Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
REGIOnalna ofensywa na lato 2011
Autor Wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 25-05-2011, 22:19    Odpowiedz z cytatem

Mijać można się Lipusz, Brusy orazLubni ale tam nie ma semaforów. Ogólnie pomiędzy Chojnicami a Kościerzyną przepustowość teoretyczna wynosi 19 par więc nie tak źle. A co do wschodu województwa to jedno lato będzie gorzej ale za to po remoncie będzie się śmigać a w węźle kościerskim na razie po staremu.

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

geordi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Lis 2009
Skąd: Malbork/GDN/POZ

PostWysłany: 25-05-2011, 22:54    Odpowiedz z cytatem

yusek: na jesień rozryją Malbork, Iławe i Hel (dzis byl artykul na rk). I pewnie zajmie im to tyle co z Tczewem, gdzie notabene połowa toru jest spartaczona. Rok babrania.
A lato 2012 rozryją Kościerzyne chyba?

_________________
2010: przejechane 14136km. Zarządom Kolejowych Przewoźników Pasażerskich życzę szybkiego bezrobocia!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 26-05-2011, 10:23    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A lato 2012 rozryją Kościerzyne chyba?

Raczej 2112 Very Happy Zanim tak jakiekolwiek prace się rozpoczną to minie tyle czasu że hej. Najpierw niech tę lipną PKM doprowadzą do końca...

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kuba_CH Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lis 2010
Skąd: Chojnice

PostWysłany: 26-05-2011, 22:40    Odpowiedz z cytatem

Od 23 czerwca pojawi się połączenie bezpośrednie w relacji Chojnice - Hel - Chojnice (przedłużenie TUR-a, który wyjdzie już o 6:51)

Pojawi się też bezpośrednie połączenie do Gdyni Głównej o 3:47 z Chojnic (R 77420), skład z tego pociągu również powinien jeździć na Hel. Powrót 14:44 z Gdyni Głównej.
Czyli tutaj mamy pewniaki jeżeli chodzi o składy wagonowe na Helską. Co z resztą, to się pewnie okaże w trakcie sezonu.

_________________
Niech Przewozy Regionalne wracają na połączenia Chojnice - Bydgoszcz!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 27-05-2011, 16:43    Odpowiedz z cytatem

Nie zdziwiłbym się jakby jechały takie cuda: NEWAG + Bipa + NEWAG albo NEWAG + Bonanza + NEWAG...

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

geordi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Lis 2009
Skąd: Malbork/GDN/POZ

PostWysłany: 27-05-2011, 23:26    Odpowiedz z cytatem

No prosze, w szoku jestem. PZPR przewodnim zakładem w Polsce.
2024(+91326/7), 2026(+6040) i 2028(+ ...) na odcinku Gdynia - Tczew maja jezdzic w zestawieniu 2xEZT. Na stacji Tczew bedzie nastepowalo rozdzielenie skladow na relacje Bydgoszcz/Elblag. Numery w nawiasach na wiare, bo nie pamietam dokladnie - mialem nadzieje, ze taki sam plakat wisi w internecie.

Informacja z sobotnia data, jutro postaram sie zrobic fotke/spisac dokladne numery elblaskie.

Z innych informacji, przedluzeniem 6035 od Tczewa do Gdyni ma byc I-45100 (z Katowic). Dodatkowe postoje, honorowanie biletow PR.

Troche zdziwiło mnie to, ale czekam na obiecaną odpowiedź z Gdyni - zasugerowałem m.in dogadanie z SKM, bo 6minut na przesiadke do 10337 jest w Tczewie, na 45100 bez zmian trzeba czekać 42minuty.

_________________
2010: przejechane 14136km. Zarządom Kolejowych Przewoźników Pasażerskich życzę szybkiego bezrobocia!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 28-05-2011, 09:43    Odpowiedz z cytatem

PZPR przewodnią siłą narodu.

A ja taki zdziwiony nie jestem, gdyż już wcześniej wszystko się tutaj dobrze układało.

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 30-05-2011, 07:24    Odpowiedz z cytatem

Od czerwca jak ktoś dojeżdża z Trójmiasta do Elbląga czy Prabut/Iławy, to czeka go jeszcze więcej przesiadek. Tak kombinują z tymi rozkładami, dojazd np. z Iławy do Gdańska czasami będzie wymagał kilku przesiadek np.
Iława 11.47 regio do Malborka przyjazd 13.01
Malbork 13.47 regio do Tczewa p.14.11
Tczew 14.16 regio do Gdańska p. 15.10
Do tego kilka relacji kończy bieg w Gdańsku Gł, co dla dojeżdżających do Wrzeszcza czy Sopotu, spowoduje kolejną przesiadkę na SKM.
Tak sie czasem zastanawiam, wystarczyłoby zrobić jedno przedłużone połączenie np. Iława - Gdańsk Gł, pasażer zamiast zwiedzać wszystkie dworce i biegać po peronach, miałby ułatwione życie. Przyjdzie zima, to będzie masakra, jeden skład opóżni, pozostałe uciekną.
Ale zamiast przedłużania relacji, wszystko idzie w odwrotnym kierunku, a zmiany typu skracanie relacji zniechęci pasażera do korzystania z PKP. Przynajmniej połączenia Gdynia - Gdańsk - Elbląg powinny być rozwijane, a nie skracane i robienie w Malborku przesiadek. Iława niby już dalej jest, ale też wielu mieszkańców dojeżdża do Tczewa i Gdańska, oferta połączeń bardzo słaba.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 30-05-2011, 07:51    Odpowiedz z cytatem

Jest iR Pomorze z Iławy, można jechać bez przesiadki do samej Gdyni, ale on kursuje tylko raz dziennie...

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 30-05-2011, 10:05    Odpowiedz z cytatem

W wakacje oferta na odcinku Iława - Malbork - Gdańsk jest dosyć dobra dzięki sezonowym IR Lazur z Łodzi i Słonecznemu KM. W "Lazurze" obowiązuje nawet taryfa regio co jest dobrym pomysłem.
Ale mimo wszystko, jak sie widzi zapełnienie w "Łynie", to przydały by się, 2-3 składy bezpośrednie z Iławy do Gdańska dodatkowo. Wiadomo, że ciężko dogadać jak linia przebiega przez 2 wojew. ale pasażer najbardziej na tym traci. Przykład, non stop zapchanego regio "Łyna", świadczy jednak o potrzebie takich połączeń.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 30-05-2011, 10:13    Odpowiedz z cytatem

Wszystko pięknie ale jeśli chodzi o Tczew-Gdańsk linie mają ograniczoną przepustowość i nie zdziwię się, że ten pociąg będzie się składał z 3xEN57 albo i być może jeszcze z czego dłuższego i że w Tczewie będą spotykać się składy ze wszystkich stron. Natomiast jeśli chodzi o Malbork to tu akurat lepszym rozwiązaniem wydaje się łączenie/dzielenie składu i relacja.

Tczew-Malbork-(Elbląg-Olsztyn/Iława-Olsztyn) z tym, że większość tej relacji jest za granicą a UMWWM płacić nie chce.

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kowal331 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Gdansk

PostWysłany: 30-05-2011, 10:25    Odpowiedz z cytatem

sebek,takie połączenia są potrzebne,tylko jak wytłumaczyć to Marszałkom.Województwa mają silne dążenia "niepodległościowe",czego efektem jest rozpad PRów i powstawanie kolejnych lokalnych przewożników.Jak powstaną Koleje Warmińsko-Mazurskie nawet dojazd z Gdańska do Elbląga stanie się skomplikowany.Na tym rozpadzie kolei skorzystają tylko busiarze,którym separatyzm województw nie przeszkadza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 30-05-2011, 10:39    Odpowiedz z cytatem

Elbląg ma sporą ilość połączeń PKS z Gdańskiem, niektóre kursy mocno obłożone, ale sporo pustych autobusów też lata i bilety wcale nie są takie tanie, a korki na 7 i remonty też robią swoje. Czy busiarze na tej trasie mieli by zarobek? Chyba, że z każdym nowym rozkładem PKP coś wytnie z Elbląga do Gdańska to faktycznie będzie okazja dla busów i PKSu. W sumie można w 1h przejechać EL-GD bez korków, latem nieco gorzej, ale mimo wszystko podróż koleją jest bezpieczniejsza i mam nadzieję, po wszystkich modernizacjach i remontach E65, oferta z Elbląga czy Iławy, a także Olsztyna do Trójmiasta, jednak zmieni na lepsze.
PKS nie może zbierać żniwa, a pociągi do likwidacji albo skracanie tras. A busiarze, hmm, jak kiedys wsiadłem do takiego w Gdyni pod dworcem i jechałem do Władysławowa, to gość zasuwał 120-140km/h tam gdzie sie dało, a bezpieczeństwo ludzi mniej ważne od zarobku. Jednak mimo wszystko, kolej jest najlepsza i najbezpieczniejsza, a cena przejazdu busem, choć atrakcyjna, to jazda z takimi szaleńcami jest ryzykiem.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 30-05-2011, 11:02    Odpowiedz z cytatem

Połączenia autobusowe Elbląg-Nowy Dwór Gdański-Gdańsk są w duże mierze użytkowane przez mieszkańców powiatu nowodworskiego. W zasadzie jedynym ratunkiem dla kolei w Elblągu była by korekta granicy województwa tak by Elbląg znowu był przy Gdańsku bo naturalnie do Gdańska ciąży. Z tymże mielibyśmy tak bogate województwo, że zagrażało by to Warszawie.

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

geordi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Lis 2009
Skąd: Malbork/GDN/POZ

PostWysłany: 01-06-2011, 07:49    Odpowiedz z cytatem

ale kiedy te remonty sie skoncza? LCS Malbork to czas wykonania 30miesiecy. A fakt, ze sie k* PRy nie dogadaly z jednorazowymi w weekendy, powoduje ze studenciaki, galerniani turyści i zwykli ludzie beda musialy nie dosc ze ekstra sie przesiadac, to doplacac za to.

Aczkolwiek tak pokombinowali, ze Elbląskie robotnicze pociągi jezdza bez zmian przesiadkowych. Czyli jak byla przesiadka tylko w Mku, to tak zostaje. Wiekszosc do samego Malborka jest pochlastana w Tczewie/Gdańsku. Więc jakos mozna sobie zminimalizowac te niedogodności.

W kwestii WarmMazu dochodzi jeszcze ten problem, ze jakby mogli to by pesoplastiki do Malborka wysylali - upieraja sie, ze im taniej SZT jezdzic. To jeden "przeciw", drugi to likwidacja rewidentów w Malborku. Ciekaw jestem czy na te manewry w Tczewie od dzisiaj wynalezli emeryta jakiegos, czy z Gdynii bedzie chlopina jechal.
Zastanawiam sie, czy jako "mały krok" nie mozna by wnioskowac do nastepnego rozkladu o wydluzenie Łyny do 2xEZT przynajmniej w okresie maj - pazdziernik od Iławy. Zmiana kierunku jest, szopa jest, mozna doczepić bez zbędnych opóźnień - od Olsztyna moze jeszcze powietrze wozic, pozatym Struk by za to płacił.
Motława w wakacyjne niedziele na 2xEZT ma >100% frekwencji Very Happy

PS. 2004-2006. SKM Sprinter z Malborka do Gdańska Gł. 40min. Pamiętamy, czekamy.
Na wszystkostających tele.. pociągach da sie do Malborka wykręcić 1-1.05 i to do Elbląga (1h30-1h35) nie jest zły czas. Przyspieszone z Mka nie powinny telepać się dłużej niż 50-55 (od biedy) minut.

[ Dodano: 01-06-2011, 10:20 ]
ps2. na odcinku do Iławy (69km) to tragedia, Massel przegiął z tymi rezerwami.
Wydłużyli czasy o 20%, mimo że roboty maja sie zaczac we wrześniu. Chyba że IZ Olsztyn coś planuje w wakacje?
- IR Pomorze z Warszawy 43 min => 69 min (czyzby wakacyjna ofensywa Grójeckiej? czy SM42 bedzie ciagnac ? Razz )
- Łyna 51min => 62min , dzisiaj sie po 57 zameldowała w Mku ze śpiącym z nudów mechem Razz
- Osobówki 63-67 => 70-77(!)min

W Pryszczu krzyżowania juz sa zaplanowane. Handlowe wychodza na Tczew-Pryszcz od 45 km/h dla osobówek do 66 km/h dla Łyny.

_________________
2010: przejechane 14136km. Zarządom Kolejowych Przewoźników Pasażerskich życzę szybkiego bezrobocia!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl