Virakocha, wiesz z frekwencja na tej linii to ja nie jest obezznany. Ale skoro zachowała się jedna linia w kraju ze calorocznie jezdza Bipy to chociaz niech ona jedna zostanie. Najlepsztym rozwiązaniem jest podsył ujawniony z kołobrzegu.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 28-07-2010, 16:11
Nie nie jest to jedyna:P (wolsztyńska) A z resztą Bipy już są tak stare że nawet SN83 wydaje się pojazdem z innej epoki. Uważam że należy wydłużyć ze 2-3 obiegi ze Szczecinka do Ustki przy dobrym skomunikowaniu na Poznań i Szczecin a SN83 może być podsyłany z Chojnic
Virakocha, no coz mamy inne zdania na ytemat bip tam jezdzacych. no ale zobaczymy co przedstawi PR w nowym rozkladzie na tej linii.
pozdrawiam
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Trasa Słupsk - Ustka przez trzy taryfy może stracić swój potencjał.
Taryfa Pociągu Słonecznego, którego trasa została w tym roku wydłużona o odcinek Gdynia - Słupsk - Ustka, na newralgicznym odcinku pomiędzy dwoma ostatnimi miastami nie będzie atrakcyjna dla pasażerów. Kwestia honorowania biletów Przewozów Regionalnych dopiero „jest analizowana”. Wszystko wskazuje na to, że na 17-kilometrowym odcinku linii obowiązywać będą trzy różne ceny za przejazd trzech różnych przewoźników. To z pewnością nie przyciągnie pasażerów.
6 zł za przejazd „Słonecznym” ze Słupska do Ustki.
22 czerwca ruszy sprzedaż biletów na przejazd pociągiem „Słoneczny” w ofercie specjalnej na odcinku Słupsk - Ustka. Podróżni mogą odbyć przejazd na tej trasie za 6 zł.
Jak uczynić pociąg nieatrakcyjnym? Zapraszam do Ustki…
Linia kolejowa Słupsk – Ustka, po której od 13 grudnia przestaną jeździć pociągi, to przykład modelowego wręcz zaniedbania oferty oraz nieinwestowania w rozwiązania mogące przyciągnąć pasażerów.
17-kilometrowy odcinek linii kolejowej pociągi pokonują w 20 minut, a przyspieszone, nawet w 16 minut. Z takim czasem jazdy pociąg jest bezkonkurencyjnym środkiem transportu pomiędzy niemal 100-tysięcznym Słupskiem a 16-tysięczną Ustką. Stacja w Słupsku zlokalizowana jest niemal dokładnie w sercu miasta, lokalizacji usteckiej też nie można wiele zarzucić.
Ustka inwestuje w węzeł transportowy. Chce powrotu całorocznych pociągów.
Miasto Ustka podpisało umowę na budowę ciągów komunikacyjnych przy dworcu kolejowym. Wkrótce rozpoczną się też prace związane z budową nowego centrum przesiadkowego w tym miejscu. Problem jest jednak zasadniczy: w Ustce nie ma całorocznych pociągów pasażerskich.
Trwa walka z czasem na linii Słupsk – Ustka. Czy pociągi wrócą 20 czerwca?
Trwają gorączkowe prace na linii 405 od Słupska do Ustki. Linia ma być gotowa do wznowienia sezonowego ruchu pociągów 20 czerwca, tymczasem prace trwają.
Dopiero 7 czerwca okazało się, że wykonawca nie zdołał wykonać wszystkich potrzebnych prac na odcinku linii 405 między Słupskiem i Miastkiem, co zaskoczyło lokalną społeczność, oczekującą powrotu pociągów od ponad 2 lat. Tam pociągi mają ruszyć dopiero na początku lipca.
Całoroczne pociągi PKP Intercity do Ustki „po spełnieniu warunków technicznych”
Ustka rozpoczyna właśnie na gruncie inwestycję związaną z budową nowego centrum przesiadkowego przy dworcu kolejowym w tym mieście. Poseł Zbigniew Konwiński zapytał resort infrastruktury, czy jest szansa na to, by pociągi PKP Intercity kończyły w tym mieście bieg nie tylko w sezonie letnim.
Ustka – wakacyjni pasażerowie 2100 pociągów korzystali z nowych peronów.
Od 20 czerwca do września z nowych peronów w Ustce skorzystali pasażerowie blisko 2100 pociągów. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. dostosowały je do dogodnej obsługi osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Będzie dodatkowo winda z peronu nr 1 na wiadukt. Inwestycja realizowana jest ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego.
14 par pociągów między Słupskiem a Ustką już najbliższej zimy.
Przewozy Regionalne, na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, uruchomią już za kilka lub kilkanaście tygodni stałe, codzienne połączenie między nadmorską Ustką a Słupskiem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum