Ciekawe po co zmienili kabinę na klapę od kibla? W przypadku EN57 <1900 jest to jeszcze śladowo uzasadnione, ale cięcie kabin w ED72, EW60, EW58 i EN57-19xx to zbrodnia i zbędne wywalenie kasy - lepiej było dać patyki połówkowe...
Ciekawe czy świętokrzyskie z niego skorzysta, jak EN71 przesłali do Trójmiasta....
4 krótkie elfy powinny w tym roku dojechać. Kible są potrzebne w stronę Częstochowy i Krakowa/Katowic. Chyba, że zamienią je na 4-członowe elfy, choć na Katowice zdarza się dwuklop i nie jest on pusty.
Co do EN81 to biletomaty raczej nie działały - mają ruszyć wraz z przyjazdem elfów.
Co do kiblostanu - to są nadal 2 szt EN71 - ciekawe gdzie stacjonują - w Kielcach ich nie ma, w Skarżysku też nie...
Jechałem z dwa tygodnie temu EN71-001 i pisało na nim że jest krakowski .
No to już rozumiem dlaczego na Wieliczka-Oświęcim nie jeżdżą te EN71 z zużytą dermą, tylko te najwygodniejsze, bo te jeżdżą tylko na tych Rzeszowach itd. Tylko zostawili nam plastk - EN71-036, widziałem go ostatnio na linii Wieliczka - Oświecim.
EN81-003 - Nie działa już od dłuższego czasu biletomat
Podejrzewam że to jeden z biletomatów Merony, które UM zamówił bez konsultacji z Przewozami. Nie dziwię się, że teraz PRy nie chcą brać na siebie doprowadzenia tych biletomatów do funkcjonalności, i użerania się z ich usterkami i obsługą.
W drugiej połowie 2014 na świętokrzyskie tory trafią 3 składy EZT (docelowo będzie ich 6) z Newagu ,czyli Impulsy w ramach Południowej Grupy Zakupowej
19 Impulsów dla PGZ
160 km/h i Wi-Fi w stronę Skarżyska, Ostrowca , Częstochowy i Krakowa-czekamy z niecierpliwością
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum