No zupełnie inaczej to wygląda, niż dotychczas. Zadziwiające, że jeden schemat malowania tak neutralnie pasuje do tak różnego taboru.
Czy te maszyny też dostaną nowe numery?
Dwuczłonowy elektrowóz ET42-48 po wykonanej naprawie rewizyjnej została oddana do eksploatacji. Prace zrealizowała spółka PKP CARGO Tabor – Karsznice, która rozszerzyła profil działalności o naprawy rewizyjne tej serii lokomotyw.
Była to pierwsza, po niespełna 4 letniej przerwie ponownie wykonana naprawa rewizyjna lokomotyw ET42. Spowodowane to było przekazaniem do rezerwy długoterminowej na początku 2009 r. całej serii ET42.
W 2011 roku przywrócono do ruchu lokomotywy o numerze 001, 023, 027, 041 i 050, jednak to ET42-48 przeszła naprawę rewizyjną jako pierwsza.
Spółka PKP CARGO Tabor Karsznice utworzona została na bazie Działu Napraw Rewizyjnych oraz Sekcji Naprawczych części Centralnego Zakładu Spółki zlokalizowanych na terenie Zduńskiej Woli. Świadczy kompleksowe usługi w zakresie naprawy wszystkich maszyn elektrycznych będących własnością PKP CARGO S.A. oraz zainteresowanych przedsiębiorstw.
PKP Cargo przywróciło historyczne barwy kolejnej lokomotywie.
PKP Cargo SA w 16. rocznicę rozpoczęcia działalności przygotowało dla miłośników kolei urodzinową niespodziankę. Zaprezentowana zostanie lokomotywa ET42-029, którą odmalowano w historyczne barwy. Przewidywany jest także pokaz najstarszego egzemplarza tej serii, lokomotywy ET42-001.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum