Świetne podejście do pracowników, zastanawiam się czy pracuję w cywilizowanym przedsiębiorstwie czy to już niewolnictwo godne Adolfa Hitlera. Chciałbym spojrzeć w oczy temu burakowi co to wymyślił. Karać jeb...ć nie wyróżniać oto nowe podejście do pracowników, a gdzie taryfikator nagród Nie ma? Coś podobnego, nie pomyślano o takim wynalazku, motywacja pracowników jest godna pożałowania tutaj trzeba tyrać i nie oglądać się za premią. Teraz należy popatrzeć jakie były piękne czasy za panowania Prezesa Jacka P. Ten człowiek nie pozwolił by na takie upodlenie pracowników każdego traktował z godnością czy to była sprzątaczka czy dyrektor.Ludzie jakich czasów myśmy dożyli zero szacunku dla ciężko pracujących kolejarzy tu na dole, upodlić stłamsić i pod szablon, zjadłeś kanapkę w służbowym a nie w kiblu po premii, zle spojrzałeś na pasażera dochodzenie. Tak traktuje się ludzi którzy poświęcili większą część swojego życia dla tej spółki.
Mam nadzieję Rodriges, że napisałeś to z przymruzeniem oka?
O jakich audytorach wewnetrznych Ty mówisz, o jakim profesjonaliźmie?
Moze ta grupa co przyszła z PR???
To Biuro powinno być dawno skasowane, a z pewnością nie powinno zajmować się sprawami pracowniczymi, bo wyszło, jak widać.
Za dużo jest biurwy w spółkach PKP i z nudów wymyślają jakby tu pasażerów jeszcze bardziej zniechęcić do kolei, a szeregowych pracowników upodlić i ośmieszyć.
W spółkach PKP można zwolnić ponad 50% urzędników i zlikwidować mnóstwo niepotrzebnych przepisów, które "umilają" życie tak pasażerom jak i pracownikom. Koszty utrzymania przerośniętej biurwy PKP nie znaczą prawie nic w porównaniu ze szkodliwością ich działań.
Prawdziwa szkodliwość kolejowej biurokracji nie polega na tym, że z naszych podatków opłaca się armię "samych swoich", znajomych królika. Prawdziwa szkodliwość polega na tym, że ta armia darmozjadów tworzy kretyńskie przepisy, które utrudniają nam życie, zmuszając nas do wypełniania niepotrzebnych papierków, marnowania czasu i energii na sprawy niepotrzebne.
_________________ Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Czy ujęcie w taryfikatorze tylko osób związanych z obsługą podróżnych nie jest przypadkiem mobbingiem??Co z całą resztą biurw?? Dlaczego nie ma dla nich taryfikatora??
Ten taryfikator to jest zemsta (głównie na pracownikach drużyn konduktorskich), którzy poprzez komentarze wpisywane na INFOKOLEJ przyczynili się do wywalenia z PKP Intercity guru pracowników BBK. Teraz okazuje się, że PKP Intercity ma nie tylko pluskwy w wagonach ale też i tego typu robactwo stanowią pracownicy komórki organizacyjnej o skrótowej nazwie BBK. Pracownicy ci dali o sobie świadectwo. Panie Prezesie czas wpuścić trochę świeżego powietrza do BBK.
PS. Tylko nie banksterów a ludzi z merytorycznym przygotowaniem z zakresu kolejnictwa.
// Post zmoderowany. Zgłoszenie w trybie art 14 ustawy o świadczenie usług drogą elektroniczną wraz z wezwaniem do usunięcia naruszających dobra osobiste wpisów. ~Arek
Nie wiem czy zauważyliście poslatowski reportaż, wypowiadał się poseł z Ruchu Palikota, mówił, mniej więcej,że nie życzy sobie aby bełkoczący konduktor wchodził do przedziału i prosił o bilet, że chce obsługi jak w LOCie.
A sam facet seplenił i chyba z 5 zębów nie miał , wstydził by się przedstawiciel narodu takie kocoboły mówić,na wizji z taką aparycją, że żal zadki ściska, dobrze, że polsat go pokazał bo moja dziewczyna nie wiedziała czy ma się śmiać czy płakać, kiedy krytykował obsługi pociągów.
Darmozjadzie proszę Pana, spójrz na siebie proszę Pana
Prównajcie sobie jednak to oba reportaże. TVP zupełnie z innej strony pokazuje problem, a Polsat z innej, czyli jak zwykle zależy który dziennikarzyna chce cos ugrać.
A ta Czemerajda to tak na stałe czy tymczasowo rzecznikuje w PKP Intercity ? To nie ma na chwilę obecną kogoś lepszego ? Chyba dobre haki ma na Maliniaka więc ten jej pozwolił...
Kolejarze z PKP Intercity mają wyglądać jak spod igły i zachowywać się jak na salonach! I nie wolno im wypowiadać się krytycznie wobec firmy! Nawet w dyskusji z nerwowym pasażerem, który będzie narzekał na np.: niedziałającą toaletę, albo chłód w przedziale. Jak się do zaleceń nie dostosują mogą stracić aż do 70 procent premii.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum