Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Zwolnienia w PKP IC - absurdy i bezsesnsy
Autor Wiadomość

Punisher Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lut 2010

PostWysłany: 30-11-2010, 06:33    Odpowiedz z cytatem

Wychodzi, że z tą ekonomią Gumisia jest jak z moralnościa Kalego.

_________________
Jeśli wrogowie cię chwalą, musiałeś popełnić błąd.
(August Bebel)
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gumis Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Sty 2008

PostWysłany: 30-11-2010, 10:16    Odpowiedz z cytatem

Po pierwsze- odchodzisz od tematu.
Możesz założyć temat - "Układanie obiegów w IC" i tam proponować swoje "ekonomiczne" rozwiązania.
83110 Szczecin Główny 10:49 - Poznań Główny 13:26
38103 Poznań Główny 13:55 - Kołobrzeg 18:04
pas PR 89726 Kołobrzeg 18:36 - Białogard 19:17
58103 Białogard 19:53 - Szczecin Główny 21:48

Ten obieg obsługuje TRZECH maszynistów!
Jeden musi przyjąć pociąg i "wyprowadzić" go z Zalewskich Łęg aby ten właściwy mógł sobie z Szczecina Głównego pojechać na "trójkąt". Drugi musi zrobić to samo po przyjeździe do Szczecina poc. 58103.
Zaproponowany obieg ma też dwa uchybienia - w Kołobrzegu nie ma zdania - czyli po odpięciu lokomotywy i zjeździe na tor postojowy nie ma już czasu na zdanie bo trzeba biec na "pasażera". Jest to co najmniej dziwne.
Drugie uchybienie - powiązanie tego pasażera z Kołobrzegu z prowadzeniem poc. 58103 jest problematyczne. Wielokrotnie przy opóźnieniu poc. 38103 nie ma komu poprowadzić pociągu 58103 bo następny "pasażer" z Kołobrzegu jest o 19.55. Jako osoba zainteresowana możesz sprawdzić ile już to razy sytuacja taka miała miejsce. Happy Lokomotywa w Kołobrzegu także stoi aż do dnia następnego czyli do poc. 83102 - bez grzania. Może będzie od nowego rozkładu ale tego nie wie nikt - na dziś nie ma.

Białogard zgodnie z twoją teorią "ekonomii" prowadzi poc 58105 do Szczecina i wraca pasażerem. Jedzie 58103 pasażerem po to aby rano przyprowadzić 85102. Przykłady można mnożyć tylko po co?
Sytuacja się zaraz sama rozwiąże - po wprowadzeniu ryczałtu chętnych do "trójkątów" zabraknie z dnia na dzień a wtedy..... Happy

Wracając do tematu - panika powstała po "wyjściu" pisma Naczelnika do Dyrektora.
Posądzanie Pracowników o złą wolę nic nie da - mleko się rozlało.
Może i w Szczecinie wielu dostrzega to co się dzieje i zaczyna nazywać rzecz po imieniu?
Kłamstwa i utraty zaufania takie działania władzy nie zwiększą.
Autorytet buduje się innymi metodami - ale tego to już nie zamierzam oceniać.

W ilu jeszcze miejscach w IC dokonuje się zmian i wysyła się takie pisma - bez dyskusji z zainteresowanymi - aby ukryć swoje niekompetencje i brak jak to nazwał Punisher działań "ekonomicznych"?

_________________
"Płynie się zawsze do źródeł pod prąd, z prądem płyną śmiecie"
Zbigniew Herbert
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl