Jestem na 100% pewny, źródła podać niestety nie mogę, że PKP IC nie ma w tym rozkładzie zamkniętej oferty przewozowej co związane jest z niezamknięciem obiegów wagonów. PKP IC jeździ na czym się da, zbierają wagony z całej Polski, a potem mamy takie kwiatki.
EIC Norwid widziany 24 grudnia w Działdowie miał dwie jedynki z czego ta dryga była czerwona, tak to ta rąbnięta z PR
I taka sama jedynka jechała na EIC Beskidy do Katowic.
[ Dodano: 31-12-2010, 00:13 ]
na EIC Beskidy do Bielska z Warszawy oczywiście w dniu 30 grudnia.
Wreszcie ktoś powiedział śmiało to o czym wielu z nas myśli od kilkunastu dni.
Ja sam widzę u mnie, że swoje dwa obiegi to ma tylko Przemyślak, Światowid i Gałczyński. Na Mewie, nowym Katowice-Szczecin i Galicji jeździ "beleco" typowe, co się nada to jedzie. Czasami nawet tylko dwie dwójki.
Haha, ja caly czas widuje EIC z Poznania czy Szczecina na TLKowskich wagonach, a slyszalem nawet ze w niektorych Eic jechaly zieloniaki Nie wiem, ludzie placa przeszlo 100zl za EIC a maja komfort niczym za 30zl. Nie do pomyslenia. Co do krotkich skladow, to juz chyba norma niestety. Przed zmiana rozkladu przykladowo powiem, bo jest ich wiecej, TLK Bialystok-Bydgoszcz, 16.40 odjzad z Warszawy Centalnej. Masa ludzi a tam 3 albo jak dobry dzien 4 wagony. Ludzie stoja jak bydlo. Moze zamiast jakis Pendolino IC zaiwestowaloby w kupno jakis wagonow
sasho33, 48101 ma obieg z d.Sołą. Skład teoretycznie Szczeciński ale wagony z Gdyni są normą. 38106 wagony wrocławskie,szczecinskie, grochowskie, przemyskie.
Szymek, dodatek B powinien byc już na conajmniej 2 tygodnie przed zmianą RJ.
ps. Wyjątkowo wypowiem się dobrze o policji - Panowie gratuluję.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Nie wiadomo co powiedzieć,gdy widzi się pociąg TLK mający pojemność miejskiego tramwaju.O ile w tramwajach ścisk można wybaczyć,bo podróż nie trwa zbyt długo,ale kilku(nasto)godzinna jazda w takich warunkach jest czymś niedopuszczalnym.Coraz więcej osób wybiera autobusy widząc w jakich warunkach PKP IC wozi pasażerów.PKSy często podstawiają dodatkowy autobus na dany kurs widząc że jest dużo chętnych.Sam tak swego czasu jechałem z Płocka do Gdańska,gdy kurs o godz 13.00 był obsługiwany dwoma wozami.
Faktycznie ,to były czasy! Przemyśl - Szczecin to były najdłuższe i najbardziej oblegane składy! Ale to "se nevrati" już chyba!
Aha! O ile w szczycie przewozowym i w wakacje na sezonówkach potrzeba dużo wagonów, o tyle w środku tygodnia czy w soboty, na tych relacjach powyżej, te 3 "dwójki" spokojnie teraz starczają a nawet są wolne przedziały!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum