Virakocha, ale na wymienionych odcinkach nie ma ograniczenia do 40, tak wolno to chyba jest od Bygodzczy do Twardej Góry. No chyba, że od marca coś się tam zmieniło i nie wiem.
_________________ " Doświadczenie to coś, co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś."
E. Murphy
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 13-06-2010, 18:28
IC konduktor, zgadza się mój błąd, jednak 80 to całkiem przyzwoita szlakowa
[ Dodano: 13-06-2010, 19:29 ]
a odcinek Bydzia-Twarda Góra to totalna porażka
Wczoraj jechałem pociągiem TLK relacji Łódź-Gdynia z Kutna do Gdańska i przyspieszył do około 70-80 km/h już przed Warlubiem. Jak wyjechał z Bydgoszczy o 9:52 do Tczewa wjechał o 12:20, no i stał tam jakieś 20 minut.
Z kolei torem nr 1 trasę Tczew-Bydgoszcz Główna pokonałem TLK Gdynia-Kraków/Katowice w czasie 1h 40 z 10 - minutowym postojem w Laskowicach Pomorskich
Wniosek 1 : modernizacje swoją drogą , ale po jaką ..... ustanowiono tak wielkie rezerwy ?????
Jak myślicie czy jest możliwa tak szybka rewitalizacja ?
1:30 to wynik możliwy do osiągnięcia jak najbardziej, ale czy nie za późno się budzą ci od infrastruktury ? Jeszcze jedno , jeśli by się to udało myślicie , że powstanie jakiś EIC Gdynia-Poznań-Wrocław ?
Od nowego rozkładu jazdy planowy czas ma wynieść na BG-GG 1h50min.
Jest 1h50min, bo będą rezerwy, bo tor nr 2 od Tczewa do Terespola Pom będzie w 2012r remontowany.
Po zakończeniu remontu, od 12.2012 czas w obie strony dla TLK ma wynosić poniżej 1h40min.
Dla EIC 1h30min.
Niech i te 1h 50 minut będą dla odcinka Bydgoszcz Gł. - Gdańsk Gł. to już będzie bardzo ładnie, bo to co było przez ostatnich kilka lat gdzie odcinek równo 160 km jechało się pociągiem pośpiesznym raptem z dwoma postojami ponad 3 godziny to była jakaś paranoja.
W regularne EIC nie bardzo wierzę na tej trasie, chyba że niektóre z Warszawy do Gdańska na czas remontu E65 będą tamtędy puszczane. Chociaż do początku XXI wieku przez wiele lat jeździły na tej trasie regularnie dwie pary pociągów Expresowych "Piast" i "Pomorzanin" w relacji Gdynia-Wrocław. Ten drugi gdzieś do 1998 roku prowadził dodatkowo wagony do/z Łodzi Kal. odłączane/dołączane do wrocławskich wagonów na stacji Bydgoszcz Gł.
Jak skończą modern Wrocław-Poznań to myślę że wrócą 2 pary EX Wrocław-Gdynia.
Troche dodatkowego dobrego taboru się znajdzie, gdy na E65 i CMK wjadą za 3lata Pendolino.
[ Dodano: 28-10-2011, 18:06 ]
Z Bydgoszczy do Tczewa w 72minuty.
Choć do rozpoczęcia faktycznych prac inwestycyjnych na pewno minie jeszcze sporo czasu (szacuje się, że minimum 2 – 3 lata), to już teraz Burmistrz Pelplina Mirosław Chyła konsultuje szereg zamierzeń ze strony spółek należących do Grupy PKP, które to z pewnością będą miały wpływ na kształt i funkcjonowanie Gminy Pelplin.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum