Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następny
Kolejowy cyrk w Gorzowie - albo IR albo TLK
Autor Wiadomość

Marduq Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Sie 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: 24-11-2010, 14:07    Odpowiedz z cytatem

Ja czekam na reakcję polityków z Gorzowa: '- Jak to?! Nie będzie darmowej taksówki IC do Warszawy? To skandal!' Coś czuję, że pan senator i inni się trochę zapowietrzą jak przeczytają ten artykuł.

Tak swoją drogą to tez mi to pachnie gnojem trochę, bo przecież jest wiadome, ze już od listopada miały być remonty na 'zbąszyneckiej'...
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 24-11-2010, 17:28    Odpowiedz z cytatem

Informacje są sprzed miesiąca. "Wybiórcza" podała je jako świeże prawdopodobnie szukając sensacji, tymczasem taka wersja istniała około miesiąc temu. Na dzień dzisiejszy jest TLK przez Krzyż, w zeszłym tygodniu były konsultacje na ten temat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 24-11-2010, 17:33    Odpowiedz z cytatem

sasho33, Na dzień dzisiejszy i też w przyszłym r. j dużo TLK jedzie przez Krzyż.
W omawianej propozycji , wagony bezpośrednie z Gorzowa będą przechodzić w Zk do TLK z Zielonej.
Taka wersja jest na dziś.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 24-11-2010, 17:40    Odpowiedz z cytatem

Dobrze wiesz że chodzi o TLK do Gorzowa, skoro jest w temacie "Gorzów" to nie ma potrzeby wymieniania w każdym poście dokąd pociąg pojedzie.
Jeszcze raz powtarzam, na dzień dzisiejszy TLK Gorzów-Warszawa-Gorzów trasowany jest przez Krzyż z łączeniem w Poznaniu Głównym. Informacje podane w "GW" dziś są tak naprawdę danymi sprzed miesiąca. Skąd to wiem? W zeszłym tygodniu miały miejsce w WLKP konsultacje przewoźników głównie nt. tego pociągu, i taka wersja została zaakceptowana. W tym tygodniu z kolei taką informację od Rzecznik PKP IC otrzymało RMG FM.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 24-11-2010, 19:37    Odpowiedz z cytatem

sasho33, a własnie jak z łączeniem/dzieleniem składów w Poznaniu Gł.? Miał byc zakaz...

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 24-11-2010, 20:12    Odpowiedz z cytatem

Podobno PLK zgodziła się poświęcić jedną krawędź peronową w Poznaniu na manewry dla tego składu, a PR połączyć jeszcze bodaj dwa ranne składy do i z Poznania by ich pociągi zajmowały mniej krawędzi, aby móc zrealizować opcję "przez Krzyż", w obliczu KKA i całkowitego remontu na Gorzów-Zbąszynek. Tak słyszałem, nie wiem ile w tym prawdy na pewno dużo ale czy całość to nie wiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 24-11-2010, 21:45    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
jak z łączeniem/dzieleniem składów w Poznaniu Gł.?

Nie będzie to konieczne w tym przypadku gdyż według ostatnich planów będzie odbywać się to w Zbąszynku.
Cytat:
w obliczu KKA i całkowitego remontu na Gorzów-Zbąszynek

ZKA jest planowana w czasie zamknięć szlak od godz 7:00 do 17:00 .TLK-i te godziny nie dotyczą bo wyruszy i wróci poza tymi godzinami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 24-11-2010, 21:47    Odpowiedz z cytatem

Ja was naprawdę nie rozumiem, każdy pisze co innego, ktora wersja jest prawidłowa?

ps. Tego pewnie najstarsi górale nie wiedzą Smile
No i jeszcze bedzie dzielenie w nocy Szczecin-Lublin/Kraków, więc albo PLK nie godzi sie na łączenia/dzielenia albo się godzi.

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

geordi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Lis 2009
Skąd: Malbork/GDN/POZ

PostWysłany: 24-11-2010, 22:15    Odpowiedz z cytatem

z tymi laczeniami podejrzewam, ze chodzi o tlok jaki jest na dworcu miedzy 720 a 750.

Dodatkowo, LCS w Poznaniu prawie kompletnie jest juz zatkany, nie nadazaja z obsluga ruchu planowego a gdzie jeszcze manewry. No i mniej o dwie krawedzie peronowe do dyspozycji. Na razie pewnie wiecej osob nie zatrudnia (slynna blokada przyjec w PLK), wiec radza sobie "ograniczeniami".

A tak w ogóle, nie mogą tych manewrów zrobić na wschodnim? Jest tam trochę miejsca, tylko SM42 trzeba by przegonić z głownego, albo manewrować SU45.

_________________
2010: przejechane 14136km. Zarządom Kolejowych Przewoźników Pasażerskich życzę szybkiego bezrobocia!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 24-11-2010, 22:18    Odpowiedz z cytatem

A jak dojedziesz do Wschodniego TLKą z Gorzowa?
Jak już to na Górczynie. Ale to już kuriozum by było.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Japaw Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2010
Skąd: Kostrzyn nad Odrą

PostWysłany: 24-11-2010, 23:05    Odpowiedz z cytatem

sasho33 napisał/a:
A jak dojedziesz do Wschodniego TLKą z Gorzowa?
Jak już to na Górczynie. Ale to już kuriozum by było.


Kuriozum to juz jest ten pociag-ukladanka, wiec pomine sama idee "łączników"..Na prawde nie jest wazne moim zdaniem gdzie ten pociag polacza.Czy na glownym, Gorczynie, Wschodnim czy Garbarach..Sadze ze dla przecietnego podroznego waznym info jest to ktoredy ten pociag w koncu pojedzie..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

luktrez13579 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Maj 2010
Skąd: DOKP Szczecin

PostWysłany: 25-11-2010, 13:32    Odpowiedz z cytatem

Część do Gorzowa powinna jechać osobno i wjeżdżać do Poznania Gł. przez Pn Franowo i nie było by problemu wylot bezpośrednio bez zmiany czoła, jak już tak bardzo chcą łączników niech dodadzą 3 wagony do Tlk Białystok - Szczecin (dawna TLK Mewa) i będzie spokój, OCZYWIŚCIE JAZDA PRZEZ FRANOWO I URYWANIE WAGONÓW W KRZYŻU
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Japaw Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2010
Skąd: Kostrzyn nad Odrą

PostWysłany: 25-11-2010, 16:31    Odpowiedz z cytatem

Nie znam drugiego takiego kraju na świecie, w którym jeden pociąg jedzie w dwóch kierunkach, a w przypadku dawnego "Moniuszki" to chyba nawet w trzech. To ewenement na skalę światową. Oczywiście w negatywnym tego słowa znaczeniu. Przed stacjami, w których maja rozłączać wagony w pociągu robi się taki bajzel, ze nie wiadomo o co chodzi. Przykład: Ci co jada do Białegostoku orientują się (po np 4 godzinach ale to już pomijam) że siedzą w części do Lublina i odwrotnie i zaczyna sie wędrówka ludu przez wagony z walizami.nawet do kibla nie da się przecisnąć. Dlatego jestem przeciwny łącznikom, które są poprostu jakimś dziwnym wymysłem panów i pań z PICU. STOP ŁĄCZNIKOM!!! Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawlaklubuski Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lip 2010

PostWysłany: 25-11-2010, 20:23    Odpowiedz z cytatem

Jest to znakomite rozwiązanie z jedyną wadą, w przypadku opóźnienia jednej części pociągu, drugi musi czekać na niego, zanim zostanie dołączony i połączony w całość. A pasażer nie może być analfabetą i powinien posiąść elementarną umiejętność, jaką jest czytanie: LUBLIN lub BIAŁYSTOK. Jedna lokomotywa, jedna drużyna, jeden pociąg, więc mniejszy koszt do PLK to same ekonomiczne plusy. Tak więc łączniki to nie żaden głupi wymysł, tylko bardzo ekonomiczne rozwiązanie dla pociągów, których trasa pokrywa się w dużym stopniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 25-11-2010, 20:35    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Nie znam drugiego takiego kraju na świecie, w którym jeden pociąg jedzie w dwóch kierunkach, a w przypadku dawnego "Moniuszki" to chyba nawet w trzech. To ewenement na skalę światową.

Mylisz się. Jechałam kiedyś pociągiem ze Stambułu. Skład był złożony z wagonów, z których każdy jechał do innej stacji docelowej. Pociąg miał dwie nazwy: Bosfor Express i Balkan Express, z czego część (Bosfor Express) była odłączana gdzieś w Bułgarii i jechała do Bukaresztu. W Bukareszcie kolejny podział składu - jedna część jechała do Kiszyniowa, druga do Budapesztu. Natomiast Balkan Express jechał do Belgradu, ale w Sofii były dołączane wagony do Wiednia. W Belgradzie odłączali wagony ze Stambułu i dołączali wagony do Wiednia.

Tak więc pociągi wielorelacyjne to nie tylko polska specjalność, ale europejska tradycja. Wink

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 8 z 11 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl