Adams, no niezły pomysł z tą Szyndzielnią do Bielska, ale kurczę na Ezecie taki kawał...
no cóż może i EZT lepszy niz brak połączenia.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Przecież kible jeżdżą na dłuższych trasach ("Bolko" Wrocław-Lublin czy "Bursztyn" Katowice-Gdynia). Gdyby zorganizowali ED72 lub EN57 z wygodnymi materiałowymi siedzeniami to nie byłoby tak źle.
W przypadku Szyndzielni do Zakopanego skład wagonowy raczej nie byłby wskazany ze względu na 3 zmiany kierunku przez co zwiększyłby się czas przejazdu, a także brak możliwości wjazdu do Rabki.
Damian. A dlaczego "Szyndzielnia" do Żywca a nie do Zakopanego
Gdyby ten pociąg wyjeżdżał rano z Wrocławia i wieczorem wracał wyrabiałby się śmiało na jednym obiegu.
Właśnie dlatego nie;)
"Szyndzielnia" jeździ po południu z Wrocławia i jak sama nazwa wskazuje podstawowym obszzarem dla niej są okolice Bielska.
Więc taki IR do Zakopanego, rano z Wrocławia, to już nie byłaby Szyndzielnia tylko jakiś inny pociąg
@Klrzysiek
Ja napisałem że ten poranny pociąg jeździłby po trasie "Szyndzielni" w wydłużonej relacji do Zakopanego. Nawet proponowałem żeby się nazywał "Ornak"
A obecnie Szyndzielnia przechodzi na ostatni REGIO Bielsko Biała - Katowice, wywnioskowane po peronach. Szyndzielnia przyjeżdża na peron 1A w Bielsku zakończony kozłem oporowym, a ostatnie REGIO do Katowic jakieś 45 minut później zaczyna z niego bieg.
To nic pewnego . Opolskie jednostki nie obsługują połączeń Bielsko - Katowice . Poza tym w 45 minut można z łatwością odstawić jednostkę i podstawić inną .
Jak kształtuje się frekwencja w Szyndzielni od 1 marca ?? Czy połączenie nadal obsługują EN57 z PR Opole ? Oraz czy w niedziele jest zestawiona z 2 EN57 ??
W dziale o przeciekach dotyczących rozkładu jazdy 14/15 sporo plotek. W komentarzach do cytowanego poniżej artykułu również. Szczególnie dotyczących rychłej likwidacji InteRegio "Szyndzielnia". W zamian miałby kursować międzynarodowy pociąg z Wrocławia do Bohumina NIESTETY SUPER OKRĘŻNĄ TRASĄ PRZEZ RYBNIK I WODZISŁAW ŚLĄSKI zamiast najkrótszą przez Racibórz! Wynika z tego że PR'y chciałyby "zjeść ciastko i mieć ciastko"
Poczytajcie z resztą sami:
Jak na razie ciągle słyszy się o samych likwidacjach InterRegio, PR tych plotek nie dementuje. Widać że PR odchodzi od niedotowanych pociągów. Na "super okrężną" trasę trzeba poczekać, bo remont trasy przez Wodzisław chyba jeszcze się nie zaczął. Szkoda, że wg tych planów w tyłek znów dostaje Bielsko...
Szyndzielnia zostaje i pozostanie w terminach obecnych czyli pociąg typowo weekendowy. Nie wiem skąd tyle niepewności i mieszanie Szyndzielni z pociągiem do Bohumina...Popytajcie w UM-ach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum