Tym bardziej, że Arriva poza 4 ED72A i planowanym zakupem 5 dodatkowych ED72/EN57A nie posiada żadnych EZT do obsługi tego typu połączeń. Dwa - nie ma bazy (poza NWW ale to bardziej garaż). Trzy - nie ma wystarczającej obsługi maszynistów i warsztatowców. Mają za to SZT z Pesy i szroty z Danii, które przecież nie są wieczne.
Urząd Transportu Kolejowego interweniuje w regionie zaniepokojony konfliktem pomiędzy Przewozami Regionalnymi i Arrivą. Jeśli przewoźnicy się nie dogadają, od grudnia pociągami regionalnymi nie dojedziemy do Trójmiasta i Piły. Tymczasem już we wrześniu może dojść do strajku na kolei.
Arriva i PR porozumiały się w sprawie większości „styków”
Jak nieoficjalnie dowiedział się „Rynek Kolejowy”, Przewozy Regionalne i Arriva RP osiągnęły i podpisały porozumienie w sprawie zasad organizacji 3 z 4 połączeń „stykowych” na liniach zelektryfikowanych łączących woj. kujawsko-pomorskie i województwa ościenne.
Może w końcu dojdą do jakiegoś porozumienia... dobrze by było... czekam niecierpliwie na rozwiązanie zaistniałej sytuacji..
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 08-10-2013, 12:08
Doszli. Międzywojewódzkie osobówki i IR pojadą, co do Piły, tam częściowo pojawią się pociągi (DB Schenker Rail Polska) Arriva Polska i PR Polska. Arriva Polska pojedzie na szrocie MRD lub Baureihe 628
Doszli. Międzywojewódzkie osobówki i IR pojadą, co do Piły, tam częściowo pojawią się pociągi (DB Schenker Rail Polska) Arriva Polska i PR Polska. Arriva Polska pojedzie na szrocie MRD lub Baureihe 628
Co ma wspólnego DB Schenker Rail z Arrivą poza właścicielem grupy? Nie będzie w Pile żadnych pociągów Schenkera z prostej przyczyny - oni zajmują się tylko cargo. Poza tym nie ma czegoś takiego jak Arriva Polska i PR Polska, tylko odpowiednio Arriva RP Sp. z o.o. i Przewozy Regionalne Sp. z o.o.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 17-10-2013, 19:31
@leemc
Arriva Polska:
Arriva Rail Polska - jedna spółka
Arriva Bus Polska - druga spółka
Wszystko zarejestrowane w Warszawie a w praktyce siedziba w Toruniu
Może i MRD jest wygodniejszy niż EN57, nie miałem okazji sprawdzić.
Ale jeśli jest duży tłok, to wygodniejszy jest stary kibel, 3-członowy. Lepiej siedzieć niż stać.
Kujawsko-Pomorskie rezygnuje z przetargu. Wrócą pociągi Przewozów Regionalnych.
Kilka dni temu marszałek województwa kujawsko-pomorskiego Piotr Całbecki zdecydował, że zrezygnuje z rozpisywania przetargu na wieloletnią obsługę czterech odcinków linii kolejowych. Samorząd chce bez przetargu oddać je w ręce Przewozów Regionalnych. To zaskakująca decyzja.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum