Jak podaje lokalny portal e-kg.pl, kolejowe paradoksy nie omijają również Kołobrzegu. Chodzi o pociąg REGIO z Kołobrzegu do Szczecina. W dni powszednie pociąg ten wyjeżdża z Kołobrzegu o 4.21. W pozostałe dni zaś planowo rozpoczyna kurs od Gryfic. W tym celu musi po godzinie 4 wyjechać… z Kołobrzegu do Gryfic z samą drużyną konduktorską.
Jeśli pociąg w dni świąteczne i tak musi wyjechać z Kołobrzegu, to dlaczego nie może zabierać ze stacji pośrednich pasażerów? Jaki jest sens, by jechał pusty?
Na pytanie lokalnego portalu zadane Przewozom Regionalnym przekazano odpowiedź, że spółka ta jest jedynie wykonawcą zamówień przewozowych Urzędu Marszałkowskiego. A że zamówienie dla tego pociągu jest nielogiczne – kogo to obchodzi?
Wszyscy tylko tym jednym podsyłem żyją, a w Polsce jest sporo pociągów które jeżdżą podsyłem, bo taniej jest
Na naszym podwórku jest kilka jak nie kilkanaście par dziennie które robią za podsyły
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Od jutra po torach województwa zachodniopomorskiego będzie jeździć więcej pociągów. Tamtejszy Zakład Przewozów Regionalnych uruchomi m.in. dodatkowy pociąg REGIO w racji Koszalin – Szczecin, wydłuży relację jednego pociągu z Gryfic do Szczecina. Będzie też więcej składów na liniach Szczecinek – Chojnice i Świnoujście – Szczecin.
Nowym pociągiem od 19 stycznia kursującym w soboty, niedziele i święta będzie skład REGIO w relacji Koszalin – Szczecin Główny. Odjazd z Koszalina nastąpi o godz. 15.35. Dalej pociąg będzie się zatrzymywał na stacjach: Białogard (przyj. 15.58 odj. 16.02), Świdwin (odj. 16.31), Łobez (odj. 16.50), Runowo Pom. (odj. 17.05), Stargard Szcz. (przyj. 17.47 odj. 17.48), Szczecin Dąbie (przyj. 18.11), Szczecin Gł. przyj. (18.27).
Dotychczas kursujący tylko w dni robocze skład nr 85332 relacji Szczecinek (odj. 6.32) – Chojnice (przyj. 7.43) od 19 stycznia do dnia 24 lutego będzie kursował dodatkowo w soboty i niedziele według rozkładu jazdy: Szczecinek (odj. 6.32), Czarnobór (odj. 6.38), Żółtnica (odj. 6.42), Chojnice (przyj. 7.43).
W wydłużonej relacji pojedzie za to pociąg nr 88721 relacji Gryfice (odj. 4.57) – Szczecin Gł. (przyj. 6.25) od 22 stycznia, od wtorku do piątku w dni robocze. Zacznie kursować ze stacji Kołobrzeg. Jego trasa będzie biec przez Kołobrzeg (odj. 4.21), Trzebiatów (odj. 4.42), Gryfice (przyj. 4.56 odj. 4.57), Szczecin Gł. (przyj. 6.27).
Z kolei skład nr 88436 relacji Świnoujście (odj. 19.58) – Szczecin Gł. (przyj. 21.51) od 21 stycznia kursować będzie codziennie zgodnie z rozkładem jazdy: Świnoujście (odj. 19.58), Międzyzdroje (odj. 20.15), Goleniów (odj. 21.15), Szczecin Dąbie (przyj. 21.35), Szczecin Gł. (przyj. 21.51).
Natomiast pociąg nr 88941 relacji Wysoka Kam. (odj. 7.16) – Kamień Pom. (przyj. 7.36) kursujący w niedziele i święta od 19 jutra kursować będzie dodatkowo w soboty.
Chciałbym spytać, co za remont w tym roku będzie wykonywany na linii 202? Czytałem jakiś czas temu na RK wypowiedź bodajże dyrektora PR Szczecin, który mówił że "latem czekają przewoźników poważne utrudnienia na linii kolejowej nr 202". Czy ktoś posiada informacje, co będzie robione i gdzie?
_________________ 2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Ja z kolei słyszałem, że mają grzebać od Łobza aż po Ulikowo, ale pewny nie jestem. I oczywiście latem, wtedy kiedy najwięcej pasażerów. Jakby nie można było zacząć pracę od marca/kwietnia.
Linia 202 IZ Szczecin
1.08-30.09 Ulikowo - Stargard 330,562 km - naprawa konstrukcji mostu. Bez wprowadzania komunikacji zastępczej (ruch czynny po 1 torze)
Tylko tyle na tej linii ma się dziać, reszta to w trójmieście
Natomiast na linii 402 będzie trochę zamknięć z wprowadzoną komunikacją zastępczą
Polecam poczytać stronę PLK, tam jest wszystko opisane
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Masz rację wojtekbrd, kolej regionalna znów w dołku. A juz było tak dobrze, najpierw reaktywacja Mielna, Darłowa, Wałcza, a tu Darłowo już uwalone, połaczenia Szczecin - Wałcz - Piła od marca pod znakiem zapytania. Znów źle sie dzieje. Marzy mi się połaczenie jak za dawnych lat Szczecin Niebuszewo - Szczecinek - Chojnice - Tczew.
Witam. W nowym rozkładzie w dniu roboczym z Kołobrzegu do Szczecina jest 7 kursów a w relacji przeciwnej tylko 6. Czy ktoś wie który skład ze Szczecina do Kołobrzegu kursuje w trakcji podwójnej?
[ Dodano: 03-02-2013, 13:15 ]
A może ktoś ma dostęp lub zna źródło aktualnych dodatków do srjp dla ZPR Szczecin. Będę wdzięczny za każdą pomoc.
Żaden kurs nie jest w podwójnej no chyba że jakiegoś zdechlaka ściągają do Kołobrzegu. Większość kursów przechodzi z Kołobrzegu na Szczecinek bądź do Wałcza, więc nie ma co się sugerować liczbą par pociągów.
Co do dodatków
Szczecin ul. Czarnieckiego 9 tam może Ci pomogą
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Mam pytanie, czemu niektóre pociągi od strony Szczecina kończą bieg w Kołobrzegu Kostrzewno?
Ponadto ostatnio przejeżdżałem w okolicach stadionu i zauważyłem, że jest nowy przystanek kolejowy. Zatrzymują sie na nim jakieś pociągi? Czy póki co, to jest w planach?
Od kiedy w nowym rozkładzie IR Delfin pojawił się jako pociąg przetrasowany przez Krzyż, Stargard ucieszyłem się. Zawsze to większe miasta po drodze a poza tym codziennie przed Delfinem jeździ zwykły REGIO stałą trasą.
Zastanawiałem się , że teraz PR-y mają większe manewry w wyprawieniu tegoż pociągu bowiem dochodzi przecież zmiana czoła w Stargardzie. Dzisiaj stojąc na peronie w Białogardzie myślałem czy w składzie będą bonanzy, bhp czy przedziały. PR-y jednak doskonale poradziły sobie ze składem Delfina w tym roku i zmianą czoła bowiem rozwiązanie było nad wyraz proste, czyli puszczenie EN57, dzisiaj o numerze 1234:)
Frekwencja na odcinku Brd- Kg ok 120-130% , a Kg- Brd ok 60-70%
Pozdrawiam
P.S Czy w tym roku IR Harpun nie jest przewidziany w rozkładzie?
Ciekawe, czy w wakacje dadzą chociaż dwie jednostki. Szczerze, to obawiam się też, że prędzej czy później, będzie to full plastik, tak jak to bywa na tym REGIO Poznań - Kołobrzeg, który jest w Białogardzie o 10. Szkoda, że nie skład, ale dobrze, że jest czym nad morze pojechać
Ciekawi mnie jeszcze jedno. W obie strony ten pociąg stoi w Rąbinie po 7-8 minut. Jadąc do Kołobrzegu jest to postój bez mijanki (wg infopasażera), ale handlowego nie ma... Dziwne to, bo w Rąbinie jest wielu pasażerów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum