplikant prawny. Do PKP CARGO przyszedł z TVP. Był boski w swej niewiedzy i jeszcze długo w centrali będą się po nim zbierać! Boberek zanim odszedł zatrudnił zastępcę (następcę?) - Przemysława Ciszka, aplikanta radcowskiego po pierwszym roku. |
Krycha napisał/a: |
Odchodzi również Miss Nastolatek 1998 - Emilia Spychalska, asystentka Remigiusza Adamiaka, z zawodu prokurent w przeróżnych spółkach. |
fisch napisał/a: |
Do jutra kolejarze dali czas zarządowi firmy PKP Cargo na wyjaśnienie motywów, jakimi się kierował, decydując o restrukturyzacji firmy. Jeśli do spotkania z zarządem nie dojdzie, grożą strajkiem. |
Cytat: |
Likwidacja opolskiego zakładu to zwykły kolejowy rozbiór naszego województwa
- twierdzi Marek Szurgot, szef zawiązku zawodowego dyżurnych ruchu w PKP Opole. |
Krycha napisał/a: |
Głowa jak piłka, a reszta jak u tucznika... |
Cytat: |
- Jeśli Warszawa nie cofnie tej decyzji, będziemy strajkować - zapowiada Czesław Kud, przewodniczący Międzyzakładowego Związku Kolejarzy Śląskich w Opolu. |
Krycha napisał/a: |
Mam nadzieję, że załoga PKP CARGO oleje nawoływania dygnitarzy związkowych |
Wojtek napisał/a: | ||
Podobno żona pana Kuda jest pracownikiem administracji w likwidowanym CZ Opole. |
Krycha napisał/a: |
Szurgot niech lepiej stuli szczekaczkę, bo mu przypomnę jego przekręty w IZ Opole! |
Naczelnik napisał/a: |
A ten co się odzywa skoro jest z PLK?! Może przypomnimy jak fałszował badania okresowe:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=4325 |
Cytat: |
- Zanim użyjemy rozwiązań siłowych, chcemy jeszcze rozmawiać z dyrekcją w Warszawie i przekonywać ją do zmiany decyzji - mówi Marek Szurgot, szef związku zawodowego dyżurnych ruchu. |
Cytat: |
Więc akurat odwrotnie od ciebie uważam że trzeba należeć do takiego związku który umie mądrze walczyć o swoich członków. |
siude napisał/a: |
Toć ja właśnie nie raz trułem już na temat tych nieruchomości. Powtarzam więc raz jeszcze - DLACZEGO w końcu nie może być tak normalnie tzn. niech nieruchomości dostaną ci, co je użytkują. Znowu NIEDASIE !!!??? |
Beatrycze napisał/a: |
. Czy już wszystko jasne? |
baniorz napisał/a: |
A tak nawiasem mówiąc 400 osób w zakładzie/OPOLE/ to w Poznaniu i w Tarnowskich Górach tyle osób jest w jednej sekcji. |
kostek napisał/a: |
No i stało się ze strony PKP CARGO znikneła mapka zakładów. Umarł zakład niech zyje zakład jak mówi stare pozekadło. Niestety pomysłodawcy nowych podziałow nadal nie raczą odpowiedzieć na jakiej zasadzie i czym umotywowane sa nowe podziały no bo napewno nie ekonomicznym uzasadnieniem by najmniej w niektórych Zakładach. Zostaje do wyboru uzasadnienie a) polityczne b) kolesioskie c)zwiazkowe d) chyba po pijaku e)podszepty pomysłodawców zza Odry. |
Cytat: |
baniorz napisał/a:
/A tak nawiasem mówiąc 400 osób w zakładzie/OPOLE/ to w Poznaniu i w Tarnowskich Górach tyle osób jest w jednej sekcji./ Ciekawe, że nie podaje się ile pieniędzy wsypracowują w tak nielicznym zakładzie. Może by tak rozliczać z efektywności pracy te CZ. Ileż to na jednego zatrudnionego wypracowuje CZ Poznań? Eksport bezrobocia ze Śląska na Opolszczyznę aż zanadto daje się we znaki. Zresztą w innych branżach Śląsk dobiera się do d.. Opolu - wide Narodowy Fundusz Zdrowia. Buzkoje.. dołożą wszelkich starań byśmy my Opolanie płacili na restrukturyzację kopalń, emerytury górnicze i inne świadczenia. |
baniorz napisał/a: |
Robal ... nie siej paniki o wielkich zwolnieniach i bezrobociu w Opolskim. |
Areczek napisał/a: |
w Nowym Sączu działać będzie niewielki Zakład Południowy, który obejmie słabo uprzemysłowiony obszar (..) Wygląda na to, że zarząd PKP Cargo nie chciał reformą drażnić (...) Koguta (...) W tym przypadku deklarowane kryteria tworzenia zakładów (...) nie miały istotnego znaczenia. Czy więc Wojciech Balczun jest na tyle zdeterminowany, aby przeprowadzić prawdziwą reformę, która odbije PKP Cargo od dna? |
fisch napisał/a: |
Aktualnie toczy się procedura przetargowa i wkrótce PKP Cargo ogłosi, kto będzie dostawcą systemu.
Źródło: wnp.pl |
gumis napisał/a: |
Skoro jednak administracja forum poddała się presji "Cargo" |
baniorz napisał/a: |
Jeszcze jednego bankowca do zarządu proszę a otworzymy bank Patrz Kolejarzu Plajta Cargo . Brak znajomości tematu kolejowego, totalna ignorancja fachowców, buta oto nowy zarząd firmy. Jeszcze tylko jedno pytanie gdzie jest właściciel minister infrastruktury? Czyżby siedział na kanapie....... |
Cytat: |
Czy to prawda, że w firmie rzadzi Paweł Pajka ksywa negocjator? |
Anna Skibniewska napisał/a: |
Czy to prawda, że w firmie rzadzi Paweł Pajka ksywa negocjator? |
Cytat: |
wagony 441 Va o długości 14100 mm, są wagonami niestandaryzowanymi i w Europie nikt ich nie kupi? Podobno standard to 13500 mm, zas te dłuższe nie wchodzą na wagę i nie można im zainstalować rozmrażaczy |
pracownik72 napisał/a: |
Pan Prezes Bałczun wszem i wobec trąbi o złej sytuacji w CARGO i konieczności poczynienia oszczędności. W tym celu wydał szereg uchwał moge je przesłać. |
barabasz napisał/a: |
Z tego co wiem nowy dyrektor CT mazowieckiego wogóle nie rozumie problemów i charakterystyki pracy zakładu granicznego jakim były Małaszewicze, dla niega to zwyczjne czary. A o przeładunku lepiej nie mówić, pewnie najchetniej by go zlikwidował. A wogóle sama ilośc zakładów czyli 16 dlaczego 16 a nie 15 lub 17 chyba wyssano z palca.
|
barabasz napisał/a: |
Myślę że te cwaniaczki wiedzą że to nawet baaaardzo sie opłaca i wciskają ten kit w swoim wyłacznym interesie.. |
leo1407 napisał/a: |
Wystarczy jednak jeden papierek podpisany przez średniego szczebla urzędnika i - jazda do stolicy lub innego miasta królewskiego z drugim papierkiem mimo, że bez problemu można by było wysłać go pocztą. To tylko malusieńki przykładzik braku konsekwencji i wyobraźni u niektórych pracowników centrali... Powie ktoś - teraz jest taniej bo pojedzie tylko 16 osób a kiedyś jeździło 49. Taniej ??
|
pracownik72 napisał/a: |
I tutaj Pan Dyrektor Biura Taboru Andrzej Lebioda miał zgryz, jak ustawić przetarg aby spełnic wole Pana Pajki. W tym temacie po Centrali krążył też anonim, że o tym fakcie zostanie powiadominy jeden z oferentów przystepujacych do przetargu z silnikime CATEPILARA. Jeszcze ciekawiej to Prezes NEWAG w Nowym Saczu wiedział juz przed złożeniem oferty na omawianą modernizacje, że ją wygrał - oferta z innym silnikime spalinowym. |
Oli_EU napisał/a: |
Zwolnienia juz się zaczęły. 3 osoby z 12 dostały dzisiaj wypowiedzenia...
|
Gacek napisał/a: |
A możesz podać konkretny przykład czy tak sobie pieprzysz aby pieprzyć? |
leo1407 napisał/a: |
Czyżbyś był osobą, która podpisywała takie polecenia ? Znasz to :"uderz w stół... |
Gacek napisał/a: |
wycieczka osobista. |
Gacek napisał/a: |
Jest jednak szansa |
barabasz napisał/a: |
bezsensowną robotą, |
Oli_EU napisał/a: |
CT Wielkopolski 570 osób do zwolnienia ( nieswiadczenie )...za przeproszeniem- straciłem szacunek do Cargo. |
sielawa napisał/a: |
Słyszałem liczbę ponad 300 osób w Centrali ale nie wiem czy to dotyczy tylko Warszawy, czy również innych lokalizacji. I to bez osób, które mają iść na nieświadczenie. Generalnie jest plaga chorób przeróżnych - sezon grypowy |
CarguloK napisał/a: |
negocjacje ze związkami zawodowymi dotyczące zwolnień w firmie. |
Gacek napisał/a: |
Czy wiadom na jakie okresy nieświadczenia idzie się w zakładach? |
Cytat: |
Cięcia objęły nie tylko wydatki administracyjne, lecz nawet reprezentacyjne i służbowe. |
prezes11 napisał/a: |
Pracownicy stalowowolskiego oddziału PKP Cargo spotkali się w piątek z przedstawicielami szefów tej spółki. Wspierali ich kolejarze z Dębicy i Przemyśla.
Źródło: Echo Dnia |
KRYCHACZ211085 napisał/a: |
sytuacja jest fatalna z tego co tu czytam.. dlaczego nikt sie nie burzy,, nie ma strajkow itd.. wszyscy czekaja na koniec !!! bez sensu ! skoro wiadomoze i tak nic sie nie da zrobic i zwolnienia beda to co szkodzi pokazac swoj sprzeciw wobec obecnej sytuacji !!! |
KRYCHACZ211085 napisał/a: |
sytuacja jest fatalna z tego co tu czytam.. dlaczego nikt sie nie burzy,, nie ma strajkow itd.. wszyscy czekaja na koniec !!! bez sensu ! skoro wiadomoze i tak nic sie nie da zrobic i zwolnienia beda to co szkodzi pokazac swoj sprzeciw wobec obecnej sytuacji !!! |
Cytat: |
Najgorszym jest ustawa o "zwiazkach zawodowych" . Uchwalenie takiej ustawy to byl gwozdz do trumny kazdego zakladu pracy . |
Cytat: |
4 bm. PKP CARGO S.A. podpisało z ZNTK Łapy umowę na wykonanie usług fizycznej likwidacji (cięcia na złom) 121 wagonów towarowych. |
lugi18 napisał/a: |
mówi się o strajku itp. ale żeby był strajk to wszystkie związki powinny się zgrać |
lugi18 napisał/a: |
Narzekałem na rząd Kwaśniaka i Kaczaka ale to co robi teraz Tusk to nóż się w kieszeni otwiera. Banda złodziei. |
sielawa napisał/a: |
A ilu pracowników mają inne koleje - odpowiedniki Cargo? Np DB Schenker? albo SNCF Fret? Renfe? RŻD ile osó zatrudnia przy przewozach towarowych? Wydaje mi się że tłumaczenie fatalnej sytuacji Cargo zbytnią wielkością zatrudnienia jest nadużyciem! |
jamez2 napisał/a: |
Zaproszenie do Spały (poobserwujcie jak się bawią na stypie po Cargo)
w dniach 9,10,11 lutego ??? ( fajnie trzy dni zabawy za pieniadze członków solidarności których sie wysyła teraz na nieświadczenie pracy i zwalnia ) w Spale sekcja zawodowa CARGO NSZZ "S" ma swoje wzd, ciekawe czy rozliczy przewodniczącego za układy z zarządem, w końcu zasiada w radzie nadzorczej i także ponosi odpowiedzialność za stan spółki. wcale nie kryje, a wręcz uważa za swój sukces to, że za jego namową jak sam podkreśla dzieki temu, że prezesio właśnie jego słucha - utworzono na dolnym ślasku mega moloch w postaci dolnośląskiego zakładu spółki, który raczej sobie nie poradzi bo jest poprostu za wielki w stosunku do niskich i sezonowych przewozów jakie może wykonać.Cieszy przewodniczącego, że udało sie Legnicę i Węgliniec uratować nie wcielając ich do zakładu, który miał powstać na zachodzie wraz z Czerwienskiem i Zieloną Górą.Cieszy się nasz legniczanin,ponieważ uratował stołek przewodniczącego oraz potężną kasę którą dostaje będąc opłacanym wg. współczynnika w spółce czyli jakieś 5 tyś za "pracę" + kasa za radę nadzorczą.Jest pełen podziwu dla siebie i popadł w samozachwyt że jest taki fajny i przebojowy....jak patrzy w lustro to mysli niedowiary że sie udało. hmmm ale głupota zawsze wychodzi jedna ze złotych mysli pana P to aby na nieświadczenie pracy wysyłać pracowników solidarnie po równo w każdym zakładzie, nieważne że w Cargo tylko w kilku zakładach jest praca, nieważne że tam gdzie jest praca gdy wyśle sie ludzi na nieświadczenie powstaną nadgodziny,poprostu tak dalej.takie działanie będzie psychologicznie lepiej odbierane przez ciemny lud pracujący.to nic że tam gzdie pracy nie będzie dalej trzeba płacić ludziom za siedzenie,to nic że pod naciskiem niektórych kolesi utworzono bezsensowne zakłady spółki.za styczen połowę calości przewozów w spółce zrobiły dwa zakłady tj. śląsko dąbrowski i górnoślaski, co przewiozło pozostałych 14 ???liście z Żagania,ważne że koledzy mają stołki przewodniczących, ważne żeby do konca kadencji nic nie ruszać, wypompować jak najwiecej kasy dla siebie, po trupach... potem się zwali wszystko co złe na zarząd spółki, wciskając ludziom ciemnotę że stojąc na straży ich interesów zasiada się w radzie nadzorczej.Każdemu mówiac to co chce usłuszeć, cwaniactwo na maxa. Poprostu świetnie, że upasliśmy człowieka z betonu.CIEMNY LUD TO KUPIŁ. a moze już dość tego, tej fikcji, tej pozorowanej dobrej związkowej roboty w zamian za radę nadzorcza , za profity.może zastanówmy się kto stoi za tym ze nie ma w spółce paktu gwarancji pracowniczych- nie ma lekko chciałeś mieć zakład , nie masz paktu. |
wojtek.s napisał/a: |
Słyszałem różne,nie najlepsze opinie o owych,zmodernizowanych "bykach". |
Cytat: |
egzemplaż prototypowy ponoć kosztował 17 mln. zł,następne ok.15 mln. zł a tymczasem "Bombardier" oferuje nowiutkie lokomotywy za ok.12,5 mln. zł |
wojtek.s napisał/a: |
Słyszałem różne,nie najlepsze opinie o owych,zmodernizowanych "bykach". |
Cytat: |
Wybić, wytruć, zwolnić. Maszynista twój wróg. PKP CARGO S.A bez maszynistów, krainą wszelkiej pomyślności i dobrobytu.
Pozbawić maszynistów dodatków i innych składników wynagrodzenia oraz uprawnień. Oto przesłanie i recepta na uzdrowienie finansów spółki PKP CARGO S.A. wg Pana Czarnoty. |
Noema napisał/a: |
Balczun: Kłopoty nie zaczęły się w 2008 r.
Tniemy koszty we wszystkich sferach. Obniżono płace zarządu, będą redukcje zatrudnienia w Centrali spółki źródło: Rynek Kolejowy |
Noema napisał/a: |
Aniu, takie decyzje podejmuje zarząd spółki. |
Cytat: |
Czy projekt przygotowany kiedyś przez PKP Energetyka wszedł w życie i czy wiecie ile to kosztowało? |
Anna Skibniewska napisał/a: |
[...] Mam pytanie o informatyzację firmy. Czy jest konieczna? Jakiego rzędu to sa koszty? Czy projekt przygotowany kiedyś przez PKP Energetyka wszedł w życie i czy wiecie ile to kosztowało?[...] |
Cytat: |
Poza tym, zdaniem specjalistów, na naprawdę skuteczną interwencję jest już za późno. |
tygryś napisał/a: |
jak wygląda sytuacja z Centralą w Krakowie? czy juz zlikwidowana? a moze przenieśli sie do Katowic? |
Cytat: |
Na konferencji prasowej Balczun wspomnial o niejakim Jacku Olkowiczu z komendy stolecznej policji. Twierdzi, ze zatrudnil go w celu "uszczelnienia" firmy.
Oto co znajduja Google po wpisaniu nazwiska tego pana: Mobbing, molestowanie i pijaństwo zarzucają swojemu szefowi warszawscy policjanci. Pomówiony komendant, insp. Jacek Olkowicz, skierował sprawę do sądu. Pisze o tym "Życie Warszawy". "Mamy dość upadku moralnego policji, mobbingu i molestowania nas przez komendanta stołecznego policji. Zwracamy się z prośbą (...) o odwołanie ww. policjanta ze stanowiska komendanta" - piszą anonimowi pracownicy do Komitetu Obrony Policjantów. |
Cytat: |
PKP Cargo chce od rządu 230 mln zł |
dorami napisał/a: |
cytat:
Była mowa że w PKP Cargo Centrali zaczną się zwolnienia z dn 30.06.2009 ,a tu prezes wypowiada się ,że wczesniej skąd to przyspieszenie.Dziwna cisza w Cargo nawet na forum czyżby cisza przed burzą |
Cytat: |
Tej firmie niestety nie pomogą już żadne " wchłonięcia " . Sytuacja jaka jest każdy widzi a to że Śląski zostanie - to od razu rodzi się pytanie jakim cudem w ogóle powstał ?! Na Śląsku powinien być 1 słownie jeden zakład i sekcje . Centrala w Katowicach ( oczywiście w stanie osobowym o 3/4 mniejszym ) sekcje w Rybniku ( oczywiście w stanie 3/4 mniejszym ) Łazach lub w Jaworznie Szczakowa ( oczywiście w stanie 3/4 mniejszym ) Tarnowskich Górach lub w Gliwicach ( oczywiście w stanie 3/4 mniejszym ) . |
Cytat: |
Proponuję Plebiscyt na specjalistę Cargo, którego mimo chęci nikt nie umie wywalić na zbity pysk. |
Cytat: |
SZEREGOWY PRACOWNIK
PENSJA – średnio 1600 zł Brutto |
Cytat: |
POKEMON
PENSJA –średnio 9.000 brutto |
Cytat: |
SZEREGOWY PRACOWNIK
PENSJA – średnio 1600 zł Brutto Chyba raczej NETTO? |
Areczek napisał/a: |
gocha, w Biurze Zakupów i Realizacji Projektów pracuje, zdaje się, aż 58 osób . |
qazxsw napisał/a: |
Areczek, skoro posiadacie taką wiedzę o pracownikach Centrali PKP Cargo to może ujawnijcie gdzie i ile osób pracuje ?
Np.: Centrala (Warszawa) - Biuro XYZ - tyle-a-tyle osób. Da to jakiś pogląd na to jak są rozmieszczeni ludzie ... |
Cytat: |
pani Elżbieta P. - może o jakąś inną Ci chodzi ale jeśli o tę która pracuje w Warszawie i to od ładnych paru(nastu?) lat to uważam że się mylisz! |
Maciek1983 napisał/a: |
ngelo czemu nie uzywasz nicka creativus? |
Krzysztof21 napisał/a: |
"Dobry czerwiec PKP Cargo. Wreszcie bez strat". |
Gacek napisał/a: |
Polecieli ludzie z sekcji (a nie tak miało być) i centrala. Zakłady maja sie dobrze i kwitną. |
schlesiener napisał/a: |
Niestety "wiewiórki" donoszą, że sie szykuje druga fala zwolnień. Niepotwierdzone, obecnie w fazie plotki lecz w każdej plotce jest ziarno prawdy. |
Cytat: |
więc po co mieliby zwalniać? |
Cytat: |
5 tys. pracowników zostało skierowanych na "nieświadczenie pracy", w tym okresie wypłaca się im 60 proc. pensji, uruchomiliśmy program dobrowolnych odejść i to zadziałało, bo ludzie widzieli, że sytuacja jest naprawdę zła - podkreśla członek zarządu PKP Cargo. |
Cytat: |
Wczoraj użyto trakcji parowej, poc. z Wolsztyna do Powodowa i Zbąszynka prowadziła Tr5-65! |
lukasz92 napisał/a: | ||
Anglicy z Wolsztyn Experience zapłacili za taką zabawę. |
Arclight napisał/a: |
Przez Kraśnik jest może 40 kilometrów krócej, ale jest ograniczenie dla brutta do 2600 ton. |
kargul napisał/a: |
fajnie ludzi zwalniają a Wy polemika na temat ilości loków. Świetnie. Może zaciekawi Was likwidacja górki rozrządowej w Prokocimiu i przeniesienie jej do Tarnowa. A na górkę rozrządową już łaszą się Niemcy. Małopolskiego CT nie będzie górka będzie stała niewykorzystana więc znowu będzie można sprzedać za bezcen. Brawo CARGO |
chester napisał/a: |
Coś takiego - jeszcze nie widziałem takiego czegoś. Jakoś zawsze dwie ciągną, a przecież ten zakaz nie pojawił się od wczoraj, tylko jest od ho ho dawno temu. Ponawiam pytanie - na jakiej zasadzie dwie lokomotywy ciągną na odcinku, na którym zabronione jest stosowanie podwójnej trakcji? Sam własnoręcznie fotki takiemu czemuś robiłem...
Przepraszam za odbiegnięcie od tematu wątku, możnaby wydzielić to dokądś. |
Arclight napisał/a: |
Cytat: |
o drugie pieniądze na ten samochód i inne to pewnie były przeznaczone w budżecie na dany rok bo stare samochody się zamortyzowały. |
ulises napisał/a: |
Choćby po to by wozić ludzi w miejsca dla pociągów czy komunikacji zbiorowej niedostępne, przykład Kraków Prokocim Szopa - Kraków Nowa Huta E |
reru napisał/a: |
bo niemoge zrozumieć czemu cargo ma auta do niepotrzebnych celi |
ulises napisał/a: |
Patrząc na sprawę szopy w Zamościu można powiedzieć to samo o szopie w Krakowie.
Przez pewien czas chodziły słuchy że do likwidacji, że przejmie IC, że górka w Prokocimiu przestanie istnieć. Na razie wszystko ucichło, zobacz\my co będzie dalej. Jedno jest pewne - wszystkie Eu poszły w Czechowice a Krak dostał cztery "nowe" Byczki |
many napisał/a: |
Słyszałem że maja być na kontraktach.. |
ulises napisał/a: |
A skąd takie wiadomości o Prokocim ?? Już kilka razy mieli go zlikwidować i się ostał. |
tygryś napisał/a: |
to też się zmieni, docelowo ma być 8 zakładów |
NS napisał/a: |
Z tego co wiem to zmianowi przejdą do Intercity. Pracownicy "kanałowi" z hali też zostają. Lokomotywy IC też ktoś musi robić. Same się nie zrobią. |
taigatrommel napisał/a: | ||
A wiesz może które pozostają, a które idą do likwidacji? |
Cytat: |
Przewoźnik czeka na decyzję resortu skarbu o wypłacie 307 mln zł rekompensaty za świadczenie na rzecz PKP Przewozy Regionalne i PKP InterCity usług poniżej kosztów.
|
brychu napisał/a: |
Z przysłanej korespondencji:
[...] „Źle się dzieje w państwie duńskim ! ” jak powiedział jeden z bohaterów komedii Vabank Juliusza Machulskiego. |
graham napisał/a: |
plotki, są po to,żeby rozjaśniać sytuacje |
Cytat: |
Świetnie. W PKP CARGO zmiany chociaż powolne są. Zobaczymy kiedy ten prąd dotrze do PKP IC. |
manuel napisał/a: |
Licząc liczbę uruchomionych pociągów, masę z nadania to rzeczywiście śląskie zakłady zdecydowanie przodują. Jeżeli chodzi o trudność i uciążliwość pracy eksploatacyjnej to mam poważne wątpliwości. Cała Polska pracuje na Śląsk, ze zdezelowanego taboru węglarkowego pozostałe CT formują składy pod załadunek węgla. A na Śląsku?
Próżny tabor lokomotywą pociągową wjeżdża bezpośrednio na kopalnię , następuje załadunek, podpięcie lokomotywy i wio !!!!!! Aleśmy się napracowali. Wyjeżdżamy z masą. Robimy 50% tego co całe CARGO. A mniejsze zakłady? Mniejsze zakłady nie robią nic lub prawie nic. Jeżdżą sobie z 1, 2 wagonami i udają, że pracują.Później z tych wagoników zestawiają pociągi. Ale mało tych pociągów, nie tyle co na gloryfikowanym od lat Śląsku. Tylko na 1 pociąg poświęcają tyle czasu i wykonują pracę taką jak Śląsk przy 10 pociągach. Pozdrawiam hanysowo. |
Cytat: |
Południowy z siedzibą w Nowym Sączu |
Cytat: |
Jeszcze parę lat temu PKP Cargo wykorzystywało także ok. 3 tys. lokomotyw, teraz - 2,7 tys. -Tak naprawdę przy dobrze zorganizowanym procesie przewozowym jesteśmy w stanie tę masę, którą przewozimy teraz, transportować przy wykorzystaniu 1,5 tys. lokomotyw. To pokazuje, jakim potencjałem dysponujemy - zauważył Wojciech Balczun. - Te najstarsze i niesprawne staramy się złomować, płaciliśmy bowiem za ich postój pieniądze. Miały one ostatnie naprawy rewizyjne 25-30 lat temu - zaznaczył. |
Cytat: |
Firma jest przygotowywana do prywatyzacji. |
Cytat: |
W spółce PKP Cargo Tabor Karsznice nastąpiła zmiana prezesa. Nowym prezesem spółki został Artur Jeziorowski (prezes spółki PKP Cargowag). Tym samym ten Pan został prezesem dwóch spółek zależnych PKP Cargo. |
xdcam napisał/a: |
Czy to wystarczy? |
xdcam napisał/a: |
Patrząc po nazwiskach które otrzymały nominacje na kierownicze stanowiska w spółce PKP Cargo Centrala i Zakłady dochodzimy do wniosku ze nie liczy się wiedza , doświadczenie , staż pracy ale tylko to czy jesteś z układu. Jeśli jesteś to masz stołek, nie jesteś to możesz mieć nawet 10 dyplomów i 30 lat stażu ale i tak stołka mieć nie będziesz.Bo jakim to dyrektorem wydziału, działu czy biura może byc ktos kto raptem ma kilka lat stażu w PKP lub wcale? Niestety MIERNYM. Ale stanowiska dobieramy w myśl zasady mierny , bierny ale wierny. Czy to wystarczy? |
brum napisał/a: |
Dzisiejszy dzień był ostatnim dniem istnienia PKP CARGO SA Zachodniopomorskiego Zakładu Spółki w Szczecinie.
Przykro, bo oto kolejny zakład w Szczecinie znika z mapy miasta. Przykro, bo "warszawka" kolejny raz traktuje Szczecin jak prowincję. Przykro, bo mam nieodparte wrażenie, że umieszczenie siedziby dyrekcji Zachodniego Zakładu w Poznaniu to decyzja wyłącznie polityczna by nie powiedzieć koleżeńska..... |
brum napisał/a: |
Z biznesowego punktu widzenia nikomu nie stawiałam żadnych zarzutów........
Od tego są władze Spółki, by nią zarządzać i żadne szkody z tego - jak na razie - nie wynikają chociaż ... |
leo1407 napisał/a: |
Ciekawe dlaczego zwiąchole nie piszą ani słowa o 60 % i PDO ... Mówi się o tym coraz częściej a oni żyją w błogiej nieświadomości czy rżną głupa jak zwykle ? |
xdcam napisał/a: |
I stało się... Długo wyczekiwane przez niektórych zawirowania na stanowiskach kierowniczych w CT Dolnośląski stały się faktem.
Czyżby zmiany na stanowisku Dyrektora CT i zarządzanie zakładem przez człowieka z północy miały być początkiem końca CT Dolnośląski przekonamy się już niebawem . |
brum napisał/a: |
A tymczasem na własnym podwórku dzieją się ciekawe, ba dziwne nawet rzeczy. Oto bowiem mamy sytuację, że po umieszczeniu siedziby dyrekcji Zachodniego w Poznaniu - na 4 tamtejszych dyrektorów - 3 osoby są ze Szczecina w tym jedna ściągnięta z emerytury. Ja już naprawdę nic z tego nie rozumiem. Takie działania przeczą wszelkim zasadom logicznego myślenia i działania. Tak samo jak pierwotna decyzja.
Czyżby okazało się, że poznaniacy nie za bardzo się nadają ? |
habdziua napisał/a: |
wygryzie dla władzy każdego. Dla forsy to ludzie Wszystko zrobią.
Knucie ze związkami itp. |
Grad napisał/a: |
Zasiedziały, wypalony pracownik nie jest efektywny tak jak świeży, oczywiście pod warunkiem, że jest kompetentny. |
brum napisał/a: |
Może wiesz ile istnieje takich obiektów po gruntownym remoncie wykonanym rok - dwa lata temu za ciężkie tysiące i ile z tej liczby będzie teraz opuszczonych ? |
tygryś napisał/a: |
Rachunek ekonomiczny baju baju, to ja się zapytam jakie to przewozy są w Bydgoszczy, gdzie centrala Cargowska w ostatnich latach rozrosła się dwukrotnie. . |
krokodyl napisał/a: |
podsuwano przez ostatnie lata pracownikom,rózne papiery do podpisu,zawierające zobowiązania do tajemnicy zawodowej. |
xdcam napisał/a: |
Jednocześnie z PKP Cargo odpływa znaczna część klientów niezadowolonych z jakości swiadczonych usług .Klienci narzekają najbardziej na terminowość podstawianych pod załadunek wagonów i dostaw ładownych przesyłek. |
Victoria napisał/a: |
PKP Cargo prognozuje wzrost przewozów. Finansiści sugerują kupno akcji spółki.
W związku z rosnącym popytem inwestycyjnym PKP Cargo przewiduje wzrost, zwłaszcza przewozów materiałów budowlanych, głównie kamienia. |