Na tej linii odbywa się właściwie tylko ruch pasażerski, zdaje się też że jest to ruch głównie lokalny i może ze dwa pośpieszne, tak że te inwestycje które poczyniła PLK są wystarczające, ilość mijanek również spoko.
Wystarczająca? Tak? No to żebyś się nie zdziwił, to sobie przeczytaj tutaj.
No ale co ty mi tu...chcesz udowodnić,że Rzeszów to taka metropolia że na liniach kolejowych do niego prowadzących nie mieszczą się pociągi?Daruj sobie... Jeśli ktoś układa rozkład bezdennie głupio,to też wina infrastruktury?
[ Dodano: 30-12-2014, 09:26 ]
ET05 napisał/a:
Jeśli w końcu w lutym 2055 w końcu zmodernizują ósemkę i 25-kę to może się tam pojawić nawet 5 pośpiechów i 2 ekpresy...
No ale co ty mi tu...chcesz udowodnić,że Rzeszów to taka metropolia że na liniach kolejowych do niego prowadzących nie mieszczą się pociągi?Daruj sobie... Jeśli ktoś układa rozkład bezdennie głupio,to też wina infrastruktury?
1. Nie na liniach - na jednej linii, tej konkretnej - 71.
2. Pociągi się teoretycznie mieszczą. Ale układ mijanek uniemożliwia w pewnych przypadkach konstrukcję rozkładu jazdy akceptowalnego przez przewoźników. Co tam zostało wyraźnie napisane. Przykład nie wymyślony - przykład rzeczywisty. Chcesz się z koniem kopać? Krzyżowania w km 12, 36 i 53? Kto tak robi? Po prostu - zrobione bezmyślnie. Tym bardziej, że koszt wpięcia tych dwóch istniejących mijanek (a zlikwidowanych w ramach "modernizacji" - co też kosztuje) do LCS jest ułamkiem kosztów modernizacji tej linii. Taki układ będzie się mścił szczególnie mocno przy opóźnieniach. Zobaczymy jak będzie zimą, od 1 lutego dochodzą tam dodatkowe pociągi.
Elektryfikacja linii Rzeszów-Ocice będzie kosztować ponad 100 mln zł.
Ponad 100 mln zł to szacowany koszt elektryfikacji odcinka linii kolejowej Rzeszów-Ocice. Po elektryfikacji skróci się czas przejazdu ze stolicy Podkarpacia do Sandomierza, a w przyszłości inwestycja pozwoli uruchomić połączenie do Warszawy.
Polskie Linie Kolejowe ogłosiły przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę 66-kilometrowej trasy Stalowa Wola - Tarnobrzeg/Sandomierz - Ocice/Padew. Szacowana wartość inwestycji, która ma się zakończyć w 2022 r. to ponad 330 mln zł.
Jest przetarg na elektryfikację linii Ocice – Rzeszów. Koszt to nawet 70 mln zł.
Zgodnie z zapowiedziami PKP PLK ogłaszają przetarg na elektryfikację linii nr 71 Ocice – Rzeszów. Szacunkowy koszt projektu i realizacji inwestycji to 70 mln zł brutto.
"Kolej zapewni sprawniejsze podróże na Podkarpaciu oraz z Rzeszowa do Warszawy i Lublina. To będzie efekt elektryfikacji odcinka Ocice – Rzeszów oraz budowy mijanki w Majdanie Królewskim. Inwestycje realizowane przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są warte 121 mln zł. Dziś (16.11.18) podpisano umowę za 67 mln zł. Finansowanie zapewnia budżet państwa."
Będzie bezpośredni pociąg z Rzeszowa do Warszawy - PLK elektryfikują linię kolejową
Rozpoczęła się elektryfikacja linii kolejowej nr 71 Ocice – Rzeszów. Dzięki tej inwestycji o wartości ponad 67 mln zł, możliwe będzie uruchomienie bezpośredniego połączeń między stolicą Podkarpacia a Warszawą.
Elektrycznym z Rzeszowa do Lublina i Warszawy. Ale jeszcze nie teraz
Na linii kolejowej Ocice – Rzeszów montowana jest sieć trakcyjna. Na 25 km już rozwieszono przewody – podały PKP PLK. Elektryfikacja trasy zapewni atrakcyjne połączenia kolejowe w regionie oraz ze stolicy Podkarpacia do Warszawy i Lublina. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. warta 67 mln zł, finansowana jest ze środków budżetowych w ramach Krajowego Programu Kolejowego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum