Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17
REGIOkarta - tańsze bilety
Autor Wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 17-07-2013, 09:48    Odpowiedz z cytatem

A nie wydrukujesz tego w internecie ? Powinna być taka możliwość.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gaspares Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Mar 2008
Skąd: Śrem / Zgorzelec

PostWysłany: 17-07-2013, 12:48    Odpowiedz z cytatem

Nie da się. Jeśli składałbym zamówienie na REGIOkartę dzisiaj, to nie mógłbym w systemie wybrać sobie wcześniejszej daty ważności karty niż rozpoczynającą się za 2 tygodnie.

_________________
W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 10-02-2021, 12:49    Odpowiedz z cytatem

REGIOkarta na telefonie w formie kodu QR i honorowana przez innych przewoźników

POLREGIO jest w trakcie prac nad rozwiązaniem, który pozwoli na zakup biletów, w tym REGIOkarty przez internet, które będą honorowane przez wszystkich przewoźników kolejowych. Wtedy też obecne plastikowe REGIOkarty będą mogły być zastąpione mobilną aplikacją.

Więcej:
https://www.nakolei.pl/regiokarta-na-telefonie-w-formie-kodu-qr-i-honorowana-przez-innych-przewoznikow/

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 07-05-2021, 10:12    Odpowiedz z cytatem

Gdyby ktoś chciał zamówić REGIOkartę to obecnie można zrobić to tylko w kasie biletowej POLREGIO lub za pośrednictwem e-maila.

POLREGIO napisał/a:
W związku z Pani/a zapytaniem informuję, że w celu nabycia REGIOkarty lub prolongaty REGIOkarty należy:

Wysłać email na adres regiokarta@polregio.pl z wypełnionym zamówieniem (plik w załączeniu), nie wcześniej niż 30 dni przed pierwszym dniem ważności lub upływem ważności posiadanej REGIOkarty oraz dokonać przelewu odpowiedniej kwoty należności za kartę na konto PR nr 64 1090 1375 0000 0001 3347 8663. Zamówiona REGIOkarta w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia oraz wpływu należności na konto PR będzie wysłana za pośrednictwem poczty (bez kosztów przesyłki) na adres wskazany w zamówieniu. Wskazany przez podróżnego pierwszy dzień ważności karty powinien uwzględniać termin niezbędny na realizację zamówienia i dostarczenie REGIOkarty (+14 dni od daty wysłania zamówienia). W przypadku otrzymania zamówienia oraz przelewu przez PR w dniu uniemożliwiającym dostarczenie REGIOkarty w terminie wskazanym w zamówieniu, PR skontaktuje się (jeżeli taki kontakt będzie podany we wniosku) z podróżnym, w celu ustalenia nowego terminu rozpoczęcia ważności karty.

REGIOkarta roczna (nowa) - 175 zł.
REGIOkarta półroczna (nowa) - 105 zł.
REGIOkarta roczna (prolongata) - 140 zł.
REGIOkarta półroczna (prolongata) - 85 zł.
REGIOkarta roczna dla posiadacza karty dużej rodziny (KDR) - 140 zł. (należy przesłać skan lub zdjęcie KDR)

W celu szybszej weryfikacji dokonania płatności proszę w tytule wpłaty podać Imię, Nazwisko, opłata za REGIOkartę oraz przesłać na email regiokarta@polregio.pl potwierdzenie dokonania przelewu.

Jednocześnie informujemy, że nadal można złożyć wniosek o wydanie REGIOkarty i dokonać wpłaty bezpośrednio w kasie biletowej POLREGIO sp. z o.o.

Zamówienie REGIOkarty:
http://infokolej.pl/docs/pr/regiokarta.pdf

Zamówienie należy wydrukować (wystarczy 1. strona), wypełnić, zeskanować i wraz z potwierdzeniem przelewu wysłać na adres regiokarta@polregio.pl

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 12-07-2021, 13:09    Odpowiedz z cytatem

REGIOkarta - od 12 lipca tylko w formie elektronicznej!

Od 12 lipca 2021 r. wprowadzona została imienna REGIOkarta w formie elektronicznej, którą można zakupić za pośrednictwem systemu sprzedaży online bilety.polregio.pl. Tym samym nie są już wydawane REGIOkarty w formie plastikowej - wyjątek stanowią wyłącznie duplikaty.

Tak zakupioną REGIOkartę można okazywać do kontroli w pociągu:

- na ekranie urządzenia mobilnego,
- w formie wydruku papierowego.

Więcej:
https://polregio.pl/pl/oferty-i-promocje/oferty-krajowe/regiokarta/

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Kolejoman2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Gru 2010
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: 10-12-2021, 09:53    Odpowiedz z cytatem

A tymczasem od 1 grudnia Koleje Śląskie przestały honorować Regio Kartę, Regio Karnet i Bilet turystyczny. Strony internetowe obu przewoźników (w sekcjach Honorowanie biletów) jeszcze o tym nie wiedzą, ale jak wejdziemy na opisy poszczególnych ofert na stronie Polregio to tam jest informacja.

_________________
Pozdr.
Grzesiek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 17 z 17 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl