Zachowanie władz KŚ jest co najmniej dziwne. Dokumenty kandydatów do pracy przyjmuje firma pośrednicząca i "niby' weryfikująca" a telefony do zainteresowanych nadal wykonuje pani dyrektor B.B. i wciąż są przyjmowani ludzie w różny sposób powiązani z jedyną słuszna partią lub w inny sposób "zasłużeni". Do tego już się przyzwyczailiśmy. Niestety zachowanie władz PR wcale nie jest lepsze. W sekcji Częstochowa, utworzonej na bazie katowickich sekcji i wcielonej do zakładu łódzkiego, pracę znaleźli ludzie na podobnych zasadach. Planuje się następne ruchy kadrowe. Żona jednego z dyrektorów ma dostać stanowisko zastępcy naczelnika, (obecny w połowie przyszłego roku odchodzi na emeryturę) a kontrolerem lub kadrową ma zostać obecna kadrowa w PR Katowice( nawiasem mówiąc kuzynka jednego z prezesów PR). Na resztę PR Katowice zjechała armia kontrolerów z centrali spółki. W każdym biurze siedzi kilku spadochroniarzy, którzy tutejszym patrzą na ręce. Cały dobry tabor wyjechał do innych zakładów, po śląskich torach jeżdżą rozsypujące się trupy. Teraz pracownicy biur dostali polecenie opróżnienia najnowszych szaf biurowych, ponieważ lada dzień będą przewiezione do kieleckiego zakładu. Czy w listopadzie i grudniu pracownicy będą siedzieć na podłodze i liczyć na liczydłach? W sytuacji zagrożenia zapewnienia komunikacji do końca rozkładu jazdy, z powodu braku ludzi i sprawnego taboru, zarząd PR wozi się po świecie. PR Katowice jeszcze żyje a już wyciągają mu prześcieradło spod tyłka.
[ Dodano: 16-09-2012, 11:42 ]
Spora grupa zwolnionych składa w Sądzie Pracy pozwy o odszkodowanie. Robi się coraz ciekawiej.
W najbliższych dniach pracownicy Śląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych będą mogli korzystać z programu „Adaptacja do zmiany”. Program, który został zgłoszony przez Przewozy Regionalne, został pozytywnie zaopiniowany przez Wojewódzki Urząd Pracy i zakwalifikowany do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dzięki projektowi wsparcie otrzyma ok. 400 pracowników.
Oby tylko pracownicy wzięli udział w tym programie. Na tę chwilę zbyt wielu chętnych nie ma. Program ma trwać do czerwca 2014r. Ludzie z PR Katowice czekają, by im wszystko podać na tacy a tu niestety trzeba wziąć sprawy we własne ręce i regularnie brać udział w szkoleniach. Oni tego nie lubią. Później powiedzą, że nic nie wiedzieli:)
KONTROLA PIP W ŚL.ZAKŁADZIE PR
Środa, 17 Październik 2012 12:03
Na wniosek ZZKŚl. w dniu 17.10.2012 roku w Śląskim Zakładzie Przewozów Regionalnych rozpoczęła się kontrola Państwowej Inspekcji Pracy.
Czy dało się uniknąć likwidacji śląskiego zakładu PR?
Zdaniem Adama Matusiewicza, marszałka województwa śląskiego, likwidacji Śląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych można było uniknąć. Decyzja pociągnęła za sobą szereg nieprzewidzianych rezultatów, w tym ostatnie strajki maszynistów. Czy dało się uniknąć takiego scenariusza?
Wysłany: 18-10-2012, 13:20 Wątpliwa rekrutacja w KŚ
Merlin napisał/a:
Zachowanie władz KŚ jest co najmniej dziwne. Dokumenty kandydatów do pracy przyjmuje firma pośrednicząca i "niby' weryfikująca" a telefony do zainteresowanych nadal wykonuje pani dyrektor B.B. i wciąż są przyjmowani ludzie w różny sposób powiązani z jedyną słuszna partią lub w inny sposób "zasłużeni". Do tego już się przyzwyczailiśmy. ...
Merlin, to co opisujesz jest niezwykle ciekawe. Firmy pośredniczące są *dwie: Interimax International Sp. z o.o. S.K.A. oraz L&P Sp. z o.o.. Nie wiem czy temat ten nie kwalifikuje się na inną dyskusję?
Rademenes napisał/a:
@Merlin gro ludzi nic nie wie gdyż nie było to nigdzie obwieszczone!
...no właśnie, zważywszy na to, że powstał nowy przewoźnik pod nadzorem Marszałka, zasady rekrutacji, szczególnie zewnętrznej, powinny być przejrzyste bo spółka działa na publicznych pieniążkach. Jak dotąd nie przypominam sobie, aby poza stanowiskami ruchowymi oraz sprzedażowymi (*maszynista, kierownik pociągu, kasjer stacjonarny, kasjer mobilny, rewident taboru, manewrowy, ustawiacz, konduktor, megafonista), był upubliczniony jakikolwiek konkurs na inne stanowiska np. w administracji. Jest sporo nowych specjalistów od logistyki, transportu, handlu, systemów sprzedaży i promocji. Oni nigdy nie pracowali w PR, ani PKP. Śląskie lubi nową jakość to i o ten element powinien zadbać. Sprawa kwalifikuje się do skargi jeśli zarzuty nepotyzmu czy tzw. "kumoterstwa" mają miejsce w Kolejach Śląskich.
Moderatora proszę o wyrozumiałość (to nie post o PR) oraz przeniesienie wypowiedzi w razie uznania jej za odbiegającą od tematu.
@Merlin gdzieś w pociągu mi się to o uszy obiło i się zainteresowałem. Nie było to nagłośnione!
Do tej pory oprócz wypełnienia papierka nic się nie dzieje. Wypełniłeś papier to spier...., tyle starczy. Statystycznie oni swoje zrobili. Są czyści. W papierach ślad jest, że zostało to przekazane. To na tyle jak na dziś.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum