Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 25, 26, 27  Następny
Spotkanie dla interesujących się koleją w Małopolsce
Autor Wiadomość

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 12-12-2010, 11:10    Odpowiedz z cytatem

I tu się Kris123 z Tobą absolutnie zgadzam. Wstyd żeby takie miasto jak Kraków nie miało żadnego dziennego pociągu międzynarodowego (Bohumina nie liczę bo to jest pociąg bardziej "pod Czechów").
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 12-12-2010, 11:25    Odpowiedz z cytatem

Co do tych przesiadek. Poczekamy zobaczymy Smile
Przyjdą ferie, sanatoria i już widzę tą radość ludzi przesiadajacych się w tarnowie i goniących za miejscami. Za chwilę będzie remont, będą opóźnienia. Mówiąc szczerze to mi się osobiście nie kalkuluje zabawa z przesiadkami.Tu płacisz PWDC a tam 2 bilety na Sącz PWDC i na autobus. Poza tym gonienie za autobusem też troszkę czasu kosztuje. W lecie bez bagażu można ale z 2 torbami raczej średnio Very Happy
Kraków jest na tyle dużym miastem,że te 2 pociągi do Krynicy powinien mieć. Najśmieszniejsze jest to,że jaworzyna jest podzielona w 1 stronę bo powrotny już nie. Ot taka logika.Jaworzyna powinna wrócić jako przyśpieszony. I wtedy czas się skróci.
Co dopociągów m/narodowych to przykład kpiny,że uwalają te które od lat były sprawdzone. Robimy sobie taki zaścianek. najpierw na granicy województwa teraz na granicy państwa. jakos inne woj. stać było na zwiększenie oferty u nas jak zwykle jak po grudzie

[ Dodano: 12-12-2010, 11:27 ]
Pismo do MIw sprawie bezsensownego likwidowania skalnicy, Gorala i obiecanych Kosic wysłalem zobaczymy co wypłodzą

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hurricane Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Sie 2009
Skąd: TARNÓW

PostWysłany: 12-12-2010, 11:47    Odpowiedz z cytatem

kris123: Pokaż skany tych pism Very Happy

Panowie, ja wiedziałem od początku, że krisa123 nie będzie na tym spotkaniu Very Happy

To nie ma co płodzić tylko zmienić ustawę odpowiednią, żeby połączenia przygraniczne mogły finansować Urzędy Marszałkowskie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

loker Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 12-12-2010, 12:34    Odpowiedz z cytatem

kris123 jest dla mnie coraz bardziej podejrzanym użytkownikiem tego forum. Wiedziałeś o spotkaniu wspólnym, a najprawdopodobniej nie jechałeś Skalnicą.

Dyskusje były na różne tematy. Nie brakło zabawnych sytuacji sprzed lat i zapowiedzi.

Co do linii, które krisa123 interesują (i nie tylko):
- ucieszyliśmy się bardzo, ze EIC Tatry nie będzie miał postoju w Stróżach
- bardzo dobrą decyzją była likwidacja połączeń Krynica - Plaveč.
- "bieczanka" w takim kształcie jak teraz - do likwidacji
- przedstawiłem moje na szybko sporządzone propozycje taktowych odjazdów z Krakowa Głównego, które zostały zaakceptowane, bądź wyjaśniono mi co warto zmienić i naniosłem poprawki. Opublikuję to jako PDF niedługo.
- co do "kryniczanki". Jak wspomniałem bezpośrednie pociągi (8 par) z Krakowa Głównego do Nowego Sącza na EN57. W Nowym Sączu skomunikowanie z motorakiem do Lipany / Poprad-Tatry / Košice. W Grybowie skomunikowanie z autobusem do Krynicy. Oczywiście pociagi bezpośrednie do Krynicy to dalekobieżne, zwłaszcza sezonowe. Powiedzmy, że dwie pary Kraków - Košice (pod Słowaków i pod nas) powinny być. Skomunikowane w Grybowie z autobusem do Krynicy oczywiście (jeden bilet np. Bobowa Miasto - Krynica).
- "zakopianka". Tu zaproponowałem takt co dwie godziny, z dłuższą przerwą w środku dnia (3 h) i jeszcze jedną taką wieczorem. W Suchej Beskidzkiej skomunikowane ze spalinowym szynobusem do Żywca (nawet ustaliliśmy, po konsultacjach jaki model byłby na tę trasę najlepszy).
- zwiększenie ilości pociągów do Wieliczki Rynek, w szczycie nawet co 15 minut, a przynajmniej co pół godziny. Likwidacja rozległego torowiska w Wieliczce - łatwiejsze wyjście z pociągu na miasto + budowa park & ride.
- zwiększenie ilości pociągów do taktu 20 minut w godzinach szczytu z Krakowa w stronę Krzeszowic.
- konieczność wagonu z miejscami do siedzenia w nocnym pociągu do Lwowa + poranny z Krakowa z miejscami siedzącymi.
- przywrócenie Skalnicy + poranny do Bohumina - możliwość dojazdu za granicę
- konieczność pilnej modernizacji Katowice - Kraków. EC Wawel w czasie remontów puścić ciekawą trasą: Kraków-Włoszczowa Płn.-Sosnowiec-Katowice. Czas jazd około 2:30 do Katowic.
- na Żywiec - Sucha Beskidzka wielkim kosztem nie byłoby małe odświeżenie linii, by podnieść prędkość szlakową dla szynobusu.

Co do poprawy sytuacji finansowej Przewozów Regionalnych:
- likwidacja zbędnych stanowisk pracy (głównie biurokracja)
- likwidacja niepotrzebnych opłat, za długie postoje składów w peronach, czyli ich lepsze wykorzystywanie
- więcej pociągów, czyli więcej podróżnych
- konieczność posiadania elektrowozów przez PRy
- likwidacja kolejarzowozów i ulg kolejowych dla PLK, Cargo, itp w PRach
- odwołanie dyrektora MZPR Smile


Na szybko tyle mi się przypomina. Proszę innych uczestników o poprawienie, jeśli napisałem coś nie tak.

[ Dodano: 12-12-2010, 13:56 ]
Co do kas biletowych - kryniczanin napisz te dokładne procenty, które idą na utrzymanie kasy.
Z mojego rozumowania wynika, że:
do 30 biletów na dzień -> sprzedaż w pociągach
30-400 biletów na dzień - automat
powyżej 400 na dzień - kasa

Można też pomyśleć o zakupie np. w kioskach biletów do kasowników. Krynica to iny przypadek - może wzorem kas na pomorzu zrobić tu sezonową. Grudzień-luty, czerwiec-wrzesień. Wtedy spokojnie by się utrzymała.
A dlaczego? Bo kasy to stalowa kula u nogi PRów - zabawka dość kosztowna.

Jeszcze uzasadnienie dzielenia pociągów w Nowym Sączu.
Do Nowego Sącza podróżnych jest tylu, ze EN57 potrzeba. Dalej jest mniej - w przysłowiowym EN81 czy słowackim motoraku się zmieszczą.
EN57 to większy skład, większa masa = wyższa stawka za dostęp do torów
EN57 to większe zużycie energii
Dlatego warto podzielić relację, by zmniejszyć koszty.
Co do Krynicy - autobusem z Grybowa jest o wiele szybciej. Nie jest to dublowanie się w sensie ścisłym z torami. Autobus oczywiście w stawce kolejowej, a nie osobny bilet. Brak też zmiany czoła w Muszynie, a możliwość wykorzystania wjazdu na Słowację.

Co do realności - nie od razu Kraków zbudowano. Niektóre propozycje są abstrakcyjne, ale całkiem realne. I potrzebne.

[ Dodano: 12-12-2010, 14:14 ]
Relacja na stronie o Krakowskiej Kolei Aglomeracyjnej:
http://skakrakow.wordpress.com/2010/12/12/spotkanie-interesujacyh-sie-problematyka-kolei-w-wojewodztwie-malopolskim/

[ Dodano: 12-12-2010, 15:19 ]
Propozycje godzin odjazdów pociągów z Krakowa Głównego - http://skakrakow.files.wordpress.com/2010/12/krakc3b3w-gc582c3b3wny-propozycja-odjazdc3b3w.pdf

Uwagi:
1. Nie uwzględniłem Balic i Kielc.
2. Minuty przykładowe. Bardziej chodziło mi o pokazanie taktu i stacji docelowych. Ważne też, by były skomunikowane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 12-12-2010, 15:47    Odpowiedz z cytatem

Powiem tak czy się spodziewaliście czy będę czy nie to powiem wprost wolałem się przejechać na Słowację i dowiedzieć się co stoi na przeszkodzie pociagom do Ziliny. Będzie się jeszcze okazja spotkać nie raz. Zrobimy spotkanie na wiosnę i się spotkamy
Co dojednego absurdu który mi się nasunął po przeczytaniu postu Lokera to mnie śmieszy ta radość po uwaleniu kursów do Plavca. Bo tracimy tym sposobem jaką kolwiek komunikację przygraniczną i tworzymy nasz polski zaścianek, nazywany piekiełkiem. Likwidujemy kursy nie dając nic wzamian. Zrozumiałe było likwidowanie tych ogryzkow jeśli pojawiłby się pociąg Kosice-Kraków-Kosice. A w tym przypadku ta likwidacja nic nie da. Zysk marny, a jeszcze narażamy sie słowackim kolejom.Które funkcjonują 100 razy lepiej jak u nas.
2 . Co do sztucznego dzielenia tras to ja bym do tego nie zmierzał. Już nam Jaworzynę podzielili czort wie po co. Chyba tylko żeby te garstki ludzi odstraszyć. Podobnie szynobus nie ma racji bytu, bowiem po miesiącu zrobią z niego ZKA. Może lepiej pomyśleć o szynobusie Krynica- Kosice-Krynica skomunikowanym z kursami z Krakowa/tarnowa.
3. Likwidacja biurokracji pełna zgoda
4. Likwidacja kas zły pomysł. Automatu nie dadzą a kasę zlikwidują. Poza tym ilość nie idzie w parze z jakością. Poza tym 400 biletów będziesz miał raptem w kilku miejscach: Kraków, Tarnów, Krzeszowice, moze Trzebinia, a co w zamian kwitnięcie na mrozie Very Happy
5.Odwołanie dyrektora chyba też za względu na obecne działania
6.Likwidacja Kolejarzowozów tu byłbym ostrożny. To zależy od tego ilu ich jedzie,bowiemspółki za bilet płacą a dojazd pociagiem do pracy to pewnie ich prawo.
7.Przywrócenie WSZYSTKICH pociągów m/narodowych łącznie ze zwznowieniem pociągu do Kosic/Plavca
8. Na Zakopiance przywrócenie Regio+ Giewont zapełnienie luki pomiędzy 15 a 20 w Suchej, skomunikowanie na Zywiec w Suchej na kier.Kraków/Zakopane
Na Żywcu przywrócenie szynobusa
10. Na Bieczu wprowadzenie szynobusa w relacji Nowy Sącz-Gorlice odpowiednio skomunikowane na Krakow/Tarnów
11.Na Kryniczance przywrócenie Jaworzyny jako Regio+ i utrzymanie minimum 2 kursów Kraków-Krynica-Kraków czyli Jaworzyny i 66131/66120

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kns Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Sie 2010

PostWysłany: 12-12-2010, 15:57    Odpowiedz z cytatem

Ad 2. Raczej zachęcić bo podróż skróci się o godzinę!
Ad 4. Nie ma sensu utrzymywać kasy jeżeli, nie potrafi na siebie zarobić, do tego często są jajca z taryfami bo kasjerki nie umieją sprzedać.
Ad.6. To trzeba autobus pracowniczy utworzyć, koszt zamiast 10zł/km, to 2,4 zł/km (a przy własnym taborze jeszcze taniej).
Ad. 10 Nie wiem komu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 12-12-2010, 16:13    Odpowiedz z cytatem

Ad 2 Jeśli znajdzie się taka firma, która zechce honorować bilety PR
Ad 4 To zlikwidujmy kasy wszędzie poza paroma miejscami po co czekać w miarę cywilizowanych war na pociąg i kupić bilet Przy 100 biletach kasa jest potrzebna
Ad 6 Może być i autobus tu może i racja
Ad 10 napewno większy sens jak kibel Strżóe-Biecz i ZKA, przy dobrym rozkładzie ewentualnie Krakow-Gorlice-Kraków przysp

[ Dodano: 12-12-2010, 16:24 ]
Trzba Loker Ci przyznać,że optymista z Ciebie Smile
Ale niestety to nie przejdzie. A tak z ciekawości powiedz prosze po co likwidować kursy pełne i popularne do Krynicy, czyli Jaworzyne i 66131 ??

To ja podam wg mnie może przypadną dogustu:
Krakow-Zakopane:
5.20 D Kraków-Zakopane
7.20 Regio+ Kasprowy postoje: Krakow Gł, Płaszów, Łagiewniki, SkawinaRzozów rzdziszów Leńcze, Kalwaria Lanckorona,Stronie,Stryszów, Sucha Beskidzka,Maków, Osielec, Jordanów,Chabówka,rabka,Raba Wyżna lasek Nowy Targ,Biały Dunajec, Zakopane)
z kalwarii przyśpieszony Ornat o 9.20
10.20do Bielska
11.20 Regio + Janosik
13.20do Bielska
14.20 osob
15.20 do Zywca
17.20 do Bielska
18.20 do Zakopanego Regio +

[ Dodano: 12-12-2010, 16:28 ]
Zakopane-Kraków
4.20 osob z Suchej
6.20osob z Suchej
5.30 z Zakopanego Regio+
9.30 osob
12.30 Regio+ Janosik
14.30 osob
15.30 osob do Suchej
16.30 Regio+ do Katowic
18.30 regio+

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

loker Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 12-12-2010, 16:31    Odpowiedz z cytatem

Co do Ad2 kilka razy napisałem, ze jeden bilet.

Likwidacja kursów do Plaveča była koniecznością. Co z tego, ze jedyne połączenia przez granicę jak na krótkim odcinku i z niczym nie skomunikowane. jak to powiedział kryniczanin: kibel (nawet ED72 ze Szczecina) z 1 osobą na dwa dni. Za duże koszty.

Co do Krynicy - skoro skomunikowanym autobusem na jednym bilecie będzie szybciej codzienne REGIO z Nowego Sącza skupiłbym na Słowację. A co do dzielenia relacji w Nowym Sączu - wjeżdża REGIO z Krakowa na peron II przy którym stoi szynobus do Prešova. Poza tym spora wymiana podróżnych raczej jest w mieście, więc dla tych kilku osób jadących np. do Rytra nie będzie to problem przesiąść się. A dla PRów oszczędność na haraczu dla PKP PLK.

Kasy - za duży koszt. A poczekalnie to zazwyczaj PKP S.A. Przewozy Regionalne nie mają zazwyczaj z nią nic wspólnego. Boisz się, ze znajoma kasjerka straci pracę - mam propozycję - asystent podróżnego na pokładzie pociągu (obok kierownika i konduktora). Praca polegająca na sprzedaży biletów z terminala mobilnego tak, by konduktor robił inne swoje zadania, w tym kontrolę biletów. Oczywiście asystentka na obłożonych kursach. A w czym tu oszczędność - brak opłat dla PKP S.A. za dzierżawę pomieszczenia, dla Telekomunikacji Kolejowej za łącza, za media.

Prezent dla wszystkich - skan tabel z cegły 2003/2004 linii, gdzie wczoraj jechaliśmy pociągiem, a dzisiaj została Kolejowa Komunikacja Samochodowa:
http://skmkrakow.eu.interii.pl/roznosci/Oswiecim-Katowice.pdf
http://skmkrakow.eu.interii.pl/roznosci/Zywiec-Sucha_Beskidzka.pdf

[ Dodano: 12-12-2010, 16:35 ]
kris123 powtarzasz się. Wiecznie: "To nie przejdzie", "Dlaczego likwidować popularne kursy"?"
Ile osób (nie %) jeździ średnio Jaworzyną z Nowego Sącza do Krynicy (obecnie KKA)?

Optymistą jestem, ale większym realistą niż Ty. Happy
Co do Zakopanego - zaproponowałem lepsza ofertę. Zobacz w poprzednim moim poście plik PDF.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 12-12-2010, 16:37    Odpowiedz z cytatem

Przy Zakopiance powrót kas w Rabce i Kalwarii likwidacja Wadowic

Kraków- Nowy Sącz-Krynica ( nie uwzględniam kursów do tarnowa)

4.10 Kraków-Nowy Sącz
6.40 Krynica przyśp Jaworzyna lub do Kosic lub oba Jaworzyna osob Plavec przysp
10.40 osob do Krynicy
13.40 do Krynicy połaczenie R17 i kursu z Tarnowa 16.05
16.30 regio+ Dunajec
17.30 do Nowego Sącza
19.30 do Nowego Sącza

powrotne:
8,30 r+ dunajec z nowego sacza
4.40 z krynicy
14.30 z nowego sacza osob
16 z Krynicy
17 z Plavca Regio+

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010


Ostatnio zmieniony przez kris123 dnia 12-12-2010, 16:44, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kns Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Sie 2010

PostWysłany: 12-12-2010, 16:39    Odpowiedz z cytatem

kris123 napisał/a:

Ale niestety to nie przejdzie. A tak z ciekawości powiedz prosze po co likwidować kursy pełne i popularne do Krynicy, czyli Jaworzyne i 66131 ??
Pokaż mi tą pełność i popularność Jaworzyny (ale konkret - do Krynicy przyjechało 130 osób czy coś takiego, a nie 180%), bo jak na razie to z Krynicy do Krakowa to popularne jest 11 bezpośrednich, szybszych o prawie 2 godziny autobusów.


Ostatnio zmieniony przez kns dnia 12-12-2010, 16:46, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 12-12-2010, 16:41    Odpowiedz z cytatem

Co do Krynicy Krakow musi mieć jakieś połaczenia z Krynicą. To jakby dziielić Zakopane na suchą i od suchej. 2poąłczenia te co były a reszta zgodna z tym co piszesz.
Co do kas to wiesz jak jest automatów brak, aksy całodoboowe typu Wad całodobowe likwidacja na wezłach
A co do Kosic/Plavca wstyd że Małopolska w 1 rozkładzie traci 2 przejscia kolejowe. szkoda że te Kosicenie wszedł, bo nawet w dobrych godz. rano do Plavca a wieczór dodatkowy do Krakowa

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

loker Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 12-12-2010, 16:41    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
22.30 do Nowego Sącza

A to dla kogo? Przyjazd do Nowego Sącza o 1:50...

OK. A czy mógłbyś się ustosunkować do moich propozycji, de facto zakładających więcej par pociągów? Możesz to też zrobić tu - http://skakrakow.wordpress.com/2010/12/12/spotkanie-interesujacyh-sie-problematyka-kolei-w-wojewodztwie-malopolskim/

A poza spotkaniem wiosennym chętnie wcześniej bym Cię spotkał kris123. Czy Ty w ogóle istniejesz? Może się boisz, bo jesteś pracownikiem PLK bądź PRów. Napisz nam coś o sobie, bo jesteś postacią bardzo tajemniczą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

kns Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Sie 2010

PostWysłany: 12-12-2010, 16:44    Odpowiedz z cytatem

loker, jak to dla kogo - dla krisa, każdy normalny pojedzie PKSem o 23:00, który przyjeżdża o 0:50. Dla mnie to wszystko co pisze kris, to bezesensowane układanie pociągów pod siebie i dla zasady, że jak coś jeździło to już lepsze być nie mogło (np. Jaworzyna, Biecz).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 12-12-2010, 16:44    Odpowiedz z cytatem

KNS sam sobie odpowiedziałeś ilośc kursów 11 do 2 . To samo odpowiada za siebie.
A poza tym Jaworzyna nie miała zapewniać tylkopodróżnych na odc Kraków-Krynica, ale wymiany Kraków-Tarnów, Tarnow-Grybów/Sącz, Krakow-Grybów-Sacz i posrednich

a powiedz co za sens dzielenia relacji, skoro składy te same zcasowo to samo i z powrotem jedzie z Krynicy?!

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

loker Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 12-12-2010, 16:45    Odpowiedz z cytatem

W mojej propozycji, zaakceptowanej nawet przez kryniczanina Kraków nie traci połączenia z Krynicą czy Piwniczną Zdrój. Wprost przeciwnie. W Twoim Grybowie wysiadaja sobie podróżni i przesiadają się do autobusu, którym szybciej dotrą do Krynicy niż byłby w stanie pociąg. A jadący do np. Piwnicznej przesiądą się w Nowym Sączu na szynobus.
A do tego masz weekendowe, może codzienne, a na pewno wakacyjne bezpośrednie TLK i EIC z kondśtam do Krynicy Smile Nie zamierzam ludzi w Grybowie z sypialnego jadącego od Gdyni wyganiać Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 8 z 27 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 25, 26, 27  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl