Ciekawi mnie jak to będzie z Norwidem i Małopolską czy od Warszawy będą jechać do Gdyni już jako TLK czy pozostaną jako Ex, no chyba, że na całej trasie jako TLK...
miko frustratus -Usunięty- Gość
Wysłany: 03-03-2012, 20:14
No to rewelacja. Juz mam rozwiazany problem, jak jechac do Gdanska 28 kwietnia, bo wtedy jeszcze OLT nie lata. Powrot bedze samolotem, ale teraz bez problemu pojade za ludzka cene nad morze w ludzkich warunkach. Jedziemy w 4 wiec bilecik rodzinny zaszaleje...
Bravissimo!
Tonący brzytwy się chwyta. Szkoda że trzeba było czekać z tym ruchem, aż 40% pasażerów odpłynie do PolskiegoBusa, LOTu i własnych samochodów.
Większość z nich już raczej nie wróci, nawet do taryfy TLK.
_________________ Dzień dobry!
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 03-03-2012, 20:47
Ruch swietny i postulowany przeze mnie juz daaaawno temu. Szkoda ze dopiero teraz - troche za pozno. Dzis widzialem EIC Neptun w Bydgoszczy w strone Warszawy - na pokladzie 20 osob w 2-kach i 10 osob w 1-ce.
miko frustratus -Usunięty- Gość
Wysłany: 03-03-2012, 21:36
Noo tak, tylko przed chwila byl jakis chyba duzy wypadek pociagu IC z Krakowa...
Ech.
No i jeszcze kwestia EX, ciekawe co z nimi.
Pomysł rzeczywiście bardzo dobry, zwłaszcza w przypadku pociągów "Neptun" i "Kaszub", których czas jazdy nawet teraz po wydłużeniu w kierunku Gdyni jest jednak trochę krótszy niż Polskiego Busa. Oby tylko rzeczywiście jakość się nie zmieniła. Raz, że obiegi zawsze można zmienić, chociaż obieg "Kościuszko" i "Norwid" jest teraz najbardziej optymalny. Poza tym "Neptun" i "Kaszub" przynajmniej na razie mają obiegi same ze sobą. Ale miejmy nadzieję, że to się nie zmieni, i chociaż trochę zmiana taryfy przyciągnie pasażerów. Ale niestety, na cuda bym nie liczył, zbyt długo trwał ten cyrk z cenami z kosmosu za czas jazdy w granicach 6-7 godzin, żeby ludzie tak łatwo powrócili.
Ciekawe też tak jak już ktoś wcześniej zauważył, co zrobią z "Małopolską" i "Norwidem". W sumie czas przejazdu między Przemyślem a Krakowem jest w tej chwili przez remont również bardzo wydłużony (około 5 godzin odległość 240 km!), o E65 nawet nie wspominam, standard Małpy też jak wiemy pozostawia wiele do życzenia, także tu spokojnie mogliby zrobić taryfę TLK na całej trasie. I jednak jeżeli rzeczywiście dojdzie do zmiany taryfy w dwóch parach EIC i Ex to w pociągach tych powinna pozostać obowiązkowa rezerwacja miejsca, oczywiście w cenie maks. 5 zł, czyli jak w TLK objętych całkowitą rezerwacją miejsca. Jednak na trasie do Trójmiasta ludzie już się przyzwyczaili do pewności siedzącego miejsca, także z tego bym nie rezygnował. Niech przynajmniej wydłużony czas jazdy zostanie zrekompoensowany tą pewnością.
powinna pozostać obowiązkowa rezerwacja miejsca, oczywiście w cenie maks. 5 zł, czyli jak w TLK objętych całkowitą rezerwacją
I co jeszcze? Ile jeszcze kombinacji, zmian, wyjątków, wyjątków od wyjątków? Nie wystarczy, że cena za sam przejazd idiotycznie rośnie lub spada, w zależności którędy pociąg jest przetrasowany, mimo że pasażer wsiada i wysiada na tych samych stacjach?
BASTA! Niech będzie przynajmniej pewne na 100%, ile kosztuje miejscówka w EIC, ile w Ex, a ile w TLK.
Taryfy EIC, Ex, TLK z rezerwacją, TLK bez rezerwacji, taryfa rewelacyjna - na wyznaczonych odcinkach. SuperBilet To są narzędzia do kształtowania oferty. Naprawdę wymyślanie kolejnego udziwnienia, skończy się wyłącznie wzrostem bałaganu.
Bardzo dobry ruch. Taryfa TLK+ oczywiście obowiązkowa miejscówka. Nie oszukujmy się, podróż pociągiem jest znacznie bardziej wygodna, teraz w dodatku nie będzie tak droga. Trzeba teraz tylko z tą informacją do pasażera dotrzeć. Jak dla mnie Małopolska i Norwid pozostaną EX, jednak na odcinku Warszawa- 3miasto będziemy kupować na nie bilety w taryfie TLK z miejscówką.
Te zmiany z taryfami są naprawde ciekawe. Teraz będzie można, przykładowo jechać TLK Norwid z Trójmiasta do Warszawy i przesiąść na TLK Wysocki do Katowic, zaoszczędzając znacznie na podróży. Finansowo podróż stanie bardzo atracyjna, czasowo mniej, ale przy braku EX Klimczok Gdynia - Bielsko, jazda TLK Gdynia - Wawa - Katowice, naprawde robi ciekawą alternatywą w porównaniu do kiepskiego składu Dokera jadącego coraz dłużej.
Wszystko zależy od tego jaka stacja postojowa będzie zestawiała "Norwida". Jeżeli Grochów, to zapewne pozostanie w obiegu z "Kościuszko" i wtedy wagony się nie zmienią. Ale szczerze powiem, nie bardzo chce mi się wierzyć, że na TLK będzie jeździł Z2B czy 154A, lub 139A-Op. Obawiam się, że "Kościuszko" może jeździć w obiegu sam ze sobą a na "Norwida" dadzą jakieś krakowskie czy gdyńskie złomy. Ale nie ma co przesądzać, 1 kwietnia coraz blizej, i będziemy się mieli okazję o tym przekonać. Natomiast same zmiany w taryfie są moim zdaniem świetnym posunięciem i jest to ostatni dzwonek jeżeli IC nie chce stracić na trasie do Trójmiasta tych resztek wiernych podróżnych którzy jeszcze pozostali.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum