Pisaliśmy o liście stowarzyszenia Zielone Mazowsze do wiceministra infrastruktury Andrzeja Massela w sprawie wykorzystania taborowych możliwości przewoźników regionalnych na potrzeby przewozów dalekobieżnych w okresach szczytów przewozowych. Jak się okazuje, Przewozy Regionalne już odpłatnie użyczyły kilka wagonów PKP Intercity.
Jak udało nam się dowiedzieć, samorządowe Przewozy Regionalne wynajęły PKP Intercity 6 wagonów 120A z Zakładu Przewozów Regionalnych w Gdyni. Tajemnicą handlową PR pozostaje to, na jak długo i za jaką stawkę.
źródło: Rynek Kolejowy
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
No, te bonanzy (aż 6 szt.? ) nie są już za darmo. Mam nadzieję...
Wypas! Ja chcę wiedzieć gdzie jadą TLK na bonanzach? A może EIC? A może tak lekka moderna? Bonanza z drzwiami odskokowo-przesuwnymi... z Internetem na pokładzie...
Jakby jechały na EIC to nawet bym się przeprosił z Intercity (w ramach wyjątku i nowego początku) i kupił bilet na taką cyrkową przejażdżkę. Miny pasażerów - bezcenne!
Ostatnio zmieniony przez psim dnia 12-01-2011, 16:58, w całości zmieniany 1 raz
OPi, o dzięki! No to trudno, to jeszcze trochę poczekam zanim się przejadę EIC na 120A. Jak obstawiacie, ile? Do marca? Kwietnia? Może na 1 kwietnia takie pojadą?
Bonanza z drzwiami odskokowo-przesuwnymi... z Internetem na pokładzie...
psim, nie ma się z czego śmiać :
Rumuńskie koleje CFR kilka lat temu gruntownie zmodernizowały kilka bonanz które kupiły/dostały (nie wiem) od DB. Zmieniono wnętrza, zamontowano takie bajery jak ekrany LCD, gniazdka, itd. Włączano je do składów IC jako wagony business class. Nie wiem czy dalej one kursują.
Papero, ja się nie śmieję, mi się marzy taki wagon (taki już jestem: na codzień używam jako drugiego telefonu mojego stareńkiego Siemensa M50 z 2002 roku, po naprawie głównej - zwymienionym wyświetlaczem, obudową i baterią...)
Jakby EN57 udało się modernizować tak, żeby były nie tylko odpicowane, ale również bardziej niezawodne - też byłbym ich wielkim miłośnikiem. Liczyłem też że DHczki z Holandii jakoś szerzej się u nas spopularyzują, ale chyba nic dobrego z tego nie wychodzi. Szkoda.
A co do kolei Rumuńskich to wagony były fabrycznie nowe z Pafagu. I zostały zakupione na zasadzie transakcji wiązanej my im wagony oni nam SP32 i MBxd2 oraz doczepy do nich. Część tych wagonów jest 1/2 klasy.
_________________ Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Swego czasu na Grabówku stał niemiecki SZT,który podobno został zakupiony przez PKP IC.Nie wiem co stało się z tym pojazdem,ale teraz to nadawałby się znakomicie na TLK,zwłaszcza gdy kursują one zestawione z trzech wagonów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum