7 marzec, Warszawa Centralna:
1. TLK "Kormoran" Bielsko Biała Gł.-Olsztyn Gł:. EP07-1012 + B (z przedsionkiem dla rowerów) + B + B + B(IC) + A. Niestety frekwencja bardzo niska, 20-25%. W klasie 1 7 pasażerów naliczyłem.
2. TLK "Łodzianin" do Łodzi Kaliskiej: EU07-421 + B + B + B +B + 112Alux + 140A-IC3 + B(IC) + B(IC) + B + 111Arow. Wyjątkowo niska frekwencja jak na ten pociąg, maksymalnie 50% w klasie 2, w klasie 1 w obydwu wagonach łącznie kilkunastu pasażerów.
3. Regio Express "Warta" Lublin-Poznań Gł: EU 07-076 + dwa wagony z przedziałami 6-miejscowymi, i dwa malborasy. Frekwencja w granicach 80-90%, czyli jak zawsze w tym pociągu wysoka
4. TLK "Baczyński" do Wrocławia: EP07-1019 + B + 136A-IC4 + B + B(IC) + A + B +B(IC). Dwa pierwsze wagony jako podsył niedostępne dla podróżnych. Frekwencja w granicach 30-40%, w sumie tylko w ostatnim wagonie najwięcej ludzi jechało.
5. EIC "Górnik" do Wrocławia: EP09-038 + 111Arow + 111Arow + 111Arow + XBNMg2 + Z2B + restaurant + 145Ab + 152A + Z1A. Frekwencja w granicach 30-40% w Arowach do około 80-90% w przedziałowych wagonach klasy 2. Klasa 1 niespecjalnie wysoka, w przedziałach menedżerskich 2 osoby, w sumie w wagonach klasy 1 jak 20% miejsc było zajętych to świat i ludzie.
6. TLK "Nida" do Krakowa" ED74-011a + ED74-007a. Frekwencja niestety niska, może 30% miejsc było zajętych. Moim zdaniem jedna jednostka spokojnie by wystarczyła.
7. Inter Regio "Matejko" do Krakowa" Kamila 163041-7 + 4 wagony: 2 z przedziałami 6-miejscowymi, i dwa normalne B z przedziałami 8-miejscowymi. Frekwencja ponad 100%, niewiele ale były osoby stojące na korytarzach w każdym z wagonów.
8. TLK "Norwid" Kraków-Gdynia: EP09-045 + B(IC) + 111Arow + B(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + bar + 112Ag + 112Ah. Frekwencja to niestety jedna porażka, całe puste przedziały, wagon nr 20 1 osoba, wagon nr 18 4 pasażerów. Nie wiem czy we wszystkich wagonach było łącznie 50 osób. Klasa 1 to typowe muchowozy, po co aż dwa wagony w środku tygodnia to nie wiem.
9. TLK "Lubuszanin" do Zielonej Góry i Gorzowa Wlkp: EP08-012 + część zielonogórska: B + B(IC) + A(IC) + B. W tej części w klasie 2 frekwencja w granicach 80-90% klasa 1 około 50%. Część gorzowska" B + A + B. Frekwencja nie umyła się do tej z wagonów do Zielonej Góry. Klasa 2 to maksymalnie 30%, i to jeden wagon bo ten drugi to praktycznie pusty pojechał, klasa 1 to niestety nikogo nie było. Chyba, że na zachodnim ktoś się dosiadł.
Sobota, 9 marzec, dworzec Warszawa Wschodnia i Centralna:
1. TLK "Żeromski" do Kielc: EU07-380 + B + B + A(IC) +B. Frekwencja dość wysoka, około 70-80% w klasie 2, klasa 1 około 30%. Wagony z Grochowa, czyste, po modernizacji.
2. EIC "Panorama" do Wrocławia: EP09-010 + 154Aa + Z2B +Z1B + bar + Z2ABCMg + 152Aa. Klasa 2 około 80% zajętych miejsc, klasa 1 nie więcej jak 20%.
3. TLK "Pobrzeże" Kraków Gł. - Kołobrzeg: EP07-1069 + 112Ah + 112Am + bar + B + B(IC) + B + Binw. + B(IC) + B(IC). Frekwencja w momencie odjazdu już z Dworca Wschodniego klasa 1 kilkanaście pasażerów, w pierwszej jedynce oznaczonej nr 13, tylko 1 osoba. Klasa 2 od 50% w pierwszych trzech wagonach, po kilkanaście osób w ostatnich dwóch wagonach, ostatni wagon z nr 20 to praktycznie cały pusty pojechał. Spot to około 30 osób.
4. "Kiev-Express" z Kijowa i Dorohuska: EP07-435 + B + B + A + B + 3 wagony sypialne z Kijowa. Na Dworcu Wschodnim wysiadło około 100 osób, i to raczej cała frekwencja bowiem ten pociąg stoi tam 23 minuty, także nawet jak ktoś chce jechać do centrum to wysiada i przesiada się na inny pociąg bądź tramwaj.
5. TLK "Józef Czechowicz" do Lublina: EU07-015 + 141A + 141A + 140A-IC3 + 141A. Bardzo wysoko frekwencja, klasa 1 około 50-60%, klasa 2 w granicach 95%, pojedyncze wolne miejsca były gdy ruszał już ze stacji Warszawa Wschodnia.
6. TLK "Goplana" z Poznania: EP09-030 + 111Arow + 141A + 140A (przyciemniane szyby i dolna zabudowa) + 141A + 141A + 111Arow. Na stacji końcowej wysiadło około 30 osób.
7. TLK "Niemen" Bydgoszcz Gł. - Białystok: EU07-214 + A (kursujący jako zdeklasowany wagon klasy 2 ) + B + A + B + B. Frekwencja rownież wysoka, około 80-90% w wagonach klasy 2, klasa 1 maksymalnie 30%. Wagony ze stacji Kraków i Przemyśl, bardzo przeciętny standard.
8. TLK "Pogoń" Białystok - Wrocław Gł: EP07-1056 + A + B(IC) + B + B + 609Ar. Klasa 1 tylko 5 osób, klasa 2 około 70% frekwencja i to na wschidnim, także sądzę, że z Centralnego mógł odjechać z frekwencją dochodzącą do 90-100%.
9. Ex "Modrzejewska" do Krakowa: EP09-012 + 139A-Op + bar + 136A-IC5 + 111Arow + 111Arow.
Poniedziałek, 11 marzec 2013 rok
1. TLK "Smok Wawelski" z Krakowa: EP09-002 + B(IC) + 111Arow + B(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + bar + 112Ah + 112Am. Frekwencja musiałaby być dość wysoka, bo spokojnie ze 200 osób wysiadło jak nie więcej. Momentalnie zrobiło się czarno na peronie.
2. TLK "Neptun" z Gdyni: EP09-025 + Z1A + XB + Z2B + 111Arow + 111Arow + 111Arow. Tutaj bardzo kiepsko z frekwencją, maksymalnie 30 osób wysiadło, praktycznie jak wjeżdżał to całe puste wagony. Brak wagonu barowego.
3. Ex "Tatry" z Zakopanego: EP09-024 + 111Arow + 154Aa (strefa małego podróżnika) + XBNMg2 + 136A-IC4 + bar + Z2AMg3 + 152Aa. Około 50-60 osób przyjechało.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum