Rowniez jestem za wprowadzeniem tego połączenia kolejowego (szkoda, że ankieta jest już off). Wystarczy spojrzec jakie tłumy są zawsze w autobusie z ZG do Leszna. Ludzie często muszą stać! Jakby czas podróży nie przekroczył więcej niż 2:40, co jest spokojnie do zrobienia (ZG-Głogów 1:30, Głogów Leszno bodajże 0:58), to połączenia byłoby udane;) No i żeby nie było, że kursuje raz czy 2 razy w ciągu dnia, tylko trochę częściej Myślę, że to byłby bardzo dobry pomysł
Poza tym - czy pismo do UM zostało już wysłane?
[ Dodano: 30-08-2010, 17:15 ]
Sory za double post, ale:
Czyzby juz nikt się nie interesował tym połączeniem kolejowym? Wydaje się, że łączy ono 2 może nienajwiększe miasta ale napewno frekwencja byłaby wystarczająco zadowalająca!
Leszno oganeły szynobusy i tak mają ich sporo jak na polskie warunki, a zobaczcie przykład jarocina jak by mieli szynobus leciał by do Jarocina a ze wzgłędu na braki taborowe dojeżdża tylko do Gostynia i kka a Wolsztyn Głogów Ostrów to największe potoki podróżnych i tam jadą szynobusy a propo ile maja w końcu szynobusów w Lesznie wiem że SA105 001, 002 SA108 001, 002 ,008 010 coś jeszcze???? Do zielonki musi jechać SA132 lub 134 a takiego Leszno oprócz wakacji niema.
Dlaczego te niższe modele szynobusów nie mogłyby kursować na tej trasie? Poza tym, może UM ma coś na zbyciu? Warto próbować, bo trasa napewno zapewniłaby dużą frekwencję!
Faktycznie, mogłoby brakować miejsc na trasie Głogów-ZG. Ale mimo wszystko - chyba lepiej wprowadzić dodatkowe połączenie niż go nie wprowadzać? Zawsze to dodatkowe pieniądze, a ponadto znacznie większy komfort dla podróżnych, że jest połącznie bezpośrednie.
I teraz mam pytanie - czy dzieje się coś już bardziej oficjalnego? Ktoś wcześniej wspominał że wysłać chce pismo do UM. Jak wygląda sprawa tego pisma? Czy może są też inne środki, dzięki którym możemy dać jasno znać że połączenie leszno-zg jest jak najbardziej potrzebne i mile widziane?
@rob21, w Lesznie są jeszcze SA108-003 i 005. Mógłby jeździć ewentualnie 2xSA108, ale ciężko je będzie odpowiednio rozdysponować, muszą przecież jeździć też na innych liniach. Mnie to by się marzyła SUczka z Bipami (które Leszno posiada).
No niechby jechała nawet lokomotywa (bo zwana tu przez większość Suczka to chyba jakas lokomotywa su42 czy coś takiego?) z bipami (co to za wagony?). Wkońcu połączenie to generowałoby raczej dochody a nie straty.
Czy taka suka straciłaby czasowo względem szynobusów?
W sumie to i tak nie ma dużego znaczenia bo najważniejsze żeby wrócioł samo połączenie. Poza tym słyszałem, że w następnym roku będzie modernizacja torów na trasie ZG-Nowa Sól co mogłoby się przełożyć na kilka(naście) minut szybszego przejazdu.
Co możemy zrobić my, użytkownicy tego forum, aby dać chociaż znać że takie połączenie byłoby bardzo mile widziane? Bo osobiście nie jestem jakimś wielkim fanem kolei i słabo się orientuję w tych sprawach.
Połączenie suczki z bipami(wagony piętrowe) nie ma racji bytu na odcinku Głogów-Leszno jedzie 30 minut dłużej niż szynobus ,ale napewno nie straciło by na frekwencji, ale jak już coś takiego to Zielona Góra - Ostró Wlkp, ale podkreślam że jakby miał to być skład wagonowy z otwartymi ramionami i wielką radością oglądałbym go w Głogowie. I podróżował nim... Ale SA134 był by idealny czy sa108 niech jkeżdzą nawet od jutra.
Możemy pisać do Urzędów Marszałkowskich, które są odpowiedzialne za zamawianie pociągów w Przewozach Regionalnych. Można też napisać do wojewódzkich zakładów PR, chociaż ci z reguły odsyłają do UM. Obawiam się, że może być jednak zbyt późno, nowy rozkład jest już wstępnie ułożony, chociaż kto wie...
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 15-09-2010, 10:53
Kriger ma na stanie tylko jedną Bipę, raczej półbipie (jeździ do Wolsztyna). Jeśli chodzi o Bohuny, to stoi ich trochę w Pile. Gdyby wysłać ich trochę na rewizję, tak jak Bht z Poznania i Zbąszynka, można by się pokusić o uruchomienie takiego pociągu. Lepiej jednak jeśli kursowałby do Ostrowa (połączenie obiegów)
Virakocha, tylko jedna Bipa jest na stanie wielkopolskiego ZPR? To gdzie są pozostałe które były,właściwie mnóstwo było
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 15-09-2010, 11:06
Pojechały do Chojny na złom o ile pamiętam Chyba że chodzi ci o Bmnopux
[ Dodano: 15-09-2010, 15:31 ]
Poszły na złom z powodu korozji ramy i problemów z harmoniami (a nie da się ich rozłączać w warunkach polowych, jeno warsztatowych)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum