Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 67, 68, 69  Następny
Linia Żywiec - Sucha Beskidzka
Autor Wiadomość

Kuba Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Wrz 2009

PostWysłany: 09-03-2010, 14:36    Odpowiedz z cytatem

PR nigdy nie zgodzą się na taki układ połączeń ja proponuję odjazdy ze Suchej Beskidzkiej 3:40 (PON-SOB) 6:10 (PON-PT) 7:30 ( NIEDZIELA) Z Pominięciem PRZYSTANKU Stryszawa Pewel wielka I Pewel Mała 11:30 pon-sob 16:20 codziennie 17:20 sob+ndz. jako przyśpieszony 18:33 pon-pt a z Żywca o 5:03 do Zakopanego w sobotę 5:15 od pon do pt. 7:40 pon-pt 10:00 ndz. 15:27 pon-sob 17:42 codz 18:35 \ wsob i ndz. jako r+ 20:20 od pon-pt.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krzysztof21
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 09-03-2010, 14:54   

kris123 napisał/a:
W każdym razie nie wiem czy wiecie ale zagrożony jest pociąg Żywiec-Jeleśnia, który ponoć cechuje się słabą frekwencją


Masz rację, że ten pociąg jest zagrożony. Ale bynajmniej nie z powodu niskiej frekwencji. Pociągów Żywiec-Jeleśnia i Jeleśnia-Żywiec bardzo nie chce... PR Kraków. Te dwa kursy są obsługiwane małopolskim szynobusem. No i jeden z najgorszych zakładów PR w Polsce -Małopolski Zakład Przewozów Regionalnych- bardzo tego połączenia nie chce. Lepiej stać przecież bez sensu na bocznicy w Żywcu, niż wykonać w tym czasie jeden obieg do Jeleśni. Niestety, ale to jest takie idiotyczne myślenie. Tak, jakby stojący bezczynie pociąg w Żywcu nie generował żadnych kosztów. Stanie na bocznicy też kosztuje!

A żeby była frekwencja, to potrzeba konkretnej akcji promocyjnej. Póki co o nowych połączeniach do Jeleśni napisałem chyba tylko ja dla serwisu inforial i to jeszcze za darmo. Za "friko". Co robią więc ludzie w marketingu PR, którzy za swoją "pracę" dostają co miesiąc wypłatę?
Powrót do góry

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 09-03-2010, 15:45    Odpowiedz z cytatem

Jak to co nic nie robią. A co do szynobusów to oni by chyba chcieli aby wszystkie stały bezczynnie. Stąd kombinacje na Wieliczce i pewnie stąd mieliśmy cyrk z ZKA w zeszłym roku. mam nazdieję, że po nagłośnieniu sprawy do likwidacji nie dojdzie.

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Paradoks Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Wrz 2009

PostWysłany: 17-03-2010, 21:21    Odpowiedz z cytatem

Oto odpowiedzi na zapytania dotyczące skomunikowań Żywiec - Kraków:

W odpowiedzi na e-mail z dnia 6 stycznia 2010r. w sprawie założenia w ofercie dogodnych skomunikowań i bezpośrednich połączeń na trasie Żywiec - Kraków Główny, 'Przewozy Regionalne' spółka z o.o. Małopolski Zakład Przewozów Regionalnych w Krakowie uprzejmie informuje, iż uwarunkowania techniczno-konstrukcyjne i ekonomiczne rozkładu jazdy 2009/10 nie pozwalają na uwzględnienie i realizację określonych we wnioskach potrzeb.
Sprawa synchronizacji połączenia pierwszego pociągu z Żywca 43520 na stacji Sucha Beskidzka z pociągiem do Krakowa Głównego była już rozpatrywana i wnikliwie analizowana wspólnie ze Śląskim Zakładem Przewozów Regionalnych w Katowicach przy opracowywaniu i konstruowaniu rozkładu jazdy 2008/9. Niemniej szereg zależności wynikających zarówno z potrzeb przewozowych, jak i uwarunkowań techniczno-konstrukcyjnych linii jednotorowych uniemożliwiły realizację określonego zadania zarówno w minionej edycji rozkładu jazdy jak również w ofercie rozkładu jazdy 2009/10.
Co do propozycji wydłużenia do stacji Kraków Główny pociągu 43522 rel. Żywiec odj. godz. 7.37 - Sucha Beskidzka przyj. 8.53 uprzejmie informujemy, iż niniejsza propozycja z punktu widzenia społecznego jest z pewnością interesująca, aczkolwiek na chwilę obecną trudna do uwzględnienia z przyczyn ekonomicznych.
Ewentualne wydłużenie trasy przejazdu pociągu do stacji Kraków Główny pociąga za sobą konieczność zaprowadzenia dodatkowego połączenia w relacji zwrotnej dla zachowania parzystości pociągów na linii i zamknięcia obiegu składu EZT- co skutkowałoby wykonywaniem dodatkowej pracy eksploatacyjnej oraz znaczącym wzrostem kosztów oferty, dla pokrycia których nie posiadamy środków finansowych.

Za opóźnienie w udzieleniu odpowiedzi, które powstało z przyczyn obiektywnych uprzejmie przepraszamy.
Jednocześnie prosimy o przyjęcie powyższych informacji.

I kolejna:

W odpowiedzi na e-mail z dnia 2 lutego 2010r. w sprawie braku skomunikowania na stacji Sucha Beskidzka pociągu 43524 rel. Żywiec odj. 15.25 - Sucha przyj. 16.48 z pociągiem 5030/1 rel. Zakopane - Kraków Główny; Sucha Beskidzka odj. 16.24 'Przewozy Regionalne' spółka z o.o. Małopolski Zakład Przewozów Regionalnych w Krakowie informuje :
problem skomunikowań jest ze szczególnym naciskiem rozpatrywany przy każdej konstrukcji rozkładu jazdy - mamy bowiem świadomość iż maksymalna ilość połączeń decyduje o atrakcyjności oferty przewozowej. W przypadkach, w których nie następowała sprzeczność interesów, nie zostały zakłócone do i odwozy pracowniczo-szkolne wszystkie możliwe skomunikowania pociągów zostały założone do rozkładu jazdy.
Pragniemy Pana poinformować, że we wskazanym przez Pana przypadku nie było jednak możliwości wygenerowania korzystniejszego układu tras i połączenia pociągów z uwagi na określone funkcje i zadania do spełnienia.
Dla ewentualnego skomunikowania pociągów, zachodziła konieczność przyspieszenia biegu pociągu 43524 w granicach 30 minut , bądź opóźnienia w analogicznym czasie pociągu 5030/1 - co w jednym i drugim przypadku byłoby niekorzystnym rozwiązaniem .
Przesunięcie pociągu 43524 na wyjazd z Bielska Białej skutkowałoby zakłóceniem masowych odwozów pracowniczo-szkolnych po godzinie 15.00, natomiast opóźnienie pociągu 5030/1 spowodowałoby pogorszenie odwozów pracowniczo-szkolnych z Zakopanego i Nowego Tagu po godzinie 14.00, zachwianie płynności przejazdu pociągu na trasie, zerwanie dowozów pracowniczych na godzinę 18.00 w rejony Krakowa, jak również zerwanie ważnych ofertowo skomunikowań, istniejących na węzłach krakowskich tj; na stacji Kraków Płaszów (przyj. 17.43 ) - z pociągiem w kierunku Nowego Sącza odj. 17.52 oraz z poc. do Częstochowy odj. 18.04
na stacji Kraków Główny przyj. (17.56) z pociągami odjeżdżającymi do: Warszawy o godz.18.14; Wrocławia o godz. 18.05; Oświęcimia o godz. 18.24
Wobec takiej alternatywy, rozbieżności interesów i skutków pogorszenia oferty, przedmiotowe skomunikowanie nie mogło zostać uwzględnione w ofercie rozkładu jazdy 2009/10.
Proszę o przyjecie powyższych informacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 20-03-2010, 18:04    Odpowiedz z cytatem

Tak jak zwykle mętlik. A na marginesie jakoś nie stanowiło dla nich problemu utworzenie w zeszłym rozkąłdzie pociagu do Żywca z Krakowa i trzeba bylo tak zostawić. A tak mamy pociąg do Suchej tylko po 16, który tak na prawdę na odc Sucha-Zakopane nic nie wnosi. Były prośby apele i nadal pociąg dojeżdża tylko do Suchej...

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Paradoks Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Wrz 2009

PostWysłany: 24-03-2010, 15:10    Odpowiedz z cytatem

W związku z odpowiedzią dotyczącą ewentualnego przedłużenia relacji pociągu nr 43522 do Krakowa Głównego proszę o podawanie hipotetycznych propozycji zamknięcia obiegu składu EZT. Może udałoby się tak to skonstruować aby znalazł się wieczorny pociąg do Zakopanego. Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 26-03-2010, 16:40    Odpowiedz z cytatem

No można tak zrobić. A najprościej dodać 1 pare i bedzie po sprawie

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Paradoks Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Wrz 2009

PostWysłany: 02-04-2010, 08:55    Odpowiedz z cytatem

Zachęcam do artykułu dotyczącego przyszłości dworca PKP w Żywcu. Miejmy nadzieję, że temat remontu linii Sucha Beskidzka-Żywiec przy okazji wypłynie na wierzch.
http://www.gazetazywiecka.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=360:dworzec-w-ywcu-musi-oy&catid=34:demo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 02-04-2010, 13:00    Odpowiedz z cytatem

Niech remontują byle tylko nie było tak jak z Wadowicami, że remont był tyle, że pociągów coraz mniej

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bolek_ Płeć:Mężczyzna
Nowy


Dołączył: 20 Kwi 2010

PostWysłany: 20-04-2010, 09:13    Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich
Forum to (szczególnie przewozy w regionach małopolskim i śląskim) poczytuję od kilku miesięcy. Przyszedł więc czas na rejestrację i pierwszy wpis.


Podczas spotkania dotyczącego przyszłości kolei regionalnych, zorganizowanego 16 kwietnia w Krakowie, jego uczestnicy mówili o funkcjonowaniu i rozwoju linii Kraków-Sucha-Żywiec, w co mocno angażują się tamtejsze samorządy oraz o konieczności remontu trasy kolejowej (E 65) Kraków-Oświęcim.
- W perspektywie Euro 2012 trzeba myśleć nie tylko o głównych liniach, ale też o trasie wiedeńskiej, z której na pewną zechcą skorzystać kibice z południowej Europy jadący na mecze do Polski - uważa radny sejmiku małopolskiego Bogusław Mąsior.

Radny dodaje, że na kolejne spotkanie w tej sprawie zaproszono parlamentarzystów z uwagi na obcięcie przez państwo funduszu kolejowego przeznaczanego na remonty torowisk i pozostałych elementów infrastruktury kolejowej.

Więcej : http://www.przelom.pl/przelom-online.php?t=Torowiska-do-remontu-&p=4845
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 20-04-2010, 10:12    Odpowiedz z cytatem

Byle tylko linie zdążyły przetrwac...

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Paradoks Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Wrz 2009

PostWysłany: 20-04-2010, 17:22    Odpowiedz z cytatem

Ma ktoś dostęp do informacji na temat konkretnych ustaleń podjętych względem linii Sucha-Żywiec na przytaczanym spotkaniu? Na dzień dzisiejszy to nawet mało kto jest wtajemniczony w ofertę 'Połączenie w Dobrej Cenie' na tej trasie, prosty przykład; kupując bilet Kraków-Żywiec musiałem osobiście wytłumaczyć pani kasjerce, że chodzi o Kraków-Sucha + Sucha-Żywiec gdyż zostałem poinformowany, że nie ma takiego połączenia w dobrej cenie. Więc jak przeciętny śmiertelnik może się skłonić w stronę transportu kolejowego w sytuacji gdy żadne informacje o korzyściach z oferty do niego nie docierają.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

LukE83 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Wrz 2009
Skąd: KOS / ST

PostWysłany: 20-04-2010, 18:02    Odpowiedz z cytatem

Dziś rano ok. 9-tej w Radiu Bielsko gościł burmistrz Żywca. Krótka relacja z internetowego serwisu Radia.

Konieczna rewitalizacja

Czy linia kolejowa Sucha Beskidzka- Żywiec zostanie zlikwidowana?! Takie niebezpieczeństwo istnieje. Przedstawiciele miasta Żywiec byli na spotkaniu w tej sprawie w Krakowie.
"Kolej podaje dwa argumenty za zamknięciem tej trasy: małe obłożenie pasażerami oraz fatalny stan infrastruktury"- mówi nasz dzisiejszy gość, burmistrz Żywca, Antoni Szlagor.

Dyrektor Małopolskiego Zakładu Przewozów Regionalnych PKP, Ryszard Rębilas mówił, że istotne dla atrakcyjności trasy jest zmniejszenie czasu przejazdu. Aby czas przejazdu był krótszy, potrzebne są remonty: torów, przejazdów i obiektów kolejowych. Kwestia rewitalizacji tej linii zostanie poruszona podczas obchodów 125-lecia linii, które odbędą się w Suchej Beskidzkiej pod koniec kwietnia. Pod koniec maja odbędzie się wspólna sesja Sejmików małopolskiego i śląskiego- radni obu województw zastanowią się, jak poprawić czas podróży na tej trasie.

żródło: http://www.radiobielsko.pl/news/7456-Konieczna_rewitalizacja_.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Paradoks Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Wrz 2009

PostWysłany: 21-04-2010, 08:45    Odpowiedz z cytatem

Z tej samej beczki: http://www.portalsamorzadowy.pl/gospodarka-komunalna/linia-sucha-beskidzka-zywiec-bedzie-dzialac,3840.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 21-04-2010, 17:17    Odpowiedz z cytatem

tak oni dużo mówią ale niestety niewiele robią. Dziwią się że spada ilośc pasażerów na linii, ale nie tylko wpływ na to ma prędkośc, ale także likwidacja skomunikowań na Krakow/Zakopane, na przykład likwid. 5032 skomun. na Żywiec czy likwidacja 34529 jako bezp. z Krakowa. Do tego dochodzi niedoinformowanie kasjerek i fizyczne ograniczanie popytu na Zakopiance i na linii Chabówka-Sącz

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 29 z 69 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 67, 68, 69  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl