Te tłumaczenia są śmieszne napisałem list do dyrektora finansowego z Cargo w Krakowie i odpisał ,że dokładnie obliczyli ,że zadużo węgla pójdzie i wody poprostu paranoja co o tym sądzicie
Żeby kolejne skanseny nie podzieliły losu Krzeszowic, gdzie po skansenie pozostał gruz. Nie szanujemy tego co mamy niestety
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
taigatrommel spalinówki są a co do ST43 to trzeba porozmawiać z pracownikami to otworzą zapewne po remoncie
To jakby ktoś wiedział, kiedy będzie to "po remoncie" to proszę o info. Chętnie się tam wybiorę. I myślę, że na pewno jakoś da się załatwić otwarcie tak na krótki czas
Kolejnym skansenem, który mi się marzy to ten w Kościerzynie i SP47 Ciekawe, czy tam też dali by się namówić na otwarcie i krótkie zwiedzanie "od środka" Jak myślicie? Byliście może w Kościerzynie?
Do Kościerzyny pojechać warto można zobaczyć rynek dwa sanktuaria, pójść nad jezioro. Ale jeśli chcesz iść do skansenu to radzę wziąć piłkę do metalu albo jakieś nożyce do łańcucha. Skansen obecnie jest zamknięty ale można zobaczyć przez siatkę lub od strony stacji. Jednakże z tamtej strony zobaczysz wraki.
_________________ Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Dobrze, że mówisz. Zaoszczędziłeś mi podróży przez prawie całą Polskę. A jest jakaś szansa na ponowne otwarcie tego skansenu? Albo może eksponaty przeniosą w inne miejsce?
Ale pozostałe atrakcje turystyczne Kościerzyny czekają. A co do szans to raczej w Kościerzynie nie ale ponoć chciano część taboru przenieść do Tczewa i jeździć do Kościerzyny składami retro ale jak na razie od dwóch lat cisza.
_________________ Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Nie nie chodziło mi o Chabówkę zapomniałem podać sorki
Krzysztof21 -Usunięty- Gość
Wysłany: 16-01-2010, 18:47
Cytat:
Decyzją zarządu, PKP CARGO S.A. przekaże parowóz Ty51-133 na aukcję, z której dochód zasili Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
I to jest kolejny argument za tym, że skansen w Chabówce nie może nadal pozostawać w strukturze PKP CARGO! To tak, jakby Muzeum Narodowe wystawiło na licytację... np. płaszcz koronacyjny Stanisława Augusta Poniatowskiego. Tak ma wyglądać "opieka" PKP Cargo nad zabytkami?
Oj tak zgadzam się skandal!! Znaczy nie idea pomocy, ale niszczenie zabytków
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Skansen Chabówka na razie się trzyma, byłem wczoraj i znalazłem dwie nowośc w porównaniu do ostatniej wizyty rok temu:
Wagon kuszetka o oznaczeniu Bwxz, to chyba jedyny w Polsce Y-grek w malowaniu oliwkowym, bo jest w innych rejonach kilka 120A i bhp ale Y-greka nie ma. Popatrzcie młodzi bo zakładając, że kuszeta z zewnątrz wygląda praktycznie jak 111A, to tak wyglądały pospieszne składy w latach 80. Piszę to bo ktoś ostatnio nazwał zielono-kremowe malowanie klasycznym...
Nie wierzcie też stronie informacyjnej która rzadko jest aktualizowana, TKt48 i Ol12 wcale nie są "czasowo niedostępne", są dostępne i czynne (w weekend podobno były na śląsku).
Chabówka to zdecydowanie najlepszy skansen, i ma najszeżej rozstawiony tabor, co ułatwia fotografowanie. Bo w niektórych miejscach bywają z tym problemy, w Kościerzynie jedyne na świecie SP47 zastawili parasolkami piwnymi !!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum