Przewoźnik autokarowy Inter, który wozi pasażerów głównie między Górnym Śląskiem a Krakowem, uruchomił w styczniu połączenie Gliwice – Katowice. Na trasie, po której jeżdżą Koleje Śląskie, oferuje połączenie minimalnie szybsze i póki co za złotówkę.
Malenstwo, tak się składa, że na tą trasę Inter wysyła duże autokary...mimo to, chętnych na podróż Interem nawet za 1zł jest tak mało, że nawet sprintera nie zapełnią.
Malenstwo, tak się składa, że na tą trasę Inter wysyła duże autokary...mimo to, chętnych na podróż Interem nawet za 1zł jest tak mało, że nawet sprintera nie zapełnią.
Nie dziwie sie. Nie potrafia zadbac o informacje. Ale z tego co kojarze to Inter mial tylko Sprintery.
Firma ZUE podpisała z PKP PLK umowę na remont odcinka Katowice - Chorzów Batory w ramach rewitalizacji linii kolejowych nr 134, 137 i 138 na trasie Gliwice Łabędy - Katowice - Sosnowiec Jęzor. Wartość kontraktu wynosi 42,5 mln zł netto (52,3 mln zł brutto). Termin realizacji zadania to 30 listopada 2015 roku. Zakres prac ZUE przy realizacji zlecenia obejmie m.in. wymianę torów, przebudowę sieci trakcyjnej, a także prace na stacjach Katowice i Chorzów Batory, a także przystanku osobowym Katowice Załęże.
Ruszają prace na trasie Katowice - Chorzów Batory.
W środę rozpocznie się rewitalizacja ostatniego fragmentu linii kolejowej Katowice - Gliwice. Prace będą prowadzone na ponadpięciokilometrowym odcinku między Katowicami i Chorzowem Batorym - donosi portal Infor.pl.
Wysłany: 09-04-2015, 09:10 Remont odcinka Chorzów Batory - Katowice
niespełna 7 km i 10 minut jazdy w zawrotnym tempie 35 km/h (1 przystanek osobowy)
jak łatwo zauważyć zwykły remont może przyśpieszyć przejazd na tym odcinku do ok. 6 minut
czyli z obecnych 28-29 minut z Gliwic do Katowic na 24-25. Czy w PLK nie potrafią liczyć? To możliwe znając "inteligencję" zatrudnianych tam ludzi!!!!!!!!
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/23872/Ruszaja-prace-na-trasie-Katowice-Chorzow-Batory.html
Druga para torów na trasie Gliwice-Katowice dla kolei metropolitalnej. Jest umowa na studium.
Budowa drugiej pary torów na trasie Gliwice-Katowice oddzieli ruch dalekobieżny od aglomeracyjnego i usprawni podróżowanie pociągami po GZM. W piątek (3 grudnia) podpisano umowę na opracowanie studium wykonalności dla tej inwestycji. Dokument pozwoli określić zakres projektu, jego efekty oraz koszty realizacji.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum