A nie dało by sie tak- jak planowo albo opóźnienie do góra15-20 min. to jedziemy na r113, a jak opóźnienie większe to na r117 (nie wiem dlaczego ten drugi regio nie ma numeru 115)
[ Dodano: 05-03-2011, 09:04 ]
I jak ktoś widział pierwsze IR z Lublina do Warszawy- Bystrzyce?
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
A przecież to kura znosząca złote jaja, połączenie ruchu lokalnego z dalekobieżnym. Czy księgowa PR-ów nie podoła zadaniu i nie poprowadzi oddzielnej księgowości? Przecież i tak w przypadku Lublina skład tutaj zmieniałby numer.
Też tego nie rozumiem.
Co za problem obsłużyć dwa pociągi tym samym składem jednocześnie podając, że jest pociąg bezpośredni?
Jaskółka już jest: Wrocław - Ełk. Ale czy będzie coś więcej?
No właśnie wręcz przeciwnie, dofinansowanie obejmuje wymienione pociągi jak też i tabor który jest modernizowany ze środków samorządowych a który docelowo będzie skierowany do obsługi tych połączeń.
Ja już nie rozumiem, jak dotowane to czego nie jeżdżą codziennie, mają atrakcyjne godziny (byleby nie na Gdańską lepiej na Wolę lub Zachodnią przez Śródmieście).
_________________ 2012 - 16464 km
2013 - 25289 km
2014 - 03715 km
Bo dotacja to też nie jest dodruk pieniędzy.
Poczekajmy, jak się spotkają z dobrym przyjęciem, może będzie ich więcej. A tymczasem zachęcam Lubelaków do wysyłania marszałkowi laurek dziękczynnych z prośbą o więcej.
pendolino napisał/a:
lepiej na Wolę
?! Sądzisz? Przecież tam psy zadkami...
Ja bym wolał, żeby - jak w modelu niemieckim - po przekroczeniu granicy strefy ZTM z biletem InterREGIO można było wysiąść np. w Warszawie Rembertowie, i bez kupowania nowego biletu ZTM dojechać do domu dowolnymi środkami komunikacji miejskiej (w tym SKM, a najlepiej żeby również KM).
Gdański to nie jest takie złe miejsce na koniec trasy, ma bezpośrednie połączenie z Metrem. Centralny nigdy nie będzie miał, Śródmieście raczej też jeszcze długo nie.
[ Dodano: 08-03-2011, 10:04 ] ...być może obniżone zostaną ceny biletów na składy interREGIO do Warszawy – można przeczytać w lubelskich mediach.
...rozważane jest przez przewoźnika obniżenie ceny biletów na pociągi interREGIO z Lublina do Warszawy. W pierwszy weekend kursowania składów tej kategorii skorzystało 450 osób.
No nie do końca 100%, bo 450 : 6=75, a miejsc w EN57 jest cóś z 180- czyli niecałe 50%, jak obniżą cenę to będą konkurencyjni w stosunku do busów i wtedy dopiero będzie można zwiększać liczbę połączeń.
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Wiadomo że nawet jak cena przejazdu będzie 5 zł, to raczej nie uzyskamy frekwencji 100% w kierunku Lublin->Warszawa w piątki, ani w niedziele Warszawa->Lublin.
Średnią nabijają kursy zgodne z kierunkiem masowych dojazdów, i dla nich nie ma chyba sensu wprowadzać promocyjnych cen? Można wprowadzić w przeciwnym kierunku, czemu nie. Może jacyś emeryci czy turyści się skuszą.
A ile kosztuje konkurencyjny aron-bus z Lublina, i jak długo jedzie?
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 08-03-2011, 17:23
Czemu nie nabijemy pociagu w piatek z Lublina do warszawy ? Sa jeszcze studenci zaoczni, którzy jeżdżą w piatek do osrodka akademickiego, wracaja zas w niedziele.
No to jak się skrzykną 4 osoby bez żandych zniżek, to pociągiem wyjdzie taniej (w promocji Ty-i-123 zapłacą w sumie 96,18 zł). Jak się skrzykną trzy takie osoby, to wyjdzie niemal identycznie.
A ze zniżkami ustawowymi jeszcze lepiej, czy aronbusy honorują zniżki ustawowe?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum