Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
PR kupują lokomotywy od PKP IC
Autor Wiadomość

snajper Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lis 2009

PostWysłany: 05-11-2011, 21:45    Odpowiedz z cytatem

Mogli by od Czechów kupić jakieś loki tak jak spółki towarowe kupują. Skoro stare EU07 są ok, w sumie do ciągnięcia 5 wagonów IR z prędkością 120 nie trzeba nic więcej, to zapewne Czesi mają na zbyciu coś z tej epoki technicznej i nie trzeba by pożyczać od CARGO.

_________________
...
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 06-11-2011, 13:17   

@snajper

A jakie to czeskie loki mogłoby PR kupić Confused ET11, ET05, ET23 Confused Daj spokój, raz że prądożerne, dwa że mała Vmax (100 km/h) Laughing
Powrót do góry

snajper Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lis 2009

PostWysłany: 06-11-2011, 14:22    Odpowiedz z cytatem

PKP-IC jakoś aktualnie chyba w Łodzi używa CD163 a nie byków od Cargo.

_________________
...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pilot1123 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Lis 2010

PostWysłany: 06-11-2011, 14:30    Odpowiedz z cytatem

dlaczego IC miałoby używać byków? Pershingi są na wymianie za polskie loki jeżdżące po Czechach.
CD i ZSSK używają pershingów, pewnie nei beda chciały ich sprzedawać
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 06-11-2011, 17:01   

@pilot1123

Nie tylko pershingi. W użyciu są także dvoicki, zwłaszcza na ciężkich pociągach towarowych. Poza tym zakup używanych lokomotyw z Czech nie wchodzi w rachubę, gdyż wszystkie serie typu ET05,ET11, ET23 czy EU05 (są jeszcze chyba sprawne egzemplarze serii 140) (stacjonują w Ujściu nad Łabą) mają niską prędkość maksymalną- to 100 km/h
Powrót do góry

pilot1123 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Lis 2010

PostWysłany: 06-11-2011, 17:03    Odpowiedz z cytatem

właśnie 140 mogłyby być, one miały chyba 120 kmph, ale wydaje mi sie, że je pocięli (kilka jeździ u nas na towarach)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 06-11-2011, 17:34   

http://pl.wikipedia.org/wiki/ET13

U nas jedynie wyżej wymieniony typ lokomotywy, czyli Bobina mogłaby konkurować z EP07, gdyż dysponuje taką samą Vmax Smile
Powrót do góry

pilot1123 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Lis 2010

PostWysłany: 06-11-2011, 17:35    Odpowiedz z cytatem

przecież to jest 140 Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 06-11-2011, 17:39   

Patrzyłem na polskie oznaczenie Smile Poza tym od biedy po modernizacji ET11 także mogłyby jeździć pod banderą PR. Należałoby wywalić rozruch oporowy i podnieść Vmax do 130 km/h
Powrót do góry

pilot1123 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Lis 2010

PostWysłany: 06-11-2011, 17:44    Odpowiedz z cytatem

najpierw ktoś musiałby je sprzedać
jakby wywalenie rozruchu oporowego było proste, to prywaciarze robiliby to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 06-11-2011, 17:47   

Być może TransSoda niedługo będzie chciała unowocześnić tabor. Swoją drogą te ET11 są bardzo solidne, co prawda na IR się nie nadają, ale na wagonowe Regio owszem (zdarzało się, że były wykorzystywane w Czechach do tego celu). Poza tym Rail Polska pewnie też niedługo odstawi Bobiny, więc szansa na ich kupno będzie. Very Happy
Powrót do góry

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 06-11-2011, 20:48    Odpowiedz z cytatem

Zalezy tez, na jakie REGIO. Np. na Kamienczyku, zwlaszcza jakby komus przyszlo do glowy przywrocenie go do Szklarskiej, widzialbym jednak siodemke. A gdyby krokodyl (EM10) byl szybszy, to wlasnie jego bym widzial na czele 7620/1 i 6722/3. Ze do SPG wjedzie, juz udowodnil.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 06-11-2011, 23:57    Odpowiedz z cytatem

Dobry krok ze strony PR-ów. Wiecie może co się stało z siódemkami z CARGO, które wypożyczały KM-Y?

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pilot1123 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Lis 2010

PostWysłany: 07-11-2011, 02:32    Odpowiedz z cytatem

ciągną towary
http://rail.phototrans.eu/14,59785,0.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 07-11-2011, 18:39    Odpowiedz z cytatem

No zarąbiście a PR-om CARGO daje ET22. Byki bardzo lubię, ale wygląda mi na to, że to działanie celowe i przemyślane.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl