Nie da się. Jeśli składałbym zamówienie na REGIOkartę dzisiaj, to nie mógłbym w systemie wybrać sobie wcześniejszej daty ważności karty niż rozpoczynającą się za 2 tygodnie.
_________________ W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
REGIOkarta na telefonie w formie kodu QR i honorowana przez innych przewoźników
POLREGIO jest w trakcie prac nad rozwiązaniem, który pozwoli na zakup biletów, w tym REGIOkarty przez internet, które będą honorowane przez wszystkich przewoźników kolejowych. Wtedy też obecne plastikowe REGIOkarty będą mogły być zastąpione mobilną aplikacją.
Gdyby ktoś chciał zamówić REGIOkartę to obecnie można zrobić to tylko w kasie biletowej POLREGIO lub za pośrednictwem e-maila.
POLREGIO napisał/a:
W związku z Pani/a zapytaniem informuję, że w celu nabycia REGIOkarty lub prolongaty REGIOkarty należy:
Wysłać email na adres regiokarta@polregio.pl z wypełnionym zamówieniem (plik w załączeniu), nie wcześniej niż 30 dni przed pierwszym dniem ważności lub upływem ważności posiadanej REGIOkarty oraz dokonać przelewu odpowiedniej kwoty należności za kartę na konto PR nr 64 1090 1375 0000 0001 3347 8663. Zamówiona REGIOkarta w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia oraz wpływu należności na konto PR będzie wysłana za pośrednictwem poczty (bez kosztów przesyłki) na adres wskazany w zamówieniu. Wskazany przez podróżnego pierwszy dzień ważności karty powinien uwzględniać termin niezbędny na realizację zamówienia i dostarczenie REGIOkarty (+14 dni od daty wysłania zamówienia). W przypadku otrzymania zamówienia oraz przelewu przez PR w dniu uniemożliwiającym dostarczenie REGIOkarty w terminie wskazanym w zamówieniu, PR skontaktuje się (jeżeli taki kontakt będzie podany we wniosku) z podróżnym, w celu ustalenia nowego terminu rozpoczęcia ważności karty.
REGIOkarta roczna (nowa) - 175 zł.
REGIOkarta półroczna (nowa) - 105 zł.
REGIOkarta roczna (prolongata) - 140 zł.
REGIOkarta półroczna (prolongata) - 85 zł.
REGIOkarta roczna dla posiadacza karty dużej rodziny (KDR) - 140 zł. (należy przesłać skan lub zdjęcie KDR)
W celu szybszej weryfikacji dokonania płatności proszę w tytule wpłaty podać Imię, Nazwisko, opłata za REGIOkartę oraz przesłać na email regiokarta@polregio.pl potwierdzenie dokonania przelewu.
Jednocześnie informujemy, że nadal można złożyć wniosek o wydanie REGIOkarty i dokonać wpłaty bezpośrednio w kasie biletowej POLREGIO sp. z o.o.
REGIOkarta - od 12 lipca tylko w formie elektronicznej!
Od 12 lipca 2021 r. wprowadzona została imienna REGIOkarta w formie elektronicznej, którą można zakupić za pośrednictwem systemu sprzedaży online bilety.polregio.pl. Tym samym nie są już wydawane REGIOkarty w formie plastikowej - wyjątek stanowią wyłącznie duplikaty.
Tak zakupioną REGIOkartę można okazywać do kontroli w pociągu:
- na ekranie urządzenia mobilnego,
- w formie wydruku papierowego.
A tymczasem od 1 grudnia Koleje Śląskie przestały honorować Regio Kartę, Regio Karnet i Bilet turystyczny. Strony internetowe obu przewoźników (w sekcjach Honorowanie biletów) jeszcze o tym nie wiedzą, ale jak wejdziemy na opisy poszczególnych ofert na stronie Polregio to tam jest informacja.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum