oskar777, tylko krowa nie zmienia poglądów. A że nie boję się przyznać do błędu świadczy fakt, że publicznie pochwaliłam KOLEO.
Fakt, na początku krytycznie podchodziłam do tej inicjatywy. Ale odkąd korzystam z KOLEO zmieniłam zdanie. Zwłaszcza, że pod tym względem KD są bardzo nieudolne.
Tak więc posypuję głowę popiołem i twórcom KOLEO gratuluję. Z punktu widzenia pasażera ten prywatny biznes jest lepszy od państwowego tudzież samorządowego badziewia za miliony publicznych złotówek.
Znajomym odradzam platformę zakupową KD i polecam KOLEO. Niech chłopaki zarabiają na prowizji, bo sobie zasłużyli.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Jak ten system sprzedażowy KD jest taki zły to niech go zlikwidują skoro Koleo jest lepsze. No ale przecież Koleo korzysta z ich platformy. Nie ma to jak psioczyć na system który jest jednocześnie podstawą działania innego systemu który zachwalasz.
Rozumiem, że jest to wygodny system w momencie zakupu biletów na pociągi kilku przewoźników z przesiadkami ale dlaczego kupując bilet jedynie na KD powinienem skorzystać z Koleo a nie bezpośrednio z ich systemu? Co takiego w momencie zakupu biletu da Koleo czego nie da system sprzedażowy KD?
Bojkotowanie internetowego kanału sprzedaży danego przewoźnika i psioczenie na marnotrawienie publicznych pieniędzy a jednocześnie zachwalanie innego internetowego kanału sprzedaży który korzysta z ich platformy to po prostu hipokryzja.
oskar777, kup sobie na platformie KD bilet ze Zgorzelca do Wrocławia z przesiadką w Węglińcu. Albo ze Zgorzelca do Szklarskiej Poręby z przesiadką w Jeleniej Górze. Życzę powodzenia. Kupisz tam bilety tylko na pociągi bezpośrednie. Posiadacz REGIOkarty też nie ma czego tam szukać, bo KD olały to zagadnienie. A przecież na linii Zgorzelec - Węgliniec jeżdżą KD i PR. To co, mam kupić dwa oddzielne bilety? Wchodzę na KOLEO i mam wszystko czego potrzebuję: REGIOkartę, połączenia z przesiadkami i od lipca jeden bilet na dwóch przewoźników (KD i PR). Dodatkowo mogę dostać premię 50 zł za polecenie znajomym KOLEO. Dalej będziesz bronił KD i ich nieudolnego systemu sprzedaży biletów made in PKP Informatyka? Bądźmy poważni.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Pirat Rozumiem w takim razie, że nie korzysta i likwidacja internetowego kanału sprzedaży KD nie wpłynie na możliwość zakupu biletu na ich pociągi za pośrednictwem Koleo. To jak to wtedy działa? Teraz pytam już z czystej ciekawości, żebym tak jak piszesz się nie kompromitował więcej.
Noema Dziwię Ci się, że to co kiedyś było jednym z Twoich sztandarowych argumentów przeciwko Koleo stało się nagle ich największym atutem. Mam tu na myśli 2 płatności zamiast jednej ale rozumiem wygodę tego rozwiązania dla kogoś kto często podróżuje i o tym wspominałem ale zapytałem również dlaczego miałbym wybrać Koleo kupując bilet na bezpośrednie połączenie obsługiwane przez KD zamiast ich własnego systemu a o tym nie wspomniałaś ani słowa.
PS O co chodzi w zapisie o honorowaniu biletów w KD:
"Bilety wystawione według ofert ”Przewozy Regionalne” sp. z o.o. (PR)
(z wyłączeniem biletów wydanych za pośrednictwem telefonów komórkowych oraz za pośrednictwem systemów KOLEO i e-podróżnik)"
https://www.kolejedolnoslaskie.eu/pl/bilety/honorowanie-bilet%C3%B3w.html
oskar777, ty chyba masz jakiś problem psychiczny? Człowieku, wybieraj sobie co chcesz i kupuj bilety gdzie chcesz. Jest konkurencja, masz wybór, więc się ciesz zamiast marudzić jak stara pierdoła.
Pieprzysz jak potłuczony (vide odpowiedź Pirata), więc o czym ja mam z tobą dyskutować, skoro zabierasz głos w temacie, o którym nie masz zielonego pojęcia!
Ja kupuję bilety na KOLEO i tobie nic do tego! Bez odbioru.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
System zakupu biletów w KOLEO jest niezależny od systemu e- KD. Noema ma rację zakup jest szybki i bezproblemowy. Dodatkowo można sprawdzić rzeczywistą cenę biletu czego nie oferuje żaden z innych kanalow dysrybucji. Korzystam, jestem zadowolony. KOLEO nie raz uratowało mi życie gdy musiałem na szybko kupić bilet.
Widzę, że ktoś jednak potrafi się normalnie wypowiedzieć. Wiesz może co oznacza zapis w regulaminie o honorowaniu biletów w KD: ""Bilety wystawione według ofert ”Przewozy Regionalne” sp. z o.o. (PR)
(z wyłączeniem biletów wydanych za pośrednictwem telefonów komórkowych oraz za pośrednictwem systemów KOLEO i e-podróżnik)".
Bo ja podchodząc do tego jako laik który nigdy z ich usług nie korzystał mógłbym stwierdzić, że bilety wystawione według ofert PR ale zakupione przez Koleo nie są honorowane w KD.
oskar777, konduktorzy KD bilety Koleo skanują specjalnym tel. komórkowym. Łączą się on-line z Koleo celem aktualizacji bazy sprzedanych biletów, skanują kod QR (lub wpisują nr biletu) i dostają informację, że bilet jest ważny. Szczegółów technicznych nie znam, ale tak to mniej więcej wygląda.
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Mnie interesowało stricte czy zakup biletu KD przez Koleo jest całkowicie niezależny od "ichniego" systemu sprzedaży internetowej. Jeżeli tak jest to brawa dla nich skoro idzie zrobić prosto i logicznie coś czego nie daje ich własny system.
KOLEO - zdecydowany hit; sprawdzi się wszędzie tam gdzie nie ma stacji, albo jest duża kolejka do kas (np. Wrocław, Poznań, Kraków). To, że aplikacja się sprawdza widać też po ilości pasażerów - użytkowników - coraz częściej widuje w pociągach KD bilety okazywane na smartfonach z logotypem KOLEO; jest wszystko czego potrzeba odnośnie rozkładu jazdy, aplikacja jest lekka i dobrze współpracuje również ze smartfonami z niższej półki cenowej; płatności są wygodne no i jako pierwsi mieli płatność BLIKiem, czekam na dodanie możliwości zakupu biletu okresowego przez telefon no i oczywiście na dołączenie kolejnych przewoźników.
A dla mnie niestety kit. Gdy wyszukam połączenie to okazuje się, że ani na PR ani IC nie mogę kupić biletu. Dla mnie póki co aplikacja jest niestety bezużyteczna. Owszem zanajdzie połączenie ale co dalej? I tak muszę kupić tradycyjnie albo na stronie danego przewoźnika. Taką funkcjonalność oferuje wiele innych aplikacji czy stron internetowych.
oskar777, kiczowaty jest beton PKP IC, który nie chce nawiązać współpracy z Koleo. Zarząd PR po kilku miesiącach przeprosił się z Koleo i od lipca znów kupisz tam bilety na pociągi PR.
Dla pasażerów z Dolnego Śląska Koleo jest bardziej funkcjonalne niż system sprzedaży biletów KD, ale to już wyjaśniła Noema, więc nie będę po niej powtarzał.
Ja korzystam z Koleo i jestem zadowolony. Przymusu nie ma, więc nie rozumiem dlaczego się czepiasz. Jest konkurencja, masz wybór. Koleo to prywatny biznes i podatnik nic nie dokłada. To chyba dobrze?
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum