No i fajnie, bo m to dobry pociąg , tylko w sezonie letnim o jeden dwa wagony by musiał mieć więcej .Zaś na linii Poznań - Ostrów - Kluczbork - Katowice ocalał ,choć nie wiadomo na jak długo jeden z nielicznych już pociągów dalekobieżnych.Jak się kiedyś zdarzy jechać Barbim to sobie browarka wypije,coby mu się kółka dobrze kręciły i kolejarze mieli robotę ,a za zdrowie tych co o niego walczyli.
Ja wczoraj(1.10) zostałam poinformowana przez panią w kasie (w Ostrowie Wlkp.) że Barbakan w kierunku Krakowa kursował do niedzieli (30.09), przez co musiałam do Katowic podróżować osobówkami z przesiadka w Kluczborku, okej połączenie niemniej jednak wolałabym jeździć IR. Wiadomo już coś o tym kiedy Barbakan wznowi kursowanie na trasie Ostrów Wlkp - Kraków gł??
Co ciekawe, w kierunku Krakowa Barbakan na odcinku Katowice - Kraków jechał jako Regio i niestety od 1 października ten Regio został uwalony. Ciekawe co na to Urząd Marszałkowski?
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
@danio - nie wklejaj dupiatych linków które wygasają - lepiej umieścić zrzut ekranu.
30 IX sprawdzałem - IR Barbakan wg sitkolu miał kursować do 15 X, wg plansz rozkładowych w Trzebinii ostatni do Szczecina 1X. Mimo informacji z sitkolu w niedziele 30 IX przejechałem się ostatnim kursem na odc. Trzebinia-Kraków. W składzie 4 czerwone wagony - przedziałowe sześciomiejscówki, z czego jeden wagon był RE (w Trzebini +40 osób przesiadających się z Regio z Oświęcimia)
Szkoda tego pociągu , pusty nie jeździł,a jego likwidacja jest znakiem tego że PRy niszczą swój w gruncie rzeczy fajny pomysł czyli siatkę połączeń Interregio.
Przepełniony IR Barbakan zlikwidowali a IR Wilda na spalince śmiga w najlepsze (niech jeździ). Odszedł Moraczewski ze swoimi dobrymi pomysłami na funkcjonowanie firmy a obecne PR dobijają firmę.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 09-11-2012, 19:43
Rafaello1973 napisał/a:
Szkoda tego pociągu , pusty nie jeździł,a jego likwidacja jest znakiem tego że PRy niszczą swój w gruncie rzeczy fajny pomysł czyli siatkę połączeń Interregio.
Trudno posądzać spółkę o to, że zaprzestała uruchamiania pociagow, kiedy przestalo sie to opłacać. Od czasu utworzenia iRów koszty wzrosły o jakieś 20%, a ceny biletów - co najwyżej o 10%.
IR to miał być biznes. Nie opłaca sie - nie jedziemy. Przeciez nikt nie dopłaca, a pociągi nie są na piasek.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 09-11-2012, 21:05
Cytat:
Trudno posądzać spółkę o to, że zaprzestała uruchamiania pociagow, kiedy przestalo sie to opłacać. Od czasu utworzenia iRów koszty wzrosły o jakieś 20%, a ceny biletów - co najwyżej o 10%.
IR to miał być biznes. Nie opłaca sie - nie jedziemy. Przeciez nikt nie dopłaca, a pociągi nie są na piasek.
I tak i nie. Udupienie tego pociągu rozpoczęło się przez składy wagonowe - droższe w eksploatacji bo z Cargowskim bykiem. A wpływy z biletów były i to niemałe. Jako współautor petycji mogę coś nie coś powiedzieć na ten temat
Przepełniony IR Barbakan zlikwidowali a IR Wilda na spalince śmiga w najlepsze (niech jeździ). Odszedł Moraczewski ze swoimi dobrymi pomysłami na funkcjonowanie firmy a obecne PR dobijają firmę.
róznica między barbakanem a wilda jest taka ze barbakoana uruchamiała strona szczecińska a wilde poznańska dla studentów z gorzowa i kostrzyna,chociaz nie rozumiem czemu w niedziele w gorzowie wszyscy wybieraja regio o 16 który jest nawalony na maksa i około 100 osób nie wchodzi do tego pociagu i trzeba uruchamiać dodatkowy autobus a wilda ma frekwencje tylko 50%
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum