Wysłany: 15-12-2010, 11:11 Sens istnienia przewozów regionalnych w Kielcach
Po co istnieje ta firma i zatrudnia 400 osób skoro nie można dojechać po południu z Krakowa i Katowic do Ostrowca Świętokrzyskiego za pomocą jej pociągów. O Warszawę nawet nie pytam.
W ogóle są ezetki z napisem Zakład Przewozów Regionalnych w Kielcach? Nigdy czegoś takiego nie widziałem na oczy... Albo krakowskie, albo katowickie tam zaglądają, albo KM. Tak sądzę... Czy się mylę?
ET05, a najlepiej od razu z IRiPK, bo przypuszczam, że to właśnie oni stoją za takim a nie innym rozkładem jazdy. W Lubelskim mamy to samo. Oprócz tego, że ucinają pociągi, to przesuwają godziny ich ukursowania tak, jakby chcieli żeby nikt nie jeździł.
W ogóle są ezetki z napisem Zakład Przewozów Regionalnych w Kielcach? Nigdy czegoś takiego nie widziałem na oczy... Albo krakowskie, albo katowickie tam zaglądają, albo KM. Tak sądzę... Czy się mylę?
Z tego co wiem Kielce nie mają "własnych kibli". Ale podobno część z Krakowa mają przejąć na własne, kiedy to nastąpi - nie wiadomo.
24 szt. jednostek jest już w Kielcach od 1 września 2010r. Po części z Krakowa, Katowic i Lublina. Niebawem trafi tam także ED-72 będąca obecnie w naprawie głównej.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Wysłany: 21-12-2010, 20:53 Re: Sens istnienia przewozów regionalnych w Kielcach
milicja3 napisał/a:
Po co istnieje ta firma i zatrudnia 400 osób skoro nie można dojechać po południu z Krakowa i Katowic do Ostrowca Świętokrzyskiego za pomocą jej pociągów. O Warszawę nawet nie pytam.
Trzy linie na krzyż, dwadzieścia parę pociągów na dobę i PR Kielce zatrudnia 400 osób.
Przecież to jakiś absurd! Koleje Dolnośląskie przy zbliżonej pracy eksploatacyjnej co PR Kielce zatrudniają ok. 150 osób, z czego ok. 30 w administracji, a i tak uważam, że w KD jest przerost zatrudnienia.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
I tak jest lepiej nieco - są pociągi Kielce - Ostrowiec (nie wiadomo po co tylko 15 minut stania w Skarżysku - czas jazdy ok 100 min, a da się poniżej, jest już całkiem konkurencyjny dla przewoźników drogowych). Szkoda, że nie ma w przeciwnej relacji. A chore jest to, ze brakuje połączeń z Kielc ok. 20 i ok. 22 do Skarżyska (najlepiej do Ostrowca) i ok. 22 do Sędziszowa. Ze Skarżyska nie lepiej... Coś ok 20.30 z Krakowa do Skarżyska też nie zawadzi... Cóż - sztuka wygaszania popytu...
A co do KD to są same w sobie absurdem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum