Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
[PR] Horror w IR Warszawa - Szczecin
Autor Wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 18-12-2010, 17:42   [PR] Horror w IR Warszawa - Szczecin Odpowiedz z cytatem

Horror w pociągu Warszawa - Szczecin: Relacja podróżnych po dotarciu do Szczecina

Pociąg InterRegio z Warszawy do Szczecina miał do składu włączone wagony, z czego w dwóch było zimno, a trzeci dosłownie zamarznięty. Wyruszył z Warszawy pełny, część pasażerów musiała jechać dosłownie jak w lodówce. Konduktorka: - Już trzy dni tak jeździmy.

Gdy skład dojechał do Poznania okazało się, że nie ma drużyny kolejarskiej, która mogłaby zastąpić tę, która kończyła służbę w Poznaniu. Na następną ekipę trzeba było czekać ponad godzinę.

- Jak ktoś wsiadał nowy do pociągu, nikt im nie powiedział, że dalej mogą znaleźć wolne miejsce, jechali więc w tym zimnie - mówi Małgorzata Brzoza. - Wielu już na wejściu ślizgało się na śniegu, szukając miejsca. Jeden z pasażerów pytał się pani konduktor, dlaczego tak jest i otrzymał informację, że już trzy dni tak jeżdżą.

Na stacji w Szczecinie oglądamy wagon. Niemal w każdym przedziale leży śnieg. Nie tylko na podłodze, ale również na siedzeniach i oparciach. Ubikacja przypomina najlepszą na świecie zamrażarkę. Nie ma miejsca, którego nie pokryłby lód.

- Jesteśmy bardzo zawiedzeni i zmęczeni - mówi Ola Kowalewska. - To jest skandal, który trudno opisać. W Poznaniu w tych warunkach musieliśmy dodatkowo długo czekać na nową załogę konduktorską.

Pociąg przyjechał do Szczecina z 80 minutowym opóźnieniem. Konduktorzy zmiany z Poznania do Szczecina nie chcieli rozmawiać. Mówili tylko, że możemy sobie zgłosić reklamację. Od pasażerów dowiedzieliśmy się, że byli przez nich poszukiwani przez cała drogę, ale "gdzieś się ukryli".

- Dopiero po Stargardzie pokazali się i na tempo zaczęli sprawdzać bilety - mówi Janek. - Pewnie dlatego, by wyrobić normę, a wiedzieli, że i tak już nikt nie wysiądzie.

źródło: Głos Szczeciński

ir1.jpg
Plik ściągnięto 143 raz(y) 22.51 KB

ir2.jpg
Plik ściągnięto 346 raz(y) 40.12 KB

ir3.jpg
Plik ściągnięto 145 raz(y) 27.06 KB

ir4.jpg
Plik ściągnięto 108 raz(y) 20.28 KB


_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

norbert
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 18-12-2010, 18:07   

We wtorek w IR Łódź-Warszawa nie zamykały się drzwi i w pociągu też było pełno śniegu.
Powrót do góry

koliber2 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Mar 2010

PostWysłany: 18-12-2010, 18:11    Odpowiedz z cytatem

Czemu sie dziwic? Wieloletnie niedofinansowanie PKP, stary i ledwo trzymajacy sie kupy tabor, do tego czesto niekompetentni pracownicy- ot- norma mozna byloby rzec. To ze druzyny w Poznaniu nie bylo na zmiane to nazwalbym skrjana nieprofesjonalnoscia PR. Reklamacja? Przeprosza, oddadza te 25% ceny a i tak sie nic nie zmieni..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

geordi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Lis 2009
Skąd: Malbork/GDN/POZ

PostWysłany: 18-12-2010, 18:31    Odpowiedz z cytatem

wychodzi to co pisalem w dziale Tabor/en57. Zlikwidowanie 3/4 zapleczy, a w pozostalych fundusze na mlotek i gwozdzie. Z g.na bata nie ukręcą, nawet pracując na 3 zmiany.

PRy Wroclawskie pisaly, ze 3,5banki na tabor w tym roku poszlo. A gdzie reszta kasy? 50-60% na trasy dla PLKi + sztrum do Energetyki, kadry max 12%. Gdzie wyteleportowana reszta, do Wach S.A.?

Pozatym, w klopach najczesciej pada przetwornica. Czy to w zimie, czy jak za duzo deszczu spadnie. Czemu przy okazji ktorejs z rewizji ich nie zabudowano? W sluzbowkach ra/rb jest full miejsca, powinno wystarczyc. A jak strach ze zdewastuja, to poszerzyc zamykany przedizal maszynisty. Poziom komplikacji takiej operacji podobny jak zabudowa powiadamiania o otwartych drzwiach.

_________________
2010: przejechane 14136km. Zarządom Kolejowych Przewoźników Pasażerskich życzę szybkiego bezrobocia!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

H3rlitZ Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lut 2010

PostWysłany: 18-12-2010, 18:40    Odpowiedz z cytatem

Zdjęcie numer 3 jest najlepsze - otwarte okno w kiblu, a się dziwią że śniegu napadało Neutral

Ja tu widzę tylko dwa błędy - wagony z niesprawnym ogrzewaniem nie powinny wyjechać ( wiemy jak jest ) i drużyna ma obowiązek informować podróżnych.

To, że stali w Poznaniu to wina opóźnienia pociągu, którym przyjechała drużyna na zmianę. Na to już się nie da poradzić - tak ułożone obiegi.

_________________
2010 : 24304 km.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 18-12-2010, 19:23    Odpowiedz z cytatem

A ja powiem jedno Smile Co roku ciągle to samo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 18-12-2010, 19:34    Odpowiedz z cytatem

A jak dla porównania jest w pociągach TLK? Czy zdarzają się TLK o standardzie lodówki? A ten IR to nie pierwszy nieogrzewany skład dalekobieżny PR w tym roku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 19-12-2010, 00:18    Odpowiedz z cytatem

a może po prostu byk był bez sprzęgów do ogrzewania?

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

19WE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2010

PostWysłany: 19-12-2010, 00:42    Odpowiedz z cytatem

Ale odkąd pamiętam to zimowy śnieg w korytarzu przedziałówek był standardem Mr. Green

_________________
Ataków na konto (27.01): 21
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 19-12-2010, 00:49    Odpowiedz z cytatem

no ale nie w przedziałach.

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Brajdak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sty 2009
Skąd: z Polski

PostWysłany: 19-12-2010, 09:09    Odpowiedz z cytatem

Czy to był RegioEkspres? A tak ładnie z zewnątrz wyglądał...

_________________
W czasach zakłamania, mówienie prawdy, jest czynem rewolucyjnym - Orwell
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 19-12-2010, 09:47    Odpowiedz z cytatem

Nie nie, IR Portowiec.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Mikołaj Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Gru 2009

PostWysłany: 19-12-2010, 10:28    Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi się że był to RE, na zdjęciach widać że jest ciemno a Portowiec nawet z opóźnieniem byłby w Szczecinie przed 15...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

psz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Gru 2009
Skąd: Katowice

PostWysłany: 19-12-2010, 11:31    Odpowiedz z cytatem

siwiutki91 napisał/a:
a może po prostu byk był bez sprzęgów do ogrzewania?


Nie ma byków bez sprzęgów ogrzewania. To standard w elektrowozach. Większość byków nie ma za to sprzęgów powietrznych, umożliwiających automatyczne otwieranie drzwi w przejściach międzywagonowych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kapi Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 11 Lis 2009

PostWysłany: 19-12-2010, 12:09    Odpowiedz z cytatem

Drodzy Pasażerowie!!!!!!Odczepcie się wkońcu od drużyn konduktorskich!!!!!!Myślicie że to tak super zbierać pretensje od pasażerów?????Drużyny nie są niczemu winne a wykonują tylko swoją pracę za którą też zbierają baty zarówno od pracodawcy a także od Was podróżujących!!!!!Przecież oni doskonale wiedzą jakim składem jadą-że jest zimno ,brudno itp-ale co mogą z tym zrobić????Odmówić przyjęcia składu????Wszystkie te usterki np.brak ogrzewania ,oświetlenia itp.są przecież systematycznie odpisywane w raportach,które czyta "góra".I co oni z tym robią????To im należą się te obelgi od Was!!!!Czemu winien jest ten kierownik czy konduktor?????Od razu nasyłacie na nich TV,nagrywacie ich wypowiedzi....a panowie prezesi ,dyrektorzy siedzą sobie dalej w ciepłych biurach!!!!bardzo proszę o więcej wyrozumiałości dla drużyn konduktorskich!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 4 Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl