Oczywiście mogą być od tego minimalne odstępstwa, szczególnie jeśli chodzi o SA104, którego widziałem jedynie na zdjęciu. Co do pojazdów z Pesy i Newagu jestem absolutnie pewny. Kolzam też był na pewno jeden, ale dawno go nie widziałem.
SN82 i SN83 jest na pewno w liczbie czterech sztuk (a może nawet w pięciu?). Bodajże po dwa dwuczłony i dwa pojedyncze. Dwie poszły na Słupsk - Szczecinek, dwie stacjonują w Chojnicach (po jednym z każdego).
SA109 stoi przed halą, powinni go uruchomić do wiosny. Z ciekawostek to jeden (opolski) stoi przed szopą i czeka na rewizję. A małopolski jest chyba w trakcie albo już nawet po. Także te Kolzamy to w Chojnicach często goszczą. SN81 oczywiście jeździ (najczęściej Chojnice - Szczecinek). Za to SA104 częściej widywany jest na Chojnice - Kościerzyna.
SA101-002, do kasacji.
Jak Newagi "usprawnią" to tabor pod względem szynobusów będzie prezentował się całkiem całkiem. Brakuje tylko jakiś zastępców bip, bo te jak wiadomo powoli idą w odstawkę (choć na Hel latem będą na szczęście jeszcze jeździć i na TURze pewnie też) Oby wszystko było sprawne i będzie OK. Zresztą w Pomorskiem na braki taborowe akurat narzekać nie możemy...;-)
Obecnie nie ale wcześniej bywało z tym różnie. A i przy okazji taboru mamy dość na teraz ale biorąc w perspektywie odcinki Kartuzy-Gdynia i Bytów-Kościerzyna to taboru jest nadal mało. Z drugiej strony jeśli by ruszył Kościerzyna - Bytów to część (i to pewnie spora) jadąc do Gdyni wybrała by pociąg co spowodowało by zniknięcie małych szynobusów z Gdynia-Kościerzyna. I konieczność kupna czegoś większego.
_________________ Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Do tej pory jakoś nie przeszkadza peerom wozić ludzi w szczycie SA103 na Gdynia - Kościerzyna. Już w Gdyni często zapełnienie wygląda na 200% ;] już widzę jak robią coś z tym w wakacje. Bipa do Kartuz, hehe. A jak SP32 poszły do Wielkopolski, to będą ciągnąć fiaty, bo przecież pasażer jest najważniejszy!
SA103 jeździ bo są przejściowe chwilowe tzn. nie jadą Newagi a SA102 się rozbiło. Jakby jakiś inny większy szynobus był wolny to by SA103 pojechało gdzieś indziej.
_________________ Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
@yusek, chwilowe problemy to oni mają bez przerwy. Przeszło rok temu albo i więcej, wracaliśmy z wujkiemczarlsem z Somonina to jechał SA103 nabity na 300% a i tak do Gdyni zrobiła się frekwencja 390%. Smród w środku nie do opisania a okna oczywiście wszystkie pozamykane...
_________________ Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Widać ktoś Laskowika nie oglądał. Ale w zasadzie patrząc, że do Chojnic jeżdżą czasem SM42+120A to powinni dać SA103 na Kościerzyna - Chojnice a z Kościerzyny do Gdyni SM42+2x120A lub może i nawet Bipa ale wówczas pewnie coś z grzejką.
_________________ Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
W Chojnicach stoi chyba z 15 "bohunów".Co PRy zamierzają z tym zrobić?Jakby je uruchomić i do tego mieć kilka sprawnych lokomotyw poza SU/SM42,to nie tylko nie brakowało by taboru na ewentualne "zaszynobusy",ale możnaby uruchamiać nowe pociągi.
W Chojnicach stoi chyba z 15 "bohunów".Co PRy zamierzają z tym zrobić?Jakby je uruchomić i do tego mieć kilka sprawnych lokomotyw poza SU/SM42,to nie tylko nie brakowało by taboru na ewentualne "zaszynobusy",ale możnaby uruchamiać nowe pociągi.
Bodajże tylko 5 czy 6 lokomotyw SP32 poszło do Krzyża. Także chyba nie wszystkie...
Niedawno widziałem na Regio do Tczewa SP32, ale przeniesienie za nic mnie nie dziwi. PRy mają braki taborowe w pewnych rejonach, a tu w Chojnicach trochę tego jednak stoi. Bohunów jest chyba nawet więcej niż 15 (jest ich taki jeden ładny rządek na bocznym torze od strony peronów 3,4 i 5) mam nadzieję, że je odpalą. Lokomotyw sprawnych nie powinno brakować. Swego czasu (lato 2009) zdarzało się, że na TURze były bohuny.
SA103 - 006 ostatnio dość często pojawia się na Chojnice - Kościerzyna. Niedawno jednak miał mały wypadek...
http://www.weekendfm.pl/?n=32312
Oddadzą wszystko i latem będzie +40 stopni to znów pesy i newagi zdechną i nie będzie czym jeździć. Zero myślenia o rezerwie taborowej. Pamiętam w 2006 jak byłem pierwszy raz w Chojnicach... pełno bip, od zarąbania fiatów, bonanz, klas... I co chwila jakiś fiat z bipą jechał... Teraz to jest jedna wielka żenia.pl
_________________ Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Warto wspomnieć, że aktualnie wszystkie pomorskie szynobusy należące i do PR-ów i do UMWP są sprawne. Pomorski Zakład Przewozów Regionalnych ma nawet rezerwę w szynobusach którymi może dysponować ;-)
Paweł. Jeśli by na jakieś trasie np. Chojnice-Kościerzyna sprzedawano by codziennie np. na poranny pociąg 500 biletów (na całą trasę) to by jeździła Bipa a nawet z doczepionym 120A.
A teraz sytuacja tam jest taka. Lubiana robi albo i nie, Kaszub redukuje zatrudnienie, stocznia w Gdyni padła w Gdańsku nie zatrudnia. Statkami już się mało wozi.
Sami uczniowie nie utrzymają składu SU45+Bipa, a reszta jeździ samochodami.
Moim zdaniem jednak przydał by się jakiś konkretny remont pomiędzy Lipuszem a Chojnicami bo z Lipusza do Kościerzyny jest już w miarę.
_________________ Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Warto wspomnieć, że aktualnie wszystkie pomorskie szynobusy należące i do PR-ów i do UMWP są sprawne. Pomorski Zakład Przewozów Regionalnych ma nawet rezerwę w szynobusach którymi może dysponować ;-)
To z pewnością chwilowa zbieżność okoliczności, że Przewozy Regionalne dają radę - sprzyja im szczęście, jak tylko zaczną się problemy znów ujrzymy ich niekompetencję
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum