Wysłany: 06-09-2012, 10:11 Kurs na licencje maszynisty w Warszawie
Warszawskie Centrum Edukacyjne - MATEL SERVICE oraz Centrum Kształcenia i Doskonalenia - Szkolenie Kadr Kolejowych s.c zaprasza na kurs kwalifikacyjny na licencje maszynisty.
Start: 17.09.2012
Zakończenie: 05.11.2012r.
Cena kursu: 4 060'- Przy zapisie wymagane wpisowe w kwocie 1/3 ceny kursu. Miejsce szkolenia: Zespół Szkół im. inż. Stanisława Wysockiego w Warszawie.
Cena obejmuje szkolenie teoretyczne i praktyczne, materiały szkoleniowe oraz konsultacje z wykładowcami.
Warunkiem uruchomienia kursu jest uczestnictwo w grupie liczącej minimum 15 osób.
Możliwość rezerwacji noclegów w Zajeździe MAJAWA położonym w odległości ok. 50m od miejsca szkolenia w kwocie 35-50zł brutto za dobę/os oraz skorzystania z wyżywienia w lokalu TAWERNA w odległości ok. 200m od miejsca szkolenia - cena 25-30 zł/os za śniadanie oraz obiado-kolację.
Kursy prowadzone są przez wyspecjalizowaną kadrę wykładowców i lektorów, czynnych pracowników spółek i instytucji kolejowych legitymujących się bogatym i wieloletnim doświadczeniem zawodowym i praktyką działania. Dysponujemy również bogatym zapleczem dydaktycznym, a także symulatorem jazdy.
W przypadku zgłoszenia się mniejszej ilości osób, termin rozpoczęcia kursu ulegnie przesunięciu.
UWAGA!! Możliwość uruchomienia kursu weekendowego.
Ze względu na liczne telefony i zapytania podjęliśmy decyzję o możliwości uruchomienia kursów weekendowych. Minimalna liczba osób, wymagana do uruchomienia kursu powinna liczyć 20 osób.
Kursy poza Warszawą.
Możliwość zrealizowania szkolenia poza Warszawą. Grupa powinna liczyć min. 15 osób.
Chmielna to bardzo specyficzna ulica. Są to niejako dwie ulice, oddzielone Złotymi Tarasami, PKiN i Placem Defilad. Zachodni odcinek Chmielnej ciągnie się na zachód od Al. JP II (dzielnica Wola), natomiast odcinek wschodni na wschód od ul. Marszałkowskiej (dzielnica Śródmieście). Jak ktoś nie wie to może się zamotać. Numer 98 znajduje się na rogu przy Al. JP II, na zachód od Dworca Centralnego.
Obecnie symulator jazdy przechodzi gruntowny remont włącznie z ekranami. Drugą nowością będzie symulacja sytuacji nadzwyczajnych m.in. wtargnięcia samochodów przed nadjeżdżający pociąg.
Dziękuję za sprecyzowanie adresu siedziby naszej firmy, faktycznie potencjalni słuchacze mogliby mieć problem z dotarciem
Wszystko zależy od słuchaczy i czasu, który będą chcieli spędzać na wykładach.
W zamyśle mamy dwa warianty terminowe:
Wariant A.
Piątki, Soboty, Niedziele
Wariant B.
Soboty, Niedziele
Pozostaje jeszcze kwestia czy zajęcia będą odbywały się co weekend, czy co drugi. I tu też chcąc mieć na względzie dobro słuchaczy, nie chcemy niczego narzucać, jednak wiadomo, im dłuższe przerwy, tym kurs będzie trwał dłużej. A decyzje podejmiemy na podstawie zgłoszeń i wyrażonych chęci przez osoby które się zapisują.
Kurs trwa dokładnie 272 godziny. Przy wariancie B wychodzi mniej więcej 11 weekendów.
Matel i inne tego typu pseudo ośrodki szkolenia maszynistów musza się spieszyć ze zgarnięciem kasy od ludzi. Niesługo wejdzie poprawka do rozporządzeń i stosując chociażby zapisy decyzji komisji eurpoejskiej z zeszłego roku w sprawie ośrodków szkolenia taka instytucja przestanie mieć rację bytu.
Napiszę tylko w skrócie: nie mają własnej kadry wykładowców, zaplecza technicznego, taboru do szkolenia, etc.
Jak zwykle bywa w naszym kraju, najpierw implementuje się przepisy unijne, bez żadnego zastanowienia. Potem rosną, jak po deszczu różne dziwne twory, które podobno szkolą, a później dopiero urzędnikom z ob. MTiGM przychodzi do głowy, że jednak jakaś tam Genowefa ze Stargardu Szczecińskiego, w dni powiszednie handlująca burakami i marchewką, nie jest w satnie wyszkolić na dostatecznym poziomie maszynistę.
Może i masz rację, ale ja to tak rozumiem, że licencja to takie wprowadzenie, które ma określić czy wogóle ktoś nadaje się na to stanowisko (np. badania lekarskie). Fakt, że słono sobie życzą ci co szkolą prywatnie za taki sprawdzian, ale to już inna bajka. Wiadomo, że to główne szkolenie przechodzi się już u przyszłego pracodawcy, tak mi się wydaje choć może się mylę...
No właśnie niestety jest tak, że uzyskanie licencji wcale nie określa, że ktos nadaje się na maszynitę. Kolego .... kasa na naiwnyc się liczy, to jest priorytet.
Jeżeli rzeczywiście chcesz być maszynistą wg nowych uregulowań, to zgłoś się bezpośrednio do przewoźnika, który ma prawo szkolić.
to zgłoś się bezpośrednio do przewoźnika, który ma prawo szkolić.
A pokaż mi przewoźnika, który zrobi to nawet jeśli nie za darmo to w weekendy a potem Cię przyjmie do pracy?
Wszyscy przewoźnicy chcą już ludzi z gotowymi papierami a takie kursy z tego co widzę pozwalają to uczynić.
Kolejówkę skończyłem 8 lat temu i nie znam się dokładnie na dzisiejszych przepisach ale chyba taki certyfikat byłby dużym plusem?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum