Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Następny
Kolejowy cyrk w Gorzowie - albo IR albo TLK
Autor Wiadomość

Japaw Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2010
Skąd: Kostrzyn nad Odrą

PostWysłany: 25-11-2010, 20:52    Odpowiedz z cytatem

pawlaklubuski napisał/a:
Jest to znakomite rozwiązanie z jedyną wadą, w przypadku opóźnienia jednej części pociągu, drugi musi czekać na niego, zanim zostanie dołączony i połączony w całość. A pasażer nie może być analfabetą i powinien posiąść elementarną umiejętność, jaką jest czytanie: LUBLIN lub BIAŁYSTOK. Jedna lokomotywa, jedna drużyna, jeden pociąg, więc mniejszy koszt do PLK to same ekonomiczne plusy. Tak więc łączniki to nie żaden głupi wymysł, tylko bardzo ekonomiczne rozwiązanie dla pociągów, których trasa pokrywa się w dużym stopniu.


Sam doskonale wiesz jak jest. Dokladne relacje pociagu znaja Ci ktorzy interesuja sie koleja jak my.A jakas starsza osoba ktora stoi na peronie juz niekoniecznie.Zeby to bylo znakomite rozwiazanie musiały by być spełnione wg mnie pewne warunki:

1. Tablice kierunkowe na KAZDYM! wagonie przy kazdych drzwiach wejsciowych (teraz jest zwykle co 3, 4 wagon, wiec jak ci smignie tablica przed nosem podczas wjezdzania a druga nie podjedzie to przeciez nikt nie bedzie latal z walizkami i patrzyl bo sam wiesz ze jest walka o miejsca siedzace w tym czasie.Chyba ze jezdzisz w pierwszej klasie, ktora nawiasem mowiac robi czesto za druga co tez jest dla mnie niejasne.

2. Wyrazne zaznaczenie w rozkładzie i podane przez megafon ktora czesc i ile wagonów jedzie np do Bialegostoku a ktora do Lublina- teraz jest tak ze ta informacja jest zalezna od dobrej woli czlowieka ktory pociagi zapowiada i w dodatku ograniczenia do formy "w tylnej czesci", w "przedniej czesci".A ktora to jest przednia czesc w 10 wagonowym skladzie? pierwsze 2 ,4, czy 5 wagonow.

3. Dokladne podanie w rozkladzie stacji w ktorej wagony sa rozlaczane.

Mysle ze to poprawiloby bardzo wiele i wtedy moze laczniki bylyby znosne.

Jesli chodzi natomiast o druzyne konduktorska to oni sami sie czasami nie orientuja ktora czesc gdzie jedzie. Sam prawie bylem ofiarą takiego niekompetentnego konduktora, ktory trzykrotnie przeze mnie zapytany czy ta czesc na pewno jedzie do Lublina odpowiedzial ze " tak na pewno jedzie".tymczasem w kutnie gdzie rozlaczali pociagi na ten do Lublina i ten do Kielc cos mnie tknelo zeby ludzi dopytac.Przeczucie mnie nie mylilo.jechalem w czesci do kielc..Wiec na druzyne pociagu nie ma za bardzo co liczyc..Moim zdaniem za duzo zamieszania z tymi lacznikami.Pozdrawiam
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 29-11-2010, 16:29   

TLK z Gorzowa do Warszawy ostatecznie pojedzie przez Zbąszynek ze względu na remont stacji Poznań Główny ,info(Kolejowy Portal Informacyjny)no proszę jak ktoś ma plecy to IC pojedzie nawet po takim szlaku jak Gorzów -Zbąszynek ,jestem bardzo ciekaw jaka jest tam prędkość szlakowa w porównaniu do szlakowej Grudziądz-Działdowo gdzie do września ub. roku śmigał łącznik pociągu "Warmia" (80km/h) Twisted Evil
Powrót do góry

sopek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Lut 2007

PostWysłany: 29-11-2010, 20:34    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
TLK z Gorzowa do Warszawy ostatecznie pojedzie przez Zbąszynek

Wg to dobrze, skład zachaczy o Skwierzynę i Międzyrzec - tam powiniec być skomunikowany z Regio z Rzepina.
Cytat:
jestem bardzo ciekaw jaka jest tam prędkość szlakowa

Wg kolej.one.pl i wychodzi 80km/h.

_________________
https://kolejowyportal.pl
https://www.facebook.com/kolejowyportal
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 29-11-2010, 22:32    Odpowiedz z cytatem

To niezły z Ciebie ekspert czy tam MiKol który ocenia szlak po kolej.one.pl.
Na stronie PLK, drogi kolego, są aktualne a tam widnieją z tego co pamiętam sześćdziesiątki spore na tej linii.
@gryff, ja Ci powiem że nic pewnego.
Dziś dowiedziałem się w PLK Poznań że nawet oni tego na dzień dzisiejszy nie wiedzą, a to oni mają ostatnie zdanie co do trasowania tego pociągu zdaje się.
Info, które pojawiły się najpierw w GW, później w Gazecie Lubuskiej a teraz w KP Info, to są te same wszędzie i przestarzałe informacje sprzed miesiąca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 29-11-2010, 23:16   

Opcja przez Krzyż jest pewniejsza ze względu na szlakową (100 km/h) i to, że jest możliwość manewrów na peronach: 1a, 2a, 4a (ten ostatni o tyle łatwiej, że wystarczy podczepić SMroda, który podepnie gorzowską część do stojącej na 4 części z Zielonej Góry) Język
Powrót do góry

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 29-11-2010, 23:21    Odpowiedz z cytatem

Poza tym nie wiem nawet dlaczego manewry miałyby byc robione SMrodem. Przecież tą SUką też możnaby ten skład podczepić, w końcu przyjeżdżałby z kierunku przeciwnego do tego z Zielonej Góry!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 29-11-2010, 23:23   

@sasho33

Ale SUki są PR i Cargo, a PIC ma 1(słownie jedną) SM42 na żeberku przy peronie 1a poznańskiego dworca Laughing
Powrót do góry

Marduq Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Sie 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: 30-11-2010, 10:41    Odpowiedz z cytatem

60 km/h były na niektórych łukach i ograniczenia na niektórych przejazdach.

Co do obsługi trakcyjnej to miały być Cargowskie SU45 i to chyba wraz z manewrami w Zbąszynku. Nie wiem jak tam wypadałaby kwestia PK i tankowania, ale najbliżej jest do Czerwieńska. Taka mam wiedzę operacyjną.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 30-11-2010, 12:27    Odpowiedz z cytatem

ja jestem za trasa przez Zbaszynek - w Skwierzynie i Miedzyrzeczu też ludzie moga chciec dojechac do Poznania i dalej, trasa ta ma wiekszy potencjał na pasażerów moim zdaniem

po drodze z Gorzowa do Krzyża mamy tylko Strzelce Krajeńskie, a w zasadzie Zwierzyn do którego trzeba dojechać i Drezdenko. Przy czym Drezdenko jest na tyle blisko Krzyża, że ludzie mogą dojechać do Krzyża niekoniecznie pociągiem i wsiąść w jakikolwiek skład jadący ze Szczecina w Polskę
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Emillex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Maj 2010
Skąd: Johannesburg RPA

PostWysłany: 30-11-2010, 14:28    Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o prędkość na Zbąszynek-GW:
http://www.plk-sa.pl/fileadmin/Oferta/Regulamin_2010_2011/Zalaczniki_1-9/P_10-11_Z_2.1P_w.1.pdf
Proszę sobie wyszukać linię 367. Generalnie to przeważa 60km/h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Mariusz W.
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 30-11-2010, 18:52   

sopek napisał/a:
TLK z Gorzowa do Warszawy ostatecznie pojedzie przez Zbąszynek
Wg to dobrze, skład zachaczy o Skwierzynę i Międzyrzec.
Jeśli Międzyrzec, to tylko Międzyrzec Podlaski.
Powrót do góry

Japaw Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2010
Skąd: Kostrzyn nad Odrą

PostWysłany: 30-11-2010, 18:55    Odpowiedz z cytatem

Tylko jeden 19 kilometrowy odcinek 80 km/h.Ciekawe co bedzie jak zacznie sie remont "zbaszneckiej".Autobusy TLK?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maszynista_50 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Sty 2006

PostWysłany: 01-12-2010, 23:13    Odpowiedz z cytatem

A może do Gorzowa TLK przez Piłę pojedzie?

_________________
www.4elementy.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 01-12-2010, 23:16    Odpowiedz z cytatem

maszynista_50, Very Happy nie, p. Poznań,Gniezno,Nakło, Piłę - made in IC - zimą SM42 obowiązkowo. Śmiech

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-12-2010, 00:47   

No aby rozwiać wasze wątpliwości, TLK będzie, ale przez Piłę Główną, Bydgoszcz, Toruń i dopiero do Kutna Śmiech
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 9 z 11 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl