Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Nowy dziwny typ podkładów
Autor Wiadomość

Artur Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: Opole

PostWysłany: 07-08-2011, 20:48    Odpowiedz z cytatem

nynuś, Wiesz może ile takie podkłady kosztują? Chciałbym wiedzieć czy są tańsze od betonówek i drewniaków.
marian1, Parę lat temu na pomorzu trafiłem na W6 z "jedynką" w środku więc się nie zdziwię nie istniejącymi wskaźnikami. Smile

_________________
TOZK nadal walczy!!!
POZDRAWIAM KOLEJOWO Z OPOLA!
*ARTUR*
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

MK_Rabka Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Lip 2010
Skąd: Rabka-Zdrój/Kraków

PostWysłany: 07-08-2011, 22:49    Odpowiedz z cytatem

To zależy: koszt jednostkowy jednego podkładu jest wyższy, ale te podkłady są szersze, więc w przeliczeniu na 1 km potrzeba ich mniej niż drewnianych/(struno)betonowych.

_________________
Pozdrawiam, MK_Rabka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krakus Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Maj 2010

PostWysłany: 01-05-2012, 21:38    Odpowiedz z cytatem

Podkłady stalowe typu "Y" zostały położone na rewitalizowanym odcinku linii kolejowej 109 Kraków Bieżanów - Wieliczka Kopalnia (SRJP 120).

_________________
Popieram interREGIO!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Rzeszowianin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Kwi 2012
Skąd: Rzeszow

PostWysłany: 01-05-2012, 21:56    Odpowiedz z cytatem

Na Rzeszow - Jaslo tez sa . Tzn na pewno sa od Rzeszowa Glownego do Rzeszow Staroniwa nie wiem jak dalej bo nie jezdze ta trasa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

valverde20 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Kwi 2012

PostWysłany: 14-05-2012, 09:52    Odpowiedz z cytatem

oj droższe to one są i nie wiem czy mniejsza ilość tłucznia to rekompensuje. Chciałbym też zauważyć, że podkłady stalowe typu Ypsilon kładzione są tylko w okolicach Krakowa. Czy to oznacza że PLK ZLK Kraków jest taka innowacyjna? Nie. Tylko wyłączny dystrybutor tych podkładów na Polskę jest z Krakowa i wiadomo jak to wygląda dalej... Smile Te podkłady nie mają aż tak wielu zalet, a w czasach gdy patrzy się na koszty (cena jest prawie 3krotnie wyższa niż beton), nie sadzę aby stały się popularne. Ot coś nowego i bezsensownego, przeforsowanego przez firmę na plecach kolegów z miasta Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 14-05-2012, 11:47    Odpowiedz z cytatem

Jakbyś tak napisał szczegóły, to może bym uwierzył w teorie spiskowe, bo zapomniałeś dodać, że w przeliczeniu na kilometr torów ypsilonów stosuje się 2 razy mnie niż standardowych strunobetonowych, do tego cieńsza i węższa warstwa podsypki. Nie wiem, jak to wygląda w utrzymaniu (tak na prawdę się nie dowiemy, bo dobrze wiemy, jak PLK utrzymuje linie kolejowe), ale mowa jest o 50 latach żywotności, poza tym dobrze sprawdzają się na łukach, stąd ich obecność w górach (i wcale nie tylko w Małopolsce). ZTCP tory na nich zabudowane projektuje się na max 100km/h.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MarcinKrk Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lut 2014

PostWysłany: 18-02-2014, 23:33    Odpowiedz z cytatem

Witam, piszę pracę inżynierską na temat podkładów kolejowych, ze szczególnym uwzględnieniem podkładów stalowych typu Y. W związku z tym poszukuję wszelkiej literatury na ten temat (książki, artykuły, strony internetowe).

Konkretne zagadnienia które mnie interesują to:
- ogólna charakterystyka i opis podkładów stosowanych w Polsce i europie (mogą być również podkłady które aktualnie nie są stosowane, w ramach nawiązania do historii kolei)
- warunki stosowania podkładu typu Y w świetle przepisów polskich (z tego co wiem podkłady te były dopuszczone do użycia na podstawie świadectwa dopuszczenia wydanego przez UTK??)
- elementy technologii zabudowy oraz przykłady zastosowań podkładu typu Y (głównie zależy mi na uzyskaniu informacji o zastosowaniu podkładów stalowych na łukach o niewielkim promieniu)

Będę bardzo wdzięczny za pomoc w znalezieniu informacji na powyższe tematy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

blakop Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Paź 2013

PostWysłany: 19-02-2014, 09:27    Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi się, że widziałem te podkłady również na Kłodzko - Kudowa...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 19-02-2014, 14:50    Odpowiedz z cytatem

Polecam Id-115. Literatura - mało albo wcale. Być może coś w IK (CNTK). Spróbuj u producenta ( Thyssen-Krupp).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MarcinKrk Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lut 2014

PostWysłany: 19-02-2014, 17:00    Odpowiedz z cytatem

Witam, dziękuję za zainteresowanie i odpowiedź. Z Thyssen-Krupp na pewno się skontaktuję, tym bardziej, że mają swoją siedzibę w Krakowie gdzie aktualnie mieszkam. Podpowiedź dotycząca Instytutu Kolejnictwa też na pewno się przyda. Mam tylko problem z instrukcją (?) Id-115. Nie mogę nigdzie znaleźć informacji na temat tego dokumentu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 19-02-2014, 19:00    Odpowiedz z cytatem

MarcinKrk napisał/a:
Mam tylko problem z instrukcją (?) Id-115. Nie mogę nigdzie znaleźć informacji na temat tego dokumentu...


W intranecie PKP PLK SA. Ale musisz mieć znajomą "duszę" w firmie. Albo udaj się do Zakładu Linii Kolejowych w Krakowie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MarcinKrk Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lut 2014

PostWysłany: 20-02-2014, 13:10    Odpowiedz z cytatem

Dzięki, za informacje Smile Postaram się znaleźć taką duszę Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mietekzuqwertyl Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Mar 2013

PostWysłany: 21-02-2014, 17:28    Odpowiedz z cytatem

MarcinKrk napisał/a:
Dzięki, za informacje Smile Postaram się znaleźć taką duszę Cool
Koszt to 5zł za stronę według cennika PLK
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MarcinKrk Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lut 2014

PostWysłany: 23-02-2014, 13:27    Odpowiedz z cytatem

A ile ten dokument ma stron? I co w nim jest konkretnie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

aanniiaa Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 26 Sie 2009

PostWysłany: 24-02-2014, 09:36    Odpowiedz z cytatem

MarcinKrk, Instrukcja Id-115 ma 6 stron Zg Szczegóły na PW.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 2 Idź do strony Poprzedni  1, 2
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl