Do Zakopanego powinien być weekendowy przyśpieszony regio zatrzymujący się jedynie na stacjach tych co TLK+Skawina i Rabka wyjazd z Krakowa ok. 5.30,a z Zakopanego ok. 20. Taki pociąg jadący na EZT byłby tak czasowo jak i cenowo konkurencyjny dla TLK i EIC, a przy ofercie PWDC za 16zł nawet dla autobusów. Przy rozkładzie ułożonym bez długich postoi na mijanki mógłby się zmieścić w czasie 2.40 godz.
Są tabele dla Katowic i Zakopanego. Ciekawe czemu dopiero teraz, skoro daty mają listopadowe? Wysłałem już moją opinię do PR i UM. Na "mojej' trasie (Kraków-Trzebinia) jest całkiem nieźle i gdyby nie cięcia ranne i wieczorne, byłoby niemal super. Nie wiem też ile jest (D), ale chyba więcej niż teraz.
Co do trasy katowickiej to liczyłem na przywrócenie uwalonego w zeszłym roku wieczornego regio Katowice-Kraków.
IR Łokietek powinien jeździć codziennie, a nie tylko w niedziele najlepiej na odc. Katowice-Kraków jako regio bo jest właśnie w tych godzinach co ten uwalony regio.
Nie dość, że skopali rozkład REGIOPlus Rzeszowianin i zrobili z niego osobówkę to od 12.12. do 30.04 jego czas przejazdu Tarnów - Kraków wynosi 1h50min. Gratulujemy kulejarzom i życzymy przyjemnej podróży dojeżdżającym do pracy. Albo to błąd HAFASA, albo tak się uwala kolej w Małopolsce na najbardziej dochodowej trasie.
Piszcie listy no nowego Marszałka (zaadresowane bezpośrednio na marszałka z imienia i nazwiska), - bo dzisiaj w Radio Kraków chwalił się nowym rozkładem, więc może trzeba go wybudzić ze snu
Krzysztof21 -Usunięty- Gość
Wysłany: 07-12-2010, 20:09
Dokładnie. Piszcie do nowego marszałka i informujcie o tym, jaki naprawdę jest nowy rozkład. A jest fatalny. Najgorszy od lat.
Piszcie też do mediów! Każdy list, pismo, apel, wniosek, jaki kierujecie do marszałka Sowy, wysyłajcie od razu do mediów! "Gazeta Krakowa", krakowski dodatek "Gazety Wyborczej", TVP Kraków, "Kronika Beskidzka, "Tygodnik Podhalański", Radio Kraków itd. Cierpliwie. Z czasem dziennikarze zaskoczą, że coś jest na rzeczy i sami zaczną węszyć.
RECE OPADAJĄ
A JESZCZE POJAWIŁA SIĘ INFO O KOLEJNYCH KASACH KTORE POLECA CHORE I TYLE> JESZCZE TAK ZLE NIE BYLO
A na marginesie cholera mnie bierze jak patrzę na "inteligentne" działania i jeszcze chwalą się jaki to nowy rozkład bedzie super/ moze dla krakowa czy innych duzych miast tak, ale ile ludzi ucierpi z lokalnych miejscowosci...
jak można notorycznie spieprzac te same linie. Nie dość że oferta jest zenujaca to jeszcze ja niszcza. I do tego wszechobecne likwidowanie kas, przed swietami czy na nowy rok. jak tak dalej pojdzie to dojdzie do tego polowa tras to bedzie linai nieczynna, czesc na ZKA, a po poczekalniach i kasach nie bedzie sladu.
To taki prezent widocznie dla ludzi pokazujacy" rozwoj"kolei.
Zreszta każde wojewodztwo dba o oferte a u nas tylko likwiduje sie co sie da.
I tak sobie mysle, że moze lepiej zeby dac PR czerwone swiatlo, bo realizacja ich zadan jest na coraz nizszym poziomie. Dotacja z roku na rok rosnie, a pociągow i czynnych lkinii ubywa.
( a potem spece będą się dziwić, ze im przychody spadają, to może od razu lepiej wprowadzic zka na wiekszosci linii zamknac wszystkie poza paroma kasami a zaoszczedzone pieniadze podzielic na premie...
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
To Ty pisałeś o likwidacji Grybowa co mnie zamurowało
[ Dodano: 08-12-2010, 11:30 ]
A co do tego Krakowa. To nie ukrywajmy w porównaniu do reszty woj tu nie ma co narzekać. Choć niestety cięcia się pojawiły. Nie wiadomo co będzie z tymi międzynarodowymi. Wciaż może jest płonna nadzieja, że przynajmniej osobówkę dadzą. A co do brakku rozwoju SKA niestety masz rację i dobrze to nie wyglada. SKA powinna kursować tak jak składy do Wieliczki. I to na Skawinę, Spytkowice, Kozłów. SKA powinna łączyć Kraków z wszelkimi regionami w obrębie miasta i kursować w takcie przynajmniej 30 min,żeby być konkurencją. To parę składów niewiele da. Poza tym SKA musi współpracować z MPK , aby zapewnić komunikację nietylko pomiędzy miejscowościami wokół Krakowa ale i w obrębie miasta.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Dla Żywca nie ma KKA. Może nie będzie nic, skoro KKA się nie podoba?
Co do Grybowa - taki żart kris123 w Ciebie wymierzony. A z ciekawości - ile biletów na dzień sprzedaje się w Grybowie i w jakich relacjach najczęściej. Bo np. w Nowym Sączu sporo Kraków-Warszawa sprzedają, choć i tak moim zdaniem 1 kasa PR, w szczycie wzmocniona 2 by wystarczyły. Po co więc kasa PKP IC?
Co do dużych miast - masz antyprzykład - Częstochowa.
Ogólnie jest sprzedanych blisko 70000, ale nie wiadomo w jakim okresie
Po drugie średnio zależy od dnia. Są dni ze sprzedażą 30 biletów są i z 70. najcześciej relacja Kraków-Nowy Sącz oferta 506 i często szkolny. Pojawiaja sie także tarnów -Krynica i Nowy Sącz-Tarnów. Sporo biletów 506, najczesciej ulga 71 DSJ
[ Dodano: 08-12-2010, 11:38 ]
A co dożartu to z PR nic nie wiadomo.Rabka miała 65000 i poleciała. A jako ciekawostkę Ci podam, że w Rabce sprzedaż 30 do nawet 100 w sezonie ,najczesciej Kraków-Rabka of 506 oraz rabka-Zakopane 506 rezerw na ekspresy od Chabówki na Krakó i Wawa, czesto przewozy grupowe, oraz miesięczne na zakopane i suchą
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Największym skandalem jeśli chodzi o Kraków jest to że stolica Małopolski zostaje pozbawiona połączeń międzynarodowych(zostaje tylko Hamburg i Bohumin).A dawniej z Krakowa były bezpośrednie pociągi do Koszyc,Budapesztu,Pragi,Bratysławy,Kijowa,Odessy,Lwowa,Bukaresztu,Berlina czy Żiliny.
Lwów i Berlin zostają. Bratysława i Budapeszt też.
A to największy wstyd. 2-gie miasto w Polsce pod względem ilości mieszkańców, kulturalna stolica Polski, duży ruch turystyczny, blisko na Słowację, do Czech, na Ukrainę, do Niemiec w zasadzie też. A połączeń kolejowych międzynarodowych tyle, co kot napłakał.
A kto bedzie tymi pociagami miedzynarodowymi jezdzil. Dla zd ecydowanej wiekszosci Polakow szczytem luksusu jest TLK za 50 zl Taryfa TCV nie dla nas. Ciekawe jak dlugo utrzyma sie polaczenie Szczecin-PRAHA przez Berlin, przy cenie ok 100 Euro, gdyby tyle mogli i chcieli placic Polacy za polaczenia miedzynarodowe, napewno byloby by mnóstwo pociagow tego rodzaju, z kazdego wiekszego miasta i w rozne strony
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum