Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Znikające pociągi przez błędy urzędników
Autor Wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 16-12-2010, 13:59    Odpowiedz z cytatem

Bo tu powinna nastąpić zmiana w polityce firmy. Tak jak już pisałem, ściągnąć dobry tabor z zagranicy a 106 trzymać jako rezerwę.

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kopernik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Toruń

PostWysłany: 16-12-2010, 15:52    Odpowiedz z cytatem

Zamiast pieprzyć od rzeczy, może warto najpierw przypomnieć sobie zapisy SIWZ?

jeden z cytatów:

" W zakresie PAKIETU A (Pakiet spalinowy) zostanie przekazanych Wykonawcy do
wykorzystania w ramach świadczenia przewozów 13 autobusów szynowych typu SA-106 oraz
5 wagonów doczepnych typu SA-123 stanowiących własność Województwa KujawskoPomorskiego w formie użyczenia. "

Nie jest wprawdzie to zapisane jednoznacznie, ale ARRIVA po prostu musi korzystać z pesowskiego złomu.
Nie potrzeba także pożaru PESY, aby były braki taborowe - np. SA134-001 stoi tam już co najmniej dwa miesiące i jakoś nie bardzo wiedzą jak się do niego zabrać.
A np. SA106-001, który jakiś czas temu wrócił z przeglądu po chyba połowie roku, "złapał" w PESIE usterki, których nie miał, gdy był tam oddawany. W PESIE produkowaliby nawet widelce z defektem, a co dopiero mówić o szynobusach Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kowal331 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Gdansk

PostWysłany: 16-12-2010, 17:22    Odpowiedz z cytatem

Czy w PESIE jest taka rotacja pracowników,że nie potrafią sobie poradzić z naprawa tego co sami zbudowali?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 17-12-2010, 13:13    Odpowiedz z cytatem

Trzeba mieć naprawdę narobione pod kopułą, żeby poranny pociąg do Bydgoszczy przyjeżdżał tak, żeby uczniowie nie zdążyli na 8 do bydgoskich szkół.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 17-12-2010, 13:17    Odpowiedz z cytatem

kopernik, z tego co napisałeś to rozumiem że Kuj - Pom kupił badziewie (SA106) i zmusza przewoźnika żeby z tego szajsu korzystał bo jak nie to mogą mieć sprawę o niegospodarność - kupili za grube miliony a stoją nieużywane...

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 17-12-2010, 16:49    Odpowiedz z cytatem

Nie. Na dłuższe trasy tabor zza granicy, a stoszóstki na trasy krótkie. Albo trakcja ukrotniona na wypadek defektu jednego plastika, drugi mógłby go pociągnąć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 19-12-2010, 16:58   

Te badziewia jak nazywacie SA-106 w roku 2004 zakupiło większość województw ,więc kuj-pom nie jest odosobnione

[ Dodano: 19-12-2010, 17:07 ]
Co do lini Działdowo -Brodnica nie będzie tam wznowienia ruchu pociągów ,ponieważ UM WM nie chce dołożyć ani grosza o tym już 2 lub 3 lata temu na jednej z konferencji prasowych informował marszałek woj kuj- pom Pan Całbecki i taka jest prawda
Powrót do góry

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 19-12-2010, 17:10    Odpowiedz z cytatem

gryff, ile km tej linii jest w warmińsko-maz.?

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 19-12-2010, 17:13   

Z Działdowa do granicy województwa jest ok 30 km
Powrót do góry

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 19-12-2010, 17:18    Odpowiedz z cytatem

Pozostaje więc tylko uruchomienie pociągów czysto komercyjnych, coś na wzór AE na tych 30 kilometrach...

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 19-12-2010, 17:26    Odpowiedz z cytatem

Odpowiedź jest tutaj: http://www.plk-sa.pl/fileadmin/PDF/mapy/mapa_linie_kolejowe_polska.pdf

Jeśli przyjmiesz że stacją graniczną (ładnie brzmi, prawda?) jest Gutowo Pomorskie, to od Brodnicy do Gutowa jest 19,998km, a od Gutowa do Działdowa (War-Maz) jest 35,258km.
Jeśli założysz na linii 6 par pociągów całorocznych, oraz dopłatę do pociągu w wysokości 17,99 zł/poc km (za tyle będzie jeździła teraz Arriva), to dla olsztyńskiego odcinka dziennie będziesz miał 6*2*35,258km*17,99zł = 7611,50 zł. W roku da to 2 778 197 zł.
Jak jest obecna dopłata UM-u? Nie wiem. W sezonie 2007/2008 było to 24mln zł. W sezonie 2009/2010 było to 27mln zł. Niestety nie mam danych aby porównać pracę przewozową (pociągokilometry), a to jest bardzo ważny element przy mówieniu o pieniądzach i efektywności ich wykorzystania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 19-12-2010, 19:31    Odpowiedz z cytatem

Teraz pozostaje pytanie: czy uruchomienie kilku pociągów komercyjnych na terytorium województwa Warmińsko - Mazurskiego relacji na przykład Chojnice - Działdowo, Laskowice - Działdowo - Grudziądz - Działdowo i Brodnica - Działdowo, spowoduje iż wkład wniesiony na uruchomienie tego odcinka po roku się zwróci ? Ile by musiał kosztować bilet, ile by musiało być pasażerów żeby te ~2 778 197 się po roku zwróciły lub wygenerowały minimalny zysk.

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 19-12-2010, 23:05    Odpowiedz z cytatem

Trochę szkoda, że tych pociągów Bydgoszcz - Sierpc - Bydgoszcz nie pociągnęli kawałek dalej, do Płocka. Może i nie cieszyłby się frekwencją zapewniającą zysk, ale korzyści wizerunkowe byłyby znaczne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 19-12-2010, 23:10    Odpowiedz z cytatem

Jeżeli frekwencja byłaby 0% to jestem na nie. Jeżeli na Sierpc - Płock na SA106 frekwencja by była powiedzmy te 30% to jestem za. Poza tym KONIECZNIE więcej kursów na Toruń - Sierpc, dwie pary to ZA MAŁO.

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 19-12-2010, 23:14    Odpowiedz z cytatem

Stan taborowy raczej nie pozwoli na uruchomienie dodatkowych Toruń - Sierpc. Nie wiem, jaka jest frekwencja w szynobiustach KM na Sierpc - Płock, ale należy pamiętać, że w pociągach Bydgoszcz - Płock - Bydgoszcz byłaby ona większa z oczywistych względów. Myślę, że jakieś 30-40% miejsc w SA106 by udało się zapełnić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl