Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Będzie interREGIO z Gorzowa do stolicy
Autor Wiadomość

Andrzej Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lis 2005
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: 02-06-2010, 17:07    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Chociaż nie wiem, jak chcą się uwinąć z odczepieniem ET22/ESF64U64, dalej odczepieniem SU45+części gorzowskiej, i podczepieniem z powrotem pierwszego loka, w zaledwie 6 minut.


Wagony będą przełączane z jednego do drugiego składu w Warszawie. Wystarczy w stolicy dać na początek i po zmianie kierunku w Poznaniu do Krzyża dojadą z tyłu. Cześć szczecińska pojedzie dalej bez odczepiania , pod pozostała podczepią spalinowóz i po manewrach.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Emillex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Maj 2010
Skąd: Johannesburg RPA

PostWysłany: 02-06-2010, 17:17    Odpowiedz z cytatem

Za ten SU45 która by miała aż do Warszawy jechać, trzeba będzie przecież PLK zapłacić. Byłoby to bezsensowne podwyższanie kosztów.
gryff, Gorzów otrzymał iR w zamian za TLK, Grudziądz już od dawna nie ma pociągów dalekobieżnych, więc funkcja "coś za coś" nie wchodzi w tym przypadku w grę, zwłaszcza na kolei.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 02-06-2010, 18:39   

Grudziądz nie ma pociągów dalekobieżnych od 1 września 2009 więc nie aż tak długo ,Gorzów w jakiś sposób jest uprzywilejowany ,znika TLK i nagle pojawia się IR i to z SU-45 naprawdę ciekawa sprawa ,czy ten pociąg zarobi na siebie
Powrót do góry

Emillex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Maj 2010
Skąd: Johannesburg RPA

PostWysłany: 02-06-2010, 18:56    Odpowiedz z cytatem

Nie zarobi bo będą do niego dopłacać. Pasażerowie po pół roku mogą na dobre odzwyczaić się od kolei. Pozatym porównajmy stan torowiska Ostbahnu ze stanem torowiska linii 207 i 208. Zresztą w Grudziądzu nie ma maszyn PR.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 02-06-2010, 19:06    Odpowiedz z cytatem

H3rlitZ napisał/a:
A po co ma jechać do Warszawy SU45? Błagam. Przecież on zostanie w Poznaniu na torach postojowych.

Błagam Cię, zacznij uczyć się czytać ze zrozumieniem czym prędzej. Napisałem wyraźnie:
Cytat:
W Poznaniu przy okazji zmiany kierunku jazdy doczepiana SU45 z rana.

Cytat:
IR Gorzów Wielkopolski-Poznań Główny (Warszawa Wschodnia)
Całość trasy dwa/trzy wagony prowadzone w trakcji spalinowej z SU45

pisałem o tej relacji!! Wyraźnie napisana w NAWIASIE jest Warszawa!! Tak więc chyba Ty się nie doczytałeś, Twój błąd. A w nawiasie napisane dlatego, że wagony są podczepiane do IR Mazowsze.

[ Dodano: 02-06-10, 19:08 ]
Andrzej napisał/a:

Wagony będą przełączane z jednego do drugiego składu w Warszawie. Wystarczy w stolicy dać na początek i po zmianie kierunku w Poznaniu do Krzyża dojadą z tyłu. Cześć szczecińska pojedzie dalej bez odczepiania , pod pozostała podczepią spalinowóz i po manewrach.


Tak, ale napisałem też wyraźnie, że w Poznaniu przy okazji zmiany loka podczepiają SU45. Wagony do Gorzowa będą jechać z tyłu składu w Warszawie, więc od Poznania z przodu, razem z SU45!
Chodzi mi o to ze skład na trasie Poznań-Krzyż będzie wyglądał tak:
ESF64U64-SU45-2-2-2-2-2 pogrubiona jest część gorzowska.
A na trasie Warszawa-Poznań tak: ESF64U64-2-2-2-2-2 też pogrubiona część gorzowska.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wolfchen Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Lis 2009
Skąd: Woj. mazowieckie

PostWysłany: 02-06-2010, 20:41    Odpowiedz z cytatem

gryff napisał/a:
No proszę nawet IR może być na trakcji spalinowej ale trzeba widocznie mieć wejścia Gorzów widocznie je ma a jak kiedyś pisałem o IR przez Grudziądz na trakcji spalinowej to mnie zwyczajnie wyśmiano tłumacząc że będzie to nieopłacalne
Pisz do władz lokalnych. Jak samorząd dopłaci, to Grudziądz dostanie nawet i dziesięć IR. Rolling Eyes

_________________
W codziennych podróżach kolei dziękuję, wybieram transport drogowy!
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gurami22 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Paź 2009
Skąd: Wolbrom/Warszawa

PostWysłany: 02-06-2010, 23:48    Odpowiedz z cytatem

gryff no samorząd województwa lubuskiego, będzie w interesie społecznym mieszkańców tej wspólnoty regionalnej, dotował tego IRa aby nie przynosił strat Razz

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

elen21 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Maj 2010

PostWysłany: 03-06-2010, 00:03    Odpowiedz z cytatem

Pociąg ma za sobą dziewiczy kurs. Ktoś wie jakie wagony jechały?

_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 03-06-2010, 00:32    Odpowiedz z cytatem

Z tego co mi wiadomo to mają jeździć dwie stare jedynki, przemalowane w barwy RegioExpress. Tak, aby dostosować się do powrotu z RE Mewą. No i komfort jest dobry.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-06-2010, 06:12   

IR to pociągi wyłącznie komercyjne ale jak widzę jednak są wyjątki np dla Gorzowa skoro ten pociąg będzie prowadzony przez SU-45 więc dopłaty UM będą spore ,moim zdaniem to już nie jest IR tylko poprostu pociąg regio skoro będą do niego dopłaty ,jest to swojego rodzaju precedens, pociąg regio Gorzów -Warszawa na specjalnych zasadach
Powrót do góry

Mikołaj Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Gru 2009

PostWysłany: 03-06-2010, 09:12    Odpowiedz z cytatem

IR Mewa wracając z Warszawy nie będzie miał podczepianej SU45, będzie ona wracać wcześniej do Krzyża luzem Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 03-06-2010, 10:33    Odpowiedz z cytatem

@gryff, widze że nie rozumiesz paru rzeczy.
UM dopłaca do niego tylko dlatego, że byłaby krytyczna sytuacja z pociągami w tak dużym mieście jak Gorzów Wielkopolski. I dopłaca do niego tylko na odcinku Gorzów-Krzyż-Gorzów. Od Krzyża pociąg jedzie już komercyjnie, stając tylko we Wronkach i Szamotułach, mimo że rano jedzie całą trasę aż do Poznania w trakcji spalinowej, to PR-y w trasie Krzyż-Poznań Główny traktują go komercyjnie. Więc nie może to być pociąg REGIO. Jak widać da się na nim zarobić, skoro tak prognozują. Zresztą, przez wiele lat o podobnej godzinie kursował D Hetman, który zawsze miał po kilkudziesięciu chętnych w tych miastach..Więc jak widać, można wszystko, wystarczy tylko chcieć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-06-2010, 11:18   

A ja upieram się przy swoim ,założeniem tworzenia pociągów IR było to że będą funkcjonowały jako komercyjne i to było priorytetem przeciwko zarzutom Spółki PKP IC o nieuczciwej konkurencji ,tak czy siak pociąg z Gorzowa do stolicy jest dotowany więc już nie powinien nosić nazwy IR ,do Krzyża powinien kursować jako pociąg regio zatrzymując się na wszystkich stacjach Według mnie jest to pociąg IR Krzyż-Wa-wa ,teraz każdy będzie mógł się przyczepić że pociągi IR zaczynają być dotowane ,szkoda że tak wyszło ,Podam przykład pociągu Arriva ekspres z Bydgoszczy do Gdyni do granicy województwa jest pociągiem dotowanym więc zatrzymuje się na wszystkich stacjach ,dalej jedzie już jako komercyjny wiec zatrzymuje się tylko tam gdzie ustalił przewożnik
Powrót do góry

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 03-06-2010, 11:36    Odpowiedz z cytatem

@gryff, nie rozumiem Twoich aluzji?
Nie róbmy już tu problemu z niczego. Spółce PR należą się największe słowa uznania, potrafili zrobić wszystko w ciągu tygodnia, mimo jakichśtam niedogodności załatwili wszystko profesjonalnie i poważnie. Nie rozmawiajmy tu nad sensownością tego połączenia, i jakie ono powinno być, bo powinno być takie jak właśnie jest utworzone i już nic nie zmieniajmy. Dla dobra tego miasta, które bez tego połączenia mogłoby zamrzeć na dobre w przejazdach dalekobieżnych. PR należą się pochwały za to, że chcą i za to, że utworzyli połączenie (nawet w części komercyjne) takie, którego PKP IC nie chciało mimo dotacji w całej trasie..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-06-2010, 11:39   

@gryff, a kto powiedział, że IR nie mogą być dotowane?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 6 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl