Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Następny
RJ 2011/2012 na Dolnym Śląsku
Autor Wiadomość

Modliszka Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 15 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 24-05-2012, 19:57    Odpowiedz z cytatem

myszka, fakt. Niezrozumiały błąd PR. Beton pewnie stwierdził, że IR "Giewont" musiałby zbyt wcześnie wyjeżdżać z Wrocławia, a wracałby grubo po północy i to zniechęciłoby pasażerów. Być może. Ale co stało na przeszkodzie, aby ten pociąg przesunąć czasowo, tak by godziny odjazdu i przyjazdu były atrakcyjne dla pasażera? Przecież Opole nie wygeneruje zadowalającego potoku podróżnych! Pociąg będzie świecił pustkami.

Gdyby to ode mnie zależało to wydłużyłabym ten IR do Świnoujścia lub Kołobrzegu po Nadodrzance przez Legnicę i Lubin. Mielibyśmy pierwszy nocny pociąg IR. W okresie wakacji frekwencja na pewno by dopisała, nawet gdyby skład stanowił EZT, gdyż łączyłby Tatry z Bałtykiem.

_________________
Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 24-05-2012, 20:12    Odpowiedz z cytatem

Modliszka przez Legnicę i Lubin zawsze jeździły sezonowe pośpiechy do Kołobrzegu i Świnoujścia i zawsze miały bardzo ładne obłożenie Smile

_________________
2012/18- 205 476 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138 km
2021- 50 251 km
2022- 18 455 km
2023 -27 051
2024 -25 164
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Kamil26 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Sty 2012
Skąd: Lubin Górniczy

PostWysłany: 24-05-2012, 21:05    Odpowiedz z cytatem

Odnosząc się do słów Jerrego, te sezonowe były korzystniejsze niż puszczane przez Nadodrzankę. Wołów, Ścinawa, Brzeg Dolny na pewno nie mają więcej mieszkańców niż Lubin, Legnica, Środa Śląska, Malczyce i reszta miejscowości na odcinku Wrocław Gł. - Legnica. Po remoncie Legnica - Lubin liczę na przywrócenie jednego całorocznego i jakiegoś sezonowego.

_________________
Ten post wnosi do tematu tyle co reszta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 25-05-2012, 09:35    Odpowiedz z cytatem

Też już dawno pisałem że sezonowiec Bielsko Biała - Świnoujście / Kołobrzeg powinien jechać właśnie tamtędy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

myszka Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Maj 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 27-05-2012, 13:06    Odpowiedz z cytatem

Czy będą od 1 czerwca długo zapowiadane pociągi do Strzelina? W tabeli 230 takowe , na plakacie stacyjnym dla Wrocławia Głównego oraz rozkładzie liniowym województwa dolnośląskiego, w zakładce regiony już ich nie ma. Gdzie leży prawda?

[ Dodano: 01-06-2012, 10:21 ]
Z tabeli 230 pociągi do Strzelina też znikły....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 14-06-2012, 19:33    Odpowiedz z cytatem

Likwidacja niektórych połączeń regionalnych od 1 lipca!!!

Komitet Obrony Dolnośląskich Linii Kolejowych

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

iktorn82 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Gru 2011
Skąd: Lubań

PostWysłany: 14-06-2012, 20:03    Odpowiedz z cytatem

I znów oczywiście Lubań traci połączenia. Jeszcze rok, max 2 lata i miasto zniknie z mapy połączeń pasażerskich. Wjedzie Cargo, rozniesie do reszty infrastrukturę i rozpocznie się to co PKP PLK ZK Wałbrzych potrafi najlepiej - zalesianie torów. Z drugiej strony będzie to ładnie kontrastowało z linią 284 do Mirska i 336 do Świeradowa, 340 Karpacz i niedługo zapewne Lwówecką. Tylko w Polsce nie opłaca się wozić pasażerów w góry! To jest żałosne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

myszka Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Maj 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 14-06-2012, 20:21    Odpowiedz z cytatem

Miast uruchomienia od czerwca długo obiecywanych pociągów do Strzelina będą ale likwidacje pociągów na Dolnym Śląsku. Nowych uruchomień można się spodziewać dopiero przed wyborami....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 14-06-2012, 21:08    Odpowiedz z cytatem

Cytat ze strony www.kodlk.tnb.pl

"Przyczyna likwidacji połączeń nie jest do końca znana, ale w środowisku kolejowym mówi się, że w ten sposób szukane są pieniądze na pokrycie długów wygenerowanych przez samorządową spółkę Koleje Dolnośląskie."

Cóż, utrzymanie marszałkowskiej patologii na torach pod przewodem pani Ładniak kosztuje krocie. Przypomnę, że łączne zadłużenie wygenerowane przez KD na koniec 2010 roku wynosi ponad 9 mln zł. A nie znamy jeszcze wyników finansowych za ubiegły rok. Sądząc po zaplanowanych cięciach w rozkładzie jazdy można spodziewać się kolejnej straty idącej w miliony.

Pod rządami pani Ładniak administracja KD podwoiła się! Tylko liczba dyrektorów wzrosła o 400 proc. Na biura trzeba było wynająć jeszcze jedno piętro kamienicy zajmowanej przez KD. To generuje gigantyczne koszty, które nie mają żadnego przełożenia na poprawę oferty przewozowej! Do tego trzeba jeszcze dodać liczne jak na tak małą spółkę odszkodowania dla byłych pracowników zasądzane przez sądy pracy. Są to kwoty w wysokości 20-40 tys. zł na osobę.

UMWD zamiast zrobić porządek w KD wywalając nieudolny zarząd, robi czystki na torach, likwidując kolejne połączenia. No cóż, trzeba zaoszczędzić na PR-ach, aby ratować KD i by móc dalej kręcić lody.

Beton

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 16-06-2012, 13:34    Odpowiedz z cytatem

Noema, pełna zgoda. Obiektywnie rzecz ujmując, to sytuacja jest nieciekawa. Koleje Dolnośląskie miały być drugim płucem (obok PR), a stały się piątym kołem u wozu dolnośląskiej kolei regionalnej. Tak to już jest z "lodziarniami" zarządzanymi przez zgraję nieudaczników i cwaniaków, których interesuje tylko własne koryto i nic poza tym.

Wiewiórki donoszą, że zarząd KD ubiega się w UMWD o dokapitalizowanie spółki kwotą ok. 100 mln zł. A więc dojenia podatników przez KD ciąg dalszy i to ze zdwojoną siłą! W zamian likwidacja połączeń Przewozów Regionalnych m.in. do Lubania, jak donoszą chłopaki z KODLK.

Nie ma pieniędzy na połączenia kolejowe, są miliony na biurwę KD.

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

morpheo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 18-06-2012, 11:29   

strona KODLK napisał/a:

"Przyczyna likwidacji połączeń nie jest do końca znana, ale w środowisku kolejowym mówi się, że w ten sposób szukane są pieniądze na pokrycie długów wygenerowanych przez samorządową spółkę Koleje Dolnośląskie."


Jedno napiszę panie Światowid - podłość!

Równie dobrze można pisać, że muchowozy Węgliniec-Lubań, wieczorny do Wołowa i międzyszczytowy do Jelcza o równie powalającej frekwencji to zdaniem "środowiska kolejowego" sposób na pokrycie długów generowanych przez całoroczny skład wagonowy o 19:00 do Wrocławia, wynaleziony przez KODLK. Przewozy Regionalne bynajmniej zysków na tym nie generują. Szczególnie, że posterunek rewizji technicznej na stacji Jelenia Góra nie pracuje za przysłowiowe Bóg zapłać, a te pociągi poza weekendami wożą między JG a Wałbrzychem (nie wiem jak dalej) po kilka osób!

// Post zmoderowany. ~Pirat
Powrót do góry

dyżurny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Tarnów Hauptbahnhof

PostWysłany: 18-06-2012, 12:40    Odpowiedz z cytatem

morpheo, wagonowy pociag do Wrocławia o którym piszesz to domkniecie obiegow na ir Galicja, zeby skład nie stał bezczynnie w Jeleniej. Ale spokojnie, skoro Cie to tak boli to jak juz ktos w innym watku w wakaccje Galicja na EZT

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 18-06-2012, 16:36    Odpowiedz z cytatem

morpheo,

A te wasze ogryzki do Wołowa to bardzo pełne jeżdżą ?! Bez jaj panowie ...

- ale wy przecież też robicie oszczędności. Zazwyczaj oszczędzacie na lwóweckiej albo inaczej lwówecką gdzie od 27 kwietnia regularnie odwołujecie popołudniówki uruchamiając KKS tak jak: 27,28,29,30 kwietnia 1,2,7,8,9,10,14,15,21 maja 8,9,15,16,17 czerwca. Ile to pociągokilometrów zaoszczędzonych jeśli dobrze liczę 2376 - będzie na premie ! Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

morpheo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 18-06-2012, 17:15   

Bonifas napisał/a:
morpheo,

A te wasze ogryzki do Wołowa to bardzo pełne jeżdżą ?!

Owszem, na powrotach z Wołowa od Brzegu Dolnego wszystkie siedzące są zajęte.

Bonifas napisał/a:

- ale wy przecież też robicie oszczędności. Zazwyczaj oszczędzacie na lwóweckiej albo inaczej lwówecką gdzie od 27 kwietnia regularnie odwołujecie popołudniówki uruchamiając KKS tak jak: 27,28,29,30 kwietnia 1,2,7,8,9,10,14,15,21 maja 8,9,15,16,17 czerwca.

Przypomnę Twoje słowa z dyskusji o lwóweckiej, pod moją wypowiedzią o zabraniu SA109 przez PR:
"I pod tym jestem w stanie się podpisać. Skoro PR wiedziały że mają w wakacje do obsługi połączenie na DLS to trzeba było się wystarać o DHL czy 102 jaka jeździła tu przez dwie ostatnie dekady a nie swoje szynobusy umieścili na kaszubach a tu wymagają zapewniać obsługę samorządom. "

Reasumując, nie mam nic konkretnie do składu wagonowego o 19:00, czy kilku innych pociągów. Mam za to pretensje o hipokryzję KODLK. Podałem tylko przykład, że sensowności "owoców" paru udanych akcji KODLK też można się uczepić.

Wiem dobrze, ile osób jeździ ów likwidowanymi pociągami PR i robienie z tego tragedii regionalnej zakrawa na komizm. Zamiast pisać o "pogłoskach", wypadałoby krzyczeć na PLK, dlaczego nie ma remontu (a raczej utrzymania) linii przez Gierałtów. Czas jazdy do Węglińca od 1 czerwca wyrównał się niemal z kółkiem przez Zgorzelec.
Powrót do góry

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 18-06-2012, 19:10    Odpowiedz z cytatem

Zostawcie wy wreszcie tą Lwówecką! Jest na to osobny temat i tam się powyżywajcie (w granicach rozsądku, żeby admini i modowie nie musieli zostawiać czerwonych krech) - zwłaszcza na IZ Wałbrzych! Choć to walenie grochem o ścianę, bo w tym Zakładzie Linii Kolejowych najwyraźniej dbają tylko o siebie, a nie o torowiska.
Największą głupotą KD-cji jest pchanie spaliniaków na trasy w całości odrutowane. Ok, innego sprzętu nie mają, ale przecież PR Wrocław ma 98 jednostek (pytanie tylko, ile sprawnych) i ten Jelcz czy Wołów do czasu przyjazdu EZT-ów z Nowego Sącza można było zostawić w całości PR-om. No ale jak ogon merda psem (jak to określała niejednokrotnie Noema), a wygląda na to, że dla KD istnieją tylko miasta Wrocław i Trzebnica (po co tam aż 13 par pociągów? Przecież przez Psie Pole i tak jeździ ich od groma), to efekt jest jaki jest, a pasażerowie tracą.

[ Dodano: 18-06-2012, 21:13 ]
Poza tym w dziale "Rozkład jazdy 2012/2013 - propozycje" pokazałem, że dziewięcioma szynobusami da się zrobić niezłą ofertę. Na lwóweckiej 5 par i szósta na odcinku Lwówek - Bolesławiec - Lwówek, osiem na kamiennogórskiej (cztery z kierunku Jeleniej Góry, trzy z Wrocławia), sześć par na Lubańskiej (cztery na Zgorzelec (w tym dwie z Wrocławia przez Jelenią Górę) oraz dwie do Żagania przez Wykroty i Jasionę - obie z Lubawki) i trzy do Szklarskiej (rano jedna para z Lubawki (wóz z Wro zostający na noc) i dwie pary po południu (wykorzystanie składu rano jadącego do Żar)). Zdecydowaną większość można wykorzystać w obiegu. No ale kto by z jedynie słusznych władz KD się przejmował jakimiś wypocinami (nawet jeśli by były mądrzejsze od wszystkich pomysłów UMWD) człowieka, który podpadł dwoma postami jedynie słusznej Pani Prezes...

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 21 z 23 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl