Po co karmicie trolla? Dla mnie sprawa jest jasna: ludzie korzystający z pociągów na trasie Łódź - Warszawa nie powinni narzekać, gdyż pościągano specjalnie dla nich najlepsze wagony spółki IC z całej Polski, ponadto mogą też korzystać z pociągów interREGIO stanowiących uzupełnienie dla TLK, a w kontekście Żyrardowa - także z pociągów Kolei Mazowieckich. Wybór jest szeroki, komu nie pasują dziewięciowagonowe TLK - niech jedzie ezetem IR lub KolMaz.
Proponuję zamknąć do ochłonięcia głównego prowokatora.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 19-03-2011, 17:36
ET40 napisał/a:
Wszystko w temacie, proponuję zamknąć do ochłonięcia głównego prowokatora.
Słuszna uwaga. Dość bicia piany w kółko o tym samym. Zamykam na jakiś czas.
Wczoraj po południu jechałem TLK do Warszawy. Nowe albo wyremontowane wagony, wygodne, wszystkie z wyświewtlaczami. Na przodzie EP08. Nie jest źle, chociaż rozkład mógłby być lepszy - ale to można przeczekać.
_________________ Szukam pracy w strukturach PKP w Warszawie.
No właśnie u was dobre wagony, a w Lublinie prawie same szroty.
Pośpiesznych (IR i TLK) do Wawy macie od groma w porównaniu z nami, a i pociągi KM jadące 13 min. dłużej. Czy dla 13 minut opłaca sie aż tak denerwować i tłoczyć w pośpiesznych?
My jesteśmy w podobnej odległości od Warszawy jak Łódź(ok 30km dalej), a mamy zaledwie 8 TLK i 2 studenckie IR, więc nie narzekajcie.
Sytuacja w PKP IC jest ogólnie nie najlepsza. Uważam, że nowoczesny tabor powinien być "porozrzucany" po całej Polsce, a nie tylko na magistralach.
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Emillex, naprawdę, nie musisz/musicie mnie uświadamiać, do czego mam dostęp. Godziny przyspieszonych KM mi nie odpowiadają, a z IR nie będę korzystał, bo mam już jeden bilet miesięczny - nie jestem wyjątkiem. Niech PR się dogada z IC, tak jak KM.
_________________ Szukam pracy w strukturach PKP w Warszawie.
ale rozkład układają idioci i teraz 5 min stoi na Zachodniej...
Ci "idioci", jak ich nazywasz, też codziennie dojeżdżają po 100-200 km do pracy. Też jeżdżą pociągami.
Spróbuj, zobaczysz jak łatwo ułożyć rozkład. Tak by obiegi się zgadzały, żeby były zachowane warunki technologiczne, aby nie było zbierzności dróg przebiegu w stacjach. Hmmm...
Później dopiero wyzywaj od idiotów.
_________________ Ciekawe co jedzie na popychu, pewnie byczek.
Nie, cysterny.
Bo rok czy dwa lata temu nie jeździło tyle pociągów co w tym rozkładzie, średnicowa podmiejska zamknięta i część kibli oraz wszystkie IR walą przez Centralną!
to Ty się nie ośmieszaj, i spójrz w wykaz zamknięć torowych do ROCZNEGO ROZKŁADU JAZDY na stronie PLK
ośmieszasz się już twierdząc, że o 7-8 rano nie ma mnóstwa pociągów, kiedy to jest największy szczyt dojazdowy
co troll to niemożliwe
korekty w marcu i zwłaszcza w czerwcu z zamknięć biorą pod uwagę tylko "nagłe" lub "wynikłe w trakcie obowiązywania RRJP" oraz nowy WOS (w czerwcu), nie natomiast zamknięcia torowe zaplanowane w RRJP!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum