Dobra, koniec tej jałowej naparzanki. Nigdy nie byłem przeciwnikiem postojów w Lublińcu. Dobrze wiem że to ważny węzeł, ale chciałem wywołać z tobą właśnie hanysie dyskusję i porównanie potencjału tych dwóch stacji, a sugestia likwidacji postojów tamże była tylko retoryczna.
Zarówno postoje w Brzegu jak i Lublińcu są potrzebne. IC olało mieszkańców Brzegu mimo iż do pociągów wsiadało tam naprawdę dużo ludzi. Zostali poświęceni dla dwóch minut wydłużenia czasu przejazdu, żeby tylko wygrać z Polskim Busem. Ale na nic to. Na pewno zauważyłeś że owe IC-ki lubią być tak poopóźniane, że stają się powoli pośmiewiskiem na torach.
Bywają opóźnione jednak najczęściej te jadące nie z samego Krakowa a z Przemyśla. Jest to spowodowane ciągla trwającymi pracami na Kraków-Rzeszów. Tam pociągi czesto stoją na mijankach nawet po 30 min.
Wracając do Brzegu - przeciez te IC-ki które tam sie nie zatrzymują to nie wszystko co jeździ p. Brzeg, są jeszcze TLK, połączenie jest i tak dobre.
Wracając do Brzegu - przeciez te IC-ki które tam sie nie zatrzymują to nie wszystko co jeździ p. Brzeg, są jeszcze TLK, połączenie jest i tak dobre.
może i dobre, ale raczej nie dostaniesz się nimi do Krakowa i z Krakowa w tak krótkim czasie jak chociażby Kossakiem
Poza tym wiecie, jeśli Rawicz czy Żmigród mogą mieć dogodne połączenie z Krakowem to czemu mieszkańcy Brzegu już nie ? To mnie irytuje. Bo ok, jak zależy na czasie i mają się zatrzymywać tylko na stacjach węzłowych to rozumiem, ale jak już zatrzymuje się pociąg w Obornikach Śląskich czy Żmigrodzie to nie rozumiem dlaczego pominięto chociażby Brzeg.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum