Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Kurs na licencje maszynisty w Warszawie
Autor Wiadomość

klimeu44 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2009

PostWysłany: 09-09-2012, 05:02    Odpowiedz z cytatem

W takim razie musisz cierpliwie czekać, aż IC zrobi kolejną akcję naboru na licencję i świadectwo.

_________________
Pozdrawiam
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

adamr1984 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Kwi 2012

PostWysłany: 09-09-2012, 09:33    Odpowiedz z cytatem

No właśnie... Ale oni jak robią to ogłaszają to zbyt późno i opcja staje się dostępna tylko dla nie pracujących stąd tak atrakcyjna dla mnie jest opcja weekendowa bo przecież żeby mieć kasę na kurs muszę pracować. Nawet gdyby zrezygnował z pracy to muszę wiedzieć o tym co najmniej 2 miesiące wcześniej bo tyle wynosi okres wypowiedzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

matel_service Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Sie 2011
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 09-09-2012, 12:31    Odpowiedz z cytatem

klimeu44 napisał/a:
Napiszę tylko w skrócie: nie mają własnej kadry wykładowców, zaplecza technicznego, taboru do szkolenia, etc.
Jak zwykle bywa w naszym kraju, najpierw implementuje się przepisy unijne, bez żadnego zastanowienia. Potem rosną, jak po deszczu różne dziwne twory, które podobno szkolą, a później dopiero urzędnikom z ob. MTiGM przychodzi do głowy, że jednak jakaś tam Genowefa ze Stargardu Szczecińskiego, w dni powiszednie handlująca burakami i marchewką, nie jest w satnie wyszkolić na dostatecznym poziomie maszynistę.


Zastanawiam się skąd Pan ma takie wiadomości na temat stanu naszej kadry, zaplecza technicznego i taboru? Na jakiej podstawie wyciągnął Pan te wnioski, bo na pewno nie na podstawie informacji ze źródła.

Od 5 lat prowadzimy Policealną Szkołę z kierunkami kolejowymi oraz Technikum Uzupełniające. To przepraszam, ale kto w takim razie uczy naszych słuchaczy? Wykładowcy widmo, czy może piekarze?Smile

Rozumiem że na szkoleniu od razu chciałby Pan zasiąść za sterami Elfa, jednak aby to zrobić są potrzebne odpowiednie uprawnienia, więc nie mam pojęcia skąd stwierdzenie "braku taboru do szkolenia", jeśli uprawnienia na konkretne jednostki robi się już u przewoźnika, z którym podpisujemy umowę o pracę.

Zajęcia odbywają się na symulatorze, który jak już wspomniałem jest w trakcie gruntownej modernizacji.

Niemniej jednak mamy możliwość skorzystania z uprzejmości jednego z przewoźników, więc "wyjścia w teren" również będą. Nie wiem skąd te informacje, ale stworzył Pan zwyczajne pomówienie.

Jeśli chciałby się Pan czegoś dowiedzieć i poprawić swój stan wiedzy na temat naszej placówki, zapraszam do siedziby naszego biura.

Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

klimeu44 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2009

PostWysłany: 09-09-2012, 14:12    Odpowiedz z cytatem

Nie zmienia to faktu, że nie posiadacie własnych zaplecz technicznych - warsztatów, ani własnego taboru. Musicie za każdym razem korzystać z uprzejmości jakiegoś przewoźnika lub mieć z nim umowę, aby wejść na teren, czy do pojazdów.
Ponadto, jeszce nie wiadomo jak do koncepcji weekendowych zajęć na licencję odniesie się UTK.

p.s. z tym symulatorem to bym tak nie "szalał", 4 godziny zajęć nawet na zmodernizowanym symulatorze nie wiele daje.

_________________
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

matel_service Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Sie 2011
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 09-09-2012, 14:51    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Nie zmienia to faktu, że nie posiadacie własnych zaplecz technicznych - warsztatów, ani własnego taboru. Musicie za każdym razem korzystać z uprzejmości jakiegoś przewoźnika lub mieć z nim umowę, aby wejść na teren, czy do pojazdów.
Ponadto, jeszce nie wiadomo jak do koncepcji weekendowych zajęć na licencję odniesie się UTK.

p.s. z tym symulatorem to bym tak nie "szalał", 4 godziny zajęć nawet na zmodernizowanym symulatorze nie wiele daje.


Wszystko wymienione powyżej, nie odnosi się ani do poziomu nauczania w naszej placówce ani do kompetencji naszych wykładowców. Nie świadczy również o wiedzy, jaką zyskują nasi słuchacze, uczęszczając do naszej szkoły oraz na kursy.

Nikt tu nie szaleje, szkoła oraz kurs ma dać podstawową wiedzę z zakresu kolejnictwa w określonych zagadnieniach (w zależności od wybranego kierunku), a nie w jednej chwili uczynić ucznia maszynistą. Nie jest to tajemnicą i każdy, kto przychodzi się do nas zapisać uzyskuje pełną informacje, jak będzie wyglądać przebieg jego nauki oraz ewentualna, późniejsza kariera zawodowa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

klimeu44 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2009

PostWysłany: 09-09-2012, 22:56    Odpowiedz z cytatem

Dlatego nigdzie nie odniosłem się do poziomu nauczania. Napisałem tylko o zasadach, które dotyczą lub będą dotyczyć podmiotów uprawnionych do szkolenia na licencję i świadectwo.

_________________
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

matel_service Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Sie 2011
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 10-09-2012, 06:17    Odpowiedz z cytatem

Odniósł się Pan w swoim poście o Pani Genowefie ze Stargardu, która w dni powszednie sprzedaje na targu, a w pozostałe uczy maszynistów Smile

Dziękuję za udział w dyskusji i jednak gdyby miał Pan jakieś wątpliwości to zapraszam na Chmielną 98 (róg Jana Pawła II) przy złotych tarasach.

Pozdrawiam serdecznie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

xMICHCIOx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Kwi 2011
Skąd: Poznań

PostWysłany: 10-09-2012, 20:29    Odpowiedz z cytatem

Mnie to nie przeszkadza że są szkoły które poziomem edukacyjnym są w stanie wyszkolić MASZYNISTÓW a nie osoby z tym tytułem. Martwi jednak fakt że takie szkoły nie posiadają odpowiedniego sprzętu - wiadomo że teoria swoje a praktyka swoje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 12-09-2012, 09:02    Odpowiedz z cytatem

Przypominam tylko że szkolenie na licencje maszynisty w swojej idei nie przewiduje żadnych zajęć praktycznych poza paroma godzinami na symulatorze, szkolenie praktyczne odbywa się dopiero na świadectwo maszynisty u pracodawcy, więc rozmowa o zapleczu warsztatowym lub taborowym w przypadku kursu na licencje maszynisty, jest zbędna. Swoją drogą dobry biznes ponad 6 tys za miesiąc wykładów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

matel_service Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Sie 2011
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 12-09-2012, 10:10    Odpowiedz z cytatem

Myślę że jesteśmy konkurencyjni względem kadry oraz ceny. Nie będzie to pierwszy przeprowadzony kurs, także wiemy jak szkolić, aby wyszkolić Smile

Cena kursu wynosi 4,060 zł za osobę, nie jak Pan wspomniał ponad 6 tysięcy, choć sam kilka razy natknąłem się na takie ceny, więc rozumiem.

Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

adamr1984 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Kwi 2012

PostWysłany: 12-09-2012, 11:24    Odpowiedz z cytatem

Może mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć co w takim razie daje sama licencja i czym się różni od świadectwa?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 12-09-2012, 15:33    Odpowiedz z cytatem

Licencja daje możliwość szkolenia na świadectwo, po szczegółowe info proponuje poczytać ustawę o transporcie kolejowym wraz z rozporządzeniami. Od półtora roku śledzę temat i nie będe na forum swojej wiedzy sprzedawałRazz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kamill Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Cze 2012
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 12-09-2012, 15:46    Odpowiedz z cytatem

W skrócie wygląda to tak. Najpierw licencja, która do niczego nie upoważnia a później szukanie pracy u przewoźnika i dalsze, właściwe szkolenie na maszynistę(tzw. świadectwo maszynisty). A czy ktoś Cię zatrudni po licencji i będzie chciał dalej szkolić to już inna bajka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

adamr1984 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Kwi 2012

PostWysłany: 13-09-2012, 10:59    Odpowiedz z cytatem

Czyli generalnie daje to tyle co nic? Jestem ciekawy ile osób z taką licencją nadal szuka pracy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 13-09-2012, 15:31    Odpowiedz z cytatem

Trudno stwierdzić bo generalnie mało kto robi kurs na licencje na własną rękę, większość szuka pracodawcy. Jak przewoźnik przyjmie zielonego na szkolenie na świadectwo to i licencję zrobi bo to i tak mała różnica kosztów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl