Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
KD oszczędzają na hamulcach pociągów
Autor Wiadomość

ufoludek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lip 2011

PostWysłany: 04-10-2013, 15:12    Odpowiedz z cytatem

To piszcie do fefałenu. Mogą się zainteresować.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 04-10-2013, 16:35    Odpowiedz z cytatem

Raz mogło się zdarzyć. Każdy się może pomylić i należy mu się druga szansa. Właśnie dlatego nikomu o tym do tej pory nie powiedziałem. Ale trzy razy to zdecydowanie za dużo. Trzeba działać, bo za czwartym razem pociąg wyskoczy z toru i może się zrobić nieprzyjemnie!

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

aartur2000 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Gru 2009

PostWysłany: 04-10-2013, 18:03    Odpowiedz z cytatem

jano napisał/a:
Dzisiaj niewiele brakowało, a wykoleiłby się szynobus KD rel. Wrocław Gł. (19.07) - Legnica. Od dłuższego czasu ruch na szlaku Wrocław Żerniki - Wrocław Leśnica - Miękinia odbywa się po jednym torze. Obecnie po torze nr 2. Nie wiem, czy maszynista się zagapił, czy miał niewłaściwie podany semafor, ale gdy ruszył ze stacji Wrocław Żerniki w kierunku Leśnicy rozpędził się tak, jakby miał jechać na wprost (przez ostatni rozjazd w Żernikach). Nie wiem jaką miał prędkość, ale myślę że ok. 90-100 km/h (i wcale nie hamował). Jak wpadł w przełożony rozjazd (z toru nr 1 na 2) to tylko pasażerowie "latali" po składzie, a dookoła leżały bagaże. Oczywiście pociąg natychmiast się zatrzymał, obsługa przeszła przez skład i sprawdziła, czy nikomu nic się nie stało. Na szczęście nikt nie odniósł żadnych obrażeń, choć wiele osób miała podwyższone ciśnienie.

Najlepsze było tłumaczenie kierownika pociągu, że mogliśmy na torach najechać na jakąś przeszkodę albo kogoś potrącić. Jasne Happy a maszynista ostro skręcił kierownicą i ominął zagrożenie.


Jechałem tym pociągiem, rzeczywiście niewiele brakło do wykolejenia - szarpnięcie było naprawdę duże. W mojej "karierze" pasażera był to już drugi taki przypadek - kilkadziesiąt miesięcy temu przed Środą Śląska kibel PR zrobił identyczny numer.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kizior11 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lis 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 05-10-2013, 20:34    Odpowiedz z cytatem

Przed wysuwaniem pochopnych decyzji o oczerniania maszynistów może ktoś by się zainteresował jaki był wyświetlany obraz na Semaforze . Maszyniści prowadzący impulsy to są w 90 % dawni Cargowcy reszta to IC i PR Wrocław z wieloletnim doświadczeniem więc wątpię aby to robili z powodu braku praktyki .Co nie zmienia faktu że ktoś powinien się tym zainteresować dla czego taka sytuacja miała miejsce .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

franciszek10574 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Paź 2007

PostWysłany: 06-10-2013, 08:08    Odpowiedz z cytatem

Kizior11-- gdzie ty widzisz że ktoś oczernia maszynistów to są opisany tyko fakty jakie miały miejsce wiec pytanie "dlaczego tak się stało"a jak jeszcze dodam że przy zdarzeniu jaki opisałem w danym dniu pojazd szynowy po fakcie opisanym cofał do tyłu to jest dopiero zastanawiające dlaczego tak było i czy tak można tylko na KD bo w innym przypadku powinno to być "WYPADEK BEZ NASTĘPSTW"i dochodzenie co zawiniło,wiadomo Leśnica w przebudowie więc może to być źle działający semafor,zwrotka,brak informacji o ograniczeniu prędkości itd,itd,i tu trzeba działać bo szkoda ludzi,taboru itd nie można mówić że nic się nie stało to jest ok.bo za chwile ktoś powie wiedzieli wszyscy a nikt nic nie mówił.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 06-10-2013, 08:31    Odpowiedz z cytatem

Gdyby na semaforze podawany byłby zły sygnał wszyscy święci byliby poruszeni za pomocą radiotelefonu, każdy mechanik zrobiłby z tego tytułu awanturę, która obiła by się o Warszawę. Krzyczą jak cholerny sierżant na szlaku się przewróci, a nie zgłaszaliby tak poważnej rzeczy? Osobiście dowiadywałem się na LCS-ie, że ze strony drużyn trakcyjnych nikt takich incydentów do tej pory im nie zgłaszał. Zawsze robią to albo postronni ludzie, albo jadący tymi pociągami pracownicy kolei. Oczywiste jest, że popełniają błąd i starają sie to wszystko zatuszować. To nie jest raczej jednoznaczne?!

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kizior11 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lis 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 06-10-2013, 11:56    Odpowiedz z cytatem

Zgadza się to jest wypadek bez następstw , jeżeli cofnął powinien za to odpowiedzieć .Co do lcs to wcale bym im tak nie ufał .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

waldek1971 Płeć:Mężczyzna
Nowy


Dołączył: 09 Paź 2013

PostWysłany: 09-10-2013, 09:50   doswiadczenie maszynisci Odpowiedz z cytatem

teleamigos napisał/a:
powodem takich sytuacji są słabo wyszkoleni maszyniści którzy zatrudniani są z pierwszej łapanki w samorządowych spółkach . Temat ten w mediach był już naświetlany

wlasnie... temat w mediach byl naswietlany a ludzie powtarzaja to wsystko jak mantre i niezastanawiaja sie nad niczym. Akurat wszystkie te ostatnie sytuacje byly zwiazane z bardzo doswiadczonymi maszynistami, ktorzy wiele lat jezdzili w ruchu towarowym i osobowym. No ale kto by sie tam prawda przejmowal. Poza tym, z tego co mi wiadomo, 90% kadry w KD to sa doswiadczeni maszynisci (niekoniecznie dobrzy- bo to naprawde nie jest rownoznaczne) tylko doslownie garstka jest swiezycch. Ale to tez jak czytam fora itp jakby nie mialo znaczenia.
Nie lubie ignorancji. I pamietajcie, ze jesli ktos cale zycie jezdzil Bykiem czy Rumunem w ruchu towarowym to wogole nieswiadczy o tym, ze bedzie dobrym maszynista jezdzacym 160km/h impulsem. Nawyki, przyzwyczajenia robia swoje. Czasem jakiegos mlodego i bystrego lepiej wyszkolic niz uczuc od nowa calkiem innej roboty goscia przed 60 rokiem zycia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 16-06-2014, 20:59    Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj doszło do wykolejenia pociągu relacji Wrocław Główny - Trzebnica.

http://www.rynek-kolejowy.pl/52779/wykolejenie_pociagu_kd_w_trzebnicy.html

Czyżby hamulce zawiodły?

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

amadeoen57. Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lut 2010

PostWysłany: 17-06-2014, 06:53    Odpowiedz z cytatem

Ładnie zarył, UTK szynobusy wstrzymał, ten wykolejony, ciekawe czym będą jeździć Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 17-06-2014, 11:26    Odpowiedz z cytatem

amadeoen57. napisał/a:
UTK szynobusy wstrzymał

powiedz mi które? Nie pisz głupot skoro nie znasz tematu! Pojazdy które były wycofane sa już sprawne i od dawna są w trasie!

_________________
2012/18- 205 476 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138 km
2021- 50 251 km
2022- 18 455 km
2023 -27 051 km
2024 -
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

iktorn82 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Gru 2011
Skąd: Lubań

PostWysłany: 17-06-2014, 14:58    Odpowiedz z cytatem

Jerry, oni i tak nie przyjmą tego do wiadomości. Niektórzy nie dadzą sobie tutaj nic powiedzieć i cieszą się z każdego potknięcia dolnośląskiego przewoźnika i zapewne jeszcze dobre trzy miesiące będą się podniecać, że UTK znalazł coś w KD. Najbardziej przykre jest natomiast to, że nawet wykolejenie się pociągu stanowi dla nich powód do radości i kpin w postaci tekstów takich jak: "czyżby hamulce zawiodły?" Tak swoją drogą, to uśmiałem się po pachy, takie to było dowcipne z tymi hamulcami!!
Nie ma co się przejmować mikolskim betonem, który tęskni za pełnymi wrażeń podróżami "kiblem" przez Dolny Śląsk. Na szczęście Lubań uwolnił się od tego brudnego dziadostwa i mam nadzieję, że tak już zostanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 17-06-2014, 15:34    Odpowiedz z cytatem

A wracając do tematu to pragnę państwu powiedziec że system RAPID działa przy prędkości powyżej 50km/h a w stacji w Trzebnicy takowaej prędkości nie ma.

_________________
2012/18- 205 476 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138 km
2021- 50 251 km
2022- 18 455 km
2023 -27 051 km
2024 -
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 17-06-2014, 16:15    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A wracając do tematu to pragnę państwu powiedziec że system RAPID działa przy prędkości powyżej 50km/h a w stacji w Trzebnicy takowaej prędkości nie ma.

Przy hamulcach tarczowych (nie wiem co to był za sprzęt ale chyba tarcze miał) działa przy każdej szybkości. Co nie zmienia faktu, że komentarz o hamulcach był idiotyczny.

_________________
Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 17-06-2014, 17:11    Odpowiedz z cytatem

iktorn82, zadałam jedno proste pytanie, bez złośliwych insynuacji, a tobie już leci piana z pyska jak u wściekłego psa. Aż takie pranie mózgu zrobił wam beton KD, że jesteście w stanie robić z siebie idiotów na forum publicznym? Załóżcie sobie chłopaki na forum oddzielny wątek "Moje najukochańsze KD" i tam toczcie pianę i wieszajcie psy na krytykach KD.

Wracając do tematu. Jeśli szynobus zarył w kozła oporowego (?) to logiczne jest, że albo zawinił sprzęt (hamulce), albo maszynista. Bardziej prawdopodobna wydaje się opcja z hamulcami, stąd moje pytanie natury technicznej. I proszę o merytoryczne komentarze, bez toczenia piany na pyskach, bo to nie jest forum nawiedzonych mikoli zaczadzonych kadecją, tylko ludzi normalnych, pasażerów, którzy z usług KD korzystają i utrzymują ze swoich podatków. Jeśli łożę na ten cyrk na szynach to chyba logiczne jest, że chcę wiedzieć co tam się dzieje!

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 6 z 7 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl