i w Rzepinie BWE.
"Chopin" zmiana w Bohuminie a pomocnik z do Katowic.
"Szczecinianin" War.Wsch.-Szczecin Gł. zmiana w Kutnie, Poznaniu w drodze powrotnej tylko Poznań.
"Karkonosze" zmiana w Katowicach i Wrocławiu
"Wieniawski" zmiana w Warszawa Wsch.
choć możliwe, że mogły się pozmieniać obiegi.
Aktualnie monciaka np nie prowadzi gdynia a jezdzilizmy nim naset do malborka, teraz pewnie obrabia go olsztyn/ilawa z trojmiasta. Ogolnie plaby wakacyjne mocno roznia sie od tych z innych miesiecy roku.
Ja znam, więc napiszę kilka ciekawostek.
Maszyniści, którzy rano jadą Lechem do Warszawy, wracają tym samym składem do Poznania.
Maszyniści, którzy jadą rano Lubuszaninem do Warszawy, wracają Podlasiakiem.
Maszyniści jadący rano Podlasiakiem do Warszawy, wracają Kiepurą.
Mechanik prowadzący rano Bałtyka z Poznania, dojeżdża do Bydgoszczy Głównej, następnie jedzie na sucho do Torunia Głównego, skąd przyprowadza do Poznania Jezioraka.
Analogicznie wygląda sytuacja z popołudniowym Jeziorakiem i powrotnym Bałtykiem.
Mechanik prowadzący z Poznania Rozewie, kończy służbę w Gdyni skąd wraca na sucho do Poznania.
Mechanik prowadzący z Gdyni połączone składy Bachusa i Czartoryskiego, prowadzi Bachusa do Poznania.
Mechanik prowadzący Orkana z Poznania do Wrocławia, wraca Uznamem.
Maszynista jadący Sielawą z Poznania do Wrocławia, wraca Przemyślaninem.
Maszyniści jadący Lubuszaninem do Zielonej Góry, śpią na loku do rana i wracają nim do Poznania.
Wszystkie składy na trasie Szczecin-Poznań prowadzą maszyniści ze Szczecina.
Wyjątkiem jest Wiking, którego poznaniak jedzie wieczorem do Szczecina, śpi w Szczecinie i rano wraca nim do Poznania kończąc służbę.
Maszynista jadący rano Sielawą do Torunia, czeka tam na powrotny skład do Poznania.
Wszystkie w/w obiegi należą do poznaniaków.
Sezonowe TLK: Podhalanin, Bryza i Szyper, na odcinku Poznań-Katowice, lub Katowice-Poznań prowadził jeden maszynista, bez podmiany na tym odcinku. Podhalanin należał do poznaniaków, reszta do katowiczan
Jeśli chodzi o BWE to z Warszawy do Rzepina warszawiacy jadą 17001 i wracają na sucho do stolicy. Zdarza się również, że warszawiacy jadą z Rzepina do Warszawy na 71002. Poza tym poznaniacy jeżdżą zarówno do/z Warszawy jak i do/z Rzepina. Maszyniści wsiadający w Rzepinie jadą do Frankfurtu, gdzie zostają zmienieni przez niemieckich kolegów.
Mechanicy przyjeżdżający Panoramą do Poznania, wracają BWE, lub Gałczyńskim.
W niedalekiej przyszłości postaram się uzupełnić moją wypowiedź.
Znajomy mechanik z Poznania mówił mi, że poznaniacy jeżdżą Rozewiem z Poznania do Gdyni i Bachusem z Gdyni do Poznania (Oczywiście nie na jednej zmianie, bo nie wyrobiliby się w 12h)
W lipcu jechałem Bachusem z Gdyni do Poznania i na czele połączonych składów Czartoryskiego i Bachusa jechała EU07-145. Jeden mechanik prowadził skład całą trasę i z tego co mi wiadomo, kończył służbę w Poznaniu.
Być może jest tak, że te obiegi są zmienne i raz jeździ Poznań, a raz Gdynia.
Skoro tak mówisz to niech tak będzie
Skoro mówisz, że znasz plan to mam pytanie jak wygląda sprawa na Gwarku, Słowińcu, Kaszubie, Neptunie, 'bezimiennym' Piaście, Mieszku, Bałtyku i Pomorzaninie ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum