Baju baju będziesz w raju. Oni to samo mówią o wszystkim. A o badaniach m,arketingowych niech nawet się nie wypowiadają. Bo one tez sa specyficznie przeprowadzane. A likwidacja pociągów i wprowadzenie ZKA odstrasza ludzi i turystów. szkoda że nie powiedza że nie można rowerów przewoźić. Ale co to za problem dla niektórych. I takim działaniem skutecznie wygasza się popyt. Cyrk z połaczeniem Zywiec-jeleśnia-Zywiec też był. zamiast przyzwyczaić ludzi do poąłczenia i rozleklamowac je to nie robi się nic. Arzy się tylko po to, aby nikt się nie przyczepił że nie robi się nic.
Podobnie wygaszono popyt likwidujac skomunikowania z pociagami Kraków-Zak-Kraków, na przykład 5032, potem mówiono o hicie Krakow-Zywiec- ktory czym prędzej skasowano. I zamiast dać pociąg do zakopca nadal kończy bieg w Suchej skąd do Zakopca nie jedzie nic.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
dopóki nie będzie pociągów w relacji Gliwice-Katowice-Bielsko-Sucha-Zakopane i Kraków-Sucha-Zwardoń (Żylina) nie będzie popytu na tej linii.Betony śląsko-małopolskie nie rozumieją że ludzie potrzebują dłuższej relacji niż kuriozalna Sucha-Żywiec.
_________________ 2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
Planowo kiblem., podobnie 34523, odj z Suchej 6.12
Odj. Zywiec 43522, a takze 43526 także kible.
Pozostałe na okresie wakacji ZKA
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Dlaczego UMWM nie interweniuje w Ministerstwie Infrastruktury w sprawie tej i innych linii za przykładem UMWO ??
Obywatelski Komitet Obrony Kolei na Opolszczyźnie prezentuje korespondencję pomiędzy Urzędem Marszałkowskim Województwa Opolskiego a Ministerstwem Infrastruktury na temat pogarszających się parametrów infrastruktury kolejowej w województwie.
Z tego co wiem to Krzysiek Kus walczy miedzy innymi o tą linię. Choć niestety MZPR nadal ma to w d. Bo nadal robia cyrki z ZKA, czy tna nowe poąłzcenia do jeleśni, nomen-omen niereklamowane.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
W załączniku można zapoznać się z aktualnie realizowanymi inwestycjami kolejowymi, co w zestawieniu z obietnicami afiszowanymi wszędzie daje rzeczywisty obraz sytuacji. Większość linii takich jak ta pozostaje w cieniu pomimo zapewnień samorządów o wsparciu.
Pismo do Wicemarszałka Województwa Małopolskiego, Pana Romana Ciepieli.
Szanowny Panie Marszałku!
Zwracam się do Pana z apelem, o podjęcie działań w celu zakończenia kursowania autobusów w miejsce pociągów na linii Żywiec-Sucha Beskidzka (dotyczy 3 par połączeń w dni robocze) i przywrócenia normalnego ruchu pociągów na przedmiotowej trasie.
Nie martw się tak Krzysiu. Wiesz mi nie warto. Za rok ta farsa skończy się sama. Dlaczego? Bo nikogo nie będzie stać na paliwo. Nawet dyrektorów PR, IC, TLK, PLK, ABW, KGB itp. itd. Buhaha
Cyrki robiągdzie się da.Szkoda, ze pasażer jest na końcu...
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Darek -Usunięty- Gość
Wysłany: 10-09-2010, 21:00
@Krzysztof21 czy można Twoje pismo skopiować i wysłać ze swoim podpisem? Też mi się nie podoba ta komunikacja zastępcza. Z linii tej latem korzysta wielu turystów, a podróżowanie autobusem z plecakiemi nie należy do przyjemności. Poza tym skoro ktoś chce jechać pociągiem i kupuje bilet na pociąg to chyba nie po to żeby jechać autobusem.
Małopolski Zakład Przewozów Regionalnych informuje o wyniku przetargu na zastępczą komunikację autobusową na trasie Sucha Beskidzka - Żywiec - Sucha Beskidzka w okresie od dnia 01.09.2010 r. do dnia 30.11.2010 r. Maksymalna długość odcinka wynosi 51 km w relacji Sucha Beskidzka - Żywiec i odwrotnie.
Data udzielenia zamówienia: 30.08.2010 r.
Liczba otrzymanych ofert: 3.
Nazwa i adres wykonawcy (-ów), któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. MARK-TRAWEL Marek Wielgus, Baczków 72, Dziewin, małopolskie.
Cena wybranej oferty: 61111,26 netto.
Oferta z najniższą ceną: 61111,26 oferta z najwyższą ceną: 66894,66. Waluta: PLN
źródło: infobus.pl
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Ciekawe jak mają się te kwoty do wcześniejszych kosztów pociągów. Jest w stanie ktoś w przybliżeniu choćby policzyć?
Krzysztof21 -Usunięty- Gość
Wysłany: 14-09-2010, 13:35
Darek, oczywiście, że można. Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję, jakoś mi to pytanie umknęło wcześniej. Ciężko wszystko śledzić i czytać. Poza tym na forach głos zabieram już naprawdę sporadycznie - po prostu czasu mi brakuje.
Jak najbardziej - im więcej takich pism, tym lepiej. I koniecznie proszę powiadamiać też media (np. Kronika Beskidzka, Gazeta Krakowska itd.).
Sytuację w Małopolsce jeśli chodzi o kolej regionalną ciężko już nazwać nawet skandalem. Ja rozumiem, że UMWM nie reaguje na poczynania PR Kraków - między UMWM a PR Kraków symbioza doskonała panuje. Ale że centrala PR pozwala na to wszystko? Podpowiem coś Pani Prezes PR - jak najszybciej należy dokonać zmian kadrowych w Małopolskim Zakładzie Przewozów Regionalnych w Krakowie. Skoro w Katowicach się dało, to i w Krakowie dać się powinno. Wizerunek PR na tym zyska, a i kolej w Małopolsce odetchnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum